|
|
| Pagina 166 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 164 165 166 167 168 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
tigers schreef: janos schreef: tigers schreef: Is er trouwens hier op het forum met al die grote bekken al iemand die aan onze nieuwe voorzitter gevraagd heeft of hij dit zit zitten? Jullie zitten te schreeuwen, te joelen, en te zeggen zo een entree hebben we al lang niet meegemaakt, maar niemand vraagt Ronnie is het ons toegelaten een supporters delegatie te hebben in de AV. Is dit gevraagd afgelopen zaterdag? Ja ok actie. Nee? ........................................... Iedereen die 15.000 EUR betaalt kan hem inkopen. Dus als dat nu iemand afgevaardigd is door de supporters of den bakker of den slager. Zolang dat die betaalt is het ok. Met andere woorden not done --zo blijft het een kiekenkot. Tot als een vos in dit kiekenkot schoon schip komt maken ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Sep 2011, 23:48 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
tja dan eet hij al die kiekens op he
![]() |
| 19 Sep 2011, 0:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
tigers schreef: tja dan eet hij al die kiekens op he ![]() Ik vermoed dat je weet dat deze vos enkel het strot afbijt, en ze niet opeet tenzij hij echt grote honger heeft Ik hoop van harte dat alles goed komt met onzen Iendracht. Mijn hoed af voor diegenen die hun schouders willen steken om onze club opnieuw financieel op de rails te krijgen. Met afbraakpolitiek kan je wel de pijnpunten aanhalen maar positiever zou zijn dat er oplossingen gevonden worden op korte en lange termijn. Tijd brengt raad ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Sep 2011, 0:28 |
|
|
Nationale Ploeg
tigers schreef: Fillou schreef: Wat dat bord betreft ... toch maar heel even goed kijken. We hebben inderdaad ongeveer twaalf lopende meter bord onder het bezoekersvak. Maar dat doet hier eigenlijk helemaal niets ter zake. Dat is iets wat een firma doet ten voordele van een voetbalclub waar de mensen die er de plak zwaaien, supporter van zijn. . Is die 12 lopende (en ze lopen heel snel tegenwoordig) dan betaald of is dat een voordeel dat je firma krijgt van een voetbalclub waar bepaalde mensen de plak zwaaien(zwaaiden). vorige week bevestigd bij het nieuwe bestuur, vriend ....Ik zou niet weten wie daar in het vorige of huidige bestuur zit, die mij zou willen of moeten bevoordelen. Je opmerkingen op het forum zijn in elk geval geweldig. Misschien moet je je woorden maar eens in daden omzetten en moet jij dan de aanzet geven om één en ander aan het probleem te veranderen. Start jij met een vzw die de belangen van de supporters behartigt en zorgt voor een overkoepelende organisatie van de supporters? Ik vind jou eigenlijk vooral veel praat hebben, als je op korte termijn niet ook echt de handschoen opneemt. |
| 19 Sep 2011, 7:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
tigers schreef: Is er trouwens hier op het forum met al die grote bekken al iemand die aan onze nieuwe voorzitter gevraagd heeft of hij dit zit zitten? Jullie zitten te schreeuwen, te joelen, en te zeggen zo een entree hebben we al lang niet meegemaakt, maar niemand vraagt Ronnie is het ons toegelaten een supporters delegatie te hebben in de AV. Is dit gevraagd afgelopen zaterdag? Ja ok actie. Nee? ........................................... en Parol jij was er dus is dit gevraagd? De vraag is gesteld of er al nagedacht is over een nieuwe AV en wie de leden zouden moeten zijn. Antwoord was dat ze er mee bezig zijn EN dat ze gingen praten met KV Mechelen (en Marc Uyterhoeven) over hoe zij hun structuur hebben uitgebouwd (stond ook zo vermeld in het verslag over de vergadering dat Bram hier op het forum postte in een andere topic). Blijkbaar is het voor u niet alleen moeilijk om grote reclamepanelen terug te vinden in