|
|
| Pagina 26 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 33 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: supportersvergadering
El Corredor schreef: ik kon het niet laten om mezelf te quoten... Meer dan terecht... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 13 Sep 2011, 23:00 |
|
|
Vaste Waarde
Nu zaterdag roept het bestuur om 10u een supportersvergadering bijeen in de kantine "clubcafé" in het PC-stadion om de bestuurswijziging toe te lichten.
|
| 14 Sep 2011, 0:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
parol schreef: Nu zaterdag roept het bestuur om 10u een supportersvergadering bijeen in de kantine "clubcafé" in het PC-stadion om de bestuurswijziging toe te lichten. Wij kijken er naar uit ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 14 Sep 2011, 0:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: parol schreef: Nu zaterdag roept het bestuur om 10u een supportersvergadering bijeen in de kantine "clubcafé" in het PC-stadion om de bestuurswijziging toe te lichten. Wij kijken er naar uit ![]() En als we gaan... ![]() |
| 14 Sep 2011, 1:12 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: parol schreef: Nu zaterdag roept het bestuur om 10u een supportersvergadering bijeen in de kantine "clubcafé" in het PC-stadion om de bestuurswijziging toe te lichten. Wij kijken er naar uit ![]() Proficiat, maar ik laat me niets meer wijsmaken. Het kan me niet schelen wat ze van plan zijn, ik heb genoeg van al die loze beloftes en leugens. Zij beschikken ook niet over het nodige kapitaal, dus besteken we zijn ten dode opgeschreven. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Sep 2011, 8:22 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Had er graag bijgeweest, wellicht zoals iedereen die den iendracht nauw aan het hart ligt.
Moet echter werken dus zal wel een gedetailleerd verslag lezen op het forum of op iendracht.be zeker? |
| 14 Sep 2011, 8:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: parol schreef: Nu zaterdag roept het bestuur om 10u een supportersvergadering bijeen in de kantine "clubcafé" in het PC-stadion om de bestuurswijziging toe te lichten. Wij kijken er naar uit ![]() Proficiat, maar ik laat me niets meer wijsmaken. Het kan me niet schelen wat ze van plan zijn, ik heb genoeg van al die loze beloftes en leugens. Zij beschikken ook niet over het nodige kapitaal, dus besteken we zijn ten dode opgeschreven. Met dank aan de mannen die zogezegd wel het kapitaal hadden. |
| 14 Sep 2011, 10:24 |
|
|
Freak
Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor:
- er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. |
| 14 Sep 2011, 11:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor: - er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. 100procent akkoord eigelijk! |
| 14 Sep 2011, 12:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Akkoord met El Corredor!
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 14 Sep 2011, 12:04 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor: - er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 14 Sep 2011, 12:09 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor: - er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. 100procent akkoord eigelijk! 101 % mee akkoord. _________________ Iendracht 4ever. |
| 14 Sep 2011, 12:36 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Niet akkoord, een bepaalde persoon kan niet in AV zitten maar wel in andere organen of functies en dus nog altijd iets of veel te zeggen hebben op Eendracht Aalst. Steken ze hem bvb in het bestuur he en is uw eis ok want hij zit niet in AV (maar wel in bestuur of ergens anders).
Vertegenwoordiging door supporters, mja, goed idee maar dacht dat Michel (niet officieel verkozen weliswaar) vertegenwoordiger was en die wordt nu ook afgebroken. Gaat dit niet gelden voor de volgende die dan ZOUDEN zetelen? Is niet zo simpel denk ik... Statement maken vind ik wel een zeer goed idee en vooral de vraag stellen hoe ze die 1miljoen gaan wegtoveren? Door elke match 3000 supporters in te schrijven? Dan gaan we nog lang bezig zijn vrees ik. |
| 14 Sep 2011, 12:39 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor: - er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. Schoon op papier. Maar hoe gaat ge dat praktisch verwezenlijken? Er zullen wel altijd een paar mensen willen gaan 'luisteren'. En indien er niemand echt zou opdagen, dan zeggen ze gewoon :'des te beter, hoeven we er ons niet uit te lullen'. Uw eerste standpunt ben ik wel mee akkoord. Maar dan nog...Wie gaat de supporters kunnen vertegenwoordigen op een neutrale en verantwoorde manier en hoe gaan die 'verkozen' worden? Wetende dat er nu al discussies bestaan omtrent wie er nu een 'echte' supporter is en wie niet.... |
