Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 163 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 161 162 163 164 165 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Miniem

Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
[quote="tigers"][quote="Bakkie"][quote="tigers"][quote="kreezie nonkeltje"]

1500 supps die 10 euro geven? zeg maar waar je ze gaat zoeken.( ze doen er nu al alles aan om gratis binnen te geraken en aan bier te geraken).
Al die zogezegde helden hier op het forum? Zijn die in staat om in de AV een deftige functie uit te oefenen en te controleren of het deficiet niet oploopt tot meer dan 1.3 mlj?

Als ze maar 750 Supps vinden wil ik 20€ geven ipv 10€.
In Mechelen hebben de supporters indertijd ook hun nek uitgestoken en zie waar ze nu staan.
En voor mij mag de meest kritische boekhouder van het forum(El Corredor) gaan zetelen.

18 Sep 2011, 19:21
Junior

Leeftijd: 54
kreezie nonkeltje schreef:
tigers schreef:
Bakkie schreef:

Wij zullen het ook anders uitdrukken,zot :)

Zot?

Zeg me nu eens een ding die in mijn eerste post waarom ik zot bent?

1500 supps die 10 euro geven? zeg maar waar je ze gaat zoeken.( ze doen er nu al alles aan om gratis binnen te geraken en aan bier te geraken).
Al die zogezegde helden hier op het forum? Zijn die in staat om in de AV een deftige functie uit te oefenen en te controleren of het deficiet niet oploopt tot meer dan 1.3 mlj?

Trouwens als die filollou (nieulandt) zo een supporter is, waarom zie ik dan rond het plein geen bord van hem???

Oh ja trouwens, ik werk momenteel bijna 8 jaar als hoofdboekhouder en voorheen 10 jaar in boekhoudkundige functies.

1) 'waarom ik zot bent' ---> schrijffoutkan idereen gebeuren
2) je bestempelt ons, supporters, als profiteurs ---> wij staan en zitten er elke week opnieuw en alst 't is om
de clubkas te spijzen zijn we zelfs bereid een extra pintje te drinkenik sta er ook elke thuismatch en ik drink ook mijn pintje en betaal het. Ik zeg niet dat wij supporters profiteurs zijn, maar aan de cijfers te zien zijn er toch een heleboel die dat wel zijn of niet??? of waar is dat geld???
3) die 'zogezegde helden hier op het forum' ---> er zijn er een paar bij die meer verstand hebben in hunne
kleinen teen als gij in uw hersencellen (kan ook niet anders, met zo'n uitspraken die je doet) omdat ze hun pertinent laten opmerken en vaak aanwezig zijn hebben ze meer verstand volgens u? Sorry ik wil daarmee niemand beschuldigen, maar als je veel post en een grote mond opzet heb je volgens jou verstand?
4) Nieulandt, geen bord van hem ---> zie antwoord van El Corredor :plat: ik sta en zit niet dus kan dat volgens mij niet zien
5) al die jaren ervaring als boekhouder/hoofdboekhouder ---> van zo'n mensen verwacht ik slimmere
uitspraken dan deze die je doet ah ja jij wil dat ik zeg, geen probleem, we gaan een afgevaardigde van de supporters in de AV hebben, en het zal iemand zijn van hier op het forum
6) en wat betreft den Onderkroiper ---> diene mens verzet bergen werk (foto's enz.), waarvoor mijn en ons respect, als jij het woord respect kent tenminste, ik begin eraan te twijfelen
Ik weet wat den Onderkroiper doet en idd dat is super. Vooral wat hij aan het realiseren is voor het 100 jarig feest van onzen iendracht, daar heb ik enorme bewondering voor.

18 Sep 2011, 19:29
Scholier

Leeftijd: 57
En als ik mijn ploeg :EA: kan helpen met100 euro te storten, ze ligt klaar !!!

18 Sep 2011, 19:30
Ancien

Leeftijd: 56
tigers schreef:
Neutralboy schreef:
Als eerst post kan dit wel tellen!

Gefrustreerd omdat je een postje op Ea kwijt bent onder het nieuwe bestuur?
De enige met een grote bek ben jij hier en posts zoals de uwe kunnen we missen als kiespijn!
Kzou zeggen zoekt u een andere hobby of trek je bek eens open persoon tot personn ipv achter een nickname op een pc!

I hope we'll meet again!

:wave:

als eerste post kan het inderdaad tellen he. Inderdaad.

Nee ik ben niet van het nieuwe bestuur en ja ik trek een grote bek open. Over die van u te zwijgen, jij stelt een afgevaardigde voor die een supportersgroep opgericht heeft voor Club Brugge????? Amai die zal veel aandacht geven aan den iendracht. Ah ja, hij heeft dat goed gedaan, zei U.

Zeg maat, doe zo als vroeger, en blijf hier weg... :fuck:

18 Sep 2011, 19:40
Ancien

Leeftijd: 38
Het enige waar ik "Tigers" kan in volgen is het feit dat het makkelijk lijkt om 1.500 mensen 10 € te laten storten. Maar ik denk dat het in de praktijk wel is veel minder zou kunnen zijn of dik zou kunnen tegenvallen.

Ikzelf zou meteen bereid zijn om 10 € te geven hoor maar ik vrees er voor dat er nog 1.499 mensen dit ook gaan willen doen.

18 Sep 2011, 19:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
De Pie schreef:
En als ik mijn ploeg :EA: kan helpen met100 euro te storten, ze ligt klaar !!!

Hoeveel abonnementhouders zijn er?

Als er nu eens door alle abonnees - ipv abonnement te gebruiken, toch een ticketje wordt gekocht voor de volgende match?

Als elke abonnee 12 euro schenkt..

:EA:

Mijn hart is wit en zwart !

