Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 147 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 145 146 147 148 149 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
iedereen zou eigenlijk is de topic van die supportersvergadering van 30 juli moeten herlezen. diverse vragen, smeekbedes om ons in te lichten over het financiële bleven zonder gehoor onder andere bij onzen communicatieverantwoordelijke...

er waren er toch een paar die toen al dachten dat er zwaar stront aan de knikker hing...

13 Sep 2011, 22:11
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
El Corredor schreef:
iedereen zou eigenlijk is de topic van die supportersvergadering van 30 juli moeten herlezen. diverse vragen, smeekbedes om ons in te lichten over het financiële bleven zonder gehoor onder andere bij onzen communicatieverantwoordelijke...

er waren er toch een paar die toen al dachten dat er zwaar stront aan de knikker hing...

Ja maar, FDR was op congé hé... Belachelijken uitleg van die mannen alweer :hmm: :fuck:

13 Sep 2011, 22:12
Freak

Verbechio schreef:
Jeroen schreef:
Genoeg boekhouders hier... Waarom eisen de supporters zelf niet inzage in de boekhouding? Misschien kunnen er dan zelf conclusies getrokken worden...

Awel we zouden nen hele waslijst aan vragen kunnen opmaken tegen de supportersvergadering.

Iemand die ons ook kan vertellen wat de aanschaf van de materiele vaste activa twv 400k in 2010 omvat? En welke financiele activa ze aangeschaft hebben?

De boekhouding ziet er al jaren ni goed uit maar ze moeten wel investeringen doen en de lonen laten oplopen met 40 %.

Ik heb echt het gevoel dat door den audit die ze laten uitvoeren hebben, dat ze ne stinkenden boel ontdekt hebben (ma hopelijk zit ik er volledig naast)

ik blijf het vreemd vinden dat die jaarrekeningen nu online staan. waar is de tijd van Geert De Ridder, toen deden ze zelfs de moeite niet om een jaarrekening op te stellen, dat waren nogal eens tijden ... :D

13 Sep 2011, 22:14
forumlegende

Leeftijd: 61
rare dingen die hier gebeuren, het regent nieuwe accounts, en er is er eentje die lang geleden eens kwam piepen, en nu opeens is hij ook online, en ik zie hem hier niet graag komen vanwege vorige posts. Raar, heel raar.

13 Sep 2011, 22:17
Freak

Heeft er iemand die liquide middelen al opgemerkt eigenlijk? Allee het gebrek eraan op 31/12/10 :stom:

=> wie houdt er hier alle vragen bij voor op de vergadering? :p

13 Sep 2011, 22:18
Miniem

Leeftijd: 51
@jeroen : Hoog tijd denk ik om daar over na te denken ! :EA:

Reserve

Conclusie is: ze hebben een fameus liquiditeitsprobleem en ik zou heel graag de hele boekhouding is zien op 31/12/10 en minstens op 30/06/11 ... ;)[/quote]

een liquiditeitsprobleem al zeker maar dat is niks nieuws en hoeft niet meteen gedramatiseerd te worden als het van tijdelijke aard is maar dat is het hier wss niet.
bij liquide middelen (bankrek) staat er totaal geen bedrag vermeld, dus dit was een negatief bedrag en is overgeboekt op het einde van het jaar naar financiele schulden (43 rek). maar dit is peanuts

er staat idd nog een serieus bedrag aan lonen/soc lasten, belastingen en vooral leveranciers open...en ik zie ook nog een ferm bedrag (212K) staan op de 48 rek....dat is een R/C rekening (van de ex-bestuurders?)
vorig jaar was het verlies veel groter (-145K tov -40K) maar is dat weg gewerkt door een bedrag op uitzonderlijk opbrengsten (175K), geen flauw benul wat dit zou kunnen zijn. nu is er idd nog een uitz kost van 50K bovenop gekomen

tja je kan er iets uit afleiden (je krijgt een idee van de uitstaande schulden) maar geen definitieve conclusies uit trekken.
En nog een anekdote wordt hier opgelost....voetballers zijn dus echt wel dom als je de sociale balans bekijkt...er staan 24 mannen ingeschreven in het personeelsregister die enkel maar lager onderwijs hebben gedaan :D

Vaste Waarde

Leeftijd: 71
El Corredor schreef:
Verbechio schreef:
Jeroen schreef:
Genoeg boekhouders hier... Waarom eisen de supporters zelf niet inzage in de boekhouding? Misschien kunnen er dan zelf conclusies getrokken worden...

Awel we zouden nen hele waslijst aan vragen kunnen opmaken tegen de supportersvergadering.

Iemand die ons ook kan vertellen wat de aanschaf van de materiele vaste activa twv 400k in 2010 omvat? En welke financiele activa ze aangeschaft hebben?

De boekhouding ziet er al jaren ni goed uit maar ze moeten wel investeringen doen en de lonen laten oplopen met 40 %.

Ik heb echt het gevoel dat door den audit die ze laten uitvoeren hebben, dat ze ne stinkenden boel ontdekt hebben (ma hopelijk zit ik er volledig naast)

ik blijf het vreemd vinden dat die jaarrekeningen nu online staan. waar is de tijd van Geert De Ridder, toen deden ze zelfs de moeite niet om een jaarrekening op te stellen, dat waren nogal eens tijden ... :D

daarmee zijn we vandaag vèt !!!

Reserve

ik blijf het vreemd vinden dat die jaarrekeningen nu online staan. waar is de tijd van Geert De Ridder, toen deden ze zelfs de moeite niet om een jaarrekening op te stellen, dat waren nogal eens tijden ... :D[/quote]

Geert De Ridder had dan ook een enorme bagage opgedaan....in den MTSA bij Drippelken :lol: voor de rest geen kwaad woord over Geertjen zenne ;)

13 Sep 2011, 22:23
Freak

Jan schreef:
El Corredor schreef:

Ja maar, FDR was op congé hé... Belachelijken uitleg van die mannen alweer :hmm: :fuck:

FDR had pertang zondag veel leute in Oostende. Em mag et nu es gaan toelichten :stom:

13 Sep 2011, 22:23
Ancien

WLM: [email protected]
Verbechio schreef:
FDR had pertang zondag veel leute in Oostende. Em mag et nu es gaan toelichten :stom:

Ja, hij had nog het lef om de vrolijken en de sympathieken komen uit te hangen....

13 Sep 2011, 22:26
Freak

kreezie nonkeltje schreef:
rare dingen die hier gebeuren, het regent nieuwe accounts, en er is er eentje die lang geleden eens kwam piepen, en nu opeens is hij ook online, en ik zie hem hier niet graag komen vanwege vorige posts. Raar, heel raar.

over wie heb je het?

13 Sep 2011, 22:28
Freak

God weet hoe ziet den toestand er op vandaag uit ...

13 Sep 2011, 22:29
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
El Corredor schreef:
kreezie nonkeltje schreef:

over wie heb je het?

Calimero?

13 Sep 2011, 22:29
Miniem

Leeftijd: 51
De supporters moeten een afvaardiging hebben in het bestuur van de club ! Het is dan aan deze om een toeziend oog te hebben op het bestuur en de werking ervan ! Hoe meer controle hoe minder gesjoemel !!!
En dan kunnen ze ook geen fictieve bedragen meer naar buiten brengen ! Supporters steken al genoeg geld in de club en dan is het normaal dat de supporters ook eisen hebben naar bestuur toe ! :EA:

13 Sep 2011, 22:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 145 146 147 148 149 289