|
|
| Pagina 16 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
nochtans was het tegen de stad waar ze gevestigd zijn
misschien een langer verslag van SKB in 4de provinciale? |
| 25 Sep 2011, 20:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
de clerus schreef: Iendrachter90 schreef: de clerus schreef: Verslag van tv oost is gewoon schandalig. 36sec voor een topper in tweede. En ons goal zitter nieens tussen ![]() Laurent was te dik en stond voor de lens vandaar geen beelden eh ![]() Straks staat de FOTO van de goal wel degelijk op de fotosite. Clepkens trekt wel een raar gezicht als hij de bal voorbij ziet zoeven Zo dik zal hij wel niet zijn onze N° 7 ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 25 Sep 2011, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Sep 2011, 20:17 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
"Geweldig" verslag op tv Oost.
Ik denkt dat dit Waasland-Beveren en Eupen dé titelkandidaten zijn. Iemand een idee hoeveel volk er vandaag aanwezig was? |
| 25 Sep 2011, 20:17 |
|
|
forumlegende
Een zeer aangename wedstrijd gezien van twee goed voetballende teams.
De eerste helft ontsnappen we een paar keer aan een achterstand en mogen we blij zijn dat het slechts 0-1 staat aan de rust. De tweede helft vond ik ons de eerste 20 minuten baas en kon het zelfs 2-1 zijn geworden maar dat zou een te zwaar verdict zijn geweest voor de bezoekers. Dan de laatste 25 minuten echt wel afgezien, tweede klasse is echt wel een paar trapjes hoger dan derde klasse, zoveel is duidelijk. Een hard bevochten punt maar gezien het strafschopgeval op het einde niet eens zo onverdiend volgens mij.. Ik zie Waasland Beveren zeker eindronde halen maar of ze ook gaan meespelen voor de titel, dat durf ik te betwijfelen.. |
| 25 Sep 2011, 20:19 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
denk iets meer dan 4000 man,onderaan de zittribune was nog redelijk veel plaats
en de zitplaatsen achter de goal voor Waasland waren zo goed als leeg |
| 25 Sep 2011, 20:19 |
|
|
Scholier
Beste redactie,
Als dit jullie verslag is van de zo gezegde topper in tweede klasse van deze speeldag. Dan is jullie zender het echt niet waard dat ik er nog mijn tijd in steek om naar te kijken. Jullie cameraman is er nog niet in geslaagd om het doelpunt van Aalst niet in beeld te brengen ( was zijn pint nog niet leeg missschien) Een teleurgestelde EA fan. Verzonden naar [email protected] |
| 25 Sep 2011, 20:20 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Is vandaag de zwette maan gespeeld? Heb er niet op gelet maar denk het niet. Met alle respect voor "de Pieters" of wie waren ze maar geef mij toch maar ons (nu vaak vergeten) clublied.
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Sep 2011, 20:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
WBfront schreef: Ik ga jullie forum verlaten heb hier niets meer te zoeken nu ( wat velen zullen denken ) Van dat ik bedoel dat jullie de top mogen ambiëren is toch niet slecht bedoeld ; het is zelfs een compliment . En mijn standpunt blijft toch 7 haalt jullie spelniveau naar beneden . Ze stonden met 2 aan de paal om binnen te koppen bij jullie goal ( dubbele dekkingsfout van onze verdediging wat echt onproffesioneel is ) . Voor het zelfde geld kopt de andere speler hem binnen en heeft depoitre niets van betekenis deze wedstrijd Verder succes hè Aalst En jullie mogen wel degelijk de top ambiëren ! Believe it or not Aan bakkie : Ik vind dat die dik staat dat is een serieus verschil . Onana is een blok spieren hoor die is 1m60 maar verliest weinig duels dat is puur kracht . Verder maar lage reactie van u laat alleen maar blijken dat Gé wat simpel zijt Als er hier ene simpel is, ben jij het wel tussen uw eerste post en uw tweede, ligt wat verschil wat qua kansen voor jullie betreft. Eerste helft konen jullie voor hebben gestaan met enkele goals verschil, maar dat ligt enkel en alleen aan jullie zelf (en onze keeper ) dus... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 25 Sep 2011, 20:27 |
|
|
Miniem
Vandaag duidelijk gebleken aan de opkomst van de supporters dat ge nen thuismatch niet moet verleggen voor een koers op TV.Over de match : ik had liever De schutter gezien op de plaats van Verheyden of Thompson.
