|
|
| Pagina 151 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 149 150 151 152 153 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
ajoin54 schreef: ajoin54 schreef: witzwet schreef: OM welk uur begint deie vergadering. 'k peis da'k ook eens zal afkomen! 10 u ik ga ook en dat er mij eens 1 iemand verbiedt binnen te gaan ! Mijnen beste vriend, al gaat er 1000 man naar die vergadering dan zal ik er nog niet van wakker liggen, ik ben trouwens naar de laatste supportersvergadering ook niet meer geweest. Iedereen doet wat hij wil zeker hé, het enige wat ik te zeggen heb is dat je met dit bestuur hoe goed ze het ook menen met onze club geen stap vooruit geraakt, we hebben dringend een nieuwe kapitaalsinjectie nodig om te overleven, anders is het over en out. Het gaat hier over Eendracht Aalst niet FC Doggen met alle respect voor deze club. Een aantal mensen hebben de laatste jaren hun best gedaan om positieve reklame te maken voor onze geliefde club en telkens weer krijgen we weer te maken met bestuursstrubbelingen, een dreigend faillissement enz., dan heb ik geen zin meer om weer naar die vage beloftes of zogezegde reddingsplannen te gaan luisteren. Hopelijk komt het goed met den Iendracht, maar deze keer heb ik sterk mijn twijfels. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Sep 2011, 13:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor: - er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. vergeet het Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. _________________ stinkord |
| 14 Sep 2011, 13:18 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27 Berichten: 61 Leeftijd: 51 Locatie: Opwijk |
@hugo : er moet inderdaad een kapitaalsinjectie komen zonder dat zal het inderdaad moeilijk zijn !
|
| 14 Sep 2011, 13:22 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Hugo schreef: ajoin54 schreef: ajoin54 schreef: 10 u ik ga ook en dat er mij eens 1 iemand verbiedt binnen te gaan ! Mijnen beste vriend, al gaat er 1000 man naar die vergadering dan zal ik er nog niet van wakker liggen, ik ben trouwens naar de laatste supportersvergadering ook niet meer geweest. Iedereen doet wat hij wil zeker hé, het enige wat ik te zeggen heb is dat je met dit bestuur hoe goed ze het ook menen met onze club geen stap vooruit geraakt, we hebben dringend een nieuwe kapitaalsinjectie nodig om te overleven, anders is het over en out. Het gaat hier over Eendracht Aalst niet FC Doggen met alle respect voor deze club.Een aantal mensen hebben de laatste jaren hun best gedaan om positieve reklame te maken voor onze geliefde club en telkens weer krijgen we weer te maken met bestuursstrubbelingen, een dreigend faillissement enz., dan heb ik geen zin meer om weer naar die vage beloftes of zogezegde reddingsplannen te gaan luisteren. Hopelijk komt het goed met den Iendracht, maar deze keer heb ik sterk mijn twijfels. ![]() bij de Doggen zag een groot deel van 't bestuur het ook niet meer zitten ; enkele jonge indealisten hebben het er nu overgenomen. Leidraad in alles is geld. Het vorige bestuur rond De Bruecker heeft EA gered + een titel erboven op. Het nieuwe bestuur zal het zeker goed menen en er alles aan doen om stand te houden. Van BEIDEN geen slecht woord; integendeel |
| 14 Sep 2011, 14:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik snap toch niet waarom onze ploeg geen andere sponsor zou vinden.
|
| 14 Sep 2011, 14:26 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor: - er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. Ik vind dat een bijzonder goed idee. Twee of drie mensen zonder belangen in club die op de hoogte zijn van het reilen en zeilen in de bestuurskamers. Ik ben kandidaat .... de kans is toch klein dat ik géén tegenstanders heb. Ter info: ik kan zaterdag niet naar dat infomoment. |
| 14 Sep 2011, 14:31 |
|
|
Miniem
t´is voor te zeggen dat fc doggen geen euro centschuld heeft.en nu over iendracht ik vind het normaal dat DDB en MVDS onslagen zijn ze hebben gefaald en hoop dat het nieuwe bestuur eens met alles naar buiten komt dan zullen veel anders denken van het vorige bestuur want met zo een aanhang en dat dan de schulden oplopen dan verdwijnt er geld in mijn ogen
|
| 14 Sep 2011, 16:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik ga zaterdag toch ne keer mijn oor te luisteren leggen zelle, ook om te weten welk vlees erin de kom zit.
Hopelijk kan er op een volwassen manier gecommuniceerd worden en laaien de gemoederen niet al te hoog op. We moeten echter wel laten voelen dat ze, in de toekomst, eerlijk moeten zijn tegen de supporters en daarom ook vind ik El Corredor zijn voorstel goed (nooit gedacht dat ik dit ging zeggen )._________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Sep 2011, 16:30 |
|
|
Vaste Waarde
Bomber schreef: Staat er niet bij he dat het enkel voor supportersclubs is, dus kzou zeggen kom maar af! Iedereen is welkom! |
| 14 Sep 2011, 17:05 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Ben al hier vaak uitgemaakt voor negatieveling op dit topic als ik kloeg over de financiele toestand. Maar het is dan toch uitgekomen, spijtig genoeg...
