|
|
| Pagina 169 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 167 168 169 170 171 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
den dikken schreef: Duidelijke taal,doch wakker. ![]() Ik zal het u ne keer schoon komen vragen als ik iets wil posten. Als ik u zo bezig hoor, ben je precies een verantwoordelijke van EA, laat mij raden.....nen dikken ik heb al een gedacht. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Sep 2011, 18:14 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 13:37 Berichten: 44 Leeftijd: 114 Locatie: AALST |
Maar alléé jong,vat da nu ne keer ni persoonlijk op,.
|
| 23 Sep 2011, 18:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
tigers schreef: Ik heb deze week heel veel pm of mail gehad, namelijk 0. Mij niet gelaten hoor. Ik ook niet jong en ik dacht van jou ne pm te krijgen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Sep 2011, 18:40 |
|
|
Ancien
den dikken schreef: Maar alléé jong,vat da nu ne keer ni persoonlijk op,. Ik neem dit niet persoonlijk, maar wat zou je willen dat de supporters niet argwanig en bezorgd zijn met alles wat er de laatste tijd gebeurt is binnen de club. Je zou op den duur gefrustreerd geraken, van al die stoelendansen en wanbeheren van de afgelopen jaren door onze ex- besturen. Hopelijk brengen de nieuwe beheerders het tot een goed einde, dan zal de negatieve spiraal die er heerst onder de fans vanzelf verdwijnen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Sep 2011, 18:41 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 13:37 Berichten: 44 Leeftijd: 114 Locatie: AALST |
Uiteraard,en exuses als mensen zich geviseerd voelen,dat van boekhouders en juristen was enkel maar woordspeling,gewoon om aan te tonen dat het toch niet zo simpel is,hoe goed ook iemand in zijn vak is.
|
| 23 Sep 2011, 18:49 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: El Corredor schreef: champagne schreef: En toch is het de waarheid !!! geen tijd? hij zetelt toch al bijna drie maanden in de RVB? misschien wil Van Wesemael geen financiële injectie doen? allez, tis maar een gissing natuurlijk. Misschien een reactie van Parol op het ontslag van Van Wesemael? Klopt dit? Wat is de juiste reden? Pat heeft na overleg met zijn vrouw ontslag genomen uit het bestuur dat deze dagen aan een hoog tempo aan het werk is. Hij kon dit niet combineren met zijn werk. Hij blijft echter als lid van de algemene vergadering nauw met het bestuur verbonden en we mogen nog dikwijls op hem beroep doen. De 4 leden van het bestuur hebben trouwens een echte vriendschapsband met Pat. |
| 23 Sep 2011, 21:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
voila, dat weten we dan ook alweer
Nie zievere, speile!! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 23 Sep 2011, 21:21 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
parol schreef: Smetje schreef: El Corredor schreef: geen tijd? hij zetelt toch al bijna drie maanden in de RVB? misschien wil Van Wesemael geen financiële injectie doen? allez, tis maar een gissing natuurlijk. Misschien een reactie van Parol op het ontslag van Van Wesemael? Klopt dit? Wat is de juiste reden? Pat heeft na overleg met zijn vrouw ontslag genomen uit het bestuur dat deze dagen aan een hoog tempo aan het werk is. Hij kon dit niet combineren met zijn werk. Hij blijft echter als lid van de algemene vergadering nauw met het bestuur verbonden en we mogen nog dikwijls op hem beroep doen. De 4 leden van het bestuur hebben trouwens een echte vriendschapsband met Pat. en met zijn vrouw ook ? ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 23 Sep 2011, 21:24 |
|
|
Freak
edit
|
| 23 Sep 2011, 22:03 |
|
|
Ancien
kreezie nonkeltje schreef: parol schreef: Smetje schreef: Misschien een reactie van Parol op het ontslag van Van Wesemael? Klopt dit? Wat is de juiste reden? Pat heeft na overleg met zijn vrouw ontslag genomen uit het bestuur dat deze dagen aan een hoog tempo aan het werk is. Hij kon dit niet combineren met zijn werk. Hij blijft echter als lid van de algemene vergadering nauw met het bestuur verbonden en we mogen nog dikwijls op hem beroep doen. De 4 leden van het bestuur hebben trouwens een echte vriendschapsband met Pat. en met zijn vrouw ook ? ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Sep 2011, 8:26 |
|
|
Freak
vandaag blijkbaar ambiance bij onze min 19 , reden Steven De Cock.
Diens zoon moet verplicht spelen met de beloften, maar onzen beloftentrainer weigert dit. bron: medewerkers E.Aalst |
| 24 Sep 2011, 20:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
El Corredor schreef: vandaag blijkbaar ambiance bij onze min 19 , reden Steven De Cock. Diens zoon moet verplicht spelen met de beloften, maar onzen beloftentrainer weigert dit. bron: medewerkers E.Aalst Diejen beloftentrainer is precies nen ambetanten.. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 24 Sep 2011, 20:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: vandaag blijkbaar ambiance bij onze min 19 , reden Steven De Cock. Diens zoon moet verplicht spelen met de beloften, maar onzen beloftentrainer weigert dit. bron: medewerkers E.Aalst Terecht,den trainer moet de selectie maken en niemand anders. |
| 24 Sep 2011, 20:18 |
|
|
't er is gien probleem met de rol van Steven De Cock binnen EA.
1 week ver en d'eeste leegen komt al uit leegeneirs ! ![]() |
| 24 Sep 2011, 20:56 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
ik vertrouw diene De Cock voor geen haar, wie wel trouwens. En wie zich met dergelijk individu wil mee bezig houden, tja, dat zegt genoeg over de persoon in kwestie ook he.
![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 24 Sep 2011, 21:23 |
|
| Pagina 169 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 167 168 169 170 171 … 289 Volgende |