het stadion, maar ook nog eens de gegevens van de vergadering te raadplegen... Soit, uit die uitspraak van de voorzitter leid ik af dat ze het idee van supportersvertegenwoordiging zeker niet bij voorbaat wegwuiven. Over de vergadering zelf, treed ik El Corredor bij - heel wat onderbouwde, kritische vragen gesteld door de aanwezigen en ook naar mijn mening niet altijd afdoende op geantwoord... Er mee bezig, dan "we zijn nog maar 4 dagen bezig" en als dan de vraag komt: jamaar ja, hadden jullie dan een plan, dan is het "natuurlijk dadde, we doen dit niet onberedeneerd hé". Dus toch een boel vraagtekens... Blijkbaar ook al acties met BVs om schulden dicht te rijden - als structurele reddingsoplossing kan dat tellen! Opvallend: met geen woord gerept over het stadiondossier grote blunder van Goemans vond ik persoonlijk -> twee uur lang beweren dat de enige optie was dat ze zelf de boel gingen overnemen omdat er geen ander scenario was - oude bestuur nam ontslag, hadden zij dat ook gedaan was het schip stuurloos... Komt Goemans dan vijf minuten voor einde van de vergadering af dat het tegenscenario was dat het oude bestuur zelf nog een persconferentie zou geven vorige maandag met de melding dat de 5 nieuw toegetreden leden niet akkoord zouden gaan met de beleidslijnen en zouden stoppen en dat DDB, FDR en MVDS toch verder zouden doen. Was ook niet het meest aangewezen scenario wat mij betreft, maar was wel een alternatief - dat dit dan werd doodgezwegen (helaas niet lang genoeg) riep bij mij vragen op... En dat is een beetje mijn probleem voorlopig: ik zag een dubbele agenda opduiken bij heel veel wat er is gezegd. Er werd open gereageerd, dat klopt maar als er door bepaalde personen iets te kritische of te veel vragen werden gesteld, werd de toon van repliek toch geïrriteerd. Het verhaal De Cock was daar de grote exponent van, het spuien van mist rond de toekomstige rol van Van Eetvelde evenzeer. De "open" communicatie neem ik dus met een serieuze korrel zout. Dat er een link bestaat tussen Krauch, De Cock en Van Eetvelde dat doet me nog het meeste huiveren. Quote van de dag van onze nieuwe voorzitter: goed gesprek gehad met de Aalsterse burgemeester over ons nieuw project en ze staat er volledig achter! Ik maakte me helaas maar 1 bedenking: wat is dat nieuwe project? Stabiele tweedeklasser blijven, schulden afbouwen en veel kunnen genieten van deze mooie club. Dat is geen project hé, dat is wat iedereen wil... Hoe ze dat gaan bereiken, daar zijn ze nog mee bezig... Uitlatingen van schuldbevriezing ook in zijn context plaatsen - zijn er voorlopig in geslaagd om EUR 80.000 te bevriezen - als dit volgt uit de besprekingen met de belangrijkste schuldeisers en sponsors zoals door Parol aangehaald hier op het forum, dan gaan ze een tandje mogen bijsteken om de put - die blijkbaar overschat is voorgesteld - toe te rijden... Hopelijk volgt er snel een nieuwe supportersvergadering: binnen een maand of zo? Dan zijn ze 34 dagen beziggeweest... Ne keer zien hoeveel er dan is veranderd hé... En het opdraven van Ewen, Filipovic en BVR: mooi als signaal, maar wat kunnen deze drie heren anders? Worden betaald hé door de club - door wie die ook wordt geleid... Ewen vatte perfect samen wat ik eigenlijk ook dacht: de spelers moeten spelen voor de club, zijn professioneel en dus laten ze dat niet aan hun hart komen. Hadden vertrouwen in het vorige bestuur en hebben dat nu in het nieuwe... Niet minder, maar ook niet meer... |
| 19 Sep 2011, 7:35 |
|
|
Ancien
