|
|
| Pagina 165 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 163 164 165 166 167 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
ajoin54 schreef: Brasil schreef: Neutralboy schreef: Kunnen we ons als supporters geen burgerlijke partij stellen wegens diefstal? Ikzelf heb de nacht van de kampioenen match een koffer in een auto werd weggemoffeld en wegreed als een gek. Blijkbaar zou dit wel eens de volledige recette van de kampioenen match kunnen geweest zijn. Dit moet uitkomen en er zullen er een paar slapeloze nachten tegemoet gaan vrees ik . Aan de schuldigen: You fucked up the wrong people/club! Wordt zeker en vast vervolgd! Ook ik ben voorstander van systeem kv-mechelen en supps in VZW. Fillou krijgt hier alvast mijn volledige steun, ook Hugo/ Onderkroiper krijgen met hun staat van dienst als supporter mijn volledige steun. Verder zal ik morgen niet aanwezig zijn ten eerste wegens millwall/ west ham morgen, maar ook wegens te emotionele reacties mezlf kennende. Aan zij die toch gaan: Breng deze voorstellen naar voor aub! Raar dat hier niemand op reageert...de volledige opbrengst vd kampioenenmatch is door 1 persoon meegenomen nr huis...zonder dat dit eerst geteld werd... op de vergadering gisteren werd zelfs door de voorzitter toegegeven dat ze niet wisten waarvoor de opbrengst van de verkoop van de 1000 abonnementen zijn gebruikt, straffer zelfs, ze vinden dat geld nergens meer terug !!! Daar gaat mijn 160 euro, zonder t-shirt. gelukkig dat ik mijn bewijs bij me had dat ik betaald had, want ik kreeg bijna mijn abo niet. ah kom maar mee we zullen u snel eentje printen. En dat geld ??? |
| 18 Sep 2011, 21:15 |
|
|
Vaste Waarde
tigers schreef: Neutralboy schreef: Er wordt een rekening geopend door 3 personen die allen met een handtekening van de twee andere geld kunnen afhalen. DE supps die op deze rekening geld storten krijgen een bewijs en per 10 euro een lotje voor de tombola. De drie personen mogen met elkaar alleen EA gemeen hebben. BV El corredor Hugo FIllou. Als alle lotjes verkocht zijn wordt de trekking gedaan door gerechtsdeurwaarder bv in supporterscafe met als afsluiter een fuif of dergelijke en wordt de stand van de rekening officieel meegedeeld. Wedden dat het lukt om die 15000 euro en ms meer vast te krijgen? Ik ben nu twee weken weg voor het werk maar ik wil hier wel mijn schouders onder zetten om dit te helpen verwezenlijken. EA is meer voor mij dan voetbal! Ik heb er mijn ouders zien scheiden, ik heb er mijn vrouw leren kennen en mijn beste maten! Deze prachtige club laat ik niet zomaar kapot gaan , over mijn lijk! IPV me de lotto te spelen steek eens tien euro extra in den iendracht, de kans da ge wint is even groot Komaan iendrachters en laat zien tot wat deze club en supps in staat zijn! waarom 3 personen en bij jou telkens die 3 zelfde?? Je begrijpt niet wat ik zei he, moet je nu echt enkel posten op dit forum om bij de 3 of 5 of 7 te horen? Zo werkt het niet hoor, er zijn verschillende supporters er is meer dan 1 clublokaal. Als je met rekeningen begint moet je starten met een overkoepelende supportersvereniging. Ik zeg toch niet dat het die drie personen moeten zijn é? Ik geef gewoon enkele voorbeelden van mensen die ik hierin zou vertrouwen en die er ook de tijd en de kennis voor hebben! Van mij part moogt gij da zelfs zijn , als onze club hiermee gered word! Vroeger hadden we het ESV als jij al 20 jaar supp bent zou je dit moeten weten en waarom zou dat nu niet OPC kunnen zijn? ALs jij met al je boekhouderservaring toch zo goed weet hoe het moet , stop dan met zeiken op een forum en u weg te steken achter ne nickname en HELP liever mensen die wel iets willen doen! |
| 18 Sep 2011, 21:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
tigers schreef: ajoin54 schreef: Brasil schreef: Raar dat hier niemand op reageert...de volledige opbrengst vd kampioenenmatch is door 1 persoon meegenomen nr huis...zonder dat dit eerst geteld werd... op de vergadering gisteren werd zelfs door de voorzitter toegegeven dat ze niet wisten waarvoor de opbrengst van de verkoop van de 1000 abonnementen zijn gebruikt, straffer zelfs, ze vinden dat geld nergens meer terug !!! Daar gaat mijn 160 euro, zonder t-shirt. gelukkig dat ik mijn bewijs bij me had dat ik betaald had, want ik kreeg bijna mijn abo niet. ah kom maar mee we zullen u snel eentje printen. En dat geld ??? Tes ongelooflijk, en dan verschieten de sups dat de put zo groot is _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 18 Sep 2011, 21:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Wat een entree, dat is al een tijdje geleden
Buiten uw persoonlijke steken en die eerste zin moet ik wel zeggen dat je interessante zaken aanhaalt. Sowieso zou de discussie hier nog losgebarsten over die zaken. Ik verwacht dat de nieuwe bestuursploeg eerstdaags zelf wel hun "visie" hierop zal bekend maken, dus misschien nog eventjes inhouden tot dan ? Wat de rol van Iendracht.be betreft: ik denk niet dat wij ons al 1 keer opgeworpen hebben om vertegenwoordiger te zijn van alle supporters ? Val ons daarop dus aub niet aan want dat neem ik persoonlijker dan dat je kritiek hebt op mijzelf. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Sep 2011, 21:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Trouwens als die filollou (nieulandt) zo een supporter is, waarom zie ik dan rond het plein geen bord van hem???
