|
|
| Pagina 12 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
witzwet schreef: Verdomme, zit hier in Parijs...joepi...livestream, mor dienen nest marcheert hier nie zo goe...'t zijn precies robotten die shotten. pffffffffff; God miljaarde.... ![]() Da macheerd hier in Kopenhagen ook niet, peis nergens |
| 25 Sep 2011, 15:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
vantjen schreef: witzwet schreef: Verdomme, zit hier in Parijs...joepi...livestream, mor dienen nest marcheert hier nie zo goe...'t zijn precies robotten die shotten. pffffffffff; God miljaarde.... ![]() Da macheerd hier in Kopenhagen ook niet, peis nergens 0-1 KRIJG IK HIER DOOR |
| 25 Sep 2011, 15:46 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
yep...0-1. Peis dat vooral in het buitenland niet marcheert...anders blijft die teller toch niet op meer dan 400 man staan, zelfs 500+?
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 25 Sep 2011, 15:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
1-1 blijkbaar! Depoitre.
|
| 25 Sep 2011, 16:10 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
witzwet schreef: yep...0-1. Peis dat vooral in het buitenland niet marcheert...anders blijft die teller toch niet op meer dan 400 man staan, zelfs 500+? Ben in bangkok en kon eerste helft goed zien, Maar na de rust geen connectie meer _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 25 Sep 2011, 16:43 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
1-1. Als we eerlijk zijn hebben we 2 punten gestolen van Beveren. Als we de rust ingaan met een droge 0-3 hebben we daar niks op te zeggen.
We konden rekenen op een schitterende VDN die 2 maal een bal perfect uit de voeten van de aanvaller haalde en een sterk centraal duo Kestens - Flippo met als exponent zeker Kristof. De backs deden het goed maar zeker in de 1e helft stond Podevijn altijd tegen de rechtstreekse tegenstander van Cousin en heeft zo wel sterretjes gezien, de 2e helft kwam Potjes er goed door. Ons middenveld vond ik zwak, Verheyden speelde als een vod, won geen duels, passing was niet goed, traag, Van Damme speelde ook minder vond ik. Cousin was de slechtste op het veld, wat een belachelijk slechte 1e helft, liet constant zijn mannetje lopen waardoor Podevijn tegen 2 man stond, de goal van Beveren komt er ook nadat zijn mannetje alweer vrij stond. Herpakte zich een beetje in de 2 helft maar jongens toch wat een mentaliteit. Gallucci had het ook moeilijk, kon zich weinig doorzetten, verloor veel duels. Geluk dat we ene Wouter Moreels hebben lopen seg, die jongen speelde middenvelder, aanvallende middenvelder en spits in 1. Geweldige speler. Depoitre mist nog wat ritme maar weegt toch op een verdediging en scoorde een knap doelpunt. Thompson mocht met de rust invallen voor Verheyden maar acteerde verder op het niveau dat hij hier al toonde, bedroevend. Van Renterghem heeft ook nog een tiental minuutjes mogen meedoen maar was onzichtbaar. De bal op de paal in de 2e helft heb ik niet goed gezien, ook de vermeende penaltyfase kon ik vanuit mijn plaats niet goed zien. Opvallend beeld na de match: de spelers wouden precies geen liedje meer zingen met de supps. De Castro en Van Damme waren al bijna aan de overkant van het veld en draaiden zich dan precies met veel tegenzin om, beetje vreemd toch als je een hele wedstrijd zo gesteund bent door onze fantastische 12e man. Voor de supporters een dikke pluim, de sfeer was een hele wedstrijd top. ![]() Laatst gewijzigd door Gilles op 25 Sep 2011, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Sep 2011, 17:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Leuke match met goede kansen voor beide ploegen.
Jammer van de bal tegen de paal en de penaltyfout van Clepkens op Moreels Prachtprestatie van VDN Vandaag nog maar eens bewezen dat we thuis van NIEMAND schrik moeten hebben! ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 25 Sep 2011, 17:28 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Net terug van een fijne en warme voetbalnamiddag. Veel volk en ambiance.
