|
|
| Pagina 18 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
Jeroen schreef: Stijn schreef: Gilles schreef: Opvallend beeld na de match: de spelers wouden precies geen liedje meer zingen met de supps. De Castro en Van Damme waren al bijna aan de overkant van het veld en draaiden zich dan precies met veel tegenzin om, beetje vreemd toch als je een hele wedstrijd zo gesteund bent door onze fantastische 12e man. Het is nu niet dat ze de supporters niet wilden bedanken. Ze hebben toch ruimschoots geaplaudisseerd. Dat ze geen zin hadden om te zingen kan ik heel goed begrijpen. Van mij mag dit ook voorbehouden worden voor als we een match winnen. Maar als de supporters er blijven om vragen, konden ze moeilijk anders. Als je gelijkspeelt dan moet je zeker en vast de supporters gaan bedanken, maar daar niet staan zingen alsof je gewonnen hebt... Precies of Beveren Barcelona is ... In 1979 hebben ze er wel twee keer Europees tegen gespeeld, telkens 1-0 verloren denk ik, met de Jean-Marie nog in de goal. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Sep 2011, 22:26 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
de clerus schreef: 69 schreef: de clerus schreef: Is vandaag de zwette maan gespeeld? Heb er niet op gelet maar denk het niet. Met alle respect voor "de Pieters" of wie waren ze maar geef mij toch maar ons (nu vaak vergeten) clublied. de "beaters" (denk ik)Ah, dan vind ik de Pieters nog nen betere naam ![]() Mijn vader dacht zelfs dat ze de Blieters noemden ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 25 Sep 2011, 22:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
De stoute uitspraken van ons voor de match hadden hun doel niet gemist, WB startte als een wervelwind aan de match maar enorme blunders in de afwerking beletten dat ze op voorsprong kwamen.
Dan maakt Beveren het zichzelf wat moeilijk en kruipen ze zelf achteruit (zie bijvoorbeeld een corner in minuut 10 tov in minuut 25). In minuut 25 blijft de helft van hun ploeg terug om de organisatie te bewaren. In die eerste 20 hebben ze ook wel enorm veel energie verbruikt, iets wat hen zuur opbrak in de 2de helft. In de 2de helft toch een serieuze inschattingsfout van WB door achteruit te gaan leunen, terwijl je wist dat Aalst in de eerste 10 minuten van de 2de helft moest scoren om nog een kans te maken (wat gebeurde). Ook bedankt aan de scheidsrechterscommissie om een gebuisde 1ste klasseref deze topper een paar keer te laten ontsieren btw . De missers van WB waren bij momenten echt wel lachwekkend, een beetje "fc de kampioenen" achterna bij hun afwerking. Ons Xavierken houdt nadien dan een punt thuis ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Sep 2011, 22:30 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
SERRE schreef: DT schreef: WBfront schreef: Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden . Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is . Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften . Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet . Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert. WBfront, uwen Didier heeft drie keer zonder tegenstand uit de kleine backlijn op doel mogen trappen en raakte nooit binnen het kader... In de tweede helft heb ik hem niet meer gezien... En dan onze spits komen afbreken? Niet echt slim hé. Trouwens - uw Didier is hetzelfde type als Kielo Lezi - lopen, snel, dribbel.... maar rendement 0,0... Maar je hebt gelijk - Depoitre was niet in zijn normale doen... Maar scoort wel uit zijn enige kans... En dat is wat een spits hoort te doen... Iedereen gooit met bloemen naar WB maar als je als topfavoriet zo'n kansen niet kan afmaken, ga je nooit de oppergaai meenemen... Je gaat met 0-1 de rust in en komt als een natte dweil de kleedkamer uit met meteen de gelijkmaker tot gevolg... Geeraerd zal het niet graag gezien hebben... Veel te weinig overzicht