|
|
| Pagina 149 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 147 148 149 150 151 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
In HNB stond vandaag trouwens ook dat FDR een saneringsplan klaar had.
Ergens geloof ik hier niet teveel van, maar kan uiteraard mis zijn. Op den duur weet ge gewoon niet meer wat er nog klopt en wat niet. |
| 14 Sep 2011, 8:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Een saneringsplan om 1.300.000 euro weg te werken, zelfs op lange termijn, impliceert per definitie grote financiële inbreng van een geldschieter. Met structurele en operationele maatregelen werk je dergelijke schuld volgens mij niet weg.
|
| 14 Sep 2011, 8:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
elfahem schreef: Een saneringsplan om 1.300.000 euro weg te werken, zelfs op lange termijn, impliceert per definitie grote financiële inbreng van een geldschieter. Met structurele en operationele maatregelen werk je dergelijke schuld volgens mij niet weg. iemand met veel Nullekes... _________________ Iendracht 4ever. |
| 14 Sep 2011, 9:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
In den uitleg op TV oost bleek dat de opgestapten onbereikbaar waren voor commentaar...
In de krant zegt er dan enne dat em een saneringsplan klaar had, maar een woordje kommentaar voor camera? No way ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 14 Sep 2011, 9:13 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
BVW schreef: In den uitleg op TV oost bleek dat de opgestapten onbereikbaar waren voor commentaar... In de krant zegt er dan enne dat em een saneringsplan klaar had, maar een woordje kommentaar voor camera? No way ![]() van den uitleg op TV Oost worden we ook niet veel wijzer toch. Wat gaan ze ons wijsmaken, zaterdag ? Ge denkt toch niet dat ze echt alles gaan uitbazuinen zeker, 't zou schoon zijn voor hun imago. _________________ Iendracht 4ever. |
| 14 Sep 2011, 9:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
elfahem schreef: Een saneringsplan om 1.300.000 euro weg te werken, zelfs op lange termijn, impliceert per definitie grote financiële inbreng van een geldschieter. Met structurele en operationele maatregelen werk je dergelijke schuld volgens mij niet weg. Ik wil hier nu niet meer olie op het vuur gooien, maar die EUR 1.3 miljoen is het bedrag van 2010 hé (allez ik veronderstel dat "de poef" gemakkelijkheidshalve bepaald is als het bedrag aan uitstaande schuld in de jaarrekening die hier werd gedeeld). Als je dan ziet in de post van vhs dat er in 2011 nog dubbele kampioenspremies werden uitgekeerd, dat het een seizoen was waar heel veel winstpremies werden uitbetaald (misschien zelfs doelpuntenpremies), enz. dan lijkt mij zelfs de kans nog te bestaan dat die EUR 1,3 miljoen nog slechter kan uitvallen... Een stuk van het duurste jaar was immers nog niet meegerekend... En helaas weten we ook dat we niet teveel moeten rekenen op extra inkomsten van gestegen toeschouwersaantallen uit die periode Onze "nieuwkens" zijn maar beter goed voorbereid voor zaterdag... Hoelang is er uitgetrokken voor het beantwoorden van vragen Parol? Nen dag of twee?? |
| 14 Sep 2011, 9:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
En als we gaan, dan gaan we met z'n allen een bankje overvallen
![]() |
| 14 Sep 2011, 9:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Als je die balans grondig bekijkt is er maar één conclusie; er is gewoon NIET bestuurd in de voorbije jaren.
Ik ben niet naief, ik weet dat je met schulden moet schuiven en zelfs wat 'creatief' moet zijn om te overleven maar wat FDR indertijd op die supportersvergaderingen vertelde, zou zelfs Pinochio himself fataal worden. Laatst gewijzigd door AlostanA op 14 Sep 2011, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Sep 2011, 10:18 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
AlostanA schreef: Als je die balans grondig bekijkt is er maar één conclusie; er is gewoon NIET bestuurd in de voorbije jaren. Ik ben niet naief, ik weet dat je met schulden moet schuiven en zelfs wat 'creatief' moet zijn om te overleven maar wat FDR indertijd op die supportersvergaderingen vertelde, zou zels Pinochio himself fataal worden. ze hebben de fabels toch lang kunnen volhouden... wordt allicht fataal. allez zeg... in 2010 al 1.300.000 schulden... van sommigen stel ik me echt enorm vragen over de rol zij werkelijk spelen in hun eigen bedrijf. ik kan amper geloven dat die in staat zijn hun zaak te runnen als "goede huisvader". als ge ziet welke puinhoop er weer is ontstaan... onkunde? onwil? welke van de twee? |
| 14 Sep 2011, 10:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Parol,is het waar dat er een serieus aantal inkomtickets gevonden zijn van de laatste twee seizoenen waarop btw en taksen betaald zijn zonder dat de inkomsten door de club zijn ontvangen.
