|
|
| Pagina 143 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 141 142 143 144 145 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
ajoin54 schreef: Bakkie schreef: zwetzat schreef: ? Den enen is zielig,maar er zijn der hier die u een debiel vinden en een dikke kreft verdere verwijten kunnen via pb ![]() nen debiel ben ik zeker en vast ni ! maar dat er zijn die mij een kreft noemen, daar kan ik mee leven, maar emmen die dan zich afgevraagd waarom? Ja man,ook een pintje teveel gedronken vandaag ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Sep 2011, 20:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bakkie schreef: ajoin54 schreef: Bakkie schreef: Den enen is zielig,maar er zijn der hier die u een debiel vinden en een dikke kreft verdere verwijten kunnen via pb ![]() nen debiel ben ik zeker en vast ni ! maar dat er zijn die mij een kreft noemen, daar kan ik mee leven, maar emmen die dan zich afgevraagd waarom? Ja man,ook een pintje teveel gedronken vandaag ![]() ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 13 Sep 2011, 20:07 |
|
|
Scholier
Tja, het is om te kotsen he.
Maar de vraag is wie is er met het geld vandoor, is er eentje die zijn zakken gevuld heeft of hebben de spelers een te dik contract. misschien hebben ze het wel langs vensters en deuren buiten gesmeten. De reden van hun onderlinge problemen bij de DRIE ( afgezette) opgestapte pipo's gaat duidelijk om geld. Indien er nu niet openlijk gecomuniseerd wordt met de sups over de werkelijke oorzaak van de problemen dan zal het huidige nieuwe bestuur moeilijk het vertrouwen krijgen. in vorige post lees je over verdwenen geld van het jeugdtornooi, gemiddelde supporters aantallen die lager liggen dan iedereen die in de tribune staat weet. allez als je 4000 man hebt en je schrijft der maar 3000 ( en die duizend zijn niet gratis binnen gekomen via de stewards ze, al wou er dat eentje laten uitschijnen. dat was nen truk dat een vorige bewindsploeg ook al een geprobeert heeft. sjoemelen zit er in het EA bestuur blijkbaar ingebakken) in aan 10 euro inkom, en die duizend niet ingeschreven drinken elk maar 1 pintje dan weet je dat je 11600 euro bruto misloopt. maar als je het in uw zakken steekt heb je 11600 euro netto in de pokket. ik zeg het dit zijn speculaties he, maar al dit waar zou zijn is dit de reinste diefstal. laat ons nieuw bestuur aub da waarheid verkondigen, ik wacht op nieuws ![]() |
| 13 Sep 2011, 20:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
anubis schreef: Tja, het is om te kotsen he. Maar de vraag is wie is er met het geld vandoor, is er eentje die zijn zakken gevuld heeft of hebben de spelers een te dik contract. misschien hebben ze het wel langs vensters en deuren buiten gesmeten. De reden van hun onderlinge problemen bij de DRIE ( afgezette) opgestapte pipo's gaat duidelijk om geld. Indien er nu niet openlijk gecomuniseerd wordt met de sups over de werkelijke oorzaak van de problemen dan zal het huidige nieuwe bestuur moeilijk het vertrouwen krijgen. in vorige post lees je over verdwenen geld van het jeugdtornooi, gemiddelde supporters aantallen die lager liggen dan iedereen die in de tribune staat weet. allez als je 4000 man hebt en je schrijft der maar 3000 ( en die duizend zijn niet gratis binnen gekomen via de stewards ze, al wou er dat eentje laten uitschijnen. dat was nen truk dat een vorige bewindsploeg ook al een geprobeert heeft. sjoemelen zit er in het EA bestuur blijkbaar ingebakken) in aan 10 euro inkom, en die duizend niet ingeschreven drinken elk maar 1 pintje dan weet je dat je 11600 euro bruto misloopt. maar als je het in uw zakken steekt heb je 11600 euro netto in de pokket. ik zeg het dit zijn speculaties he, maar al dit waar zou zijn is dit de reinste diefstal. laat ons nieuw bestuur aub da waarheid verkondigen, ik wacht op nieuws ![]() idd, reinste diefstal maar, ja, ... die zullen er wel mee wegkomen zeker ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Sep 2011, 20:19 |
|
|
toevallige voorbijganger
