|
|
| Pagina 27 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 33 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: supportersvergadering
El Corredor schreef: Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor: - er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. Er moet hier toch iets van mijne lever als het supp vergadering was hebben we aan bepaalde personen gevraagd om te komen,diegene die van boekhouding verstand hebben,nietwaar el corredor,maar je antwoorde met "edit"Had je toen niet beter met je voorstel afgekomen,je wist toch ook,dat het dan al een fiasco was. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Sep 2011, 14:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: Er moet hier toch iets van mijne lever als het supp vergadering was hebben we aan bepaalde personen gevraagd om te komen,diegene die van boekhouding verstand hebben,nietwaar el corredor,maar je antwoorde met "edit"Had je toen niet beter met je voorstel afgekomen,je wist toch ook,dat het dan al een fiasco was. Awel ja, aan boekhouders wordt het gevraagd en fiscalisten worden niet ingeschakeld. Pure discriminatie!!! Effe serieus: wat die voorwaarden betreft,de een is al wat doenbaarder dan de andere, maar ik denk niet dat het nieuwe bestuur al staat te springen om nog nieuw bloed ingepompt te krijgen... Langs de andere kant zullen ze toch een nieuwe AV moeten samenstellen want die bestaat voorlopig dus enkel nog uit de "andere Patrick" denk ik en ja hoor, Steven De Cock... Knap staaltje corporate governance dus, maar die vlieger zal niet opgaan... Bovendien zal de AV het nu niet meer te licht moeten oppakken zo blijkt... |
| 14 Sep 2011, 17:22 |
|
|
Vaste Waarde
We gaan op de supportersvergadering geen good newsshow opvoeren. Het is de bedoeling om met de supporters een open gesprek te hebben.
Om 11u zullen na de training ook de trainer, Filipovic en Verheyden aanwezig zijn op de vergadering. We hebben deze week met de trainersstaf en de spelers trouwens al goede gesprekken gevoerd. |
| 14 Sep 2011, 17:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
parol schreef: We gaan op de supportersvergadering geen good newsshow opvoeren. Het is de bedoeling om met de supporters een open gesprek te hebben. Om 11u zullen na de training ook de trainer, Filipovic en Verheyden aanwezig zijn op de vergadering. We hebben deze week met de trainersstaf en de spelers trouwens al goede gesprekken gevoerd. Allé, sebiet kroigen men tóch nog ewa korozje.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 14 Sep 2011, 17:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
parol schreef: We gaan op de supportersvergadering geen good newsshow opvoeren. Het is de bedoeling om met de supporters een open gesprek te hebben. Om 11u zullen na de training ook de trainer, Filipovic en Verheyden aanwezig zijn op de vergadering. We hebben deze week met de trainersstaf en de spelers trouwens al goede gesprekken gevoerd. en hoe is het gesprek afgelopen met de mensen van de jeugdwerking ? Om maar iemand te noemen = Panoleon, u genoegzaam bekend, diene mens is er verdoemme ni goed van, al die jaaaaaren met hart en ziel zijn kas afgedraaid om dergelijke turbulente weken te moeten meemaken, ge zou voor minder ziek worden zeker ? Dat zijn verdorie mensen met een écht Iendrachthart. _________________ Iendracht 4ever. |
| 14 Sep 2011, 17:33 |
|
|
Vaste Waarde
kreezie nonkeltje schreef: parol schreef: We gaan op de supportersvergadering geen good newsshow opvoeren. Het is de bedoeling om met de supporters een open gesprek te hebben. Om 11u zullen na de training ook de trainer, Filipovic en Verheyden aanwezig zijn op de vergadering. We hebben deze week met de trainersstaf en de spelers trouwens al goede gesprekken gevoerd. en hoe is het gesprek afgelopen met de mensen van de jeugdwerking ? Om maar iemand te noemen = Panoleon, u genoegzaam bekend, diene mens is er verdoemme ni goed van, al die jaaaaaren met hart en ziel zijn kas afgedraaid om dergelijke turbulente weken te moeten meemaken, ge zou voor minder ziek worden zeker ? Dat zijn verdorie mensen met een écht Iendrachthart. We hebben gisteren een constructief gesprek gehad met de jeugdverantwoordelijken. We begrijpen de ontgoocheling van Panoleon heel goed en waarderen zijn grote inzet. Onze voorzitter en onze manager hebben vandaag nog een goed telefoongesprek met hem gehad. |