Met andere woorden dat er een tussenstation (zat) die deze ontvangsten in het zakje liet verdwijnen??? Want dit zou een uitleg kunnen zijn van de zogezegde 1600 toeschouwers die we elke thuismatch mochten ontvangen. Waar en wie laat ik in het midden maar indien dit zo is zou ik de gerechtelijke instanties toch verwittigen want dit is diefstal!!!! Graag een antwoordje want anders gaat deze vraag zaterdag gesteld worden en er zijn een groot aantal supporters die een antwoord verwachten. Alleszins véél succes met het nieuwe bestuur maar voor mij is het de laatste keer dat ik mij ga laten overtuigen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 14 Sep 2011, 11:05 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
BVW schreef: In den uitleg op TV oost bleek dat de opgestapten onbereikbaar waren voor commentaar... In de krant zegt er dan enne dat em een saneringsplan klaar had, maar een woordje kommentaar voor camera? No way ![]() Misschien op verlof???? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 14 Sep 2011, 11:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Eén ding weet ik zeker: het gaat een hete vergadering worden zaterdag, dus aan het nieuwe bestuur: zorg maar dat alles op papier staat en dat jullie alle beweringen kunnen staven.
En genen supporterspraat, daar heb ik genoeg van... En als er echt systematisch geld in iemand zijn zakken verdwenen is, dan moet het gerecht op de hoogte gebracht worden en moet(en) die persoon/personen aan de schandpaal genageld worden! Kotsbeu! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 14 Sep 2011, 11:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Aan allen die gaan, probeer wel de emoties onder controle te houden.
Het is om die reden dat ikzelf niet ga, ik kan mezelf... Probeer op een constructieve manier dit overleg te laten plaatsvinden, met roepen en tieren gaan we er ook niet komen. |
| 14 Sep 2011, 11:27 |
|
|
Ik ben zéér nieuwsgierig vooral de uitspraak dat de audit niet dramatisch zou zijn!!!!
AALST - Maandag barstte de bom in de Aalsterse bestuurskamer. De vier zetelende bestuursleden werden opzijgezet door zeven leden van de vzw die nu het nieuwe bestuur vormen. Voorzitter Dirk De Bruecker wordt opgevolgd door Ronny De Smedt. Voorzitter De Bruecker stapte eerder al eens op. Samen met zijn rechterhand Marcel Van Den Steen raakte hij toen geïsoleerd in de bestuurskamer waar ondervoorzitter Frank De Roose het andere kamp aanvoerde. Bij de bespreking van een interne audit over de doorlichting van de club bleken beide kampen opnieuw hopeloos verdeeld. Dirk De Bruecker kwam dan ook tot de conclusie dat er beter plaats geruimd werd voor een nieuw bestuur. In feite restte de bestuurders ook geen keuze want Ronny De Smedt en zijn vennoot Bart Boterbergh sloten samen met Steven De Cock, Guy De Coster, Frans Krauch, PR Michel Markey en Patrick Van Wesemael een akkoord dat het oude bestuur moest opstappen. Ondervoorzitter Frank De Roose reageert aangeslagen. 'Vorig seizoen bracht ik nog het licentiedossier in orde en het bedrag van de passiva daalde drastisch. Ik had bovendien een saneringsplan klaar.' Ronny De Smedt werd in het nieuwe bestuur als voorzitter verkozen en verdedigt de machtswissel. 'De manier waarop de twee strekkingen binnen het bestuur lijnrecht tegenover elkaar stonden was niet meer werkbaar. De Bruecker stapt trouwens niet op als sponsor.' De 46-jarige Aalstenaar runt in de Stationsstraat het bedrijf Pasco dat relatiegeschenken en reclamegadgets verdeelt. 'Ik ben geboren en getogen in Aalst. Ik was vijf jaar oud toen ik aan de hand van mijn vader naar het Pierre Cornelisstadion trok.' 'Volgens een recente economische studie heeft Aalst het potentieel voor eerste klasse. In eerste instantie willen we uitgroeien tot een stabiele tweedeklasser.' De Smedt benadrukt dat de audit niet dramatisch was. 'Enkele pijnpunten werden blootgelegd en daar moeten we aan werken. Op langere termijn moet er een professionele structuur komen.' _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 14 Sep 2011, 11:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Romario schreef: Aan allen die gaan, probeer wel de emoties onder controle te houden. Het is om die reden dat ikzelf niet ga, ik kan mezelf... Probeer op een constructieve manier dit overleg te laten plaatsvinden, met roepen en tieren gaan we er ook niet komen. Is die vergadering toegankelijk voor elke supporter of is het opnieuw met afvaardiging? Aangezien ik niet in een supportersclub zit maar dit me toch enorm aan het hart ligt, zou ik nu toch wel willen komen. |
| 14 Sep 2011, 11:42 |
|
| Pagina 149 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 147 148 149 150 151 … 289 Volgende |