|
|
| Pagina 148 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 146 147 148 149 150 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
De Rosse schreef: De supporters moeten een afvaardiging hebben in het bestuur van de club ! Het is dan aan deze om een toeziend oog te hebben op het bestuur en de werking ervan ! Hoe meer controle hoe minder gesjoemel !!! En dan kunnen ze ook geen fictieve bedragen meer naar buiten brengen ! Supporters steken al genoeg geld in de club en dan is het normaal dat de supporters ook eisen hebben naar bestuur toe ! ![]() hehe, die stemming wil ik wel meemaken voor wie we zouden sturen ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 13 Sep 2011, 22:35 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27 Berichten: 61 Leeftijd: 51 Locatie: Opwijk |
Een paar boekhouders misschien ????
![]() |
| 13 Sep 2011, 22:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bakkie en El Corredor hé
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Sep 2011, 22:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bram schreef: Bakkie en El Corredor hé ![]() Dat zal vonken geven ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Sep 2011, 22:44 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27 Berichten: 61 Leeftijd: 51 Locatie: Opwijk |
en den Bram zelf nie te vergeten hé !!
![]() |
| 13 Sep 2011, 22:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
De Rosse schreef: en den Bram zelf nie te vergeten hé !! ![]() Ik stel den onderkroiper voor! hebben we direct s'avonds een fotoverslag van alle vergaderingen en zou een goeie uitbreiding zijn voor zijnen expo _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 13 Sep 2011, 22:46 |
|
|
|
| 13 Sep 2011, 22:47 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
tja, El Corredor, toegegeven : ik heb mij ook meermaals geergerd aan posts van hem, doch achteraf bekeken was het er toch bosj op ze.
_________________ Iendracht 4ever. |
| 13 Sep 2011, 22:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gaskonijn schreef: De Rosse schreef: en den Bram zelf nie te vergeten hé !! ![]() Ik stel den onderkroiper voor! hebben we direct s'avonds een fotoverslag van alle vergaderingen en zou een goeie uitbreiding zijn voor zijnen expo Als mijn harddisk géén bad-sectors heeft is dat géén probleem ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Sep 2011, 22:57 |
|
|
Miniem
parol schreef: Twan schreef: parol schreef: Vanavond is er een interview met onze nieuwe voorzitter op TV.Oost en morgen zijn er interviews in Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad. Ik wil toch nog een aantal zaken verduidelijken. De 5 nieuwe bestuurders zijn er in juli op vraag van DDB bijgekomen om het bestuur te versterken en om te proberen de plooien tussen de twee kampen glad te strijken. Dit is niet gelukt. Besturen bleef moeilijk omdat de oude spanningen bleven bestaan. Het was ooit een goed huwelijk geweest maar de chemie pakte niet meer en dan moet er gescheiden worden. Dirk De Bruecker heeft ons bij zijn ontslag meegedeeld dat we de juiste analyse hadden gemaakt en dat hij akkoord ging dat wij het zouden overnemen. Vandaag heeft hij met de nieuwe voorzitter, Ronny De Smedt, gebeld om zijn volledige steun aan ons toe te zeggen. Hij had voor dit seizoen reeds gesponsord en is bereid om over de sponsoring in de toekomst met ons te praten. Ik wil hier beklemtonen dat wij niet van plan zijn om de vorige bestuurders af te breken. Ze hebben heel wat positieve dingen gerealiseerd. Het is alleen spijtig dat ze na een tijd niet meer door dezelfde deur konden. Daarom hebben we onze verantwoordelijkheid opgenomen ipv het schip stuurloos achter te laten. Vandaag hebben we ook positieve gesprekken gehad met de burgemeester en vanavond gaan we praten met de jeugdverantwoordelijken op de Zandberg. Klopt het dat de put is groter geworden tot meer als 1.000.000 € ? Waar was het controle-orgaan op onze financiën dan? Waarom werd weer alles, naar de supporters toe, beter voorgesteld dan het was? krijgt steven de cock terug een functie binnen EA? Het zijn alleen de 5 bestuurders die een specifieke functie krijgen. Steven De Cock dus niet. We hebben ook vastgesteld dat alles te rooskleurig werd voorgesteld aan de supporters en de leden van de AV en hebben daarom in juli bij ons aantreden een audit gevraagd. klopt het dat het hier om een interne audit ging? En dat die eigenlijk gemanipuleerd werd om FDR te pakken? En klopt het ook dat FDR hierop een externe audit gevraagd heeft die alleen al door zijn aard objectiever is? |
| 13 Sep 2011, 23:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer
kreezie nonkeltje schreef: tja, El Corredor, toegegeven : ik heb mij ook meermaals geergerd aan posts van hem, doch achteraf bekeken was het er toch bosj op ze. Ik heb mij daar op geen seconde aan geërgerd... Eerder aan de goed nieuws show van velen hier, en de verweten die je hier soms krijg wanneer je wat (gefundeerde) kritiek neerpootte... |
| 13 Sep 2011, 23:17 |
|
|
Vaste Waarde
Nu zaterdag roept het bestuur om 10u een supportersvergadering bijeen in de kantine "clubcafé" in het PC-stadion om de bestuurswijziging toe te lichten.
|
| 14 Sep 2011, 0:10 |
|
|
Miniem
Efkes één en ander opsommen.
