|
|
| Pagina 144 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 142 143 144 145 146 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
parol schreef: Dit is een verklaring van de voorzitter, Ronny De Smedt. "Het nieuwe bestuur heeft overgenomen omdat het niet anders kon. De club was op bestuursvlak stuurloos geworden, er waren ernstige meningsverschillen onder de mensen die de club bestuurden namelijk Dirk De Bruecker, Frank De Roose en Marcel van de Steen. Op 2 juli 2010 hebben 5 mensen op vraag van de voorzitter Dirk De Bruecker de RVB komen versterken dit met de bedoeling om mee helpen een oplossing te zoeken en de partijen te verzoenen. Al snel werd duidelijk dat dit niet meer kon. Om duidelijk te stellen dat het zo niet verder kon hebben 8 leden van de AV op 8 september aan de alarmbel getrokken en een statement opgesteld. Nog [b]dezelfde dag heeft Dirk ons laten weten dat hij zich volledig aansluit bij dit statement[/b]. Het was op tussen de oude bestuurders en de chemie was volledig weg. Na lang overleg heeft het nieuwe bestuur er voor gekozen om deze ongelooflijk mooie club niet langer stuurloos te laten varen maar onze verantwoordelijkheid op te nemen. We hebben niet gekozen voor de makkelijkste weg en vonden dat we het niet konden maken ten opzichtige van onze fantastische achterban, onze trainers en spelers, het jeudcentrum en alle mensen met een hart voor Eendracht Aalst om ook de handdoek te gooien. Met het clubbelang voor ogen hadden we geen andere keuze. De continuiteit moest verzekerd worden. Wat we nu gaan doen is een round up maken van de volledige werking, de geledingen sluiten en EENDRACHTIG en hard werken. Er is verschrikkelijk veel werk aan de winkel en het enige wat wij vragen is de steun van iedereen die de club een warm hart toedraagt." Misschien een rare kronkel van mij maar heeft DDB hier dan gewoon de twee anderen er af gereden en komt hij straks terug langs de achterdeur? |
| 13 Sep 2011, 20:50 |
|
|
toevallige voorbijganger
El Corredor schreef: Wodje schreef: El Corredor schreef: de jaarrekening van vzw's is helemaal niet online te raadplegen, daarvoor moet je langsgaan op de griffie. dus voor ge zegt dat ik cijfers verkeerd interpreteer, informeer u terzake. Wel degelijk online terug te vinden => balanscentrale via de nationale bank (balanscentrale) , kan je online de jaarrekeningen opvragen van bvba's en nv's, maar wij zijn tot nader order een vzw . dus als je de jaarrekening wil , zal je je, net als ik, de moeite moeten troosten om naar de Griffie te gaan en te betalen voor uwe kopie die ge krijgt... http://bcc.nbb.be/BCCIA0101/WEB/actions/Frames?LangIndex=N hierbij dus bewijs dat deze online staan |
| 13 Sep 2011, 20:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Bomber schreef: http://www.hivos.nl/Ondertitel-de-tiran/Videos/Khadaffi-est-oeik-beu ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
|
|
toevallige voorbijganger
El Corredor schreef: Wodje schreef: El Corredor schreef: de jaarrekening van vzw's is helemaal niet online te raadplegen, daarvoor moet je langsgaan op de griffie. dus voor ge zegt dat ik cijfers verkeerd interpreteer, informeer u terzake. Wel degelijk online terug te vinden => balanscentrale via de nationale bank (balanscentrale) , kan je online de jaarrekeningen opvragen van bvba's en nv's, maar wij zijn tot nader order een vzw . dus als je de jaarrekening wil , zal je je, net als ik, de moeite moeten troosten om naar de Griffie te gaan en te betalen voor uwe kopie die ge krijgt... http://bcc.nbb.be/BCCIA0101/WEB/actions/Frames?LangIndex=N hierbij dus bewijs dat deze online staan |
|
|
Freak
Wodje schreef: Door sommigen worden sommige cijfers gewoon verkeerd geïnterpreteerd... Verder heeft dit niets met boekhouding te maken welke cijfers worden dan verkeerd geïnterpreteerd volgens jou. geef eens even jouw mening over onze financiële toestand, waarschijnlijk ook de reden waarom je je geregistreerd hebt... |
| 13 Sep 2011, 20:57 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
http://bcc.nbb.be/BCCIA0101/WEB/actions/Frames?LangIndex=N
hierbij dus bewijs dat deze online staan[/quote] Ik had deze middag ook al geprobeerd om de balans op te vragen op de site van nbb...maar krijg uiteindelijk een scherm met foutmelding. ik weet uit ervaring dat het mogelijk is, heb in het verleden wel hiervoor een factuur gekregen van nbb op de firma (dacht 7€ excl). ik zou hem graag eens doornemen |
| 13 Sep 2011, 20:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
