|
|
| Pagina 10 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Bakkie schreef: El Corredor schreef: salvador schreef: Allez, als je écht voor een ploeg supportert (en dan zeker in deze omstandigheden) dan betaal je toch met de glimlach, wat is dat nu?Ik vind dat: er wordt hier spel gemaakt over bestuursleden die geen 10000-en euro's willen investeren, die zich terugtrekken uit het bestuur omdat ze niet heel de tijd met de club kunnen bezig zijn, maar als 't over 10 eurokes uit de eigen portemonnee gaat, dan is 't : "Moeten we nog betalen, en mag het ook wat minder zijn?" Als tiener heb ik er nog vaak een sport van gemaakt om gratis proberen binnen te geraken op het voetbal (het was niet Eendracht Aalst toen), awel ik heb daar nog altijd spijt van... Dit alles gezegd zijnde, ik vraag me af of er aan de rust nog iemand zit ticketjes te verkopen aan de loketten, maar goed... Of je binnen kan, dat zou ik niet weten. als je echt voor een ploeg supportert, troost je de moeite om dan iedere week te komen kijken... 1 - 0 ![]() ... tenzij dat dat niet het enige in je leven is dat heel belangrijk voor je is... |
| 24 Sep 2011, 16:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Mogen wij morgen in feite om ons truitje, want ik heb da dus nog altijd niet é.
|
| 24 Sep 2011, 16:54 |
|
|
Vaste Waarde
Zienaa schreef: Mogen wij morgen in feite om ons truitje, want ik heb da dus nog altijd niet é. De truitjes zullen er zondag nog niet zijn. Jartazi heeft nog niet geleverd. Zie het bericht op de officiële website. Van zodra ze geleverd zijn, zal het op de website meegedeeld worden. |
| 24 Sep 2011, 17:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
salvador schreef: Bakkie schreef: El Corredor schreef: als je echt voor een ploeg supportert, troost je de moeite om dan iedere week te komen kijken... 1 - 0 ![]() ... tenzij dat dat niet het enige in je leven is dat heel belangrijk voor je is... En toch vind ik het ook een goeie van El Corredor, dus voor mij ook 1-0 ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Sep 2011, 17:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
parol schreef: Zienaa schreef: Mogen wij morgen in feite om ons truitje, want ik heb da dus nog altijd niet é. De truitjes zullen er zondag nog niet zijn. Jartazi heeft nog niet geleverd. Zie het bericht op de officiële website. Van zodra ze geleverd zijn, zal het op de website meegedeeld worden. Bedankt voor de snelle info, eigenlijk bekeek ik de officiële site nog nauwelijks. |
| 24 Sep 2011, 17:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Sep 2011, 17:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Sep 2011, 18:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Hopelijk morgen goed arbitrage trio. Op Kv Mechelen vlagde de grensrechter zonet offside... op ee inworp
![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 24 Sep 2011, 18:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: Richtlijnen ivm veiligheid SC Eendracht Aalst Vanaf aanstaande Zondag 25 September zal bij ieder thuiswedstrijd van Eendracht Aalst na de wedstrijd de uitgang voor de Eendracht Aalst supporters van vak K verplicht genomen moeten worden via de Leopoldlaan. Dit wil zeggen dat de uitgang zal gebeuren via de achterkant van het stadion langsheen de garages. Voor de wedstrijd tegen Brussels van Vrijdag 30 september ’11 [b]zijn vlaggen in het stadion verboden[/b]. Dit is Maandag op de coördinatievergadering in Brussel medegedeeld aan de Politie. Bron: eendracht-aalst.be Jawatte, goe bezig, den dezen zal rustig zijn drankje nuttigen tot de bezoekers verdwenen zijn. Dan nemen we enkel de stokken mee. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 24 Sep 2011, 18:51 |
|
|
ik snap het eigenlijk niet van die vlaggen, duid dit op eventuele Vlaamse leeuwen die voor communautaire spanningen kunnen zorgen?
|
| 24 Sep 2011, 19:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
parol schreef: Zienaa schreef: Mogen wij morgen in feite om ons truitje, want ik heb da dus nog altijd niet é. De truitjes zullen er zondag nog niet zijn. Jartazi heeft nog niet geleverd. Zie het bericht op de officiële website. Van zodra ze geleverd zijn, zal het op de website meegedeeld worden. Iejrlèk gezeid begintj da spelleken mé die troikes redelèk op mèn zeen te weirken.... Wanniejr goan ze da tein leveren? Op 't enje van 't seizoeng?? Noste joar kenne z'eer troiken steiken woar dak et peis. _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 24 Sep 2011, 20:19 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Schepper schreef: parol schreef: Zienaa schreef: Mogen wij morgen in feite om ons truitje, want ik heb da dus nog altijd niet é. De truitjes zullen er zondag nog niet zijn. Jartazi heeft nog niet geleverd. Zie het bericht op de officiële website. Van zodra ze geleverd zijn, zal het op de website meegedeeld worden. Iejrlèk gezeid begintj da spelleken mé die troikes redelèk op mèn zeen te weirken.... Wanniejr goan ze da tein leveren? Op 't enje van 't seizoeng?? Noste joar kenne z'eer troiken steiken woar dak et peis. as de veirege fakturen betoldj zen, ; ni dus _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 24 Sep 2011, 21:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bakkie schreef: Hugo schreef: Richtlijnen ivm veiligheid SC Eendracht Aalst Vanaf aanstaande Zondag 25 September zal bij ieder thuiswedstrijd van Eendracht Aalst na de wedstrijd de uitgang voor de Eendracht Aalst supporters van vak K verplicht genomen moeten worden via de Leopoldlaan. Dit wil zeggen dat de uitgang zal gebeuren via de achterkant van het stadion langsheen de garages. Voor de wedstrijd tegen Brussels van Vrijdag 30 september ’11 [b]zijn vlaggen in het stadion verboden[/b]. Dit is Maandag op de coördinatievergadering in Brussel medegedeeld aan de Politie. Bron: eendracht-aalst.be Jawatte, goe bezig, den dezen zal rustig zijn drankje nuttigen tot de bezoekers verdwenen zijn. Dan nemen we enkel de stokken mee. ![]() Ik hoop dat ze dan de uitweg achteraan de K vrijgemaakt zullen hebben, zodat we niet over de platen van den hof aldaar moeten klauteren, zoals de laatste keer; als er daar een rel uitbreekt liggen we direkt met 50 man op de grond, wat voor een toestand is dat nu weer allez ! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 24 Sep 2011, 21:32 |
|
|
de clerus schreef: Hopelijk morgen goed arbitrage trio. Op Kv Mechelen vlagde de grensrechter zonet offside... op ee inworp ![]() heeft er hier iemand de tussenstanden in tweede? Keeper van FC Denjerbrol hee ft rood gekregen naar het schijnt. Nog iemand anders met goe nies?_________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 24 Sep 2011, 21:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
ajoin54 schreef: de clerus schreef: Hopelijk morgen goed arbitrage trio. Op Kv Mechelen vlagde de grensrechter zonet offside... op ee inworp ![]() heeft er hier iemand de tussenstanden in tweede? Keeper van FC Denjerbrol hee ft rood gekregen naar het schijnt. Nog iemand anders met goe nies?dan kan em volgende week ne gansen dag gaan helpen in t fritkot ![]() _________________ MCMXIX |
| 24 Sep 2011, 21:39 |
|
| Pagina 10 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 25 Volgende |