El Corredor schreef: DT schreef: AlostanA schreef: Als die cijfers van de schuld kloppen, snap ik echt niet dat sommigen DDB-VDS-FDR nog blijven verdedigen ook Ik heb zo een vermoeden dat de kiekenboer hier een paar gigantische lijken heeft achtergelaten.Is moeilijk oordelen hé Alostana - ik denk niet dat het hier gaat om verdedigen, wel trachten te snappen waar het opnieuw zo is beginnen misgaan en dan ook nog eens het bedelen van een nieuw bestuur om vertrouwen, die de gemoederen - ook het mijne - ophitst. Er worden bedragen genoemd die plots meer dan het dubbel zijn dan wat was voorgesteld, maar van waar komen die? Is dat alle schuld op een bepaald moment, een mix van verschillende openstaande bedragen waar er misschien al een oplossing voor is/was, niemand die het weet hé. En jij haalt bijvoorbeeld MDVS onderuit, terwijl het misschien iemand anders is geweest. Is gissen voor iedereen hé helaas... Ik denk dat het wel een beetje menselijk is deze reacties... En geef toe, bepaalde ingrepen zetten toch al kwaad bloed... als boekhouder stel ik mij de vraag uit wat die 1,3 miljoen schuld is opgebouwd. ik kan mij gerust voorstellen dat er in de boekhouding ook nog een "rekening courant Dirk De Bruecker" staat, in geval van een creditsaldo, kan hij dit saldo opvragen. voor de rest zal het wel om RSZ, BTW, en een pak leveranciers gaan zeker? Jaarrekening vorige jaren is terug te vinden online... als je de cijfers hier hoort valt alles redelijk te verklaren... |
| 13 Sep 2011, 20:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
En de nieuwe accounts blijven maar toestromen. Benieuwd hoe lang ze zullen blijven...;
![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 13 Sep 2011, 20:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Wodje schreef: El Corredor schreef: DT schreef: Is moeilijk oordelen hé Alostana - ik denk niet dat het hier gaat om verdedigen, wel trachten te snappen waar het opnieuw zo is beginnen misgaan en dan ook nog eens het bedelen van een nieuw bestuur om vertrouwen, die de gemoederen - ook het mijne - ophitst. Er worden bedragen genoemd die plots meer dan het dubbel zijn dan wat was voorgesteld, maar van waar komen die? Is dat alle schuld op een bepaald moment, een mix van verschillende openstaande bedragen waar er misschien al een oplossing voor is/was, niemand die het weet hé. En jij haalt bijvoorbeeld MDVS onderuit, terwijl het misschien iemand anders is geweest. Is gissen voor iedereen hé helaas... Ik denk dat het wel een beetje menselijk is deze reacties... En geef toe, bepaalde ingrepen zetten toch al kwaad bloed... als boekhouder stel ik mij de vraag uit wat die 1,3 miljoen schuld is opgebouwd. ik kan mij gerust voorstellen dat er in de boekhouding ook nog een "rekening courant Dirk De Bruecker" staat, in geval van een creditsaldo, kan hij dit saldo opvragen. voor de rest zal het wel om RSZ, BTW, en een pak leveranciers gaan zeker? Jaarrekening vorige jaren is terug te vinden online... als je de cijfers hier hoort valt alles redelijk te verklaren... Proficiat _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Sep 2011, 20:26 |
|
|
toevallige voorbijganger
Door sommigen worden sommige cijfers gewoon verkeerd geïnterpreteerd...
Verder heeft dit niets met boekhouding te maken |
| 13 Sep 2011, 20:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
anubis schreef: Tja, het is om te kotsen he. Maar de vraag is wie is er met het geld vandoor, is er eentje die zijn zakken gevuld heeft of hebben de spelers een te dik contract. misschien hebben ze het wel langs vensters en deuren buiten gesmeten. De reden van hun onderlinge problemen bij de DRIE ( afgezette) opgestapte pipo's gaat duidelijk om geld. Indien er nu niet openlijk gecomuniseerd wordt met de sups over de werkelijke oorzaak van de problemen dan zal het huidige nieuwe bestuur moeilijk het vertrouwen krijgen. in vorige post lees je over verdwenen geld van het jeugdtornooi, gemiddelde supporters aantallen die lager liggen dan iedereen die in de tribune staat weet. allez als je 4000 man hebt en je schrijft der maar 3000 ( en die duizend zijn niet gratis binnen gekomen via de stewards ze, al wou er dat eentje laten uitschijnen. dat was nen truk dat een vorige bewindsploeg ook al een geprobeert heeft. sjoemelen zit er in het EA bestuur blijkbaar ingebakken) in aan 10 euro inkom, en die duizend niet ingeschreven drinken elk maar 1 pintje dan weet je dat je 11600 euro bruto misloopt. maar als je het in uw zakken steekt heb je 11600 euro netto in de pokket. ik zeg het dit zijn speculaties he, maar al dit waar zou zijn is dit de reinste diefstal. laat ons nieuw bestuur aub da waarheid verkondigen, ik wacht op nieuws ![]() Bij de laatste thuismatch was er 3400 man ,waarvan 800 man gratis . Voor dat laatste moesten we wel aandringen om dat te weten te komen. Eerst dacht ik ze weten het niet, maar blijkbaar moet iedereen inclusief diegene met gratis inkom nu een ticket hebben. Dus hoeveel er verdwenen is weet ik niet, maar ik vraag mij wel af wat ons echt aantal betalende supps is. ....Of kloppen die laatste cijfers ook niet? ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 13 Sep 2011, 20:28 |
