|
|
| Pagina 168 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 166 167 168 169 170 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
champagne schreef: Hugo schreef: Van De Nabele schreef: Blijkbaar heeft patrick van wesemael ontslag genomen uit de raad van bestuur Is al jaren lang sponsor geloof ik, daar moet toch een serieuse reden voor zijn? Inderdaad, Patrick heeft ontslag genomen. Geen ambras in bestuur. Maar kon onvoldoende tijd maken om te zetelen in het bestuur. Sry, maar tees vind ik toch iets te toevallig om dit als excuus te aanvaarden ze ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 22 Sep 2011, 9:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Gaskonijn schreef: champagne schreef: Hugo schreef: Is al jaren lang sponsor geloof ik, daar moet toch een serieuse reden voor zijn? Inderdaad, Patrick heeft ontslag genomen. Geen ambras in bestuur. Maar kon onvoldoende tijd maken om te zetelen in het bestuur. Sry, maar tees vind ik toch iets te toevallig om dit als excuus te aanvaarden ze ![]() En toch is het de waarheid !!! |
| 22 Sep 2011, 9:49 |
|
|
Freak
champagne schreef: Gaskonijn schreef: champagne schreef: Inderdaad, Patrick heeft ontslag genomen. Geen ambras in bestuur. Maar kon onvoldoende tijd maken om te zetelen in het bestuur. Sry, maar tees vind ik toch iets te toevallig om dit als excuus te aanvaarden ze ![]() En toch is het de waarheid !!! geen tijd? hij zetelt toch al bijna drie maanden in de RVB? misschien wil Van Wesemael geen financiële injectie doen? allez, tis maar een gissing natuurlijk. |
| 22 Sep 2011, 18:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: champagne schreef: Gaskonijn schreef: Sry, maar tees vind ik toch iets te toevallig om dit als excuus te aanvaarden ze ![]() En toch is het de waarheid !!! geen tijd? hij zetelt toch al bijna drie maanden in de RVB? misschien wil Van Wesemael geen financiële injectie doen? allez, tis maar een gissing natuurlijk. Misschien een reactie van Parol op het ontslag van Van Wesemael? Klopt dit? Wat is de juiste reden? |
| 23 Sep 2011, 10:52 |
|
|
Knaap
mannen, niks achter zoeken wel spijtig, ik weet het uit goede bron.
|
| 23 Sep 2011, 11:39 |
|
|
Ancien
jamie schreef: mannen, niks achter zoeken wel spijtig, ik weet het uit goede bron. Nee, natuurlijk niet, 't zal wel geen reden hebben zeker hé, als je plots opstapt na al die jaren trouwe sponsering. Enfin, hopelijk blijven we bespaard van nog dergelijke volgelingen, want anders is de situatie uitzichtloos. Onze hoop als die er mag zijn, ligt in handen van ons nieuw bestuur, misschien komen zij eerstdaags met beter nieuws op de proppen. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Sep 2011, 12:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Hugo schreef: jamie schreef: mannen, niks achter zoeken wel spijtig, ik weet het uit goede bron. Nee, natuurlijk niet, 't zal wel geen reden hebben zeker hé, als je plots opstapt na al die jaren trouwe sponsering. Enfin, hopelijk blijven we bespaard van nog dergelijke volgelingen, want anders is de situatie uitzichtloos. Onze hoop als die er mag zijn, ligt in handen van ons nieuw bestuur, misschien komen zij eerstdaags met beter nieuws op de proppen. Maar jongens toch. Patrick blijft zeker en vast sponser !! En om de veertien dagen komt hij met een aantal mensen eten. Als patrick nu gewoon geen tijd heeft dan moeten wij ons daar bij neerleggen |
| 23 Sep 2011, 13:14 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Hugo schreef: jamie schreef: mannen, niks achter zoeken wel spijtig, ik weet het uit goede bron. Nee, natuurlijk niet, 't zal wel geen reden hebben zeker hé, als je plots opstapt na al die jaren trouwe sponsering. Enfin, hopelijk blijven we bespaard van nog dergelijke volgelingen, want anders is de situatie uitzichtloos. Onze hoop als die er mag zijn, ligt in handen van ons nieuw bestuur, misschien komen zij eerstdaags met beter nieuws op de proppen. alles heeft een reden maar wie zegt dat de reden van zijn ontslag niet van dien aard is dat hij niet meer zal verder sponsoren? niet alles hoeft dramatisch te zijn he ... |
| 23 Sep 2011, 13:19 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
champagne schreef: Hugo schreef: jamie schreef: mannen, niks achter zoeken wel spijtig, ik weet het uit goede bron. Nee, natuurlijk niet, 't zal wel geen reden hebben zeker hé, als je plots opstapt na al die jaren trouwe sponsering. Enfin, hopelijk blijven we bespaard van nog dergelijke volgelingen, want anders is de situatie uitzichtloos. Onze hoop als die er mag zijn, ligt in handen van ons nieuw bestuur, misschien komen zij eerstdaags met beter nieuws op de proppen. Maar jongens toch. Patrick blijft zeker en vast sponser !! En om de veertien dagen komt hij met een aantal mensen eten. Als patrick nu gewoon geen tijd heeft dan moeten wij ons daar bij neerleggen voila dat is mogelijk he ... |
| 23 Sep 2011, 13:20 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Ik heb deze week heel veel pm of mail gehad, namelijk 0.