18 Sep 2011, 19:54
Junior

DavidSeal schreef:
tigers schreef:
Neutralboy schreef:
Als eerst post kan dit wel tellen!

Gefrustreerd omdat je een postje op Ea kwijt bent onder het nieuwe bestuur?
De enige met een grote bek ben jij hier en posts zoals de uwe kunnen we missen als kiespijn!
Kzou zeggen zoekt u een andere hobby of trek je bek eens open persoon tot personn ipv achter een nickname op een pc!

I hope we'll meet again!

:wave:

Nee ik ben niet van het nieuwe bestuur en ja ik trek een grote bek open. Over die van u te zwijgen, jij stelt een afgevaardigde voor die een supportersgroep opgericht heeft voor Club Brugge????? Amai die zal veel aandacht geven aan den iendracht. Ah ja, hij heeft dat goed gedaan, zei U.

Ik wou eigenlijk bedoelen ik ben niet van het bestuur niet nieuw en niet oud, ben gewoon supporter.

wou gewoon duidelijk maken, dat het niet zomaar te posten is op een forum van we zullen er wel eens voor zorgen dat we 15.000 bij elkaar krijgen en in de AV gaan zitten, daar komt heel veel meer bij kijken. En ik zou graag eens zien wie 100 of meer over heeft.

18 Sep 2011, 20:00
Ancien

tigers schreef:
DavidSeal schreef:
tigers schreef:

Ik wou eigenlijk bedoelen ik ben niet van het bestuur niet nieuw en niet oud, ben gewoon supporter.

wou gewoon duidelijk maken, dat het niet zomaar te posten is op een forum van we zullen er wel eens voor zorgen dat we 15.000 bij elkaar krijgen en in de AV gaan zitten, daar komt heel veel meer bij kijken. En ik zou graag eens zien wie 100 of meer over heeft.
Ooit gingen ze hier rond om een spits te kunnen kopen, dat was in dat ene seizoen in eerste klasse, ik dacht in 90-91 wel ik gaf toen ook met plezier en zou dat nu ook doen. Aktie goalgetter ofzo iets, ze kochten daarmee toen ene Ton Cornelissen, voor wie het nog weet...

18 Sep 2011, 20:07
Freak

Leeftijd: 45
DavidSeal schreef:
tigers schreef:
DavidSeal schreef:

Ooit gingen ze hier rond om een spits te kunnen kopen, dat was in dat ene seizoen in eerste klasse, ik dacht in 90-91 wel ik gaf toen ook met plezier en zou dat nu ook doen. Aktie goalgetter ofzo iets, ze kochten daarmee toen ene Ton Cornelissen, voor wie het nog weet...

dat was niet Ton Cornelisse, maar Mario Krohm

18 Sep 2011, 20:09
Ancien

El Corredor schreef:
DavidSeal schreef:
tigers schreef:

dat was niet Ton Cornelisse, maar Mario Krohm

Neen, ik dacht Ton Cornelissen :lol: , soit het gaat erom dat ik het weer zou doen...

18 Sep 2011, 20:11
Junior

Waar zijn die acties dan? Ik hoor al heel de week veel lawaai, maar nog geen actie......

18 Sep 2011, 20:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
tigers schreef:
Waar zijn die acties dan? Ik hoor al heel de week veel lawaai, maar nog geen actie......

Waar wacht je op :D

18 Sep 2011, 20:13
Junior

Bakkie schreef:
tigers schreef:

Waar wacht je op :D

Interesse om het mee te organiseren? Een actie voor 15.000 euro gaat niet met 1 iemand hoor. Anders ik met heel veel plezier en bereikbaar, trouwens er is een week tijd om iets te organiseren, volgende week is het een topper en zou dus vollen bak moeten zijn. :wave:

18 Sep 2011, 20:20
Junior

Gilles schreef:
Het enige waar ik "Tigers" kan in volgen is het feit dat het makkelijk lijkt om 1.500 mensen 10 € te laten storten. Maar ik denk dat het in de praktijk wel is veel minder zou kunnen zijn of dik zou kunnen tegenvallen.

Ikzelf zou meteen bereid zijn om 10 € te geven hoor maar ik vrees er voor dat er nog 1.499 mensen dit ook gaan willen doen.

Bedankt Gilles dat er toch stilletjes iemand is die mij begint te begrijpen. Je vindt niet zomaar 1500 man die 10 euro wil geven.

Trouwens ik wel dus 1498 te gaan. :wave:

18 Sep 2011, 20:29

Neutralboy schreef:
Kunnen we ons als supporters geen burgerlijke partij stellen wegens diefstal?
Ikzelf heb de nacht van de kampioenen match een koffer in een auto werd weggemoffeld en wegreed als een gek.
Blijkbaar zou dit wel eens de volledige recette van de kampioenen match kunnen geweest zijn.

Dit moet uitkomen en er zullen er een paar slapeloze nachten tegemoet gaan vrees ik .
Aan de schuldigen: You fucked up the wrong people/club!
Wordt zeker en vast vervolgd!

Ook ik ben voorstander van systeem kv-mechelen en supps in VZW.
Fillou krijgt hier alvast mijn volledige steun, ook Hugo/ Onderkroiper krijgen met hun staat van dienst als supporter mijn volledige steun.
Verder zal ik morgen niet aanwezig zijn ten eerste wegens millwall/ west ham morgen, maar ook wegens te emotionele reacties mezlf kennende.
Aan zij die toch gaan: Breng deze voorstellen naar voor aub!

Raar dat hier niemand op reageert...de volledige opbrengst vd kampioenenmatch is door 1 persoon meegenomen nr huis...zonder dat dit eerst geteld werd...

18 Sep 2011, 20:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 161 162 163 164 165 289