|
|
Wodje schreef: Door sommigen worden sommige cijfers gewoon verkeerd geïnterpreteerd... Verder heeft dit niets met boekhouding te maken ok, interpreteer U ze dan ne keer zoals het hoort _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Sep 2011, 20:29 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
zwetzat schreef: Wodje schreef: Door sommigen worden sommige cijfers gewoon verkeerd geïnterpreteerd... Verder heeft dit niets met boekhouding te maken ok, interpreteer U ze dan ne keer zoals het hoort denk dat de rebellen in Libië een nieuw soort gas uitgetest hebben ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 13 Sep 2011, 20:40 |
|
|
Freak
Wodje schreef: Door sommigen worden sommige cijfers gewoon verkeerd geïnterpreteerd... Verder heeft dit niets met boekhouding te maken de jaarrekening van vzw's is helemaal niet online te raadplegen, daarvoor moet je langsgaan op de griffie. dus voor ge zegt dat ik cijfers verkeerd interpreteer, informeer u terzake. |
| 13 Sep 2011, 20:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
El Corredor schreef: dat er iets moest gebeuren dat lijkt me duidelijk. ik ben als één van de enige steeds kritisch blijven vragen stellen als het een supportersvergadering was. (tot vervelens toe volgens hansken, davy 1919, enz...) soit, als ik de openstaande schuld hoor van pakweg een miljoen euro, dan is mijn vrees waarheid geworden en dan is dat jammer voor ons supporters. de jaarrekeningen liggen hier voor mij van de voorbije jaren, en die ogen allerminst rooskleurig. maar als ik dan lees van parol en den dikken dat ze er zo maar eventjes gaan voor zorgen dat onze club in no time zelfbedruipend is, dan zeg: "die mensen moeten stoppen met dromen". tweedeklassers en bij uitbreiding sommige eersteklassers overleven enkel door één mecenas, en niet door de prijzen van de zoute chips op te slaan... en sorry zo een man zit er niet bij de overnamejongens. Ook competentie, visie, zie ik niet. Profileringsdrang daarentegen is een basiskwaliteit. Sorry, maar de eerste post van parol omtrent het oude bestuur , daar zakt mijn broek van af. Wiens brood men eet diens woord men spreekt is op die mens meer dan van toepassing. Zonder schaamte zoiets posten, terwijl je jaren gewoonweg niets hebt gedaan. Het zijn zogezegd echte iendrachters die nieuwe en die oude (DDB, FDR). als ik aan echte iendrachters denk, dan denk ik aan jongens van OPC, die hun vrije dagen opofferen om talloze acties in elkaar te boksen, niet aan malafide bestuurders die er enkel maar op uit zijn om in de gazet te komen met hun stomme kop. een oproep van sommigen om de nieuwe mannen een kans te geven , zal bij mij geen gehoor (voorlopig) vinden. We zijn als supporters al te veel droog in de kakker gepakt door garre, de ridder, de bruecker... steven de cock is steeds lid gebleven van de AV. een algemene vergadering keurt de jaarrekeningen goed hé. En dat was blijkbaar nooit een probleem... Amen Ik verdedig het oude bestuur zeker niet, maar die hadden misschien nog de mogelijkheid om er geld in te pompen. Met het spaargeld van Parol (chapeau dat ge dat wilt doen, maar goed gek), zullen we er niet komen !!!! |
| 13 Sep 2011, 20:43 |
|
|
toevallige voorbijganger
El Corredor schreef: Wodje schreef: Door sommigen worden sommige cijfers gewoon verkeerd geïnterpreteerd... Verder heeft dit niets met boekhouding te maken de jaarrekening van vzw's is helemaal niet online te raadplegen, daarvoor moet je langsgaan op de griffie. dus voor ge zegt dat ik cijfers verkeerd interpreteer, informeer u terzake. Wel degelijk online terug te vinden => balanscentrale |
| 13 Sep 2011, 20:47 |
|
|
Freak
Wodje schreef: El Corredor schreef: Wodje schreef: Door sommigen worden sommige cijfers gewoon verkeerd geïnterpreteerd... Verder heeft dit niets met boekhouding te maken de jaarrekening van vzw's is helemaal niet online te raadplegen, daarvoor moet je langsgaan op de griffie. dus voor ge zegt dat ik cijfers verkeerd interpreteer, informeer u terzake. Wel degelijk online terug te vinden => balanscentrale via de nationale bank (balanscentrale) , kan je online de jaarrekeningen opvragen van bvba's en nv's, maar wij zijn tot nader order een vzw . dus als je de jaarrekening wil , zal je je, net als ik, de moeite moeten troosten om naar de Griffie te gaan en te betalen voor uwe kopie die ge krijgt... |
| 13 Sep 2011, 20:49 |
|
| Pagina 143 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 141 142 143 144 145 … 289 Volgende |