|
|
| Pagina 162 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 160 161 162 163 164 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Voor mij is fillou kandidaat een. Heeft ervaring van een bedrijf ( nieulandt) en heeft destijds de blue army mee opgericht van club brugge . Ervaring zat en de connecties ook volgens mij.
|
| 18 Sep 2011, 17:47 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Neutralboy schreef: Als eerst post kan dit wel tellen! Gefrustreerd omdat je een postje op Ea kwijt bent onder het nieuwe bestuur? De enige met een grote bek ben jij hier en posts zoals de uwe kunnen we missen als kiespijn! Kzou zeggen zoekt u een andere hobby of trek je bek eens open persoon tot personn ipv achter een nickname op een pc! I hope we'll meet again! als eerste post kan het inderdaad tellen he. Inderdaad. Nee ik ben niet van het nieuwe bestuur en ja ik trek een grote bek open. Over die van u te zwijgen, jij stelt een afgevaardigde voor die een supportersgroep opgericht heeft voor Club Brugge????? Amai die zal veel aandacht geven aan den iendracht. Ah ja, hij heeft dat goed gedaan, zei U. |
| 18 Sep 2011, 17:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
tigers schreef: Neutralboy schreef: Als eerst post kan dit wel tellen! Gefrustreerd omdat je een postje op Ea kwijt bent onder het nieuwe bestuur? De enige met een grote bek ben jij hier en posts zoals de uwe kunnen we missen als kiespijn! Kzou zeggen zoekt u een andere hobby of trek je bek eens open persoon tot personn ipv achter een nickname op een pc! I hope we'll meet again! als eerste post kan het inderdaad tellen he. Inderdaad. Nee ik ben niet van het nieuwe bestuur en ja ik trek een grote bek open. Over die van u te zwijgen, jij stelt een afgevaardigde voor die een supportersgroep opgericht heeft voor Club Brugge????? Amai die zal veel aandacht geven aan den iendracht. Ah ja, hij heeft dat goed gedaan, zei U. zonder woorden ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Sep 2011, 17:56 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
tigers schreef: Eigenlijk zijn jullie toch wel simpele mensen he. Mocht er ooit een supporters afgevaardigde komen dan moet het volgens jullie iemand zijn die hier op het forum een beetje zijn stempel gedrukt heeft. Want ja die kan het, die zal het doen. Wie zegt als den onderkroiper 10.000 euro in zijn handen geschoven wordt het nog zo een goed afgevaardigde zal zijn in de AV voor de supporters. Die wast zijn handen en is weg. Want ja dat gaat hier toch zo makkelijk he of niet? Er zijn nog andere forums over EA buiten dit, er zijn nog andere supporters die nooit een mening geven op een forum (maar misschien meer bekwaam zijn dan Bomber om supp. afgevaardigde te zijn). Inderdaad het OPC doet enorm en dan ook enorm goed werk om sfeer in de K te brengen. En den Bram die kon het goed uitleggen op TV Oost (omdat hij het goed kon uitleggen op TV Oost moet hij daarom afgevaardigde worden). Ik dacht ook nog steeds en verbeter me zeker als ik fout ben dat het geen 15.000 euro maar 25.000 euro was om in de vzw een aandeel (om het zo te noemen) te krijgen. Dat is volgens jullie geen probleem he, met ons 1500 harde supporters ieder 10 euro geven. Ben benieuwd wie van die 20 (veel) die hier op het forum hun grote bek opentrekken 10 euro gaan geven, hoe kom je dan aan die 1500, maar ja de Jowann gaat dat wel regelen en komt ook in aanmerking (heeft kennis van boekhouding - blijkbaar- denk ik). Ik wil eigenlijk zeggen een aktie opzetten doe je met een overkoepelende organisatie. Dat is er in Aalst niet. Er zij supporterclubs met hun bijbehordende websites (Iendracht.be, en anderen) en er is OPC een sfeergroep (veel respect voor die mannen). Denk na en maak een overkoepelende organisatie.En laat