|
|
| Pagina 167 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 165 166 167 168 169 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
alli zeg, het stadiondossier... zouden we ni beter eerst onze put vullen, alvorens weer eens van 't onmogelijke te dromen? Er is geen één club die een nieuw stadion (die naam waardig) heeft 'verwezenlijkt', zelfs niet de allergrootste clubs in België,...
En de club in derde, sinds enkele maanden in tweede, waarbij het bestuur nog te tam was om de inkomsten te tellen en na te tellen zou daar dan plots wél in slagen? AA Gent is al 11 jaar aan het proberen. Om die eerste steen terug te vinden die ze daar zo'n 7 jaar geleden ergens gelegd hebben, hebt ge een ver een peleton geschoolde archeologen nodig. first things first... alles over een andere boeg gooien en elke cent die binnen en buitengaat tellen. en moet er gesnoeid worden, dan moet er gesnoeid worden... de enorme schade in het vertrouwen van iedereen die van ver of dicht bij eendracht aalst is betrokken zal zijnen tijd vragen... op langere termijn zien we dan wel verder, maar laat ons eerst zorgen dat er nog nen langeren termijn IS. |
| 19 Sep 2011, 20:11 |
|
|
Miniem
We zijn toch al niet de enige met miserie:
http://www.hln.be/hln/nl/2736/Racing-Ge ... -tip.dhtml bij ons kunnen ze misschien wel niet veel meer pikken. |
| 19 Sep 2011, 21:13 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
---redhat--- schreef: We zijn toch al niet de enige met miserie: http://www.hln.be/hln/nl/2736/Racing-Ge ... -tip.dhtml bij ons kunnen ze misschien wel niet veel meer pikken. op de supportersvergadering zeiden ze bij 't iendrachtbestuur naar 't schijnt wel een paar keer "we zijn er mee bezig"... zou er in 't nieuw bestuur enen zitten die ne platte grond van de crystal-arena op zijne rug heeft getatoeëerd? |
| 19 Sep 2011, 22:20 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Davy schreef: alli zeg, het stadiondossier... zouden we ni beter eerst onze put vullen, alvorens weer eens van 't onmogelijke te dromen? Er is geen één club die een nieuw stadion (die naam waardig) heeft 'verwezenlijkt', zelfs niet de allergrootste clubs in België,... En de club in derde, sinds enkele maanden in tweede, waarbij het bestuur nog te tam was om de inkomsten te tellen en na te tellen zou daar dan plots wél in slagen? AA Gent is al 11 jaar aan het proberen. Om die eerste steen terug te vinden die ze daar zo'n 7 jaar geleden ergens gelegd hebben, hebt ge een ver een peleton geschoolde archeologen nodig. first things first... alles over een andere boeg gooien en elke cent die binnen en buitengaat tellen. en moet er gesnoeid worden, dan moet er gesnoeid worden... de enorme schade in het vertrouwen van iedereen die van ver of dicht bij eendracht aalst is betrokken zal zijnen tijd vragen... op langere termijn zien we dan wel verder, maar laat ons eerst zorgen dat er nog nen langeren termijn IS. Elke cent tellen die buiten gaat terwijl er mensen zitten of zaten die de club en de supporters bestolen hebben.Zoals steeds het geval is gaat de gewone supporter de geldbeugel moeten opentrekken om allerlei acties te ondersteunen terwijl er zich mensen verrijkt hebben met de vroegere inkomsten. Vanuit het nieuwe bestuur komen er ook geen signalen om een onderzoek in te stellen naar deze praktijken!!!! og _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 20 Sep 2011, 9:36 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Davy schreef: alli zeg, het stadiondossier... zouden we ni beter eerst onze put vullen, alvorens weer eens van 't onmogelijke te dromen? Er is geen één club die een nieuw stadion (die naam waardig) heeft 'verwezenlijkt', zelfs niet de allergrootste