Voor de rest alweer een zeer goede prestatie van de ploeg. ![]() |
| 25 Sep 2011, 20:41 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Goeie instelling van onze jongens die na 60 minuten wel allemaal met de tong op hun tenen speelden. Schitterende reddingen van Kevin VDN die ons op die manier idd van 4 of zelfs 5 gemaakte doelpunten beschermt. De voetbalwet zegt echter dat je je kansen moet afmaken en voor hetzelfde geld winnen we deze match nog op het eind (penalty en bal op de paal). Cousin was idd afwezig op zijn flank maar dit lijkt me eerder een tactiek te zijn van onze trainer? Ook vorige thuismatch zag ik dat hij steeds naar binnen moest trekken.
Knappe sfeer en redelijk gevuld stadion vond ik. Chapeau aan de jongens en supporters. Kippenvelmoment voor de aftrap niet vergeten !!! |
| 25 Sep 2011, 20:58 |
|
|
Vaste Waarde
WBfront schreef: de clerus schreef: Winst was overdreven geweest, een gelijkspel terecht en, jongens van Waasland... SKB bestaat niet meer Gelijkspel terecht dan vind ik toch dat jij een andere wedstrijd hebt gezien . Balbezit 60 procent voor wb. Wb heeft mss 20 kansen gehad Aalst 5 ? Ik denk dat je heel blij mag zijn met dat puntje want met wat chance stond het 0-5 in de eerste helft . ja eerste helft hebben jullie vele open kansen de nek omgewrongen,maar ja onze keper doet ook mee hee en als jullie kampioen willen spelen zullen jullie toch wat beter moeten afwerken want tegen eupen bv betalen jullie dat zeker met een nederlaag!!ik was voor de match content met 1 punt en na de match zeker want oostende staat derde maar jullie zijn toch zeker twee keer beter ,. |
| 25 Sep 2011, 21:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
We mogen blij zijn met dit punt vond ik tegen een zeer sterk WB. Prachtige inzet van de ploeg met een sterke Podevijn op kop, wat een inzet en mentaliteit. Cousin was de enige die me teleur stelde, positioneel een ramp, zeker de eerste helft. Was dit op vraag van de coach dat die steeds naar het centrum trok?
Was vaak ruimte bij balbezit van ons maar hierdoor uiteraard geen afspeelmogelijkheden op links. Potjes dook dan soms in dat gat maar bij balverlies lag dan de hele kant open en moest Potjes dan weer(met goeie hulp van Ewen) weer vol aan de bak. De scheidsrechter deed me wat aan Gbarsin denken, zal ook geen stap te veel zetten ![]() |
| 25 Sep 2011, 21:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Uiteindelijk wel weer propaganda voor E.Aalst vandaag
![]() |
| 25 Sep 2011, 21:18 |
|
|
Freak
t is toch altijd iets met die fusieploegskes.
![]() |
| 25 Sep 2011, 21:19 |
|
|
Ancien
Gevochten en gestreden met als beloning een gouden punt, met in de glansrol Kevin VDN, met dergelijke inzet en mentaliteit steel je de harten van de supporters
Aan de fans van BW, jullie zullen zeker meestrijden voor de hoofdprijs, de beste ploeg waar we dit seizoen tegen speelden, om ze nu al als absolute titelkandaat uit te roepen is nog wat vroeg, daarvoor moet ik nog de andere toppers bezig zien. Bon, dit is ons probleem niet, onze ambitie is overleven in tweede klasse. Bedankt Iendracht voor deze heerlijke ouderwetse pot voetbal en wat een sfeer zeg, met dank bij deze aan onze spionkop. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Sep 2011, 21:25 |
|
| Pagina 16 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 25 Volgende |