Mij niet gelaten hoor. |
| 23 Sep 2011, 17:23 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 13:37 Berichten: 44 Leeftijd: 114 Locatie: AALST |
Jongens,aub,aub,wanneer gaat dat hier nu eindelijk eens stoppen,den enen weet dit,den andere dat,al dan niet van "horen" zeggen of niet,den enen is boekhouder,den anderen jurist en den anderen weet het altijd beter,van de circa 2500 supporters,waardat E.A.verdomme fier mag op zijn,zijn er altijd een handvol die het beter weten,jongens,vraag een blauwe kaart aan en bewijs jezelf, er is hier zelfs ne slimmen die het zo belangrijk vindt "voorwaar" dé "balans" ten grabbel te gooien,wetende dat je deze zo kunt manipuleren.Nergens heb ik hier al iets gelezen van inkomsten/uitgaven,personeelskost/energy/onderhoud /en zoveel andere kosten:alleen dat "jullie" je bestolen voelt,geloof me vrij,neem eens een dagje verlof en kom maar eens rekenen,je zult versteld staan,zeg maar eens hoeveel verhouding sponsor-inkomen én eigen middelen(inkomsten)een club moét vergaren om te overleven in 2é kl.vraag maar cijfers op van andere clubs!!!!,ge zult versteld staan!!,
geef het "nieuwe" bestuur een kans en ik ben ervan overtuigd dat deze jullie komende maanden positief resultaat gaan meedelen,anders ga naar het fora van Dag Allemaal,Story,Flair.....ze zullen blij zijn met commentaar. |
| 23 Sep 2011, 17:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
den dikken schreef: Jongens,aub,aub,wanneer gaat dat hier nu eindelijk eens stoppen,den enen weet dit,den andere dat,al dan niet van "horen" zeggen of niet,den enen is boekhouder,den anderen jurist en den anderen weet het altijd beter,van de circa 2500 supporters,waardat E.A.verdomme fier mag op zijn,zijn er altijd een handvol die het beter weten,jongens,vraag een blauwe kaart aan en bewijs jezelf, er is hier zelfs ne slimmen die het zo belangrijk vindt "voorwaar" dé "balans" ten grabbel te gooien,wetende dat je deze zo kunt manipuleren.Nergens heb ik hier al iets gelezen van inkomsten/uitgaven,personeelskost/energy/onderhoud /en zoveel andere kosten:alleen dat "jullie" je bestolen voelt,geloof me vrij,neem eens een dagje verlof en kom maar eens rekenen,je zult versteld staan,zeg maar eens hoeveel verhouding sponsor-inkomen én eigen middelen(inkomsten)een club moét vergaren om te overleven in 2é kl.vraag maar cijfers op van andere clubs!!!!,ge zult versteld staan!!, geef het "nieuwe" bestuur een kans en ik ben ervan overtuigd dat deze jullie komende maanden positief resultaat gaan meedelen,anders ga naar het fora van Dag Allemaal,Story,Flair.....ze zullen blij zijn met commentaar. Je mag dan het wereldrecord van de langste zin hebben, feit blijft dat 99% procent van de posts hier aangenamer lezen dan een tekst samengebalde frustratie waarin het met een vergrootglas speuren is naar een punt. Doe misschien zelf eens de moeite om wat structuur, duidelijk beschreven argumentatie, inhoud en leestekens in je post te schrijven, en we zullen dan nog eens oordelen. Of ga anders maar naar de fora van Dag Allemaal, Story of Flair. Ze zullen even blij zijn met jouw commentaar. |
| 23 Sep 2011, 17:36 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 13:37 Berichten: 44 Leeftijd: 114 Locatie: AALST |
Duidelijke taal,doch wakker.
