|
|
| Pagina 70 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Wielrennen
Tja, er zal in die plaatselijke ronden waarschijnlijk plaats genoeg zijn voor de vip-tenten.
Een schande is het. |
| 16 Sep 2011, 18:43 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Kdacht nochtans dat Meerbeke nog x aantal jaar zeker was van de aankomst
Idd een dikke schande is't! Geld is en blijft veel belangrijker dan traditie en een volksfeest ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 16 Sep 2011, 18:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: Het criterium van Oudenaarde kan beginnen. ![]() dat is het woord voor de RVV van 2012, een criterium... dat je de meet gaat verleggen, tot daar aan toe. Maar dat je geen Muur en geen Bosberg aandoet, is ronduit schandalig. Drie keer over de Kwaremont en de Paterberg... Kwaremont is lastig, maar Paterberg ??? Als dat de scherprechter moet worden... ook de rvv voor wielertoeristen gaat met die drie toeren een soep worden. ik doe er niet aan mee wegens veel te druk, maar ze gaan "klanten" verliezen vrees ik Exact de bedenkingen die ik me ook maakte. De Paterberg is heel stijl, maar absoluut niet lang. Eén van de argumenten die ze nu bovenhalen is de veiligheid. De vele auto's die het parcours willen afsnijden zorgen voor een onveilige situatie. Om dat te vermijden bestaan er andere oplossingen. Met een half miljoen op de Paterberg gaan staan zal inderdaad veel veiliger zijn. Ik ben eens benieuwd wat ze met die rvv voor wielertoeristen gaan doen. Ik heb ze 2 jaar geleden gereden. Op de Paterberg was het sowieso al niet te doen. Als daar nu drie keer zoveel volk gaat aankomen... Dat lijkt me onmogelijk. |
| 16 Sep 2011, 19:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Stijn schreef: El Corredor schreef: Bakkie schreef: Het criterium van Oudenaarde kan beginnen. ![]() dat is het woord voor de RVV van 2012, een criterium... dat je de meet gaat verleggen, tot daar aan toe. Maar dat je geen Muur en geen Bosberg aandoet, is ronduit schandalig. Drie keer over de Kwaremont en de Paterberg... Kwaremont is lastig, maar Paterberg ??? Als dat de scherprechter moet worden... ook de rvv voor wielertoeristen gaat met die drie toeren een soep worden. ik doe er niet aan mee wegens veel te druk, maar ze gaan "klanten" verliezen vrees ik Exact de bedenkingen die ik me ook maakte. De Paterberg is heel stijl, maar absoluut niet lang. Eén van de argumenten die ze nu bovenhalen is de veiligheid. De vele auto's die het parcours willen afsnijden zorgen voor een onveilige situatie. Om dat te vermijden bestaan er andere oplossingen. Met een half miljoen op de Paterberg gaan staan zal inderdaad veel veiliger zijn. Ik ben eens benieuwd wat ze met die rvv voor wielertoeristen gaan doen. Ik heb ze 2 jaar geleden gereden. Op de Paterberg was het sowieso al niet te doen. Als daar nu drie keer zoveel volk gaat aankomen... Dat lijkt me onmogelijk. Half miljoen op de Patersberg? Ik hoop dat iedereen die vroeger tussen Oudenaarde en de aankomst in Meerbeke langs het parcours stond dit circus nu gaan boycotten en niet komen opdagen, ik ben in elk geval den eerste die dat gaat doen, vroeger den dag van de ronde en den dag erna congé gepakt, nu verleg ik dat een weekje en doen we Parijs Roubaix met onze kliek. Als ze die niet verhuizen naar Toulouse of Nice natuurlijk want dat is een beetje ver... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 16 Sep 2011, 20:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
bij manier van spreken
|
| 16 Sep 2011, 21:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Stijn schreef: bij manier van spreken Ik weet het wel... Mijn reactie ook want niet iedereen gaat da circus boycotten, spijtig genoeg _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 16 Sep 2011, 21:02 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik was van plan volgend jaar de RvV te doen, maar door de drukte was ik al van gedacht aant veranderen. Door dezen ingreep ben ik zeker.