clubs in België,... En de club in derde, sinds enkele maanden in tweede, waarbij het bestuur nog te tam was om de inkomsten te tellen en na te tellen zou daar dan plots wél in slagen? AA Gent is al 11 jaar aan het proberen. Om die eerste steen terug te vinden die ze daar zo'n 7 jaar geleden ergens gelegd hebben, hebt ge een ver een peleton geschoolde archeologen nodig. first things first... alles over een andere boeg gooien en elke cent die binnen en buitengaat tellen. en moet er gesnoeid worden, dan moet er gesnoeid worden... de enorme schade in het vertrouwen van iedereen die van ver of dicht bij eendracht aalst is betrokken zal zijnen tijd vragen... op langere termijn zien we dan wel verder, maar laat ons eerst zorgen dat er nog nen langeren termijn IS. Elke cent tellen die buiten gaat terwijl er mensen zitten of zaten die de club en de supporters bestolen hebben.Zoals steeds het geval is gaat de gewone supporter de geldbeugel moeten opentrekken om allerlei acties te ondersteunen terwijl er zich mensen verrijkt hebben met de vroegere inkomsten. Vanuit het nieuwe bestuur komen er ook geen signalen om een onderzoek in te stellen naar deze praktijken!!!! og daarop was de kommentaar: 't es ingewikkelder dan dat, dat belooft ... _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 20 Sep 2011, 9:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Vanuit het nieuwe bestuur komen er ook geen signalen om een onderzoek in te stellen naar deze praktijken!!!! Is ook logisch hé. Alles wat de vorige bestuurders er in gestoken hebben, staat op rekening courant en kunnen ze direct weer opeisen. Als het nieuwe bestuur dus een onderzoek instelt of klacht indient (wat terecht zou zijn), gaan de vorige waarschijnlijk als tegenactie direct hun geld opvragen en dan is het zeker gedaan. Het nieuwe bestuur staat op dat gebied dus spijtig genoeg met de rug tegen de muur. |
| 20 Sep 2011, 12:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
de vorige ook natuurlijk, dus 't is een mes dat langs 2 kanten kan snijden. Wanneer het misloopt dan blijven onze vorige bestuurders ook nog altijd aansprakelijk voor bepaalde schulden ontstaan tijdens hun bewind. Vanuit die optiek kan het nieuwe bestuur de oude dan toch wat "het mes op de keel zetten". Ik verwacht dat we de uitspraak "enkel kapitaalverhoging indien noodzakelijk" ook in dat kader moeten plaatsen.
Langs de andere kant zullen ze in de komende weken wel proberen om zoveel mogelijk contractueel af te spreken tov de oude bestuurders om nog meer miserie te vermijden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Sep 2011, 17:04 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Neutralboy schreef: Er wordt een rekening geopend door 3 personen die allen met een handtekening van de twee andere geld kunnen afhalen. DE supps die op deze rekening geld storten krijgen een bewijs en per 10 euro een lotje voor de tombola. De drie personen mogen met elkaar alleen EA gemeen hebben. BV El corredor Hugo FIllou. Als alle lotjes verkocht zijn wordt de trekking gedaan door gerechtsdeurwaarder bv in supporterscafe met als afsluiter een fuif of dergelijke en wordt de stand van de rekening officieel meegedeeld. Wedden dat het lukt om die 15000 euro en ms meer vast te krijgen? Ik ben nu twee weken weg voor het werk maar ik wil hier wel mijn schouders onder zetten om dit te helpen verwezenlijken. EA is meer voor mij dan voetbal! Ik heb er mijn ouders zien scheiden, ik heb er mijn vrouw leren kennen en mijn beste maten! Deze prachtige club laat ik niet zomaar kapot gaan , over mijn lijk! IPV me de lotto te spelen steek eens tien euro extra in den iendracht, de kans da ge wint is even groot Komaan iendrachters en laat zien tot wat deze club en supps in staat zijn! Mijn steun hebt ge. Mag ik in UAE Dirhams betalen? ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 20 Sep 2011, 17:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