ook het laatste kwartier toen ze bij ons geen meter meer vooruit geraakten... Bovendien, na de eerste twintig minuten tot het doelpunt hebben we ze niet meer gezien. En ook de eerste vijfentwintig minuten van de tweede helft was WB nergens... En dat gezeur over die gemiste kansen... Tienen verkwanselde nog grotere mogelijkheden en beten met 1-4 in het zand tegen ons... That's football... Jullie verliezen twee punten, wij winnen er 1... Maar ipv hier uw frustraties bot te vieren, zoek het falen in uw eigen ploeg... In de eerste twintig minuten had jullie ploeg het kunnen/moeten afmaken, maar deed dit niet... In de tweede helft houdt Clepkens jullie evenzeer in de wedstrijd... Leuke wedstrijd en ik ben zeker dat er een paar heel goed zullen slapen vannacht bij ons want hebben serieus diep moeten gaan... Dit vind ik toch wat overdreven. Laat ons zeggen dat wij op dat moment iets meer tegenstand konden bieden.. En wat die kansen betreft, Tienen kreeg er een 4-tal, Beveren een drievoud daarvan. Tienen 12 kansen?nie overdrijven é |
| 25 Sep 2011, 22:53 |
|
|
forumlegende |
acrid schreef: SERRE schreef: DT schreef: WBfront, uwen Didier heeft drie keer zonder tegenstand uit de kleine backlijn op doel mogen trappen en raakte nooit binnen het kader... In de tweede helft heb ik hem niet meer gezien... En dan onze spits komen afbreken? Niet echt slim hé. Trouwens - uw Didier is hetzelfde type als Kielo Lezi - lopen, snel, dribbel.... maar rendement 0,0... Maar je hebt gelijk - Depoitre was niet in zijn normale doen... Maar scoort wel uit zijn enige kans... En dat is wat een spits hoort te doen... Iedereen gooit met bloemen naar WB maar als je als topfavoriet zo'n kansen niet kan afmaken, ga je nooit de oppergaai meenemen... Je gaat met 0-1 de rust in en komt als een natte dweil de kleedkamer uit met meteen de gelijkmaker tot gevolg... Geeraerd zal het niet graag gezien hebben... Veel te weinig overzicht ook het laatste kwartier toen ze bij ons geen meter meer vooruit geraakten... Bovendien, na de eerste twintig minuten tot het doelpunt hebben we ze niet meer gezien. En ook de eerste vijfentwintig minuten van de tweede helft was WB nergens... En dat gezeur over die gemiste kansen... Tienen verkwanselde nog grotere mogelijkheden en beten met 1-4 in het zand tegen ons... That's football... Jullie verliezen twee punten, wij winnen er 1... Maar ipv hier uw frustraties bot te vieren, zoek het falen in uw eigen ploeg... In de eerste twintig minuten had jullie ploeg het kunnen/moeten afmaken, maar deed dit niet... In de tweede helft houdt Clepkens jullie evenzeer in de wedstrijd... Leuke wedstrijd en ik ben zeker dat er een paar heel goed zullen slapen vannacht bij ons want hebben serieus diep moeten gaan... Dit vind ik toch wat overdreven. Laat ons zeggen dat wij op dat moment iets meer tegenstand konden bieden.. En wat die kansen betreft, Tienen kreeg er een 4-tal, Beveren een drievoud daarvan. Tienen 12 kansen?nie overdrijven é ik denk dat ge u wat mislezen hebt... hij heeft het wel duidelijk over beveren hoor, en beveren moet toch wel een dikke 10 kansen gehad hebben ze dusja goed weerstand geboden tegen een sterkere tegenstander(die ik overigens nog een pak sterker had verwacht) proficiat jongens! ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 25 Sep 2011, 22:55 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
10 kansen is nog altijd 2 minder dan 12
we moeten nu ook nie overdrijven,volgens sommigen is het precies of ze hebben ons van het plein gespeeld ze hebben open kansen gehad ok,maar toch geen 10 é |
| 25 Sep 2011, 22:59 |
|
|
forumlegende
btw had ze ook sterker verwacht,maar dat had ik al gezegd
denk niet dat Waasland kampioen gaat spelen |
| 25 Sep 2011, 23:00 |
|
|
toevallige voorbijganger
Aangezien ik jullie blijkbaar allemaal heb gekwetst met mijn woorden over de nummer 7 hier vind Gé een goede samenvatting !