Volledig akkoord, een geluk dat we hier tussendoor nog iets verstandig kunnen lezen.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Sep 2011, 12:26 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: tigers schreef: Eigenlijk zijn jullie toch wel simpele mensen he. Mocht er ooit een supporters afgevaardigde komen dan moet het volgens jullie iemand zijn die hier op het forum een beetje zijn stempel gedrukt heeft. Want ja die kan het, die zal het doen. Wie zegt als den onderkroiper 10.000 euro in zijn handen geschoven wordt het nog zo een goed afgevaardigde zal zijn in de AV voor de supporters. Die wast zijn handen en is weg. Want ja dat gaat hier toch zo makkelijk he of niet? Er zijn nog andere forums over EA buiten dit, er zijn nog andere supporters die nooit een mening geven op een forum (maar misschien meer bekwaam zijn dan Bomber om supp. afgevaardigde te zijn). Inderdaad het OPC doet enorm en dan ook enorm goed werk om sfeer in de K te brengen. En den Bram die kon het goed uitleggen op TV Oost (omdat hij het goed kon uitleggen op TV Oost moet hij daarom afgevaardigde worden). Ik dacht ook nog steeds en verbeter me zeker als ik fout ben dat het geen 15.000 euro maar 25.000 euro was om in de vzw een aandeel (om het zo te noemen) te krijgen. Dat is volgens jullie geen probleem he, met ons 1500 harde supporters ieder 10 euro geven. Ben benieuwd wie van die 20 (veel) die hier op het forum hun grote bek opentrekken 10 euro gaan geven, hoe kom je dan aan die 1500, maar ja de Jowann gaat dat wel regelen en komt ook in aanmerking (heeft kennis van boekhouding - blijkbaar- denk ik). Ik wil eigenlijk zeggen een aktie opzetten doe je met een overkoepelende organisatie. Dat is er in Aalst niet. Er zij supporterclubs met hun bijbehordende websites (Iendracht.be, en anderen) en er is OPC een sfeergroep (veel respect voor die mannen). Denk na en maak een overkoepelende organisatie.En laat me toegeven OPC als overkoepelende organisatie voor een sterk, samenwerkend, EA legioen, dat is zeker geen slechte naam (je mag me altijd een PM sturen). Suuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppeeeeeeeeeerrrrrr. Ps. Dat zal ik er ook maar even bijzetten he want ja straks is het weer, een nieuwe, van de nieuwe ploeg. Nee, ik ben 39, als sinds mijn 18de supporter van Aalst en ja lange tijd geen abonnement gehad, maar toch elke thuismatch en vaak op verplaatsing.Dit jaar weer een abonnement. Al lang geregistreerd hier enkel om te kijken, maar kon me nu toch even niet inhouden (spijtig genoeg mijn ww en login kwijt - webmasters kunnen me altijd dat teruggeven als ze me pm sturen). En voor diegene die weten wie ik ben, ik woon in Herzele (Borsbeke). Wie zegt als den onderkroiper 10.000 euro in zijn handen geschoven wordt het nog zo een goed afgevaardigde zal zijn Lap daar gaat mijn reputatie ![]() 't is te gek voor woorden, ik weet wat je waard bent copain en dat is meer dan die 10000 euro. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Sep 2011, 12:31 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
tigers schreef: Is er trouwens hier op het forum met al die grote bekken al iemand die aan onze nieuwe voorzitter gevraagd heeft of hij dit zit zitten? Jullie zitten te schreeuwen, te joelen, en te zeggen zo een entree hebben we al lang niet meegemaakt, maar niemand vraagt Ronnie is het ons toegelaten een supporters delegatie te hebben in de AV. Is dit gevraagd afgelopen zaterdag? Ja ok actie. Nee? ........................................... en Parol jij was er dus is dit gevraagd? Is er trouwens iets dat gij op een iet of wat normale manier kunt zeggen? Gij zult precies ook ni omkomen van teveel goei manieren he. en nog iet: er is hier geen enen die zich voor u moet verantwoorden, lijkt mij... alli, ik kan mis zijn he... |
| 19 Sep 2011, 12:40 |
|
|
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Sep 2011, 14:49 |
|
|
Reserve
Voor alle duidelijkheid, de inkomsten van de abbonnementen werden gebruikt om de lonen van de spelers mee te betalen, dus daarom is dat geld op.Verder hoop ik dat er alsnog een reddingsactie komt,want 1,3 miljoen is echt ni niks.Hopelijk wil mr krauch zijn nek uitsteken , maar wie gaat er zich nu borg stellen zonder zekerheid?