eintracht frankfurt schreef: Neutralboy schreef: Er wordt een rekening geopend door 3 personen die allen met een handtekening van de twee andere geld kunnen afhalen. DE supps die op deze rekening geld storten krijgen een bewijs en per 10 euro een lotje voor de tombola. De drie personen mogen met elkaar alleen EA gemeen hebben. BV El corredor Hugo FIllou. Als alle lotjes verkocht zijn wordt de trekking gedaan door gerechtsdeurwaarder bv in supporterscafe met als afsluiter een fuif of dergelijke en wordt de stand van de rekening officieel meegedeeld. Wedden dat het lukt om die 15000 euro en ms meer vast te krijgen? Ik ben nu twee weken weg voor het werk maar ik wil hier wel mijn schouders onder zetten om dit te helpen verwezenlijken. EA is meer voor mij dan voetbal! Ik heb er mijn ouders zien scheiden, ik heb er mijn vrouw leren kennen en mijn beste maten! Deze prachtige club laat ik niet zomaar kapot gaan , over mijn lijk! IPV me de lotto te spelen steek eens tien euro extra in den iendracht, de kans da ge wint is even groot Komaan iendrachters en laat zien tot wat deze club en supps in staat zijn! Mijn steun hebt ge. Mag ik in UAE Dirhams betalen? ![]() Kan jij daar niet iemand aanspreken, voor veel mensen ginder is dat gat hier bij ons maar "een klein probleempje" hé... |
| 20 Sep 2011, 19:20 |
|
|
Ancien
Zoals de meeste fans ben ik benieuwd wat de nieuwe regeringsploeg er gaat van terecht brengen.
Ik bekijk het zo, diegene die de regering doen vallen hebben moeten het kunnen waarmaken, anders zullen ze vlug alle vertrouwen bij hun kiezers verliezen. Hopelijk geraken ze snel aan het nodige kapitaal en sponsering om ons te doen overleven in tweede klasse. Enfin, ik maak me hier nu verder niet meer druk over, we zullen het wel zien en horen bij de volgende supp.vergadering zeker? Het enige dat voor mij telt is dat ik voorlopig nog altijd met mijn copains richting PC-stadion kan gaan. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Sep 2011, 9:49 |
|
|
Blijkbaar heeft patrick van wesemael ontslag genomen uit de raad van bestuur
|
| 21 Sep 2011, 23:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Van De Nabele schreef: Blijkbaar heeft patrick van wesemael ontslag genomen uit de raad van bestuur Waarom? Toch weer genen ambras zeker ![]() |
| 21 Sep 2011, 23:16 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Smetje schreef: Van De Nabele schreef: Blijkbaar heeft patrick van wesemael ontslag genomen uit de raad van bestuur Waarom? Toch weer genen ambras zeker ![]() 1voordeel,nu weet iedereen dat hij derbij zat(als hij idd ontslag genomen heeft),want kpeis dat sommige niet weten wie nu in de raad van bestuur zit ![]() |
| 21 Sep 2011, 23:50 |
|
|
Ancien
Van De Nabele schreef: Blijkbaar heeft patrick van wesemael ontslag genomen uit de raad van bestuur Is al jaren lang sponsor geloof ik, daar moet toch een serieuse reden voor zijn? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Sep 2011, 8:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Hugo schreef: Van De Nabele schreef: Blijkbaar heeft patrick van wesemael ontslag genomen uit de raad van bestuur Is al jaren lang sponsor geloof ik, daar moet toch een serieuse reden voor zijn? Inderdaad, Patrick heeft ontslag genomen. Geen ambras in bestuur. Maar kon onvoldoende tijd maken om te zetelen in het bestuur. |
| 22 Sep 2011, 9:43 |
|
| Pagina 167 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 165 166 167 168 169 … 289 Volgende |