http://www.waaslandbeveren.be/index.php ... &Itemid=77 |
| 25 Sep 2011, 23:02 |
|
|
Vaste Waarde
WBfront schreef: Aangezien ik jullie blijkbaar allemaal heb gekwetst met mijn woorden over de nummer 7 hier vind Gé een goede samenvatting ! http://www.waaslandbeveren.be/index.php ... &Itemid=77 ik heb ze al gezien en heb je dan ook jullie trainer gehoort,de spits van aalst nr7 depoitre weegde te zwaar op de verdedeging en tja liever ne spits die scoort dan gelijk jullie spitsen die altijd proberen de keper te passeren en vastlopen,zijn eigen woorden en hij had het gezegt in de rust en tweede helft doen we juist hetzelfde |
| 25 Sep 2011, 23:09 |
|
|
Tom_1919 schreef: Dat wij subtop 2de mogen ambiëren? Zou heel leuk zijn (vooral voor de kassa dan ), maar ik en alle anderen zullen al blij zijn als we in 2de blijvenals ge na zes matchen 5de staat met 11 punten, maar 1 match verloren hebt en al 13 goals hebt gemaakt, dan denk ik dat ge toch een plaats in de middenmoot moogt ambiëren ! ok, 't is nog lang, we zullen zien waar we aan het einde van de rit staan, maar denk wel dat dat goed gaat komen vandejaar ! ben onlangs voor het eerst in 10 jaar nog eens naar een thuismatch van den Iejndracht gaan zien, de sfeer zit er nog altijd dik in, toen ze 'de zwette maan' begonnen te zingen kreeg ik kiekevel en kwamen de herinneringen van vroeger weer naar boven... Arnolis, Van Roy, Ferrera, Marievoet, Salvador, Chunga, Zakkas, De Bilde, Lozano... momenten om nooit te vergeten : Frank Eeckhout die toch wel een goal maakt zeker op Turnhout, de tranen stonden in onze ogen, de Caje die twee meter omhoog springt als Paas ginder in Sofia den Iejndracht naar de tweede ronde schiet... topvoetbal op Europees niveau zullen we waarschijnlijk niet vlug meer krijgen (het financiële aspect moogt ge toch ook niet vergeten), maar zolang ik leef zal Iejndracht Oiljst een speciool pleksken emmen in men ert !!! ![]() |
| 25 Sep 2011, 23:21 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Stevige reactie van Geeraerd ook op dat filmpje op de site van WB.
![]() |
| 25 Sep 2011, 23:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Den Onderkroiper zen filmken met sfeerbeelden staat zopas on-line
http://www.youtube.com/watch?v=oLXBeICP3fo _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Sep 2011, 0:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
SERRE schreef: DT schreef: WBfront schreef: Nee bedankt die speler haalt enkel het spelniveau en spelsnelheid naar beneden . Onze spits Didier (nr 28) jogt ernaast als die aan het spurten is . Ik bedoel dit zeker niet als aanval op jullie ploeg maar moest hij in onze kern zitten dan zat hij bij de beloften . Die jongen heeft het laatste half uur geen poot meer verzet . Excuses als een seizoen niet gespeeld tellen niet mee hoor als je je eigen ploeg aan de top ambieert. WBfront, uwen Didier heeft drie keer zonder tegenstand uit de kleine backlijn op doel mogen trappen en raakte nooit binnen het kader... In de tweede helft heb ik hem niet meer gezien... En dan onze spits komen afbreken? Niet echt slim hé. Trouwens - uw Didier is hetzelfde type als Kielo Lezi - lopen, snel, dribbel.... maar rendement 0,0... Maar je hebt gelijk - Depoitre was niet in zijn normale doen... Maar scoort wel uit zijn enige kans... En dat is wat een spits hoort te doen... Iedereen gooit met bloemen naar WB maar als je als topfavoriet zo'n kansen niet kan afmaken, ga je nooit de oppergaai meenemen... Je gaat met 0-1 de rust in en komt als een natte dweil de kleedkamer uit met meteen de gelijkmaker tot gevolg... Geeraerd zal het niet graag gezien hebben... Veel te weinig overzicht ook het laatste kwartier toen ze bij ons geen meter meer vooruit geraakten... Bovendien, na de eerste twintig minuten tot het doelpunt hebben we ze niet meer gezien. En ook de eerste vijfentwintig minuten van de tweede helft was WB nergens... En dat gezeur over die gemiste kansen... Tienen verkwanselde nog grotere mogelijkheden en