| 14 Sep 2011, 12:57 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Ace schreef: Niet akkoord, een bepaalde persoon kan niet in AV zitten maar wel in andere organen of functies en dus nog altijd iets of veel te zeggen hebben op Eendracht Aalst. Steken ze hem bvb in het bestuur he en is uw eis ok want hij zit niet in AV (maar wel in bestuur of ergens anders). Vertegenwoordiging door supporters, mja, goed idee maar dacht dat Michel (niet officieel verkozen weliswaar) vertegenwoordiger was en die wordt nu ook afgebroken. Gaat dit niet gelden voor de volgende die dan ZOUDEN zetelen? Is niet zo simpel denk ik... Statement maken vind ik wel een zeer goed idee en vooral de vraag stellen hoe ze die 1miljoen gaan wegtoveren? Door elke match 3000 supporters in te schrijven? Dan gaan we nog lang bezig zijn vrees ik. ik vind het op papier een zeer goed idee, maar inderdaad vrees ik dat het in de praktijk moeilijk realiseerbaar is. je zal altijd moeten afrekenen met een bepaalde perceptie: hoe 'objectief' ben je als je mee zetelt in gelijk welk orgaan van het bestuur?. Als die objectiviteit er ooit was, dan zal die op langere termijn automatisch meer en meer in vraag worden gesteld. Ik denk dat dit idee eerder voortspruit uit de verzuchting van een deel van de supporters die bepaalde mensen zeer capabel/geschikt zien om een wezenlijke bijdrage te leveren in zo'n bestuur, en die vooral erover kunnen waken dat niemand nog financiele putten maakt, maar dat de enige voorwaarde die niet wordt ingevuld, hiervoor is dat die mensen niet de financiële middelen kunnen/willen vrijmaken om zich 'in te kopen' in dat bedrijf. op zich moet zo'n supportersafvaardiging wel kunnen... maar dan gaat dat echt wel iemand zijn die op basis van de statuten van de club binnen dat bestuursorgaan incontournable wordt , en dat deze een aanzienlijk stemrecht/inspraak moet kunnen hebben. bovendien moet het iemand zijn die écht op tafel durf kloppen en naar het brede publiek ook het vertrouwen van de achterban (wij) krijgt en behoudt... m.a.w. waar zit die superman? als ik er alles op nalees stel ik vast dat die AV precies een eerder protocolaire rol heeft, en dat het bestuur op zich zowat op alle vlakken carte blanche heeft. en net dat is opnieuw de reden dat het fout liep (voor de 100e keer) en helaas waren dat mensen die in juli verkondigden dat het nog niet hopeloos is, en nu zeggen dat het eigenlijk wel erger was dan toen werd gezegd. men moet die organisatie dringend hertekenen. een beperkte bestuursploeg (eventueel met een vertegenwoordigend lid van een zo breed mogelijk gedragen supportersraad) die als waakhond/horzel/vinger aan de pols/alarmbel fungeert. Ik blijf erbij; dat is volgens mij een aan het utopisch grenzende huzarenstukje om dat georganiseerd te krijgen. Daaronder dan mensen die verantwoordelijheid en bevoegdheid dragen over een bepaalde afdeling, en dus hierop ook afgerekend worden! moeilijkste taak is om heel dit organogram ingevuld te krijgen met mensen die a) centen hebben, of deze kunnen binnenhalen, b) goed kunnen besturen, dwz een bepaalde visie onderschrijven, en daaraan trouw blijven c) enkel verantwoorde risico's nemen die het bestaan van de club niet langer hypothekeren, dus allicht ook zeer onpopulaire maatregelen nemen als zich dat opdringt (ticketprijzen/loonlast/kostenbesparingen) d) respect tonen voor niet alleen de supporters, maar vooral ook naar de talloze vrijwilligers want voor hen is dit alles nog het pijnlijks van allemaal... machteloos toezien hoe alles waar ge u zoneig voor ingezet hebt in no time naar de knoppen zien gaan. ik vrees vooral dit laatste puntje: de onderbouw, zeg maar de grote eendracht-familie die de vrijwilligers zouden moeten vormen, die instaat voor de was en de plas, week na week de vuile werkjes opknappen,... Die mensen hebben dermate veel het deksel op de neus te krijgen, dat ge die gebroken neuzen nog moeilijk in dezelfde richting krijgt zonder dat het enorm veel bloed zweet en tranen zal kosten (elke chirurg zal me gelijk geven). De onenigheid binnen die o zo belangrijke onderbouw (jeugdcoordinatoren, mensen van de kantine, stewards), gedurende de laatste jaren/besturen is toch wel zeer tekenend. conclusie: het is hopen dat hier ooit eens een bestuur neerstrijkt dat niet alleen geld meebrengt om zich in te kopen... maar dat het op een dag ook nog eens mensen zijn van het niveau van bepaalde andere voetbalclubs die er wel in slagen jaar na jaar het hoofd boven water te houden. maar op een paar syndicale acties, staat ge als supporter machteloos toe te kijken, en wordt een club pas écht overgenomen wanneer erin geinvesteerd wordt, helaas voor ons, vaak door mensen die de situatie niet onder controle krijgen, integendeel... jammere vaststelling, 't is ni anders. |
| 14 Sep 2011, 13:17 |
|
| Pagina 26 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 33 Volgende |