|
|
| Pagina 7 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Citeer: Scheidsrechter Jérôme Efong Nzolo legde de match even stil toen de Genk-aanhang anti-Waalse spreekkoren zoals 'Et les Wallons c'est du caca' zong. + Citeer: Been begrijpt spreekkoren niet: "De ballon is kaka?" + Citeer: Wedstrijd EA - W Beveren: Scheidsrechter: Jerome Efong Nzolo = Moesten we zondag nu allemaal eens luikkeels zingen: "Les ballons sont du caca" en ondertussen massaal witte en zwarte ballonnen de lucht inlaten? ![]() Of zouden we hiermee ook een boete riskeren omdat we feitelijk nen Ollander aan het uitlachen zijn...? |
| 23 Sep 2011, 10:20 |
|
|
Miniem
Michaël schreef: Geo schreef: England4ever schreef: Nee, jeugdspeler ergens anders, maar dat blijft gelijk, onder de 12 jaar is gratis maar met een gratis kaartje dat je moet hebben, dus aanschuiven. In Oostende was het 5€ onder de 12 jaar. Mijn zoontje (7) is zowel in Tienen als Oostende gratis binnen gemogen. Staantribune zal gratis geweest zijn.Maar iedereen onder 12j in zittribune(ook zoontje van 4) betaalt in Oostende 5€. Ik heb het ticket nog liggen. |
| 23 Sep 2011, 10:28 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 56 Locatie: Oilsjt |
Geo schreef: Michaël schreef: Geo schreef: In Oostende was het 5€ onder de 12 jaar. Mijn zoontje (7) is zowel in Tienen als Oostende gratis binnen gemogen. Staantribune zal gratis geweest hebben.Maar iedereen onder 12j in zittribune(ook zoontje van 4) betaalt in Oostende 5€. Ik heb het ticket nog liggen. Voor de staantribune stond ook aangegeven dat 5€ voor -12 maar hij mocht toch gratis binnen. Vond dat wel sympathiek van die mannen .... |
| 23 Sep 2011, 10:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Hoe los ik mijn geldproblemen op bij Dender?
Door voor een matchke van de U7 Dender-Schroevers Moorsel drie euro inkom te vragen!!! Wacht maar tot die sukkels van Dender de terugmatch in Moorsel komen afwerken. Ik zal persoonlijk de kassa bemannen!! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 23 Sep 2011, 11:10 |
|
|
Ancien
Beverensup schreef: Eerst en vooral wil ik, in naam van alle Beverensupporters, onze steun betuigen voor het verlies van jullie trouwe supporter. Wij leven erg met jullie mee. Verder kijk ik heel erg uit naar zondag. Volgens mij zal het een mooie en open wedstrijd worden. Ik hoop dan ook dat jullie echt voetbal op de maat gaan leggen en niet achter de bal gaan kruipen, maar ik denk dat jullie spelers verplicht zijn om op eigen terrein volop voor de aanval te kiezen. 2 voetballende ploegen, mooi weer en VOORAL prachtige sfeer! (Ik ken jullie supporters en wij zijn ook terug in vorm de laatste weken Alle ingrediënten zijn dus aanwezig voor een prachtige zondagmiddag. Veel succes alleszins! Greetz, Beverensup PRONO: 1-2 Wij spelen altijd oogstrelend en aanvallend voetbal, als ze goesting hebben voetbal van een andere planeet. PRONO: 3-1 ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Sep 2011, 11:16 |
|
|
forumlegende
Tegen de topploegen zijn we altijd op ons opperbest.
Ik hoop op een 3-2. |
| 23 Sep 2011, 11:18 |
|
|
Dani schreef: Tegen de topploegen zijn we altijd op ons opperbest. Ik hoop op een 3-2. Idem voor ons. Tegen verdedigende ploegen hebben we het vaak moeilijk om de gaten te vinden, desalniettemin is dit ons toch telkens gelukt dit seizoen. Maar tegen voetballende ploegen krijg je veel ruimte en daar zijn we zéér sterk in. Ik hoop wel dat onze jongens tegen de druk kunnen, die op dit moment toch wel op hun schouders ligt aangezien wij als één van DE titelkandidaten gezien worden. Toch heb ik er vertrouwen in Geelblauwe groeten |
| 23 Sep 2011, 11:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Beverensup schreef: Dani schreef: Tegen de topploegen zijn we altijd op ons opperbest. Ik hoop op een 3-2. Idem voor ons. Tegen verdedigende ploegen hebben we het vaak moeilijk om de gaten te vinden, desalniettemin is dit ons toch telkens gelukt dit seizoen. Maar tegen voetballende ploegen krijg je veel ruimte en daar zijn we zéér sterk in. Ik hoop wel dat onze jongens tegen de druk kunnen, die op dit moment toch wel op hun schouders ligt aangezien wij als één van DE titelkandidaten gezien worden. Toch heb ik er vertrouwen in Geelblauwe groeten Het seizoen is pas bezig,wij hebben geen druk,voor ons hoeft niets en dan zijn wij zéér sterk als we ons redden is dat voor ons meer dan genoeg dit seizoen.Dat de beste mogen winnen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Sep 2011, 11:53 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Beverensup schreef: Dani schreef: Tegen de topploegen zijn we altijd op ons opperbest. Ik hoop op een 3-2. Idem voor ons. Tegen verdedigende ploegen hebben we het vaak moeilijk om de gaten te vinden, desalniettemin is dit ons toch telkens gelukt dit seizoen. Maar tegen voetballende ploegen krijg je veel ruimte en daar zijn we zéér sterk in. Ik hoop wel dat onze jongens tegen de druk kunnen, die op dit moment toch wel op hun schouders ligt aangezien wij als één van DE titelkandidaten gezien worden. Toch heb ik er vertrouwen in Geelblauwe groeten Zondag om 16.45 zal duidelijk zijn wie van deze twee superploegen de beste was op het veld.... en vocaaal Anyway, good luck and welcome to hell! _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 23 Sep 2011, 12:22 |
|
|
Nationale Ploeg
oei. mijn koekentienne heeft da reclammeke op de radio gehoord en wil ook mee.