beten met 1-4 in het zand tegen ons... That's football... Jullie verliezen twee punten, wij winnen er 1... Maar ipv hier uw frustraties bot te vieren, zoek het falen in uw eigen ploeg... In de eerste twintig minuten had jullie ploeg het kunnen/moeten afmaken, maar deed dit niet... In de tweede helft houdt Clepkens jullie evenzeer in de wedstrijd... Leuke wedstrijd en ik ben zeker dat er een paar heel goed zullen slapen vannacht bij ons want hebben serieus diep moeten gaan... Dit vind ik toch wat overdreven. Laat ons zeggen dat wij op dat moment iets meer tegenstand konden bieden.. En wat die kansen betreft, Tienen kreeg er een 4-tal, Beveren een drievoud daarvan. Amai, dan zou ik toch nog maar even de beelden van tegen Tienen bekijken... Dwongen meer 100% kansen af dan Beveren gisteren hoor... En ik blijf achter mijn uitspraken van gisteren staan: na 25 min was de storm helemaal gaan liggen en scoren zelfs in hun eerste tegenprik nadat wij tien minuten het betere van het spel weer hadden. Alleen verliest Ewen zijn bal diep op hun helft, snelle omschakeling en bingo... Dan krijgen ze inderdaad meteen de kans op 0-2 die die Didier domweg op de borst van Kestens knalt ipv simpel af te leggen... En de tweede helft vatten ze veel te laks aan en krijgen wij de betere kansen hoor... Zij dreigden in het eerste kwart van die tweede helft enkel op stilstaande fasen - waar de tweede bal steeds voor hen was, maar ze vaak - moederziel alleen voor Kevin - domweg niet meer wisten waar hun voeten stonden... Laatste twintig minuten hadden wij het heel zwaar en snap ik niet waarom De Schutter niet werd ingebracht (zeker niet omdat TVR dan nog eens de voorkeur kreeg ook - om op links te gaan spelen notabene), terwijl het trio Van Damme, Galucci en Depoitre na een uur al compleet morsdood zaten... De zet van Thompson voor Ewen vond ik dan wel geniaal gezien - blijkbaar schrikt Ode de tegenstand nogal af want die nummer 15 van WB - die subliem speelde in de eerste helft - durfde het eerste halfuur van de tweede helft niet over Thompson te gaan in balbezit. Pas in het laatste kwartier had hij weer geloof in eigen kunnen... Ode speelde redelijk vond ik - ok in balbezit, goeie aflegger ook op Depoitre oa en verdedigend positioneel in orde. Is natuurlijk nog niet super, maar zit toch merkelijk verbetering in... En weer een flink aantal uitblinkers ook, niet in het minst onze hele achterlijn + doelman. Potjes die goed speelde - al werd hij door Bob weer enorm in de steek gelaten de eerste helft, voorbereiding all over again - en zich in de tweede helft heel nadrukkelijk kon manifesteren... En Wouter - heel sterk, constant twee man aan de praat houden en steeds de bal kunnen aannemen bij uittrappen van Kevin ondanks hevige tegenstand... Het zat weer goed! Op naar Brussels voor een heel gevaarlijke match - die kerels moeten absoluut winnen en aangezien het bij ons toch redelijk soepel bolt, moeten we oppassen dat we hen niet onderschatten... Punt halen tegen de leider is een ding, de drie punten halen op het veld van een directe concurrent is iets helemaal anders... |
| 26 Sep 2011, 7:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
DT schreef: SERRE schreef: DT schreef: WBfront, uwen Didier heeft drie keer zonder tegenstand uit de kleine backlijn op doel mogen trappen en raakte nooit binnen het kader... In de tweede helft heb ik hem niet meer gezien... En dan onze spits komen afbreken? Niet echt slim hé. Trouwens - uw Didier is hetzelfde type als Kielo Lezi - lopen, snel, dribbel.... maar rendement 0,0... Maar je hebt gelijk - Depoitre was niet in zijn normale doen... Maar scoort wel uit zijn enige kans... En dat is wat een spits hoort te doen... Iedereen gooit met bloemen naar WB maar als je als topfavoriet zo'n kansen niet kan afmaken, ga je nooit de oppergaai meenemen... Je gaat met 0-1 de rust in en komt als een natte dweil de kleedkamer uit met meteen de gelijkmaker tot gevolg... Geeraerd zal het niet graag gezien