ajoin54 schreef: Bakkie schreef: zwetzat schreef: Parol, ge moet uzelf bezig horen man, wa zielig Ge moet voor niemand onderdoen hoor ![]() op wat slaat da nu? Zwetzat heeft al meermaals de wantoestanden aangekaart, die nu eigenlijk openbaar zijn gemaakt. dubbelaccounts worden niet getolereerd ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Sep 2011, 21:02 |
|
|
toevallige voorbijganger
El Corredor schreef: Wodje schreef: Door sommigen worden sommige cijfers gewoon verkeerd geïnterpreteerd... Verder heeft dit niets met boekhouding te maken welke cijfers worden dan verkeerd geïnterpreteerd volgens jou. geef eens even jouw mening over onze financiële toestand, waarschijnlijk ook de reden waarom je je geregistreerd hebt... Het gaat er mij om dat sommige mensen mensen meteen brand schreeuwen bij het horen van een bepaald cijfer... Ik mag hier sowieso mijn mening geven iedereen maakt er toch meteen zijn ding van. Ik spreek me nergens over uit als ik niet alle details ken, een jaarrekening verteld je ook niet alles! |
| 13 Sep 2011, 21:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Jules Bocandé schreef: Ik had deze middag ook al geprobeerd om de balans op te vragen op de site van nbb...maar krijg uiteindelijk een scherm met foutmelding. ik weet uit ervaring dat het mogelijk is, heb in het verleden wel hiervoor een factuur gekregen van nbb op de firma (dacht 7€ excl). ik zou hem graag eens doornemen[/quote] Ik heb ze net gezien, jammer genoeg versta ik er niets van. Maar schulden aan leveranciers > 600.000, dat zegt zelfs voor mij genoeg. |
| 13 Sep 2011, 21:05 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Wodje schreef: El Corredor schreef: Wodje schreef: Door sommigen worden sommige cijfers gewoon verkeerd geïnterpreteerd... Verder heeft dit niets met boekhouding te maken de jaarrekening van vzw's is helemaal niet online te raadplegen, daarvoor moet je langsgaan op de griffie. dus voor ge zegt dat ik cijfers verkeerd interpreteer, informeer u terzake. Wel degelijk online terug te vinden => balanscentrale vooral blijven volharden ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Sep 2011, 21:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Bram schreef: Wodje schreef: El Corredor schreef: de jaarrekening van vzw's is helemaal niet online te raadplegen, daarvoor moet je langsgaan op de griffie. dus voor ge zegt dat ik cijfers verkeerd interpreteer, informeer u terzake. Wel degelijk online terug te vinden => balanscentrale vooral blijven volharden ![]() Hij heeft wel gelijk hé. |
| 13 Sep 2011, 21:08 |
|
|
Romario schreef: Bram schreef: Wodje schreef: Wel degelijk online terug te vinden => balanscentrale vooral blijven volharden ![]() Hij heeft wel gelijk hé. Die staan dan nog maar sinds van de middag online, want heb ze deze middag nog zelf opgevraagd _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Sep 2011, 21:09 |
|
|
Miniem
Bram schreef: Romario schreef: Bram schreef: vooral blijven volharden ![]() Hij heeft wel gelijk hé. Die staan dan nog maar sinds van de middag online, want heb ze deze middag nog zelf opgevraagd Neerleggingdatum 14.07.2011 |
| 13 Sep 2011, 21:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bram schreef: Romario schreef: Bram schreef: vooral blijven volharden ![]() Hij heeft wel gelijk hé. Die staan dan nog maar sinds van de middag online, want heb ze deze middag nog zelf opgevraagd Ik weet niet hoe ik een pdf hier zet, anders zou ik het direct doen, dan is deze discussie toch al afgesloten |
| 13 Sep 2011, 21:12 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
als boekhouder stel ik mij de vraag uit wat die 1,3 miljoen schuld is opgebouwd.
ik kan mij gerust voorstellen dat er in de boekhouding ook nog een "rekening courant Dirk De Bruecker" staat, in geval van een creditsaldo, kan hij dit saldo opvragen. voor de rest zal het wel om RSZ, BTW, en een pak leveranciers gaan zeker?[/quote] Als de hoofdsom RSZ en BTW is zouden ze dan geen bijkomende uitleg moeten gaan geven voor de licentiecommissie? Want volgens mij hebben ze toch zonder horden of stoten hun licentie gekregen voor 2de. Of geeft de licentiecommissie meteen groen licht als er een afbetalingsplan tov RSZ en belastingen in het dossier zit? er waren zelfs een paar ploegen in 2de die een tranferstop kregen opgelegd wegens achterstallige betalingen. aalst was daar niet bij dus de situatie kan nu een paar maanden toch ni plots zo penibel zijn dat de put onoverkomelijk is? of hebben ze de boekhouding zodanig 'opgesmukt' dat het nu pas bij een audit naar boven komt ![]() |
| 13 Sep 2011, 21:13 |
|
| Pagina 144 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 142 143 144 145 146 … 289 Volgende |