|
|
| Pagina 153 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 151 152 153 154 155 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
marc2 schreef: Wat zijn bekwame mensen ? lambrecht ........lokeren, wat men der ook mag van denken.....wijnants........ wat men bij aalst nodig heeft is een sterke man, een geldschieter die een win-win situatie nastreeft. het aalst produkt gebruiken om zijn firma verder te laten openbloeien en langs andere kant aalst in eerste instantie te zuiveren.... en verder te laten groeien naar het niveau waar het echt thuishoort ..... in een groostad zoals aalst is (was) dit zeker mogelijk ware het niet dat der zoveel cowboys wanbeleiden gevoerd hebben .... waarom denk je dat een succesvol en verstandige man als valckenier "neen" gezegd heeft op de vraag om bij aalst toe te treden? Al iemand daar bij stilgestaan?Als al die "eendracht gezinden en capabele mensen " zoals ze zich zelf noemen nu eens onder een sterke geldschieter zouden werken ( lees krantenartikel in krant waarin voorzitter zelf een plaats opzij wil doen voor zo iemand ndvr. laatste nieuws), dan pas zou eendracht een gerust bestaan kennen....... maar de dubbele vraag luidt : 1) wie wil die rotzooi overnemen en 2 ) willen die " eendracht gezinden " uit de picture verdwijnen voor die " sterke man" eendracht te geven waar het recht op heeft, namelijk een ploeg die zich kan meten op tweede klasse niveau en later kan doorgroeien op een level waar het thuishoort......... in ieder geval laat ons hopen dat de individuele opportuniteiten ondergeschikt worden aan het "produkt eendracht aalst "maar voorlopig blijkt dat maar een naieve gedachte ... Omdat die op termijn gaat streven naar een fusie tussen Aalst, Dender en Terjoden, tiens. |
| 15 Sep 2011, 10:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Er zitten toch nog genoeg ondernemers in de streek? Erpe-Mere bv?
|
| 15 Sep 2011, 10:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Eeen rationele ondernemer die geen band heeft met EA gaat dan ook geen geld in onze ploeg steken. Of denkt ge dat een voetbalploeg sponsoren rendeert?
|
| 15 Sep 2011, 10:46 |
|
|
Vaste Waarde
Jeroen schreef: Eeen rationele ondernemer die geen band heeft met EA gaat dan ook geen geld in onze ploeg steken. Of denkt ge dat een voetbalploeg sponsoren rendeert? Ja ![]() |
| 15 Sep 2011, 12:31 |
|
|
Ancien
Hugo schreef: dalton schreef: t´is voor te zeggen dat fc doggen geen euro centschuld heeft.en nu over iendracht ik vind het normaal dat DDB en MVDS onslagen zijn ze hebben gefaald en hoop dat het nieuwe bestuur eens met alles naar buiten komt dan zullen veel anders denken van het vorige bestuur want met zo een aanhang en dat dan de schulden oplopen dan verdwijnt er geld in mijn ogen Ik heb nergens gezegd dat FC Doggen schulden heeft hé besteken, ik wou maar de vergelijking maken dat je een tweedeklasser niet op provinciaal niveau kan besturen. Een bestuur van een tweedeklasser vraagt nu eenmaal kapitaalkrachtige mensen, ondanks de goede wil van Parol en co. Het draait in het voetbal om geld, en als je de nodige centen niet hebt doe je niet meer mee. Allez, ik wens FC Doggen een goed seizoen toe, met de nieuwe jonge spelersgroep waarover jullie beschikken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Sep 2011, 13:48 |
|
|
Ancien
Ik vraag me af hoeveel ploegen er feitelijk nog in Stad Aalst actief zijn op provinciaal en nationaal niveau?
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Sep 2011, 13:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hugo schreef: Ik vraag me af hoeveel ploegen er feitelijk nog in Stad Aalst actief zijn op provinciaal en nationaal niveau? In stad Aalst zijn wij nog de enige. |
| 15 Sep 2011, 13:59 |
|
|
best wel grappig...voor sommige supporters is een realist een pessimist. Tja iedereen gelooft wat hij wil maar helaas zijn we bijna uitgezongen. Een fusie of een volledige overname(zonder de huidige klungel bestuursploeg) kan de doodstrijd nog wat verlengen of verzachten maar verder...geloven sommigen hier echt dat er iemand zoveel centen in onze ploeg gaat steken...jammer dat men zaterdag de supporter alweer bij de neus gaat nemen in de hoop dat er geen opstand ontstaat en ze hun eigen blazoen ongeschonden kunnen houden. Jammer...deze club én stad verdienen beter.
|
| 15 Sep 2011, 14:01 |
|
|
Ancien
Bartos schreef: Hugo schreef: Ik vraag me af hoeveel ploegen er feitelijk nog in Stad Aalst actief zijn op provinciaal en nationaal niveau? In stad Aalst zijn wij nog de enige. Amaai, stel je eens voor dat we in het slechtste geval zouden geschrapt worden. Niet te geloven voor zo een stad, ik durf het woord voetbalstad niet meer uitspreken. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 15 Sep 2011, 14:02 |
|
|
Reserve
Er is zaterdag ook bijscholing voor de stewards, bij deze worden de afgevaardigden van de supportersclub al verwacht om 8 u 30 in t clubcafé, verplicht bezinningsmoment vanuit de bond! Dus aan hen die het interresseerd, welkom!
|
| 15 Sep 2011, 14:03 |
|
|
forumlegende |
Hugo schreef: Bartos schreef: Hugo schreef: Ik vraag me af hoeveel ploegen er feitelijk nog in Stad Aalst actief zijn op provinciaal en nationaal niveau? In stad Aalst zijn wij nog de enige. Amaai, stel je eens voor dat we in het slechtste geval zouden geschrapt worden. Niet te geloven voor zo een stad, ik durf het woord voetbalstad niet meer uitspreken. ![]() desnoods starten we uit 4de provenciale, maar den eendracht moet voor mij blijven bestaan ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 15 Sep 2011, 14:26 |
|
|
Freak
ze gaan in 4e provinciale nog nooit zoveel volk gezien hebben.
![]() |
| 15 Sep 2011, 14:32 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01 Berichten: 135 |
en tein megen we weer pintjes drinken toidens de match
![]() |
| 15 Sep 2011, 14:56 |
|
|
Freak
lekker, tot de enkels in de modder.
![]() |
| 15 Sep 2011, 15:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Nen topper tegen YB SK Beveren
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 15 Sep 2011, 15:54 |
|
| Pagina 153 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 151 152 153 154 155 … 289 Volgende |