| 14 Sep 2011, 17:40 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: El Corredor schreef: Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor: - er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. Er moet hier toch iets van mijne lever als het supp vergadering was hebben we aan bepaalde personen gevraagd om te komen,diegene die van boekhouding verstand hebben,nietwaar el corredor,maar je antwoorde met "edit"Had je toen niet beter met je voorstel afgekomen,je wist toch ook,dat het dan al een fiasco was. toch wel efkes melden dat ik in juli in spanje zat en niet kon komen eigenlijk wel flauw dat je dat post vind ik. ik ben al twee jaar kritisch omtrent de cijfers. Maar maandag is al de rest wakker geworden... ![]() |
| 14 Sep 2011, 17:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
parol schreef: We gaan op de supportersvergadering geen good newsshow opvoeren. Het is de bedoeling om met de supporters een open gesprek te hebben. Om 11u zullen na de training ook de trainer, Filipovic en Verheyden aanwezig zijn op de vergadering. We hebben deze week met de trainersstaf en de spelers trouwens al goede gesprekken gevoerd. Sorry maar daar zie ik nu werkelijk het nut niet van in. Ik denk dat de huidige problematiek zich helemaal niet op sportief gebied afspeelt, maar eerder op structureel / organisatorisch. Exact het gebied waar spelers van worden verwacht niet mee bezig te zijn of niks van te kennen. Ik heb soms het gevoel dat men de hele toestand wat wil 'romantiseren'. |
| 14 Sep 2011, 17:43 |
|
|
Freak
Ace schreef: Niet akkoord, een bepaalde persoon kan niet in AV zitten maar wel in andere organen of functies en dus nog altijd iets of veel te zeggen hebben op Eendracht Aalst. Steken ze hem bvb in het bestuur he en is uw eis ok want hij zit niet in AV (maar wel in bestuur of ergens anders). Vertegenwoordiging door supporters, mja, goed idee maar dacht dat Michel (niet officieel verkozen weliswaar) vertegenwoordiger was en die wordt nu ook afgebroken. Gaat dit niet gelden voor de volgende die dan ZOUDEN zetelen? Is niet zo simpel denk ik... Statement maken vind ik wel een zeer goed idee en vooral de vraag stellen hoe ze die 1miljoen gaan wegtoveren? Door elke match 3000 supporters in te schrijven? Dan gaan we nog lang bezig zijn vrees ik. ik bedoel wel als die De Cock uit de AV moet, dat hij dan ook uit de RVB moet hé. anders schiet het zijn doel voorbij uiteraard. |
| 14 Sep 2011, 17:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: El Corredor schreef: Aangezien wij als supporters de voorbije jaren onder Garré, De Ridder, De Bruecker nooit serieus genomen geweest zijn, ons pertinent en meermaals leugens verkondigd zijn en er ons telkens weer een goednieuwsshow door de strot werd geduwd stel ik het volgende voor: - er komt een afvaardiging van supporters in de raad van bestuur, zonder financiële inbreng. - er krijgt een afvaardiging van supporters inzage in de financiële audit die er geweest is eind augustus. - de heer De Cock verdwijnt met onmiddellijke ingang uit de algemene vergadering Indien aan één van deze drie voorwaarden niet voldaan zou worden, zouden wij als supporters(clubs) moeten zeggen: “Sorry, maar we komen niet naar de supportersvergadering van nu zaterdag, want jullie maken ons dan toch wijs wat jullie willen”. Er is te lang met onze voeten gespeeld, te veel luchtkastelen verkocht de laatste jaren… Indien het nieuwe bestuur krediet en steun wil, kan ze het zeker krijgen, maar alleen op basis van de hierboven opgesomde voorwaarden. Er moet hier toch iets van mijne lever als het supp vergadering was hebben we aan bepaalde personen gevraagd om te komen,diegene die van boekhouding verstand hebben,nietwaar el corredor,maar je antwoorde met "edit"Had je toen niet beter met je voorstel afgekomen,je wist toch ook,dat het dan al een fiasco was. toch wel efkes melden dat ik in juli in spanje zat en niet kon komen eigenlijk wel flauw dat je dat post vind ik. ik ben al twee jaar kritisch omtrent de cijfers. Maar maandag is al de rest wakker geworden... ![]() Flauw komaan eh man,kon je dan geen beter antwoord vinden dan "edit"of was het een staats geheim dat je toen in spanje zat,het gaat er gewoon om dat je ook wist dat het niet goed ging,je bent ook goed op de hoogte van het reilen en zeilen op den iendracht en je bent boekhouder,daarom dat we je toen vroegen om eens mee te komen naar de vergadering. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Sep 2011, 18:07 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: El Corredor schreef: Bakkie schreef: Er moet hier toch iets van mijne lever als het supp vergadering was hebben we aan bepaalde personen gevraagd om te komen,diegene die van boekhouding verstand hebben,nietwaar el corredor,maar je antwoorde met "edit"Had je toen niet beter met je voorstel afgekomen,je wist toch ook,dat het dan al een fiasco was. toch wel efkes melden dat ik in juli in spanje zat en niet kon komen eigenlijk wel flauw dat je dat post vind ik. ik ben al twee jaar kritisch omtrent de cijfers. Maar maandag is al de rest wakker geworden... ![]() Flauw komaan eh man,kon je dan geen beter antwoord vinden dan "edit"of was het een staats geheim dat je toen in spanje zat,het gaat er gewoon om dat je ook wist dat het niet goed ging,je bent ook goed op de hoogte van het reilen en zeilen op den iendracht en je bent boekhouder,daarom dat we je toen vroegen om eens mee te komen naar de vergadering. je moet gans deze topic eens herlezen, er staan een heleboel posts van mezelf in met kritische vragen voor en na iedere supportersvergadering. Je moet de reacties daarop dan ook eens lezen. en dan verwacht je van mij (na alle kritiek) dat ik naar een vergadering kom waarop ik nota bene gevraagd ben door mannen die door mij een ander forum hebben opgericht... ik hoop dat je dan begrijpt dat ik sceptisch stond tegenover die vraag. |
| 14 Sep 2011, 18:10 |
|
|
El Corredor schreef: je moet gans deze topic eens herlezen, er staan een heleboel posts van mezelf in met kritische vragen voor en na iedere supportersvergadering. Je moet de reacties daarop dan ook eens lezen. en dan verwacht je van mij (na alle kritiek) dat ik naar een vergadering kom waarop ik nota bene gevraagd ben door mannen die door mij een ander forum hebben opgericht... Je kon toch niet want je zat in spanje je moet het als een eer beschouwen dat ze je vragen,dat wil zeggen dat je er verstand van hebt,moet parol en co dan ook niet komen zaterdag na alle kritiek hier op het forum. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Sep 2011, 18:16 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: El Corredor schreef: je moet gans deze topic eens herlezen, er staan een heleboel posts van mezelf in met kritische vragen voor en na iedere supportersvergadering. Je moet de reacties daarop dan ook eens lezen. en dan verwacht je van mij (na alle kritiek) dat ik naar een vergadering kom waarop ik nota bene gevraagd ben door mannen die door mij een ander forum hebben opgericht... Je kon toch niet want je zat in spanje je moet het als een eer beschouwen dat ze je vragen,dat wil zeggen dat je er verstand van hebt,moet parol en co dan ook niet komen zaterdag na alle kritiek hier op het forum. ![]() allez bedankt voor het compliment |
| 14 Sep 2011, 18:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Stijn schreef: parol schreef: We gaan op de supportersvergadering geen good newsshow opvoeren. Het is de bedoeling om met de supporters een open gesprek te hebben. Om 11u zullen na de training ook de trainer, Filipovic en Verheyden aanwezig zijn op de vergadering. We hebben deze week met de trainersstaf en de spelers trouwens al goede gesprekken gevoerd. Sorry maar daar zie ik nu werkelijk het nut niet van in. Ik denk dat de huidige problematiek zich helemaal niet op sportief gebied afspeelt, maar eerder op structureel / organisatorisch. Exact het gebied waar spelers van worden verwacht niet mee bezig te zijn of niks van te kennen. Ik heb soms het gevoel dat men de hele toestand wat wil 'romantiseren'. Dat weet ik nog zo niet Stijn. Zij zijn immers de eerste die direct de gevolgen zouden kunnen dragen hé aangezien zij daadwerkelijk betaald worden door de club. Ik denk dat er daar toch ook een paar met vragen zullen zitten over hun toekomst (als het allemaal zo dramatisch is zoals hier wordt gesuggereerd tenminste)... Voor ons is den Iendracht an important part of life maar uiteindelijk niet onze broodwinning, bij de spelers is dat toch even anders... Vraag maar aan gasten zoals De Condé, Van Hoywegen, enz. wat ik bedoel... |
| 14 Sep 2011, 18:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
parol schreef: We gaan op de supportersvergadering geen good newsshow opvoeren. Het is de bedoeling om met de supporters een open gesprek te hebben. Om 11u zullen na de training ook de trainer, Filipovic en Verheyden aanwezig zijn op de vergadering. We hebben deze week met de trainersstaf en de spelers trouwens al goede gesprekken gevoerd. Ik hoop dan wel dat er concrete dingen zullen verteld worden waar de supporters iets wijzer mee zijn en dat jullie niet afkomen met vaagheden. |
| 14 Sep 2011, 18:30 |
|
| Pagina 27 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 33 Volgende |