Buitenlandse voetbalmatchen - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 711 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 48
 Buitenlandse voetbalmatchen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Barcelona - Villareal 4-0 na 55' spelen.

29 Aug 2011, 22:15
Ancien

Leeftijd: 65
gweninho schreef:

En als ze dit nu zo willen houden dan is er toch nog een beetje vrolijks aan mijn pronostiek...
Punten maal twee, zou niet slecht zijn!

29 Aug 2011, 22:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
salvador schreef:
gweninho schreef:

En als ze dit nu zo willen houden dan is er toch nog een beetje vrolijks aan mijn pronostiek...
Punten maal twee, zou niet slecht zijn!

Mislukt : 5-0 Messi

29 Aug 2011, 22:35
Nationale Ploeg

Ik weet niet goed waar ik het moet zetten, maar Marokko heeft in Bangui 0-0 gespeeld tegen het Centraal Afrika van onze vriend Gbarssin.

Als ik goed mee ben, blijven Marokko en CAR dus op de eerste plaats in hun kwalificatiegroep voor de Africa Cup, met gedeelde punten.

04 Sep 2011, 18:18
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
De Jean schreef:
Ik weet niet goed waar ik het moet zetten, maar Marokko heeft in Bangui 0-0 gespeeld tegen het Centraal Afrika van onze vriend Gbarssin.

Als ik goed mee ben, blijven Marokko en CAR dus op de eerste plaats in hun kwalificatiegroep voor de Africa Cup, met gedeelde punten.

http://www.transfermarkt.co.uk/en/marok ... 28577.html
het lijkt me dat Gbarssin niet meegespeeld heeft

04 Sep 2011, 19:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Gisteren in Lissabon in het stadion van Benfica het kapot gescheurde truitje van tijdens de reanimatie van Miklós Fehér gezien, was er wel even stil van.

10 Sep 2011, 23:29
Nationale Ploeg

Sociedad - FC Barcelona, een redding (?) van de thuisdoelman met de hulp van de fans.

http://www.ad.nl/ad/nl/1053/Primera-Div ... nder.dhtml

Het winnende doelpunt van Arsenal was ook wel een lachertje dit weekend.

11 Sep 2011, 10:39
Scholier

Leeftijd: 36
Dit weekend was ik in Belgrado en ben ik naar Rode Ster Belgrado - BSK Borca gaan zien.

Het niveau van de match trok op weinig en eindigde verdiend op 2-0 voor Red Star. Ik denk dat den Iendracht gewoon punten zou pakken tegen BSK, zwakke ploeg. BSK had de volle 15 uitsupporters mee, en dat voor een stadsderby. Cadu was voor mij de meest opvallende speler, een beer van ne mens met techniek en snelheid (ne Depoitre :D).

Voor de rest heb ik 4 euro betaald voor die match bij te wonen, spotgoedkoop naar Belgische normen. Een abonnement voor het sfeervak kost daar 12,50 euro :lol: Maar vooral de sfeer was daar indrukwekkend. 80% van de toeschouwers stond in het sfeervak en zong de volle 90 minuten door. Als ik de filmpjes heb van mijn maat die mee was gaan zien zal ik er hier enkele posten. Zotte fans daar.

Het was best wel een ervaring om daar een match mee te maken.

14 Sep 2011, 8:27
Nationale Ploeg

Vanavond naar FC Dordrecht - SC Cambuur geweest. Voor 8 euro een ticketje voor de Noord-tribune.
De wedstrijd was niet hoogstaand, maar wel onderhoudend. In de 1ste helft domineerden de bezoekers uit Leeuwaarden en leidden zij bij de rust, niet onverdiend, met 0-1. Een doelpunt dat tot stand kwam na slecht ontzetten van de thuisdoelman. Na de rust probeerde de thuisploeg meer druk uit te oefenen, maar was het zelden gevaarlijk in de 16. Op 5 min. voor 't einde stond de ruststand nog steeds op het bord en toen ging FC Dordrecht een beetje alles of niets spelen. De gelijkmaker viel dan toch nog enigzins onverwacht, op 4 minuten van het einde. Dordrecht putte hieruit moed en trok resoluut ten aanval, maar dat brak hen nog bijna zuur op, want Cambuur kwam nog heel dicht bij de winning-goal. En dan in de blessuretijd laat een bezoekende speler zijn been hangen in het 16m-gebied, waar een spits van Dordrecht graag overeen gaat. Penalty! De strafschop wordt in het midden van het doel getrapt, de keeper raakt hem zelfs, maar hij gaat wel tegen de netten. Eindstand 2-1.