ik vind dat EA dringend moet besparen op geheel overbodige, onnodige kosten zoals radioreclame waar is den tijd dat we duels tegen Beveren in 1ste klas uitvochten. was vaste prik: wij 85 minuten op hunnen helft kamperen, Beveren 3 x over de middellijn en Patrick Goots 2 x prijs. maar allez, het Beveren van toen bestaat niet meer. tis meer Waasland Haasdonk dan Beveren feitelijk. en wij staan er tenminste... nog... (min of meer) ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 23 Sep 2011, 12:49 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: oei. mijn koekentienne heeft da reclammeke op de radio gehoord en wil ook mee. ik vind dat EA dringend moet besparen op geheel overbodige, onnodige kosten zoals radioreclame waar is den tijd dat we duels tegen Beveren in 1ste klas uitvochten. was vaste prik: wij 85 minuten op hunnen helft kamperen, Beveren 3 x over de middellijn en Patrick Goots 2 x prijs. maar allez, het Beveren van toen bestaat niet meer. tis meer Waasland Haasdonk dan Beveren feitelijk. en wij staan er tenminste... nog... (min of meer) ![]() Of dan later het identieke spelbeeld met ene Remco Torken ... wat een rare snuiter was me dat ! |
| 23 Sep 2011, 13:04 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
LiveScoreAalst schreef: Citeer: Scheidsrechter Jérôme Efong Nzolo legde de match even stil toen de Genk-aanhang anti-Waalse spreekkoren zoals 'Et les Wallons c'est du caca' zong. + Citeer: Been begrijpt spreekkoren niet: "De ballon is kaka?" + Citeer: Wedstrijd EA - W Beveren: Scheidsrechter: Jerome Efong Nzolo = Moesten we zondag nu allemaal eens luikkeels zingen: "Les ballons sont du caca" en ondertussen massaal witte en zwarte ballonnen de lucht inlaten? ![]() Of zouden we hiermee ook een boete riskeren omdat we feitelijk nen Ollander aan het uitlachen zijn...? Schitterend ![]() |
| 23 Sep 2011, 14:59 |
|
|
Ancien
LiveScoreAalst schreef: Citeer: Scheidsrechter Jérôme Efong Nzolo legde de match even stil toen de Genk-aanhang anti-Waalse spreekkoren zoals 'Et les Wallons c'est du caca' zong. + Citeer: Been begrijpt spreekkoren niet: "De ballon is kaka?" + Citeer: Wedstrijd EA - W Beveren: Scheidsrechter: Jerome Efong Nzolo = Moesten we zondag nu allemaal eens luikkeels zingen: "Les ballons sont du caca" en ondertussen massaal witte en zwarte ballonnen de lucht inlaten? ![]() Of zouden we hiermee ook een boete riskeren omdat we feitelijk nen Ollander aan het uitlachen zijn...? Waalse minister overweegt rechtszaak De Keersmaecker beraadt zich over 'caca' Vandaag neemt de voorzitter van de Voetbalbond François de Keersmaecker contact op met bondsprocureur Marc Rubens om te bespreken welk standpunt de Bond zal innemen over de spreekkoren 'Les Wallons, c'est du' die de wedstrijd RC Genk-Standard van het afgelopen weekend ontsierden. 'We zullen ons beraden, ik kan er nu nog niets over kwijt', zei De Keersmaecker in een reactie op de Waalse minister van Sport André Antoine (CDH). Die heeft een advocaat ingeschakeld om te onderzoeken of gerechtelijke stappen mogelijk zijn. Volgens hem zijn de bewuste spreekkoren racistisch. 'Zeker niet te verwarren met folklore, want daar heeft het niets mee te maken.' Daarom besteken, zou ik dat liedje zeker niet zingen. Ten eerste zullen er omstaanders zijn die je tekst niet begrepen hebben en "Les Wallons ...zullen zingen, ten tweede zal onze vriend N'Zolo er ook geen snars van verstaan en of hij de humor hiervan gaat inzien betwijfel ik sterk. Onze club kan momenteel 't liefst positieve reklame gebruiken, ik wil de zeurpiet niet uithangen maar ik hoop dat je begrip hebt voor mijn visie hierover. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Sep 2011, 15:24 |
|
|
Vaste Waarde
Ik vraag mij af wat er nu zou gebeuren als er gezongen wordt :'Voilen zwetten....'
Als daar dan een boete zou opvolgen, dan kunnen ze ons ook al gaan beboeten voor 'Black & White´s army'. |
| 23 Sep 2011, 15:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Waar dat ze hun in godsnaam mee bezighouden...
|
| 23 Sep 2011, 15:33 |
|
| Pagina 7 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 25 Volgende |