Bon, toch maar even reageren. Het is altijd interessant om zelf een beetje in een debat aktief te zijn als je naam genoemd wordt. Wat dat bord betreft ... toch maar heel even goed kijken. We hebben inderdaad ongeveer twaalf lopende meter bord onder het bezoekersvak. Maar dat doet hier eigenlijk helemaal niets ter zake. Dat is iets wat een firma doet ten voordele van een voetbalclub waar de mensen die er de plak zwaaien, supporter van zijn. Dat heeft op geen enkele manier iets te maken met mijn persoonlijk hart voor 'n iendracht. Dat trouwens wel "redelijk" groot is. Maar ik ben de laatste om te zeggen dat ik mij zelf kan spiegelen aan veel andere kerels die hier op het forum posten, laat staan aan heel veel andere die-hard die elke week in de tribune staan of zitten. Integendeel eigenlijk. Als iemand de supporters zou vertegenwoordigen, lijkt het mij voor de hand te liggen dat het net iemand is zonder financiële input. Ook al is het maar een bord. Ik ben trouwens niet echt te vinden voor het principe van financiële participatie als voorwaarde voor een zetel in de raad van bestuur of algemene vergadering. Ik vind dat je daardoor mensen uitsluit die wél een hart hebben voor hun club, die wel inzicht hebben in het op poten zetten van een degelijke organisatie, maar niet de middelen hebben of zin hebben om die middelen te investeren in een voetbalploeg. Ben je per definitie niet eendracht-minded genoeg als je geen 15000 euro in de club wil stoppen? Ik denk het niet. Ik zeg al lang dat Eendracht nood heeft aan mensen die aktief kunnen en willen meewerken aan het beleid van de club zonder die noodzaak van er eerst duizenden euro's in te stoppen. Mensen die wel een engagement op zich willen nemen, zonder ze daarom veel in de kijker willen of moeten lopen ook. Shoot me if I'm wrong, maar ik heb de indruk dat er zo bij momenten in Aalst toch wel net iets te veel zijn. Ik heb hier eens gepost dat ik mezelf best wel wil opwerpen als vertegenwoordiger van de supporters. Ik heb die opmerking er meteen ook zelf voldoende bij gerelativeerd. Mochten er al mensen zijn die mij daar geschikt voor achten (thanks for the support, neutralboy) is dat ferm, maar het is helemaal niet iets waar ik sinds begin vorige week wakker van lig. Integendeel. Ik denk dat ik thuis kletsen krijgn, als ik dat hier zou moeten komen vertellen. Langs de andere kant vind ik wel dat het moet kunnen dat de supporters van een volksclub zoals Aalst een afvaardiging hebben in het bestuur die de vinger aan de bestuurlijke pols houdt. Moet ik dat zijn? Helemaal niet. Het lijkt mij echter wel evident dat het iemand zou zijn die cijfers naar waarde kan schatten en toch iet of wat inzicht heeft in het managen van een organisatie. Mijn persoonlijke kwaliteiten op dat vlak beperken zich tot een bedrijfje van amper elf mensen, waar de "credits" dan nog vooral naar mijn echtgenote gaan. Maar ik ben er zeker van dat we hier op het forum toch eens iets moeten kunnen op poten zetten om een vertegenwoordiging van de supporters dcontrole heeft op het beleid. Ik vind dat we dat als iendracht-fans verdienen, na jaren zo goed als onvoorwaardelijke steun aan tijdens heel turbulente jaren. Over de opmerkingen in verband met club brugge. Ik ben inderdaad bestuurslid van blue army geweest. Ik schrijf zelfs vandaag nog af en toe een column voor een fanblad ginder achter. Maar ik heb die supportersvereniging helemaal niet opgericht. ik heb er wel voor gezorgd dat BA op regelmatige besis aan tafel zat met het bestuur, toen nog Michel Dhooghe en daardoor flink kon doorgroeien. Wat ik wél mee oprichtte, is OPC. Samen met Bomber, Kevin, Tom, Tingel en Hansken. |
| 18 Sep 2011, 22:00 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Filollou
