|
|
| Pagina 15 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
WBfront schreef: Ik ga jullie forum verlaten heb hier niets meer te zoeken nu ( wat velen zullen denken ) Van dat ik bedoel dat jullie de top mogen ambiëren is toch niet slecht bedoeld ; het is zelfs een compliment . En mijn standpunt blijft toch 7 haalt jullie spelniveau naar beneden . Ze stonden met 2 aan de paal om binnen te koppen bij jullie goal ( dubbele dekkingsfout van onze verdediging wat echt onproffesioneel is ) . Voor het zelfde geld kopt de andere speler hem binnen en heeft depoitre niets van betekenis deze wedstrijd Verder succes hè Aalst En jullie mogen wel degelijk de top ambiëren ! Believe it or not Aan bakkie : Ik vind dat die dik staat dat is een serieus verschil . Onana is een blok spieren hoor die is 1m60 maar verliest weinig duels dat is puur kracht . Verder maar lage reactie van u laat alleen maar blijken dat Gé wat simpel zijt Wat kwam je dan zoeken piwi. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 25 Sep 2011, 18:53 |
|
|
Freak
WBfront schreef: Ik ga jullie forum verlaten heb hier niets meer te zoeken nu ( wat velen zullen denken ) Van dat ik bedoel dat jullie de top mogen ambiëren is toch niet slecht bedoeld ; het is zelfs een compliment . En mijn standpunt blijft toch 7 haalt jullie spelniveau naar beneden . Ze stonden met 2 aan de paal om binnen te koppen bij jullie goal ( dubbele dekkingsfout van onze verdediging wat echt onproffesioneel is ) . Voor het zelfde geld kopt de andere speler hem binnen en heeft depoitre niets van betekenis deze wedstrijd Verder succes hè Aalst En jullie mogen wel degelijk de top ambiëren ! Believe it or not Aan bakkie : Ik vind dat die dik staat dat is een serieus verschil . Onana is een blok spieren hoor die is 1m60 maar verliest weinig duels dat is puur kracht . Verder maar lage reactie van u laat alleen maar blijken dat Gé wat simpel zijt depoitre haalt ons niveau naar beneden. gij hebt aan de giftige paddo's gezeten zé man. ik heb hier al zever geschreven, maar tees is er toch over! |
| 25 Sep 2011, 18:54 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
El Corredor schreef: WBfront schreef: Verder maar lage reactie van u laat alleen maar blijken dat Gé wat simpel zijt depoitre haalt ons niveau naar beneden. gij hebt aan de giftige paddo's gezeten zé man. ik heb hier al zever geschreven, maar tees is er toch over! Misschien een Oscar nominatie voor domste uitspraak van het jaar _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Sep 2011, 18:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Vandaag een sterk Waasland (Beveren) gezien. Enkel nog wat beter afwerken en jullie mogen dromen van eerste. Wij hebben gespeeld met al wat we in huis hadden + 12de man en dit is toch blijkbaar genoeg om een sterk WB 2 punten af te snoepen.
Dat wij subtop 2de mogen ambiëren? Zou heel leuk zijn (vooral voor de kassa dan ), maar ik en alle anderen zullen al blij zijn als we in 2de blijven en elk jaar kunnen blijven groeien.WB blaasde ons weg de eerste 25min, nadien komen we erdoor en dan net maken jullie de goal. 2de helft starten wij toch wel sterk en maken we de goal die we echt nodig hadden. Na een 60 min is de bobijn af bij ons maar blijven we toch doorgaan op karakter en geven we jullie tot 2x toe bijna een hartstilstand .Geef maar commentaar op ons, vergeet niet dat jullie nog steeds met de basisploeg spelen van vorig jaar(waar je bijna mee naar 1ste was) en dat jullie enkel nog versterkingen hebben bijgekocht. Proficiat en merci aan spelers en staf voor vandaag ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 25 Sep 2011, 19:05 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
WBfront schreef: Ik ga jullie forum verlaten heb hier niets meer te zoeken nu ( wat velen zullen denken ) Van dat ik bedoel dat jullie de top mogen ambiëren is toch niet slecht bedoeld ; het is zelfs een compliment . En mijn standpunt blijft toch 7 haalt jullie spelniveau naar beneden . Ze stonden met 2 aan de paal om binnen te koppen bij jullie goal ( dubbele dekkingsfout van onze verdediging wat echt onproffesioneel is ) . Voor het zelfde geld kopt de andere speler hem binnen en heeft depoitre niets van betekenis deze wedstrijd Verder succes hè Aalst En jullie mogen wel degelijk de top ambiëren ! Believe it or not Aan bakkie : Ik vind dat die dik staat dat is een serieus verschil . Onana is een blok spieren hoor die is 1m60 maar verliest weinig duels dat is puur kracht . Verder maar lage reactie van u laat alleen maar blijken dat Gé wat simpel zijt als er hier ene simpel is dan zal jij het wel zijn zeker, bol het maar af jongen _________________ Iendracht 4ever. |
| 25 Sep 2011, 19:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
vandaag de grote titelfavoriet gezien zonder twijfel , we mogen echt van geluk spreken met een gelijkspel , amai menne tikker ... , beveren excuseer waasland beveren toch wel met veel volk , alleen den antwerp zal hun overtreffen dit seizoen ... twas een super sfeervolle match en dit gelijkspel is als een overwinning vr mij! tot vrijdag!!