me toegeven OPC als overkoepelende organisatie voor een sterk, samenwerkend, EA legioen, dat is zeker geen slechte naam (je mag me altijd een PM sturen). Suuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppeeeeeeeeeerrrrrr. Ps. Dat zal ik er ook maar even bijzetten he want ja straks is het weer, een nieuwe, van de nieuwe ploeg. Nee, ik ben 39, als sinds mijn 18de supporter van Aalst en ja lange tijd geen abonnement gehad, maar toch elke thuismatch en vaak op verplaatsing.Dit jaar weer een abonnement. Al lang geregistreerd hier enkel om te kijken, maar kon me nu toch even niet inhouden (spijtig genoeg mijn ww en login kwijt - webmasters kunnen me altijd dat teruggeven als ze me pm sturen). En voor diegene die weten wie ik ben, ik woon in Herzele (Borsbeke). als wij simpele mensen zijn, dan ben jij de allersimpelste van de ganse bende, met zo ne post kan da ni anders ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 18 Sep 2011, 18:16 |
|
|
Knaap
Video van Aalst.tv: http://vimeo.com/29219482
|
| 18 Sep 2011, 18:22 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
kreezie nonkeltje schreef: als wij simpele mensen zijn, dan ben jij de allersimpelste van de ganse bende, met zo ne post kan da ni anders ![]() Alle ik zal het anders uitdrukken jullie denken er nogal makkelijk over |
| 18 Sep 2011, 18:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Berichtgeving www.aalst.tv
Na het opstappen van de vorige bestuurders werd op de supportersvergadering van zaterdagmorgen duidelijk dat de situatie voor Eendracht allesbehalve rooskleurig is. De schuld zou effectief opgelopen zijn tot 1,3 miljoen Euro. De fans stelden erg kritische vragen over de toekomst van de club en de vorige bestuurders kregen enkele vegen uit de pan. De nieuwe ploeg gelooft echter nog steeds in de financiële redding van de club. Er werden gesprekken aangeknoopt met enkele schuldeisers en ook bij de Stad Aalst werd gepolst naar medewerking. Het reddingsplan voor den Iendracht zal de komende dagen en weken vorm krijgen, aldus het nieuwe bestuur. AALST.TV sprak met nieuwbakken voorzitter Ronny De Smedt en Hans Moens van het OPC. |
| 18 Sep 2011, 18:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
tigers schreef: kreezie nonkeltje schreef: als wij simpele mensen zijn, dan ben jij de allersimpelste van de ganse bende, met zo ne post kan da ni anders ![]() Alle ik zal het anders uitdrukken jullie denken er nogal makkelijk over Wij zullen het ook anders uitdrukken,zot _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Sep 2011, 18:35 |
|
|
Junior
Bakkie schreef: tigers schreef: kreezie nonkeltje schreef: als wij simpele mensen zijn, dan ben jij de allersimpelste van de ganse bende, met zo ne post kan da ni anders ![]() Alle ik zal het anders uitdrukken jullie denken er nogal makkelijk over Wij zullen het ook anders uitdrukken,zot Zot? Zeg me nu eens een ding die in mijn eerste post waarom ik zot bent? 1500 supps die 10 euro geven? zeg maar waar je ze gaat zoeken.( ze doen er nu al alles aan om gratis binnen te geraken en aan bier te geraken). Al die zogezegde helden hier op het forum? Zijn die in staat om in de AV een deftige functie uit te oefenen en te controleren of het deficiet niet oploopt tot meer dan 1.3 mlj? Trouwens als die filollou (nieulandt) zo een supporter is, waarom zie ik dan rond het plein geen bord van hem??? Oh ja trouwens, ik werk momenteel bijna 8 jaar als hoofdboekhouder en voorheen 10 jaar in boekhoudkundige functies. |
| 18 Sep 2011, 18:46 |
|
|
Freak
toch efkes een optieker opzoeken, aangezien Nieulandt wel degelijk een bord rond het terrein heeft. aan het vak van de bezoekers...
|
| 18 Sep 2011, 18:57 |
|
|
Junior
Dan zal ik eens moeten gaan zitten zekers he, want van in de K zie ik dat niet.