De zonen van DDB en FDR spelen bij jeugd EA. Hier vinden de 2 mekaar; uit het één volgt het ander en ze engageren zich in het jeugdbestuur. Bij het bijna faillissement van een paar jaar geleden redden zij; en zij alleen EA. Spoedig valt het ene lijk na het andere uit de kast; de schulden blijken veel groter dan gedacht. DDB en FDR steken véél geld in EA. (maar ze zijn niet dom: al dit geld is opeisbaar) In die beginperiode wordt er aan crisismanagement gedaan: aan bestaande en nieuwe sponsors wordt gevraagd 1,2,3 jaar vooruit te betalen. Het mes wordt hiermee van de keel gehaald en men hoopt later extra inkomsten te genereren. Dit gebeurt spijtig genoeg niet (genoeg). Terzelfdertijd wordt de grootste fout gemaakt: MVDS wordt aangesteld als sportief verantwoordelijke en krijgt (te?) veel verantwoordelijkheid. MVDS wringt zich niet alleen tussen DDB en FDR maar blijk tevens een gigantisch gat in de hand te hebben. Hij overschrijdt langs alle kanten de toegestane limieten en luidt hiermee de ondergang in. (@verbechio: vandaar de betaalde bezoldigingen van 295k naar 418k). Eén voorbeeld: in de roes van de promotie verdubbelt hij de kampioenschapspremie; zonder hiertoe gemachtigd te zijn en goed wetend dat de financiële situatie niet rooskleurig is). De vriendschap tussen DDB en FDR is over en er ontstaan 2 kampen: het ene wil bezuinigen en de tering naar de nering zetten; het andere denkt dat het wel zal goedkomen en vind zelfs dat er risico’s moeten genomen worden. Als klap op de vuurpijl en definitieve doodsteek blijkt dat er ook nog langs alle kanten gesjoemeld is (iedereen kent de verhalen van de kantine-inkomsten in het algemeen en de 30 vaten van de kampioensmatch in het bijzonder en de ticketfraude). Als we nu nog efkes logisch redeneren: DDB wil MVDS niet laten vallen en FDR is hiermee niet akkoord. Dus moet er gekozen worden: de ene of de andere; of geen van beiden. Het bestuur kiest voor het laatste; verdedigbaar me dunkt. Blijft er één probleem: wie heeft er gesjoemeld? DDB, FDR of MVDS? Lijkt heel onwaarschijnlijk. Ze hebben alle drie geld genoeg en de eerste twee hebben er pakken geld ingestoken. Dus moeten de sjoemelaars nog in de club zitten. Vooraleer het nieuw bestuur aan de overlevingsstrijd voor onze club begint hebben zij nog één heel belangrijke opdracht: ons vertrouwen winnen. Dit kan volgens mij enkel en alleen door de zakkenvullers aan te duiden en ze eruit te gooien. Ik ben benieuwd. |
| 14 Sep 2011, 0:18 |
|
|
Wat een prachtige analyse ! Pas op met de uitspraak geld genoeg ! Je zou je hier sterk aan kunnen tromperen !
Feit is wel dat we weer eens het slachtoffer zijn van misbruik van macht en vriendjespolitiek ! Bestuur moet er voor zorgen dat financien door 2 personen gedaan worden zodat de 1 de ander kan contoleren en bijstaan indien nodig ! Het kan niet dan 1 iemand het beheer heeft van kantine en Restaurant ; maar denk dat reeds door het bestuur werd opgelost ! ![]() |
| 14 Sep 2011, 7:10 |
|
|
Freak
Wodje schreef: El Corredor schreef: dat die jaarrekeningen op niets trekken , lijkt mij duidelijk. Maar waarom iemand als Wodje hem hier registreert om dit speciaal te komen melden, daar heb ik het raden naar? heel vreemde wending vind ik dit. die jaarrekeningen zijn vandaag online gezet... wie heeft hier belang bij? Voor hier weer over begonnen wordt, ik deed dit zonder bijbedoelingen... dan heb ik vandaag geluk gehad deze tegen te komen!Ik lees dit forum al geruime tijd en vandaag pas besloten om me eens te registreren. Degene die vragen willen stellen over sommige zaken kunnen deze gebruiken om niet zomaar een antwoord te krijgen dat totaal not to the point is! zeg jongen, ge kunt mij veel wijsmaken maar dit toch niet zé man. op dit moment geloof ik in geen 100 jaar in toeval of geluk! |
| 14 Sep 2011, 7:27 |
|
| Pagina 148 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 146 147 148 149 150 … 289 Volgende |