![]() |
| 25 Sep 2011, 19:09 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
WBfront schreef: Eerst en vooral wil ik jullie al proficiat wensen met jullie aanhang echt een goede sfeer ! Maar jullie mogen eerlijk zijn jullie hebben zeer weinig tot geen uitgespeelde kansen gehad . Wij daarentegen moesten minstens 0 3 voorstaan na de eerste helft . Ik vond Aalst bij geen enkel moment echt gevaarlijk . Jullie hebben nooit de wedstrijd echt in handen genomen . Ik denk dat jullie zonder die prachtige 12de man nooit een punt hadden gewonnen want jullie spelers zaten na 60 minuten er al helemaal door zeker die nummer 7( denk jullie spits) die stond precies wortels te schieten . Ik heb nog maar zelden zo een sfeervolle aanhang gezien . Alleen de uitspraken van ' we spelen ze van het kastje naar de muur' vond ik vrij lachwekkend blijkbaar keken we een verschillende match . Ik zie jullie hoog eindigen dit seizoen mits betere conditie want die laat de wensen over . Al had ik jullie toch scherper verwacht ! Veel succes Aalst en tot bij carnaval !!! conditie?ben supporters van jullie tegengekomen na de match en die zeiden dat we de 2de helft hun ploeg terug drukten,de 1ste helft kon het inderdaad 0-3 geweest zijn,maar de keeper doet ook mee hé ![]() ik vond Waasland sterk(want tenslotte bestond Beveren anders niet meer) maar had er meer van verwacht we kunnen nog niet vergelijken met bv Eupen maar een kampioenenploeg vond ik jullie toch ook niet |
| 25 Sep 2011, 19:31 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
WBfront schreef: Gilles schreef: WBfront schreef: Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden . Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is . Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften . Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet . Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert. Anders moet je is overdrijven. Wij ambiëren de top niet dus wat kom je dan zeggen? ![]() Ik denk dat toch elke supporter in aalst graag terug naar eerste klasse wilt . Jullie hebben de supporters ervoor , stadion ,... En nu de uitslagen er zijn kan je niet ontkennen dat het al in jullie hoofd zit om de einronde te spelen ofzo ... Elke supporter wilt zijn ploeg aan de top zien stadion ![]() |
| 25 Sep 2011, 19:39 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
Prachtige samenvatting van de topper Aalst-Waasland op Tv oost...
![]() _________________ iendracht! Laatst gewijzigd door rollo29 op 25 Sep 2011, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Sep 2011, 19:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gilles schreef: Opvallend beeld na de match: de spelers wouden precies geen liedje meer zingen met de supps. De Castro en Van Damme waren al bijna aan de overkant van het veld en draaiden zich dan precies met veel tegenzin om, beetje vreemd toch als je een hele wedstrijd zo gesteund bent door onze fantastische 12e man. Voor de supporters een dikke pluim, de sfeer was een hele wedstrijd top. ![]() Voor zover ik de taal van Molière versta kwam er het op neer ( Volgens Cousin & De Castro ) dat de ploeg NIET gewonnen had.Misschien een beetje bijgelovig Voor mij was dit gelijkspel wel degelijk een overwinning waard Vandaag een prachtige spionkop bezig gezien ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Sep 2011, 19:42 |
|
|
forumlegende
kwam na de match aan de parking exact dezelfde supps tegen van Waasland als voor de match
ze waren blij met een punt en vonden dat we strafschop verdiend hadden op het einde soit ze zijn hun 1ste punten kwijt en tis toch dankzij ons en Depoitre te dik en het spel vertragen ge moogt er mij op afrekenen maar als Depoitre een seizoen blessurevrij is,is dat nen speler voor 1ste, hij kan Onana dan misschien uitleggen hoe het moet ![]() |
| 25 Sep 2011, 19:46 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Verslag van tv oost is gewoon schandalig. 36sec voor een topper in tweede.
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Sep 2011, 20:09 |
|
|
Scholier
rollo29 schreef: Prachtige samenvatting van de topper Aalst-Waasland op Tv oost... ![]() Das nu ne ker top TV ze ![]() |
| 25 Sep 2011, 20:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
de clerus schreef: Verslag van tv oost is gewoon schandalig. 36sec voor een topper in tweede. En ons goal zitter nieens tussen ![]() |
| 25 Sep 2011, 20:11 |
|
|
Iendrachter90 schreef: de clerus schreef: Verslag van tv oost is gewoon schandalig. 36sec voor een topper in tweede. En ons goal zitter nieens tussen ![]() Laurent was te dik en stond voor de lens vandaar geen beelden eh ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Sep 2011, 20:13 |
|
| Pagina 15 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 25 Volgende |