|
|
| Pagina 17 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Hugo schreef: Gevochten en gestreden met als beloning een gouden punt, met in de glansrol Kevin VDN, met dergelijke inzet en mentaliteit steel je de harten van de supporters Aan de fans van BW, jullie zullen zeker meestrijden voor de hoofdprijs, de beste ploeg waar we dit seizoen tegen speelden, om ze nu al als absolute titelkandaat uit te roepen is nog wat vroeg, daarvoor moet ik nog de andere toppers bezig zien. Bon, dit is ons probleem niet, onze ambitie is overleven in tweede klasse. Bedankt Iendracht voor deze heerlijke ouderwetse pot voetbal en wat een sfeer zeg, met dank bij deze aan onze spionkop. ![]() we love you, we love you, we love you....... _________________ Iendracht 4ever. |
| 25 Sep 2011, 21:28 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Trots op het punt dat we vandaag gepakt hebben!
Sfeerverslag (van mijn video's) van in K zal voor morgenavond zijn ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 25 Sep 2011, 21:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Gevochten en gestreden met als beloning een gouden punt, met in de glansrol Kevin VDN, met dergelijke inzet en mentaliteit steel je de harten van de supporters Aan de fans van BW, jullie zullen zeker meestrijden voor de hoofdprijs, de beste ploeg waar we dit seizoen tegen speelden, om ze nu al als absolute titelkandaat uit te roepen is nog wat vroeg, daarvoor moet ik nog de andere toppers bezig zien. Bon, dit is ons probleem niet, onze ambitie is overleven in tweede klasse. Bedankt Iendracht voor deze heerlijke ouderwetse pot voetbal en wat een sfeer zeg, met dank bij deze aan onze spionkop. ![]() Zo zie je dat kleintjes groot worden ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Sep 2011, 21:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
W-B zal zeker meestrijden voor de titel maar dan zal het beter moeten afwerken. Dankzij een beresterke VDN pikken we vandaag een puntje en als Nzolo durft fluiten in de laatste minuut misschien wel drie punten, al zou dat echt wel met de haren getrokken zijn. Maar zo zit voetbal nu éénmaal in mekaar. Wat me pleziert is dat we nu al 6 opeenvolgende matchen hebben gezien met een hoge spektakelwaarde. Wat een verschil met derde klasse!
| 25 Sep 2011, 21:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
de clerus schreef: Is vandaag de zwette maan gespeeld? Heb er niet op gelet maar denk het niet. Met alle respect voor "de Pieters" of wie waren ze maar geef mij toch maar ons (nu vaak vergeten) clublied. de "beaters" (denk ik)_________________ MCMXIX |
| 25 Sep 2011, 21:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer
de clerus schreef: Is vandaag de zwette maan gespeeld? Heb er niet op gelet maar denk het niet. Met alle respect voor "de Pieters" of wie waren ze maar geef mij toch maar ons (nu vaak vergeten) clublied. Volledig akkoord... Dat de speaker gaat vragen "om een liedje te zingen" vind ik persoonlijk ook maar dwaas, hou dat voor de gewonnen matchen hé... |
| 25 Sep 2011, 21:49 |
|
|
Ancien
SERRE schreef: W-B zal zeker meestrijden voor de titel maar dan zal het beter moeten afwerken. Dankzij een beresterke VDN pikken we vandaag een puntje en als Nzolo durft fluiten in de laatste minuut misschien wel drie punten, al zou dat echt wel met de haren getrokken zijn. Maar zo zit voetbal nu éénmaal in mekaar. Wat me pleziert is dat we nu al 6 opeenvolgende matchen hebben gezien met een hoge spektakelwaarde. Wat een verschil met derde klasse! 't Zal wel zen, ik verschiet ervan hoe gemakkelijk de ploeg zich aanpast aan het ritme van tweede. We zullen nog wel eens een mindere periode kennen, maar de punten die we ondertussen al op zak hebben, kunnen ze ons niet meer afpakken. Als nu de rest buiten het sportieve opgelost geraakt dan ziet de toekomst voor deze prachtige club er weer wat rooskleuriger uit. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Sep 2011, 21:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