De utslag ben ik ook tevreden mee. Voor hetzelfde geld winnen we nog als nzolo ( die ik zwak vond fluiten) die fase met dat penaltygeurtje fluit. Oké, keeper heeft eerst de bal maar houdt moreels daarna wel opzichtig tegen. Ook nog een bal op de binnenkant paal die eruit botst. Maaar... Het moet gezegd zijn dat we op enkele fases wel goed wegkomen. VDN houdt ons meermaals recht. WB heeft een zeer sterke ploeg met veel snelheid en kwaliteit. Winst was overdreven geweest, een gelijkspel terecht. en, jongens van Waasland... SKB bestaat niet meer _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Sep 2011, 17:29 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 11 Aug 2011, 21:28 Berichten: 86 |
Spannende match met veeel sfeer zeker als je zelf in de K staat en een zeer goede VDN vandaag zonder hem hadden we geen punt + ook mooie sfeeractie van OPC
![]() _________________ We're Back ! |
| 25 Sep 2011, 17:34 |
|
|
toevallige voorbijganger
Eerst en vooral wil ik jullie al proficiat wensen met jullie aanhang echt een goede sfeer !
Maar jullie mogen eerlijk zijn jullie hebben zeer weinig tot geen uitgespeelde kansen gehad . Wij daarentegen moesten minstens 0 3 voorstaan na de eerste helft . Ik vond Aalst bij geen enkel moment echt gevaarlijk . Jullie hebben nooit de wedstrijd echt in handen genomen . Ik denk dat jullie zonder die prachtige 12de man nooit een punt hadden gewonnen want jullie spelers zaten na 60 minuten er al helemaal door zeker die nummer 7( denk jullie spits) die stond precies wortels te schieten . Ik heb nog maar zelden zo een sfeervolle aanhang gezien . Alleen de uitspraken van ' we spelen ze van het kastje naar de muur' vond ik vrij lachwekkend blijkbaar keken we een verschillende match . Ik zie jullie hoog eindigen dit seizoen mits betere conditie want die laat de wensen over . Al had ik jullie toch scherper verwacht ! Veel succes Aalst en tot bij carnaval !!! |
| 25 Sep 2011, 17:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Het viel me vooral op dat na zestig minuten WB fysiek veel sterker bleek dan ons. Hoe we dat laatste deel van de wedstrijd stand hebben gehouden, ligt vooral aan het slecht afwerken van WB en een zeer goede VDN. Ik vond de inbreng van Thompson trouwens niet zo slecht, hij zorgde er voor dat Depoitre en Moreels wat meer ruimte kregen, al moet hij toch nog veel beter kunnen om een vaste waarde te worden.
We verliezen hier in elk geval geen twee punten, we winnen er één tegen toch wel een sterk WB waar enkele uitstekende spelers rondlopen. Nog een dertigtal punten en we zijn gered. ![]() |
| 25 Sep 2011, 17:55 |
|
|
toevallige voorbijganger
de clerus schreef: Winst was overdreven geweest, een gelijkspel terecht en, jongens van Waasland... SKB bestaat niet meer Gelijkspel terecht dan vind ik toch dat jij een andere wedstrijd hebt gezien . Balbezit 60 procent voor wb. Wb heeft mss 20 kansen gehad Aalst 5 ? Ik denk dat je heel blij mag zijn met dat puntje want met wat chance stond het 0-5 in de eerste helft . |
| 25 Sep 2011, 18:00 |
|
|
toevallige voorbijganger
malder schreef: We verliezen hier in elk geval geen twee punten, we winnen er één tegen toch wel een sterk WB waar enkele uitstekende spelers rondlopen. Nog een dertigtal punten en we zijn gered. ![]() Geen vrees jullie degraderen niet! Wij kampioen dit jaar en jullie de eindronde en samen maken we lokeren het leven zuur!! |
| 25 Sep 2011, 18:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
WBfront schreef: de clerus schreef: Winst was overdreven geweest, een gelijkspel terecht en, jongens van Waasland... SKB bestaat niet meer Gelijkspel terecht dan vind ik toch dat jij een andere wedstrijd hebt gezien . Balbezit 60 procent voor wb. Wb heeft mss 20 kansen gehad Aalst 5 ? Ik denk dat je heel blij mag zijn met dat puntje want met wat chance stond het 0-5 in de eerste helft . Denk erover wat je wilt,voor ons is da puntje meer dan genoeg,wij moeten geen kampioen spelen,jullie daarentegen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Sep 2011, 18:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Ge zijt er vet mee met uw 60% en 20 kansen als je er geen goals uit haalt. Jullie waren zeker de betere ploeg, maar voetbal is nog altijd geen wetenschap.
|
| 25 Sep 2011, 18:05 |
|
| Pagina 12 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 25 Volgende |