|
|
| Pagina 14 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
WBfront schreef: Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden . Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is . Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften . Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet . Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert. Blijkbaar ligt de draw zwaar op je maag,is dat jou probleem dat depoitre te dik staat ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Sep 2011, 18:32 |
|
|
Nationale Ploeg
WBfront schreef: Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden . Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is . Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften . Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet . Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert. als depoitre vandaag bij jullie speelt, dan winnen jullie. Jullie hebben enkele gigantische kansen gemist en waren duidelijk de betere ploeg. 't Beste wat hier in jaren in Aalst te zien geweest is. Toch heeft Aalst een ganse match geprobeerd om aanvallend voetbal te brengen. Heel knap van onze coach om er een verdedigende middenvelder uit te halen en Thompson in te brengen. Hoewel die laatste alweer totaal geen toegevoegde waarde had. Maar als onze bal op de paaléén centimer meer naar binnen is of de scheids heeft het lef op het einde een terechte penalty te blazen, winnen wij. Ik denk dat we de kampioen zagen spelen vandaag. Het goeie nieuws is vooral dat iendracht op deze manier zeker niet als degradatiekanditaat door het seizoen loopt. En dat is voor ons al meer dan ferm genoeg. Dikke proficiat trouwens aan onze harde kern. Ferme match .... |
| 25 Sep 2011, 18:33 |
|
|
toevallige voorbijganger
voorbijganger schreef: Die nummer 3 van jullie (zijn naam weet ik niet) heeft anders wel goed zijn sterren gezien met onze nummer 7. Ik denk niet dat hij 1 duel heeft gewonnen maar altijd moest bijgestaan worden door zijn collega, die boomlange nummer 15. Het is wel een feit dat het bij de rust al 0-3 kon gestaan hebben, maar het zegt evenveel over onze keeper als de afwerkingskwaliteiten van WB. Alles bij elkaar een heel leuke pot voetbal met goede sfeer. Zelfs de neutrale supporters zullen hier genoten van hebben. Zo mag het elke week zijn. Nu laat je me lachen lardenoit de sterren gezien misschien vannacht ja ... Afwerkingskwaliteit zou ik niet zeggen onana en seodui leiden de topschutterslijst . Ongeluk is een beter woord |
| 25 Sep 2011, 18:34 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
WBfront schreef: voorbijganger schreef: Die nummer 3 van jullie (zijn naam weet ik niet) heeft anders wel goed zijn sterren gezien met onze nummer 7. Ik denk niet dat hij 1 duel heeft gewonnen maar altijd moest bijgestaan worden door zijn collega, die boomlange nummer 15. Het is wel een feit dat het bij de rust al 0-3 kon gestaan hebben, maar het zegt evenveel over onze keeper als de afwerkingskwaliteiten van WB. Alles bij elkaar een heel leuke pot voetbal met goede sfeer. Zelfs de neutrale supporters zullen hier genoten van hebben. Zo mag het elke week zijn. Nu laat je me lachen lardenoit de sterren gezien misschien vannacht ja ... Afwerkingskwaliteit zou ik niet zeggen onana en seodui leiden de topschutterslijst . Ongeluk is een beter woord _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Sep 2011, 18:35 |
|
|
Freak
WBfront schreef: Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden . Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is . Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften . Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet . Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert. ge zijt vooral heel vol van u eigen ploeg moet ik zeggen. die 3 van jullie heeft geen enkel kopduel gewonnen tegen depoitre. ik ben akkoord dat je aan de rust ruim kan voorstaan.maar als Nzolo (die dramatisch floot) in de laatste minuut pinanti fluit, hebt ge ook genen poot om op te staan. en beveren was de eerste helft indrukwekkend, maar ik had toch de indruk dat de tweede helft, en toch zeker het begin voor ons was. En wij ook nog eens bal op de paal. Soit, ik zie jullie wel kampioen spelen, maar als je denkt dat wij de top moeten spelen, dan hebt ge teveel slecht bier gedronken. |
| 25 Sep 2011, 18:36 |
|
|
toevallige voorbijganger
Bakkie schreef: WBfront schreef: Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden . Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is . Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften . Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet . Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert. Blijkbaar ligt de draw zwaar op je maag,is dat jou probleem dat depoitre te dik staat ![]() Dit is een forum waar je toch uw mening mag zeggen ligt zeker niet zwaar op mijn maag ik had deze uitslag verwacht eerlijk gezegd . Ik vind ook dat onze rechtsachter masureel te vaak stuntelt hoor .., is het zo erg om een speler te beoordelen |
| 25 Sep 2011, 18:37 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
WBfront schreef: Bakkie schreef: WBfront schreef: Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden . Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is . Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften . Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet . Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert. Blijkbaar ligt de draw zwaar op je maag,is dat jou probleem dat depoitre te dik staat ![]() Dit is een forum waar je toch uw mening mag zeggen ligt zeker niet zwaar op mijn maag ik had deze uitslag verwacht eerlijk gezegd . Ik vind ook dat onze rechtsachter masureel te vaak stuntelt hoor .., is het zo erg om een speler te beoordelen gij moogt hier uw mening komen zeggen zoals iedereen, doch als je Lolo degradeert tot nen dikzak dan is het logisch dat je reacties op uwe geel-blauwe knikker krijgt. Vraag anders nekeer aan Westerlo wat ze van hem vinden. _________________ Iendracht 4ever. |
| 25 Sep 2011, 18:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Laat Depoitre sprinten tegen hun verdediging en hij loopt ze er allemaal los af, kan helaas wel nog geen volle 90 minuten aan...