WBfront schreef: Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden . Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is . Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften . Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet . Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert. WBfront, uwen Didier heeft drie keer zonder tegenstand uit de kleine backlijn op doel mogen trappen en raakte nooit binnen het kader... In de tweede helft heb ik hem niet meer gezien... En dan onze spits komen afbreken? Niet echt slim hé. Trouwens - uw Didier is hetzelfde type als Kielo Lezi - lopen, snel, dribbel.... maar rendement 0,0... Maar je hebt gelijk - Depoitre was niet in zijn normale doen... Maar scoort wel uit zijn enige kans... En dat is wat een spits hoort te doen... Iedereen gooit met bloemen naar WB maar als je als topfavoriet zo'n kansen niet kan afmaken, ga je nooit de oppergaai meenemen... Je gaat met 0-1 de rust in en komt als een natte dweil de kleedkamer uit met meteen de gelijkmaker tot gevolg... Geeraerd zal het niet graag gezien hebben... Veel te weinig overzicht ook het laatste kwartier toen ze bij ons geen meter meer vooruit geraakten... Bovendien, na de eerste twintig minuten tot het doelpunt hebben we ze niet meer gezien. En ook de eerste vijfentwintig minuten van de tweede helft was WB nergens... En dat gezeur over die gemiste kansen... Tienen verkwanselde nog grotere mogelijkheden en beten met 1-4 in het zand tegen ons... That's football... Jullie verliezen twee punten, wij winnen er 1... Maar ipv hier uw frustraties bot te vieren, zoek het falen in uw eigen ploeg... In de eerste twintig minuten had jullie ploeg het kunnen/moeten afmaken, maar deed dit niet... In de tweede helft houdt Clepkens jullie evenzeer in de wedstrijd... Leuke wedstrijd en ik ben zeker dat er een paar heel goed zullen slapen vannacht bij ons want hebben serieus diep moeten gaan... |
| 25 Sep 2011, 22:00 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: de clerus schreef: Is vandaag de zwette maan gespeeld? Heb er niet op gelet maar denk het niet. Met alle respect voor "de Pieters" of wie waren ze maar geef mij toch maar ons (nu vaak vergeten) clublied. Volledig akkoord... Dat de speaker gaat vragen "om een liedje te zingen" vind ik persoonlijk ook maar dwaas, hou dat voor de gewonnen matchen hé... Wat de speaker betreft, inderdaad hij hoeft ons dat niet te vragen, we voelen dat zelf wel aan wanneer we moeten zingen, het zit nu eenmaal in onze Iendrachtgenen. Natuurlijk ge kunt diene mens zijn speelgoed ni afpakken, het is juist hetzelfde of ge pakt den onderkroiper zen kodaksken af. Als ze tegen een topploeg een punt pakken mogen ze van mijn part "Ajoinen laten galmen in het PC-stadion", maar ik volg je wel dat dit niet iedere wedstrijd hoeft. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Sep 2011, 22:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gilles schreef: Opvallend beeld na de match: de spelers wouden precies geen liedje meer zingen met de supps. De Castro en Van Damme waren al bijna aan de overkant van het veld en draaiden zich dan precies met veel tegenzin om, beetje vreemd toch als je een hele wedstrijd zo gesteund bent door onze fantastische 12e man. Het is nu niet dat ze de supporters niet wilden bedanken. Ze hebben toch ruimschoots geaplaudisseerd. Dat ze geen zin hadden om te zingen kan ik heel goed begrijpen. Van mij mag dit ook voorbehouden worden voor als we een match winnen. Maar als de supporters er blijven om vragen, konden ze moeilijk anders. |
| 25 Sep 2011, 22:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Stijn schreef: Gilles schreef: Opvallend beeld na de match: de spelers wouden precies geen liedje meer zingen met de supps. De Castro en Van Damme waren al bijna aan de overkant van het veld en draaiden zich dan precies met veel tegenzin om, beetje vreemd toch als je een hele wedstrijd zo gesteund bent door onze fantastische 12e man. Het is nu niet dat ze de supporters niet wilden bedanken. Ze hebben toch ruimschoots geaplaudisseerd. Dat ze geen zin hadden om te zingen kan ik heel goed begrijpen. Van mij mag dit ook voorbehouden worden voor als we een match winnen. Maar als de supporters er blijven om vragen, konden ze moeilijk anders. +dat de castro altijd wat raar doet en bij ken kan ik mij voorstellen dat dieje weer last had van zijne rug en dus geen goesting had om nog is terug te stappen,maarja onder druk van de rest hebben ze hun dan ook maar omgekeerd ![]() |