Het zal wss Gent-Wevelgem worden en de Waalse klassiekers... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 16 Sep 2011, 21:27 |
|
|
Ancien
Verbechio schreef: Ik was van plan volgend jaar de RvV te doen, maar door de drukte was ik al van gedacht aant veranderen. Door dezen ingreep ben ik zeker. Het zal wss Gent-Wevelgem worden en de Waalse klassiekers... kunt ge zomaar stratrecht krijgen in die koersen? |
| 16 Sep 2011, 22:26 |
|
|
Vaste Waarde
Wa is nu nog het verschil met Dwars door Vlaanderen, de E3-prijs, Omloop...?
Bijna allemaal dezelfde hellingen en banen. Vroeger was het ook wel zo natuurlijk, maar de Muur & Bosberg maakte daar wel het grote verschil in. Nu is dat - in mijn ogen- allemaal hetzelfde en ga ik er helemaal niks van snappen als ze gaan spreken van 'Vlaanderens Mooiste" |
| 16 Sep 2011, 23:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
Die Paterberg ligt dan ook nog eens op 20 km van de meet. Straks eindigt de ronde nog in een massaspurt...
|
| 17 Sep 2011, 13:23 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43 Berichten: 152 Leeftijd: 47 |
Voor mij is het ook gedaan met de Ronde voor wielertoeristen te rijden, als ik eens rondluister zal ik wellicht niet de enige zijn die in 2012 forfait geeft.
|
| 17 Sep 2011, 13:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Necky schreef: Voor mij is het ook gedaan met de Ronde voor wielertoeristen te rijden, als ik eens rondluister zal ik wellicht niet de enige zijn die in 2012 forfait geeft. ... en tegen 2014 is het overgrote deel daar terug... Mensen toch, als een parcours van een klassieker verandert stort de wereld niet in, hé. De Ronde van Vlaanderen is nog aangekomen hier vlakbij in Gentbrugge (op een afschuwelijk lelijke Henri Pirennelaan, Godbetert...), in Wetteren en écht, de Ronde overleeft die verhuis wel. Voor Meerbeke is dat een triestige zaak, dat is waar. Terug naar wat het in het verleden 364 dagen per jaar was: een dorp als een ander... We doen heel dramatisch over de rondekes die ingevoerd worden. Bij mijn weten worden er niet echt rondekes gereden maar passeren ze wel 3 keer op dezelfde plaats op het parcours. Voor wie een beetje leeftijd en toch nog voldoende geheugen heeft: de eerste jaren in Meerbeke deden ze ook nog een ronde van een kilometer of 13 nadat ze een eerste keer over de meet kwamen. Je kan net zo goed zeggen: de ronde keert terug naar zijn roots... Ik weet wel dat wielerliefhebbers heel conservatief zijn, maar geef dit gewoon een kans. Mij lijkt de finale niet minder spankracht te hebben als de vorige, echt niet. En het zijn de renners die de koers maken. Er zijn op het huidige parcours al grootse maar ook minder geslaagde edities geweest. Kom aan wielerliefhebbers, geef vernieuwing een kans, dat doen uw idolen toch ook (elke keer als er een nieuw wondermiddel op de markt komt). En voor diegenen die er aan twijfelen. Het gaat natuurlijk over geld! Ik hoop trouwens dat ons nieuwe bestuur dat ook beseft: het gaat altijd over geld, en het is maar best dat je daarmee rekening houdt of ge overleeft niet! |
| 17 Sep 2011, 17:11 |
|
|
salvador schreef: Necky schreef: Voor mij is het ook gedaan met de Ronde voor wielertoeristen te rijden, als ik eens rondluister zal ik wellicht niet de enige zijn die in 2012 forfait geeft. ... en tegen 2014 is het overgrote deel daar terug... Mensen toch, als een parcours van een klassieker verandert stort de wereld niet in, hé. De Ronde van Vlaanderen is nog aangekomen hier vlakbij in Gentbrugge (op een afschuwelijk lelijke Henri Pirennelaan, Godbetert...), in Wetteren en écht, de Ronde overleeft die verhuis wel. Voor Meerbeke is dat een triestige zaak, dat is waar. Terug naar wat het in het verleden 364 dagen per jaar was: een dorp als een ander... We doen heel dramatisch over de rondekes die ingevoerd worden. Bij mijn weten worden er niet echt rondekes gereden maar passeren ze wel 3 keer op dezelfde plaats op het parcours. Voor