|
| 25 Sep 2011, 18:41 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Ik kan er niet aan doen maar ik zie die nzolo nooit graag fluiten. Staat altijd heel ver van de fase en altijd zo nonchalant dat het ergerlijk is. Vandaag stond hij bij die penaltyfase ook nog maar net voorbij de middencirkel.
WB was de eerste helft furieus en heel wat kansen maar de tweede helft was het toch ook al wat minder. Oké het bal bezitwas van hun maar kansen zoals de eerste helft toch niet. Veel buitenspel en veel slecht voorzetten van kielolezi _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Sep 2011, 18:42 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 19 Mei 2009, 15:45 Berichten: 297 Leeftijd: 53 Locatie: Oilsjt |
WBfront schreef: Bakkie schreef: WBfront schreef: Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden . Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is . Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften . Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet . Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert. Blijkbaar ligt de draw zwaar op je maag,is dat jou probleem dat depoitre te dik staat ![]() Dit is een forum waar je toch uw mening mag zeggen ligt zeker niet zwaar op mijn maag ik had deze uitslag verwacht eerlijk gezegd . Ik vind ook dat onze rechtsachter masureel te vaak stuntelt hoor .., is het zo erg om een speler te beoordelen Wij zijn al superblij dat deze speler nog niet vertrokken is naar eerste, na hem iedere match zien spelen weten we wat hij waard is. Klopt dat hij in de tweede helft wat wegzakte, maar hij scoort toch zijn goal. Speler beoordelen ok, maar van Lolo blijft ge af ![]() Laatst gewijzigd door DeLongway op 25 Sep 2011, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Sep 2011, 18:42 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik ben content met ons punt tegen een toch wel sterke ploeg die terecht van de titel mag dromen. Bij momenten kwamen die mannen echt van alle kanten. Fysiek en kracht gekoppeld aan vrij goede voetbal. Enkel hun afwerkingspercentage moet serieus de hoogte in, al zat onze beresterke Van Den Noortgaete daar ook wel voor iets tussen
Nu op naar Brussels waar den trainer wellicht zal vliegen deze week. Altijd gevaarlijk... |
| 25 Sep 2011, 18:44 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bakkie schreef: WBfront schreef: Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden . Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is . Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften . Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet . Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert. Blijkbaar ligt de draw zwaar op je maag,is dat jou probleem dat depoitre te dik staat ![]() de beer van de Borinage heeft zijn klauwen getoond de bezoekers zijn aan 't janken ocharme. _________________ Iendracht 4ever. |
| 25 Sep 2011, 18:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
WBfront schreef: Bakkie schreef: WBfront schreef: Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden . Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is . Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften . Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet . Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert. Blijkbaar ligt de draw zwaar op je maag,is dat jou probleem dat depoitre te dik staat ![]() Dit is een forum waar je toch uw mening mag zeggen ligt zeker niet zwaar op mijn maag ik had deze uitslag verwacht eerlijk gezegd . Ik vind ook dat onze rechtsachter masureel te vaak stuntelt hoor .., is het zo erg om een speler te beoordelen Is er nog niemand thuis van SK BEVEREN of hebben jullie geen forum,wat had je nu gedacht dat jij hier onze speler mag komen uitmaken van dikzak,onana banana staat anders ook wel heel scherp ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Sep 2011, 18:47 |
|
|
Trouwens, dikzak of niet volgende week mogen jullie zich bewijzen tegen de leider van 2e.... Eupen
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Sep 2011, 18:50 |
|
|
toevallige voorbijganger
Ik ga jullie forum verlaten heb hier niets meer te zoeken nu ( wat velen zullen denken
) Van dat ik bedoel dat jullie de top mogen ambiëren is toch niet slecht bedoeld ; het is zelfs een compliment . En mijn standpunt blijft toch 7 haalt jullie spelniveau naar beneden . Ze stonden met 2 aan de paal om binnen te koppen bij jullie goal ( dubbele dekkingsfout van onze verdediging wat echt onproffesioneel is ) . Voor het zelfde geld kopt de andere speler hem binnen en heeft depoitre niets van betekenis deze wedstrijd Verder succes hè Aalst En jullie mogen wel degelijk de top ambiëren ! Believe it or not Aan bakkie : Ik vind dat die dik staat dat is een serieus verschil . Onana is een blok spieren hoor die is 1m60 maar verliest weinig duels dat is puur kracht . Verder maar lage reactie van u laat alleen maar blijken dat Gé wat simpel zijt |
| 25 Sep 2011, 18:51 |
|
| Pagina 14 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 25 Volgende |