hebben... Veel te weinig overzicht ook het laatste kwartier toen ze bij ons geen meter meer vooruit geraakten... Bovendien, na de eerste twintig minuten tot het doelpunt hebben we ze niet meer gezien. En ook de eerste vijfentwintig minuten van de tweede helft was WB nergens... En dat gezeur over die gemiste kansen... Tienen verkwanselde nog grotere mogelijkheden en beten met 1-4 in het zand tegen ons... That's football... Jullie verliezen twee punten, wij winnen er 1... Maar ipv hier uw frustraties bot te vieren, zoek het falen in uw eigen ploeg... In de eerste twintig minuten had jullie ploeg het kunnen/moeten afmaken, maar deed dit niet... In de tweede helft houdt Clepkens jullie evenzeer in de wedstrijd... Leuke wedstrijd en ik ben zeker dat er een paar heel goed zullen slapen vannacht bij ons want hebben serieus diep moeten gaan... Dit vind ik toch wat overdreven. Laat ons zeggen dat wij op dat moment iets meer tegenstand konden bieden.. En wat die kansen betreft, Tienen kreeg er een 4-tal, Beveren een drievoud daarvan. Amai, dan zou ik toch nog maar even de beelden van tegen Tienen bekijken... Dwongen meer 100% kansen af dan Beveren gisteren hoor... En ik blijf achter mijn uitspraken van gisteren staan: na 25 min was de storm helemaal gaan liggen en scoren zelfs in hun eerste tegenprik nadat wij tien minuten het betere van het spel weer hadden. Alleen verliest Ewen zijn bal diep op hun helft, snelle omschakeling en bingo... Dan krijgen ze inderdaad meteen de kans op 0-2 die die Didier domweg op de borst van Kestens knalt ipv simpel af te leggen... En de tweede helft vatten ze veel te laks aan en krijgen wij de betere kansen hoor... Zij dreigden in het eerste kwart van die tweede helft enkel op stilstaande fasen - waar de tweede bal steeds voor hen was, maar ze vaak - moederziel alleen voor Kevin - domweg niet meer wisten waar hun voeten stonden... Laatste twintig minuten hadden wij het heel zwaar en snap ik niet waarom De Schutter niet werd ingebracht (zeker niet omdat TVR dan nog eens de voorkeur kreeg ook - om op links te gaan spelen notabene), terwijl het trio Van Damme, Galucci en Depoitre na een uur al compleet morsdood zaten... De zet van Thompson voor Ewen vond ik dan wel geniaal gezien - blijkbaar schrikt Ode de tegenstand nogal af want die nummer 15 van WB - die subliem speelde in de eerste helft - durfde het eerste halfuur van de tweede helft niet over Thompson te gaan in balbezit. Pas in het laatste kwartier had hij weer geloof in eigen kunnen... Ode speelde redelijk vond ik - ok in balbezit, goeie aflegger ook op Depoitre oa en verdedigend positioneel in orde. Is natuurlijk nog niet super, maar zit toch merkelijk verbetering in... En weer een flink aantal uitblinkers ook, niet in het minst onze hele achterlijn + doelman. Potjes die goed speelde - al werd hij door Bob weer enorm in de steek gelaten de eerste helft, voorbereiding all over again - en zich in de tweede helft heel nadrukkelijk kon manifesteren... En Wouter - heel sterk, constant twee man aan de praat houden en steeds de bal kunnen aannemen bij uittrappen van Kevin ondanks hevige tegenstand... Het zat weer goed! Op naar Brussels voor een heel gevaarlijke match - die kerels moeten absoluut winnen en aangezien het bij ons toch redelijk soepel bolt, moeten we oppassen dat we hen niet onderschatten... Punt halen tegen de leider is een ding, de drie punten halen op het veld van een directe concurrent is iets helemaal anders... Ieder zijn mening hé DT en blijkbaar heb jij een andere match gezien dan ik. Ik ben het wel eens met uw opmerking over De Schutter. Ik had Schutter ingebracht op linksachter en Potjes op de positie van Gallucci gezet. Maar soit, we hebben een punt en daar mogen we gezien het matchverloop hééééél blij mee zijn en dat ben ik ook! _________________
|
| 26 Sep 2011, 8:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Sep 2011, 8:49 |
|
| Pagina 18 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 25 Volgende |