, bomber en bram (en alle anderen die ik eventueel aangehaald heb) zoals ik eerder zei het is niets persoonlijk naar jullie, ik wou dit gewoon even aanhalen omdat jullie namen steeds vermeld worden. Ik hoop ook dat ondertussen mijn eerste post niet enkel op die eerste zin be/geoordeeld wordt. En blijbaar is dat wel het geval.Een supporter is super, een supporter is goed, maar is een supporter ook goed in een AV omdat hij veel post, omdat hij een grote bek heeft ? En inderdaad zoals bomber zegt : Zorg voor een supportersverbond en laat ons dan spreken over een afgevaardigde. |
| 18 Sep 2011, 22:31 |
|
|
Junior
Bram schreef: Wat een entree, dat is al een tijdje geleden Buiten uw persoonlijke steken en die eerste zin moet ik wel zeggen dat je interessante zaken aanhaalt. . Ja ik hou van een ferme entree anders val je niet op he Ik hoop ook dat die interessante zaken niet verdwijnen in de verwijten die ik krijg ![]() |
| 18 Sep 2011, 22:34 |
|
|
Junior
Fillou schreef: Wat dat bord betreft ... toch maar heel even goed kijken. We hebben inderdaad ongeveer twaalf lopende meter bord onder het bezoekersvak. Maar dat doet hier eigenlijk helemaal niets ter zake. Dat is iets wat een firma doet ten voordele van een voetbalclub waar de mensen die er de plak zwaaien, supporter van zijn. . Is die 12 lopende (en ze lopen heel snel tegenwoordig) dan betaald of is dat een voordeel dat je firma krijgt van een voetbalclub waar bepaalde mensen de plak zwaaien(zwaaiden). |
| 18 Sep 2011, 22:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tigers schreef: Fillou schreef: Wat dat bord betreft ... toch maar heel even goed kijken. We hebben inderdaad ongeveer twaalf lopende meter bord onder het bezoekersvak. Maar dat doet hier eigenlijk helemaal niets ter zake. Dat is iets wat een firma doet ten voordele van een voetbalclub waar de mensen die er de plak zwaaien, supporter van zijn. . Is die 12 lopende (en ze lopen heel snel tegenwoordig) dan betaald of is dat een voordeel dat je firma krijgt van een voetbalclub waar bepaalde mensen de plak zwaaien(zwaaiden). Toch niet van de belastingen? ![]() |
| 18 Sep 2011, 22:59 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
tigers schreef: Fillou schreef: Wat dat bord betreft ... toch maar heel even goed kijken. We hebben inderdaad ongeveer twaalf lopende meter bord onder het bezoekersvak. Maar dat doet hier eigenlijk helemaal niets ter zake. Dat is iets wat een firma doet ten voordele van een voetbalclub waar de mensen die er de plak zwaaien, supporter van zijn. . Is die 12 lopende (en ze lopen heel snel tegenwoordig) dan betaald of is dat een voordeel dat je firma krijgt van een voetbalclub waar bepaalde mensen de plak zwaaien(zwaaiden). ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 18 Sep 2011, 23:00 |
|
|
Junior
kreezie nonkeltje schreef: tigers schreef: Fillou schreef: Wat dat bord betreft ... toch maar heel even goed kijken. We hebben inderdaad ongeveer twaalf lopende meter bord onder het bezoekersvak. Maar dat doet hier eigenlijk helemaal niets ter zake. Dat is iets wat een firma doet ten voordele van een voetbalclub waar de mensen die er de plak zwaaien, supporter van zijn. . Is die 12 lopende (en ze lopen heel snel tegenwoordig) dan betaald of is dat een voordeel dat je firma krijgt van een voetbalclub waar bepaalde mensen de plak zwaaien(zwaaiden). ![]() Watte zot? Weet jij of die 12 meter betaald is misschien? volgens mij mogen al die borden achter het doel liknks vanuit de K gezien eraf, geen enkele betaald hebben we nog extra staanplaatsen ook. Onoverdekt 2 treekes hoog voor al diegene die hun ticket niet betalen en het moest gieten en gieten dan ![]() |
| 18 Sep 2011, 23:07 |
|
|
Miniem