![]() |
| 23 Sep 2011, 17:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
den dikken schreef: Jongens,aub,aub,wanneer gaat dat hier nu eindelijk eens stoppen,den enen weet dit,den andere dat,al dan niet van "horen" zeggen of niet,den enen is boekhouder,den anderen jurist en den anderen weet het altijd beter,van de circa 2500 supporters,waardat E.A.verdomme fier mag op zijn,zijn er altijd een handvol die het beter weten,jongens,vraag een blauwe kaart aan en bewijs jezelf, er is hier zelfs ne slimmen die het zo belangrijk vindt "voorwaar" dé "balans" ten grabbel te gooien,wetende dat je deze zo kunt manipuleren.Nergens heb ik hier al iets gelezen van inkomsten/uitgaven,personeelskost/energy/onderhoud /en zoveel andere kosten:alleen dat "jullie" je bestolen voelt,geloof me vrij,neem eens een dagje verlof en kom maar eens rekenen,je zult versteld staan,zeg maar eens hoeveel verhouding sponsor-inkomen én eigen middelen(inkomsten)een club moét vergaren om te overleven in 2é kl.vraag maar cijfers op van andere clubs!!!!,ge zult versteld staan!!, geef het "nieuwe" bestuur een kans en ik ben ervan overtuigd dat deze jullie komende maanden positief resultaat gaan meedelen,anders ga naar het fora van Dag Allemaal,Story,Flair.....ze zullen blij zijn met commentaar. Dat deden de vorige ook Soit, wij hebben vorige zaterdag allemaal de kans gekregen om onze vragen te stellen en zij hebben hun uitleg kunnen doen (al dan niet succesvol). The talking is done, dus nu is het tijd om de zaken daadwerkelijk aan te pakken... Geen woorden, maar daden. Een nieuwe supportersvergadering eind oktober om de evolutie toe te lichten en we zien dan wel weer verder.... En dit weekend mag het van mij gerust nog eens puur om het sportieve draaien - mooie affiche, veel volk, goed weer en BVR die wel opnieuw een schrander plan zal hebben uitgedokterd... Zondag allemaal samen ![]() |
| 23 Sep 2011, 18:09 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
DT schreef: den dikken schreef: Jongens,aub,aub,wanneer gaat dat hier nu eindelijk eens stoppen,den enen weet dit,den andere dat,al dan niet van "horen" zeggen of niet,den enen is boekhouder,den anderen jurist en den anderen weet het altijd beter,van de circa 2500 supporters,waardat E.A.verdomme fier mag op zijn,zijn er altijd een handvol die het beter weten,jongens,vraag een blauwe kaart aan en bewijs jezelf, er is hier zelfs ne slimmen die het zo belangrijk vindt "voorwaar" dé "balans" ten grabbel te gooien,wetende dat je deze zo kunt manipuleren.Nergens heb ik hier al iets gelezen van inkomsten/uitgaven,personeelskost/energy/onderhoud /en zoveel andere kosten:alleen dat "jullie" je bestolen voelt,geloof me vrij,neem eens een dagje verlof en kom maar eens rekenen,je zult versteld staan,zeg maar eens hoeveel verhouding sponsor-inkomen én eigen middelen(inkomsten)een club moét vergaren om te overleven in 2é kl.vraag maar cijfers op van andere clubs!!!!,ge zult versteld staan!!, geef het "nieuwe" bestuur een kans en ik ben ervan overtuigd dat deze jullie komende maanden positief resultaat gaan meedelen,anders ga naar het fora van Dag Allemaal,Story,Flair.....ze zullen blij zijn met commentaar. Dat deden de vorige ook Soit, wij hebben vorige zaterdag allemaal de kans gekregen om onze vragen te stellen en zij hebben hun uitleg kunnen doen (al dan niet succesvol). The talking is done, dus nu is het tijd om de zaken daadwerkelijk aan te pakken... Geen woorden, maar daden. Een nieuwe supportersvergadering eind oktober om de evolutie toe te lichten en we zien dan wel weer verder.... En dit weekend mag het van mij gerust nog eens puur om het sportieve draaien - mooie affiche, veel volk, goed weer en BVR die wel opnieuw een schrander plan zal hebben uitgedokterd... Zondag allemaal samen ![]() Idd, zondag opnieuw voor een vol huis, dikken ambiance, goe weer, genoeg geluld, nu efkes voebaal ! ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 23 Sep 2011, 18:11 |
|
| Pagina 168 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 166 167 168 169 170 … 289 Volgende |