En ik hoop ook uit de grond van mijn hart dat er nu eens een einde komt aan toestanden zoals het laten meenemen van kassa's (naar huis dan nog), waarvan de inhoud niet eens geteld is, laat staan gecontroleerd door tenminste twee mensen, DIT KAN NI MEER! Ik ben ook bereid om mee te werken aan een actie die geld opbrengt dat dan door eerlijke personen beheerd zal worden |
| 19 Sep 2011, 16:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
als er een deftige reddingsactie op poten gezet gaat worden wil ik daar zeker ook aan meewerken!
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 19 Sep 2011, 16:02 |
|
|
Reserve
tigers schreef: tja dan eet hij al die kiekens op he ![]() Loop dan maar voor uw leven! |
| 19 Sep 2011, 16:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
AN schreef: tigers schreef: tja dan eet hij al die kiekens op he ![]() Loop dan maar voor uw leven! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Sep 2011, 16:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
DT schreef: Ik maakte me helaas maar 1 bedenking: wat is dat nieuwe project? Stabiele tweedeklasser blijven, schulden afbouwen en veel kunnen genieten van deze mooie club. Dat is geen project hé, dat is wat iedereen wil... Hoe ze dat gaan bereiken, daar zijn ze nog mee bezig... Uitlatingen van schuldbevriezing ook in zijn context plaatsen - zijn er voorlopig in geslaagd om EUR 80.000 te bevriezen - als dit volgt uit de besprekingen met de belangrijkste schuldeisers en sponsors zoals door Parol aangehaald hier op het forum, dan gaan ze een tandje mogen bijsteken om de put - die blijkbaar overschat is voorgesteld - toe te rijden... Hopelijk volgt er snel een nieuwe supportersvergadering: binnen een maand of zo? Dan zijn ze 34 dagen beziggeweest... Ne keer zien hoeveel er dan is veranderd hé... En het opdraven van Ewen, Filipovic en BVR: mooi als signaal, maar wat kunnen deze drie heren anders? Worden betaald hé door de club - door wie die ook wordt geleid... Ewen vatte perfect samen wat ik eigenlijk ook dacht: de spelers moeten spelen voor de club, zijn professioneel en dus laten ze dat niet aan hun hart komen. Hadden vertrouwen in het vorige bestuur en hebben dat nu in het nieuwe... Niet minder, maar ook niet meer... |
| 19 Sep 2011, 18:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
DT schreef: Blijkbaar ook al acties met BVs om schulden dicht te rijden - als structurele reddingsoplossing kan dat tellen! Dat vond ik toch ook een bedenkelijke uitspraak: ik denk dat een actie met kapitaalkrachtige bedrijven iets interessanter is dan een pensenkermis met Sam Gooris en Micha Marah. We zijn Dender niet, he. Zo'n actie is ook slechts een tijdelijk doekje tegen het bloeden. Structurele veranderingen zijn veel belangrijker en ook daa heb ik weinig over gehoord op de vergadering. Ze zijn natuurlijk maar een week bezig, dus daar verdienen ze wel respijt. Citeer: Opvallend: met geen woord gerept over het stadiondossier Daar ligt volgens mij een belangrijke sleutel tot de oplossing, maar daar is heel veel politieke steun nodig die een onstabiele club die Aalst nu is, niet heeft. Maar een vernieuwd of nieuw stadion moet er ooit komen. Een plan voor de lange termijn, maar daar moet ik echt aan gedacht worden, vind ik Ik vind de opmerking van tigers trouwens wel terecht. Dit forum is goed om ideeën op te werpen, maar voor concrete actie zal er toch rond tafel moeten gezeten worden door onder andere de heroprichting van een nieuwe, allesoverkoepelende supportersvereniging. |
| 19 Sep 2011, 18:46 |
|
| Pagina 166 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 164 165 166 167 168 … 289 Volgende |