ajoin54 schreef: Brasil schreef: Neutralboy schreef: Kunnen we ons als supporters geen burgerlijke partij stellen wegens diefstal? Ikzelf heb de nacht van de kampioenen match een koffer in een auto werd weggemoffeld en wegreed als een gek. Blijkbaar zou dit wel eens de volledige recette van de kampioenen match kunnen geweest zijn. Dit moet uitkomen en er zullen er een paar slapeloze nachten tegemoet gaan vrees ik . Aan de schuldigen: You fucked up the wrong people/club! Wordt zeker en vast vervolgd! Ook ik ben voorstander van systeem kv-mechelen en supps in VZW. Fillou krijgt hier alvast mijn volledige steun, ook Hugo/ Onderkroiper krijgen met hun staat van dienst als supporter mijn volledige steun. Verder zal ik morgen niet aanwezig zijn ten eerste wegens millwall/ west ham morgen, maar ook wegens te emotionele reacties mezlf kennende. Aan zij die toch gaan: Breng deze voorstellen naar voor aub! Raar dat hier niemand op reageert...de volledige opbrengst vd kampioenenmatch is door 1 persoon meegenomen nr huis...zonder dat dit eerst geteld werd... op de vergadering gisteren werd zelfs door de voorzitter toegegeven dat ze niet wisten waarvoor de opbrengst van de verkoop van de 1000 abonnementen zijn gebruikt, straffer zelfs, ze vinden dat geld nergens meer terug !!! Ik was gisteren ook op de vergadering en ik heb de voorzitter dit niet horen zeggen. Op de vraag over de toeschouwersaantallen heeft hij wel gezegd dat er 1000 abonnementen zijn waar het geld van ontvangen is en dat dit geld al uitgegeven is. M.a.w. dit zijn geen inkomsten meer waar moet op gerekend worden: ze zijn al ontvangen én uitgegeven. Over de geregeld terugkomende opmerking 'waar is het geld naartoe?' is het antwoord toch vrij simpel. Benevens het feit dat er blijkbaar hier en daar iets blijven plakken is heeft men gewoon (veel) meer uitgegeven dan er ontvangen is. (ook de oorzaak van 'de chemie' die verdwenen is tussen de groep DB en de groep DR) |
| 18 Sep 2011, 23:19 |
|
|
Junior
Is er trouwens hier op het forum met al die grote bekken al iemand die aan onze nieuwe voorzitter gevraagd heeft of hij dit zit zitten?
Jullie zitten te schreeuwen, te joelen, en te zeggen zo een entree hebben we al lang niet meegemaakt, maar niemand vraagt Ronnie is het ons toegelaten een supporters delegatie te hebben in de AV. Is dit gevraagd afgelopen zaterdag? Ja ok actie. Nee? ........................................... en Parol jij was er dus is dit gevraagd? |
| 18 Sep 2011, 23:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tigers schreef: Is er trouwens hier op het forum met al die grote bekken al iemand die aan onze nieuwe voorzitter gevraagd heeft of hij dit zit zitten? Jullie zitten te schreeuwen, te joelen, en te zeggen zo een entree hebben we al lang niet meegemaakt, maar niemand vraagt Ronnie is het ons toegelaten een supporters delegatie te hebben in de AV. Is dit gevraagd afgelopen zaterdag? Ja ok actie. Nee? ........................................... Iedereen die 15.000 EUR betaalt kan hem inkopen. Dus als dat nu iemand afgevaardigd is door de supporters of den bakker of den slager. Zolang dat die betaalt is het ok. |
| 18 Sep 2011, 23:33 |
|
|
Junior
janos schreef: tigers schreef: Is er trouwens hier op het forum met al die grote bekken al iemand die aan onze nieuwe voorzitter gevraagd heeft of hij dit zit zitten? Jullie zitten te schreeuwen, te joelen, en te zeggen zo een entree hebben we al lang niet meegemaakt, maar niemand vraagt Ronnie is het ons toegelaten een supporters delegatie te hebben in de AV. Is dit gevraagd afgelopen zaterdag? Ja ok actie. Nee? ........................................... Iedereen die 15.000 EUR betaalt kan hem inkopen. Dus als dat nu iemand afgevaardigd is door de supporters of den bakker of den slager. Zolang dat die betaalt is het ok. Met andere woorden not done --zo blijft het een kiekenkot. |
| 18 Sep 2011, 23:47 |
|
| Pagina 165 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 163 164 165 166 167 … 289 Volgende |