17 Sep 2011, 2:37
Freak

Gisteren met enkele Blackwansleden en dus Eendrachtsupporters Millwall-WestHam gaan kijken.
Wat een beleving, totaal buiten categorie! Die sfeer voor, tijdens en na de match is uniek.
Het voetbal daarintegen was beneden alle peil, maar we hebben toch een schitterende dag achter de rug.

Als je dan op weg naar huis, op radio1, naar de verslaggeving zit te luisteren van de eerste klasse in het Belgische voetbal en ze spreken van goedgevulde stadions met 5000 toeschouwers weet je wel even niet of je dan moet lachen of janken :wadde:

18 Sep 2011, 10:27
forumlegende

The Blackwans schreef:
Gisteren met enkele Blackwansleden en dus Eendrachtsupporters Millwall-WestHam gaan kijken.
Wat een beleving, totaal buiten categorie! Die sfeer voor, tijdens en na de match is uniek.
Het voetbal daarintegen was beneden alle peil, maar we hebben toch een schitterende dag achter de rug.

Als je dan op weg naar huis, op radio1, naar de verslaggeving zit te luisteren van de eerste klasse in het Belgische voetbal en ze spreken van goedgevulde stadions met 5000 toeschouwers weet je wel even niet of je dan moet lachen of janken :wadde:

Blijkbaar was er enorm veel politie?

18 Sep 2011, 12:20
Nationale Ploeg

The Blackwans schreef:

Ik kan er mij iets bij voorstellen. Zo'n wedstrijd vergeet je niet snel, ook al was het niveau van de wedstrijd niet geweldig. Maar waarschijnlijk zijn de 90 min. wel voorbijgevlogen, allez ik had dat vroeger toch bij wedstrijden van Millwall.

18 Sep 2011, 12:27
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
volgende week Borussia Münchengladbach tegen FC Nurnberg. Ben eens benieuwd.

18 Sep 2011, 21:01
Ancien

Speerwerper moet vizier bij Wolfsburg scherper stellen

Wolfsburg-coach Felix Magath heeft de Duitse wereldkampioen speerwerpen Matthias de Zordo woensdag om hulp gevraagd bij de voorbereiding van zijn ploeg op het duel tegen Kaiserslautern van zaterdag in de Duitse Bundesliga.

In plaats van een normale training kregen de spelers van Wolfsburg een sessie speerwerpen, misschien met de bedoeling ook hun vizier voor doel wat scherper te stellen. Wolfsburg, in 2009 nog kampioen van Duitsland, verloor dit seizoen al vier van zijn eerste zes wedstrijden in de Bundesliga.

'Het was indrukwekkend om te zien hoe moeilijk speerwerpen als sport eigenlijk is', zei Magath, die na zijn ontslag bij Schalke 04 sinds het begin van het seizoen weer bij Wolfsburg op de bank zit.

41 versus 86 meter

Het bezoek van de Zordo en een les van Duits speerwerpcoach Boris Henry werden volgens Magath georganiseerd om de normale trainingsroutine op een ontspannen manier te doorbreken.Verdediger Christian Traesch was de beste werper met een afstand van 41 meter, nog altijd een stuk minder ver dan de Zordo’s worp van 86.27 meter waarmee hij op het afgelopen WK in Daegu goud pakte.

Diene Magath begint ook serieus te .. :crazy: .

21 Sep 2011, 19:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Hugo schreef:
Speerwerper moet vizier bij Wolfsburg scherper stellen

Wolfsburg-coach Felix Magath heeft de Duitse wereldkampioen speerwerpen Matthias de Zordo woensdag om hulp gevraagd bij de voorbereiding van zijn ploeg op het duel tegen Kaiserslautern van zaterdag in de Duitse Bundesliga.

In plaats van een normale training kregen de spelers van Wolfsburg een sessie speerwerpen, misschien met de bedoeling ook hun vizier voor doel wat scherper te stellen. Wolfsburg, in 2009 nog kampioen van Duitsland, verloor dit seizoen al vier van zijn eerste zes wedstrijden in de Bundesliga.

'Het was indrukwekkend om te zien hoe moeilijk speerwerpen als sport eigenlijk is', zei Magath, die na zijn ontslag bij Schalke 04 sinds het begin van het seizoen weer bij Wolfsburg op de bank zit.

41 versus 86 meter

Het bezoek van de Zordo en een les van Duits speerwerpcoach Boris Henry werden volgens Magath georganiseerd om de normale trainingsroutine op een ontspannen manier te doorbreken.Verdediger Christian Traesch was de beste werper met een afstand van 41 meter, nog altijd een stuk minder ver dan de Zordo’s worp van 86.27 meter waarmee hij op het afgelopen WK in Daegu goud pakte.

Diene Magath begint ook serieus te .. :crazy: .

SP(F)EERFOTO'S :love: :love: :love:

21 Sep 2011, 20:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 711 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 48