Maar 1,3 miljoen euro... Amai zeg... Gaan we hier nog naief over doen?? Enkel indien er iemand deze put met eigen geld wil dempen, zijn we failiiet, boeken toe, over and out. Realiseert zich iemand dat hier?? Hoe kan een tweedeklasseclub in Belgie in godsnaam deze put zelf dempen en bovendien sportief op niveau blijven?? In 2000 gingen we ook de put dempen, de doodsstrijd heeft 1,5 jaar geduurd end dan gingen de lichten uit. Wat er ook gezegd wordt door eender wie, de cijfers staan er... We zijn FAILLIET!! De boeken gaan toe, vroeg of laat. FUCK!! ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 14 Sep 2011, 17:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Mag ik er iedereen die nog naief is er fijntjes op wijzen dat we in 2000 failliet waren met 50 miljoen toenmalige franken en we er niet meer uitgeraakt zijn als EERSTEklasser...
Onze schulden zijn nu EVEN hoog... Je mag het nog voor inflatie compenseren, de situatie is ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 14 Sep 2011, 17:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
eintracht frankfurt schreef: Ben al hier vaak uitgemaakt voor negatieveling op dit topic als ik kloeg over de financiele toestand. Maar het is dan toch uitgekomen, spijtig genoeg... Maar 1,3 miljoen euro... Amai zeg... Gaan we hier nog naief over doen?? Enkel indien er iemand deze put met eigen geld wil dempen, zijn we failiiet, boeken toe, over and out. Realiseert zich iemand dat hier?? Hoe kan een tweedeklasseclub in Belgie in godsnaam deze put zelf dempen en bovendien sportief op niveau blijven?? In 2000 gingen we ook de put dempen, de doodsstrijd heeft 1,5 jaar geduurd end dan gingen de lichten uit. Wat er ook gezegd wordt door eender wie, de cijfers staan er... We zijn FAILLIET!! De boeken gaan toe, vroeg of laat. FUCK!! ![]() Jammer genoeg heb je gelijk Het worden zware tijden voor de die hard Iendracht supporters. Laat ons hopen dat dit alsnog goed komt ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 14 Sep 2011, 17:12 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
josken1 schreef: eintracht frankfurt schreef: Ben al hier vaak uitgemaakt voor negatieveling op dit topic als ik kloeg over de financiele toestand. Maar het is dan toch uitgekomen, spijtig genoeg... Maar 1,3 miljoen euro... Amai zeg... Gaan we hier nog naief over doen?? Enkel indien er iemand deze put met eigen geld wil dempen, zijn we failiiet, boeken toe, over and out. Realiseert zich iemand dat hier?? Hoe kan een tweedeklasseclub in Belgie in godsnaam deze put zelf dempen en bovendien sportief op niveau blijven?? In 2000 gingen we ook de put dempen, de doodsstrijd heeft 1,5 jaar geduurd end dan gingen de lichten uit. Wat er ook gezegd wordt door eender wie, de cijfers staan er... We zijn FAILLIET!! De boeken gaan toe, vroeg of laat. FUCK!! ![]() Jammer genoeg heb je gelijk Het worden zware tijden voor de die hard Iendracht supporters. Laat ons hopen dat dit alsnog goed komt ![]() ik vrees ervoor. en ik ben van nature uit geen pessimist. |
| 14 Sep 2011, 18:35 |
|
|
Freak
El Corredor schreef: ik had hier toch graag eens CONCREET gelezen hoe we uit deze malaise gaan geraken Parol. wat gaat dat herstel- en beleidsplan inhouden? nen tip: kosten besparen: - lonen naar beneden van medewerkers, spelers, - analyse van de diverse kosten, waar kan er gewerkt worden met 10% minder (na een audit moet dit kinderspel zijn) inkomsten verhogen: - drankprijzen met 0,20 cent naar omhoog - toegangsprijzen met nen euro naar omhoog - werk maken van sponsorinkomsten - facturen maken voor reclameborden en betaling controleren - facturen couverts restaurant maken en betaling controleren - extra financiële inbreng raad van bestuur op deze manier doet iedereen een inspanning, nl. bestuur, spelers, medewerkers en supporters. Misschien geen populaire maatregelen en sommige waarschijnlijk ook niet haalbaar... ![]() alvast een ideetje van twee weken geleden hoe we die 1,3 miljoen euro poef gaan wegwerken. aan de bierdrinkers onder ons, zuip jullie de komende maanden maar te pletter ![]() |
| 14 Sep 2011, 19:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: aan de bierdrinkers onder ons, zuip jullie de komende maanden maar te pletter ![]() Der zal serieus mogen gezopen worden, dat ze dan maar al enkele ambulances klaarzetten elke zondag gedurende 50 jaar om de slachtoffers af te voeren ![]() |
| 14 Sep 2011, 19:26 |
|
| Pagina 151 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 149 150 151 152 153 … 289 Volgende |