| 25 Sep 2011, 22:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
DT schreef: WBfront schreef: Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden . Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is . Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften . Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet . Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert. WBfront, uwen Didier heeft drie keer zonder tegenstand uit de kleine backlijn op doel mogen trappen en raakte nooit binnen het kader... In de tweede helft heb ik hem niet meer gezien... En dan onze spits komen afbreken? Niet echt slim hé. Trouwens - uw Didier is hetzelfde type als Kielo Lezi - lopen, snel, dribbel.... maar rendement 0,0... Maar je hebt gelijk - Depoitre was niet in zijn normale doen... Maar scoort wel uit zijn enige kans... En dat is wat een spits hoort te doen... Iedereen gooit met bloemen naar WB maar als je als topfavoriet zo'n kansen niet kan afmaken, ga je nooit de oppergaai meenemen... Je gaat met 0-1 de rust in en komt als een natte dweil de kleedkamer uit met meteen de gelijkmaker tot gevolg... Geeraerd zal het niet graag gezien hebben... Veel te weinig overzicht ook het laatste kwartier toen ze bij ons geen meter meer vooruit geraakten... Bovendien, na de eerste twintig minuten tot het doelpunt hebben we ze niet meer gezien. En ook de eerste vijfentwintig minuten van de tweede helft was WB nergens... En dat gezeur over die gemiste kansen... Tienen verkwanselde nog grotere mogelijkheden en beten met 1-4 in het zand tegen ons... That's football... Jullie verliezen twee punten, wij winnen er 1... Maar ipv hier uw frustraties bot te vieren, zoek het falen in uw eigen ploeg... In de eerste twintig minuten had jullie ploeg het kunnen/moeten afmaken, maar deed dit niet... In de tweede helft houdt Clepkens jullie evenzeer in de wedstrijd... Leuke wedstrijd en ik ben zeker dat er een paar heel goed zullen slapen vannacht bij ons want hebben serieus diep moeten gaan... Dit vind ik toch wat overdreven. Laat ons zeggen dat wij op dat moment iets meer tegenstand konden bieden.. En wat die kansen betreft, Tienen kreeg er een 4-tal, Beveren een drievoud daarvan. _________________
|
| 25 Sep 2011, 22:13 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
69 schreef: de clerus schreef: Is vandaag de zwette maan gespeeld? Heb er niet op gelet maar denk het niet. Met alle respect voor "de Pieters" of wie waren ze maar geef mij toch maar ons (nu vaak vergeten) clublied. de "beaters" (denk ik)Ah, dan vind ik de Pieters nog nen betere naam ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Sep 2011, 22:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Stijn schreef: Gilles schreef: Opvallend beeld na de match: de spelers wouden precies geen liedje meer zingen met de supps. De Castro en Van Damme waren al bijna aan de overkant van het veld en draaiden zich dan precies met veel tegenzin om, beetje vreemd toch als je een hele wedstrijd zo gesteund bent door onze fantastische 12e man. Het is nu niet dat ze de supporters niet wilden bedanken. Ze hebben toch ruimschoots geaplaudisseerd. Dat ze geen zin hadden om te zingen kan ik heel goed begrijpen. Van mij mag dit ook voorbehouden worden voor als we een match winnen. Maar als de supporters er blijven om vragen, konden ze moeilijk anders. Als je gelijkspeelt dan moet je zeker en vast de supporters gaan bedanken, maar daar niet staan zingen alsof je gewonnen hebt... Precies of Beveren Barcelona is ... |
| 25 Sep 2011, 22:18 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Vind ik ook. We hebben hier vorig seizoen ook al eens een discussie gehad en ook toen was er gezegd enkel te zingen na een overwinning. Thats part of THE magic. Anders wordt het routine. Nee nee zet de zwette maan op en dat daar den tribune maar met meezingt
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Sep 2011, 22:21 |
|
| Pagina 17 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 25 Volgende |