wie een beetje leeftijd en toch nog voldoende geheugen heeft: de eerste jaren in Meerbeke deden ze ook nog een ronde van een kilometer of 13 nadat ze een eerste keer over de meet kwamen. Je kan net zo goed zeggen: de ronde keert terug naar zijn roots... Ik weet wel dat wielerliefhebbers heel conservatief zijn, maar geef dit gewoon een kans. Mij lijkt de finale niet minder spankracht te hebben als de vorige, echt niet. En het zijn de renners die de koers maken. Er zijn op het huidige parcours al grootse maar ook minder geslaagde edities geweest. Kom aan wielerliefhebbers, geef vernieuwing een kans, dat doen uw idolen toch ook (elke keer als er een nieuw wondermiddel op de markt komt). En voor diegenen die er aan twijfelen. Het gaat natuurlijk over geld! Ik hoop trouwens dat ons nieuwe bestuur dat ook beseft: het gaat altijd over geld, en het is maar best dat je daarmee rekening houdt of ge overleeft niet! Ik geef het geen kans, voor mijs is de Ronde gedaan... Nem... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 17 Sep 2011, 17:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
salvador schreef: Necky schreef: Voor mij is het ook gedaan met de Ronde voor wielertoeristen te rijden, als ik eens rondluister zal ik wellicht niet de enige zijn die in 2012 forfait geeft. ... en tegen 2014 is het overgrote deel daar terug... Mensen toch, als een parcours van een klassieker verandert stort de wereld niet in, hé. De Ronde van Vlaanderen is nog aangekomen hier vlakbij in Gentbrugge (op een afschuwelijk lelijke Henri Pirennelaan, Godbetert...), in Wetteren en écht, de Ronde overleeft die verhuis wel. Voor Meerbeke is dat een triestige zaak, dat is waar. Terug naar wat het in het verleden 364 dagen per jaar was: een dorp als een ander... We doen heel dramatisch over de rondekes die ingevoerd worden. Bij mijn weten worden er niet echt rondekes gereden maar passeren ze wel 3 keer op dezelfde plaats op het parcours. Voor wie een beetje leeftijd en toch nog voldoende geheugen heeft: de eerste jaren in Meerbeke deden ze ook nog een ronde van een kilometer of 13 nadat ze een eerste keer over de meet kwamen. Je kan net zo goed zeggen: de ronde keert terug naar zijn roots... Ik weet wel dat wielerliefhebbers heel conservatief zijn, maar geef dit gewoon een kans. Mij lijkt de finale niet minder spankracht te hebben als de vorige, echt niet. En het zijn de renners die de koers maken. Er zijn op het huidige parcours al grootse maar ook minder geslaagde edities geweest. Kom aan wielerliefhebbers, geef vernieuwing een kans, dat doen uw idolen toch ook (elke keer als er een nieuw wondermiddel op de markt komt). En voor diegenen die er aan twijfelen. Het gaat natuurlijk over geld! Ik hoop trouwens dat ons nieuwe bestuur dat ook beseft: het gaat altijd over geld, en het is maar best dat je daarmee rekening houdt of ge overleeft niet! Jij slikt zeker alles wat ze je voorkauwen ? In alles zie je verzachtende omstandigheden, in dit geval zijn er geen verzachtende omstandigheden, de Ronde is de Ronde niet meer zonder de Muur en de Bosberg. Gaat Vandenhaute zelf VIP-tenten zetten op de plaatsen waar ze drie keer passeren ? Knappe vernieuwing en geheel in de geest van het hedendaagse -> ik, ik en nog eens ik. En opnieuw de verwijzing naar het dopinggebruik, pfff ik begin dat stilletjesaan beu te worden, in alle sporten was en zal er steeds dopinggebruik voorkomen, In het wielrennen mss iets meer, maar volgens mij is dat dan ook één van de zwaarste sporten. Het gaat idd over geld, geld dat Vandenhautte liever in zijn zak steekt door zelf alom VIP-tenten te zetten. De Ronde zou ook overleefd hebben in zijn oude concept. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 17 Sep 2011, 17:44 |
|
|
Freak
de ronde van vlaanderen wou ik nog zien,de ronde van oudenaarde niet.
|
| 17 Sep 2011, 17:55 |
|
| Pagina 70 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 68 69 70 71 72 … 113 Volgende |