![]() |
| 18 Sep 2011, 19:03 |
|
|
El Corredor schreef: toch efkes een optieker opzoeken, aangezien Nieulandt wel degelijk een bord rond het terrein heeft. aan het vak van de bezoekers... Als tigersboy zelfs da bord niet ziet hangen,kunnen we hem zeker niet gebruiken als boekhouder,hij kan de kleine letterkes niet lezen. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Sep 2011, 19:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
tigers schreef: Eigenlijk zijn jullie toch wel simpele mensen he. Mocht er ooit een supporters afgevaardigde komen dan moet het volgens jullie iemand zijn die hier op het forum een beetje zijn stempel gedrukt heeft. Want ja die kan het, die zal het doen. Wie zegt als den onderkroiper 10.000 euro in zijn handen geschoven wordt het nog zo een goed afgevaardigde zal zijn in de AV voor de supporters. Die wast zijn handen en is weg. Want ja dat gaat hier toch zo makkelijk he of niet? Er zijn nog andere forums over EA buiten dit, er zijn nog andere supporters die nooit een mening geven op een forum (maar misschien meer bekwaam zijn dan Bomber om supp. afgevaardigde te zijn). Inderdaad het OPC doet enorm en dan ook enorm goed werk om sfeer in de K te brengen. En den Bram die kon het goed uitleggen op TV Oost (omdat hij het goed kon uitleggen op TV Oost moet hij daarom afgevaardigde worden). Ik dacht ook nog steeds en verbeter me zeker als ik fout ben dat het geen 15.000 euro maar 25.000 euro was om in de vzw een aandeel (om het zo te noemen) te krijgen. Dat is volgens jullie geen probleem he, met ons 1500 harde supporters ieder 10 euro geven. Ben benieuwd wie van die 20 (veel) die hier op het forum hun grote bek opentrekken 10 euro gaan geven, hoe kom je dan aan die 1500, maar ja de Jowann gaat dat wel regelen en komt ook in aanmerking (heeft kennis van boekhouding - blijkbaar- denk ik). Ik wil eigenlijk zeggen een aktie opzetten doe je met een overkoepelende organisatie. Dat is er in Aalst niet. Er zij supporterclubs met hun bijbehordende websites (Iendracht.be, en anderen) en er is OPC een sfeergroep (veel respect voor die mannen). Denk na en maak een overkoepelende organisatie.En laat me toegeven OPC als overkoepelende organisatie voor een sterk, samenwerkend, EA legioen, dat is zeker geen slechte naam (je mag me altijd een PM sturen). Suuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppeeeeeeeeeerrrrrr. Ps. Dat zal ik er ook maar even bijzetten he want ja straks is het weer, een nieuwe, van de nieuwe ploeg. Nee, ik ben 39, als sinds mijn 18de supporter van Aalst en ja lange tijd geen abonnement gehad, maar toch elke thuismatch en vaak op verplaatsing.Dit jaar weer een abonnement. Al lang geregistreerd hier enkel om te kijken, maar kon me nu toch even niet inhouden (spijtig genoeg mijn ww en login kwijt - webmasters kunnen me altijd dat teruggeven als ze me pm sturen). En voor diegene die weten wie ik ben, ik woon in Herzele (Borsbeke). Wie zegt als den onderkroiper 10.000 euro in zijn handen geschoven wordt het nog zo een goed afgevaardigde zal zijn Lap daar gaat mijn reputatie ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Sep 2011, 19:08 |
|
|
Junior
ge zult er rap mee op uwen trein zitten zekers.
|
| 18 Sep 2011, 19:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
tigers schreef: Bakkie schreef: tigers schreef: Alle ik zal het anders uitdrukken jullie denken er nogal makkelijk over Wij zullen het ook anders uitdrukken,zot Zot? Zeg me nu eens een ding die in mijn eerste post waarom ik zot bent? 1500 supps die 10 euro geven? zeg maar waar je ze gaat zoeken.( ze doen er nu al alles aan om gratis binnen te geraken en aan bier te geraken). Al die zogezegde helden hier op het forum? Zijn die in staat om in de AV een deftige functie uit te oefenen en te controleren of het deficiet niet oploopt tot meer dan 1.3 mlj? Trouwens als die filollou (nieulandt) zo een supporter is, waarom zie ik dan rond het plein geen bord van hem??? Oh ja trouwens, ik werk momenteel bijna 8 jaar als hoofdboekhouder en voorheen 10 jaar in boekhoudkundige functies. 1) 'waarom ik zot bent' ---> schrijffout 2) je bestempelt ons, supporters, als profiteurs ---> wij staan en zitten er elke week opnieuw en alst 't is om de clubkas te spijzen zijn we zelfs bereid een extra pintje te drinken 3) die 'zogezegde helden hier op het forum' ---> er zijn er een paar bij die meer verstand hebben in hunne kleinen teen als gij in uw hersencellen (kan ook niet anders, met zo'n uitspraken die je doet) 4) Nieulandt, geen bord van hem ---> zie antwoord van El Corredor 5) al die jaren ervaring als boekhouder/hoofdboekhouder ---> van zo'n mensen verwacht ik slimmere uitspraken dan deze die je doet 6) en wat betreft den Onderkroiper ---> diene mens verzet bergen werk (foto's enz.), waarvoor mijn en ons respect, als jij het woord respect kent tenminste, ik begin eraan te twijfelen _________________ Iendracht 4ever. |
| 18 Sep 2011, 19:10 |
|
| Pagina 162 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 160 161 162 163 164 … 289 Volgende |