|
|
| Pagina 19 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Waasland Beveren
De kansen, de doelpunten, reacties van Ewen verheyden en uitblinker Kevin Van Den Noortgaete + de persconferentie op www.aalst.tv
![]() |
| 26 Sep 2011, 9:06 |
|
|
Ancien
AlostanA schreef: De kansen, de doelpunten, reacties van Ewen verheyden en uitblinker Kevin Van Den Noortgaete + de persconferentie op http://www.aalst.tv ![]() Mooi interview met onzen trainer en Dirk Geeraert. Lijkt me wel gienen dikke nek de trainer van BW, ondanks het puntenverlies bleef hij niet zeuren over de gemiste kansen en bleef hij respect tonen voor den Iendracht. Wel slimme zet om te zeggen dat hij juist de penaltyfase niet gezien heeft. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Sep 2011, 9:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Waasland had meer kansen en wij mogen content zijn dat ze niet meer scoren.
Maar als hun keeper fairplay speelt of Nzolo een goede scheidsrechter had geweest hadden we de 3 punten thuis gehouden. Het was een fantastische match, merci Iendracht ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 26 Sep 2011, 10:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Goh ja die penalty. Moeilijk... Maar ik ben er vrij zeker van dat als moreels hem laat vallen hij hem op de stip legt.
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 26 Sep 2011, 10:07 |
|
|
Ancien
Eendracht Aalst stopt Wase eersteklassetrein
Leider Waasland-Beveren leed in Aalst ondanks een sterke prestatie zijn eerste puntenverlies. De Wase fusieclub domineerde vooral voor rust, maar sprong gul om met de kansen tegen de counterende Ajuinen. Masureel opende de debatten met een afstandsknal waar een verraste thuisdoelman veel moeite mee had. Moreels zette zich door op snelheid, maar strandde op Clepkens. Onana liet een doorsteekpas van Van Damme door, waardoor Seoudi alleen op doel afstormde, maar Van Den Noortgaete haalde hem alert de bal uit de voeten. Seoudi zag een kopbal gepareerd. Een nieuwe nekslag plofte naast. Waasland-Beveren raasde verder op het niveau van eerste klasse. Onana trof evenwel het zijnet. Seoudi loodste Onana door de buitenspelval, maar die mikte naast. De Castro bediende Moreels, die achterwaarts naast kopte. Een pas van Moreels op ref Nzolo mondde uit in een zee van ruimte, maar Onana knalde op de vuisten van de doelman. Onana opende op Masureel, die van op de flank Paulussen bediende en het stond via een gekrulde knal 0-1. Onana sneed door de defensie, maar Onana raakte niet voorbij de doelman. Na rust bediende De Castro woelwater Depoitre en de bordjes hingen verrassend opnieuw in evenwicht. Da Silva glipte door de buitenspelval, maar de doelman ging alert in de voeten. Lardenoit werkte een voorzet van Cousin ei zo na tegen de eigen netten. Joachim Van Damme mikte van dichtbij hoog over en zag een treffer afgevlagd. Moreels claimde nog een strafschop na een ingreep van Clepkens. TOESCHOUWERS: 5.000 DOELPUNTEN: 40' Paulussen 0-1, 49' Depoitre 1-1 SCHEIDSRECHTER: Nzolo AALST: Van Den Noortgaete; De Castro, Kestens, Filipovic, Podevijn; Gallucci (81' Van Renterghem), Verheyden (46' Thompson), K. Van Damme, Cousin; Moreels, Depoitre WAASLAND-BEVEREN: Clepkens; Masureel, Lardenoit, Verbiest, Diallo; Paulussen (66' De Silva), J. Van Damme, Da Silva (66' Kielo Lezi); Seoudi, Didier, Onana GELE KAARTEN: 36' Onana, 48' Masureel, 53' K. Van Damme, 54' Seoudi, 73' Verbiest, 76' Podevijn _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Sep 2011, 10:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
ik denk dat die 5000 toeschouwers toch wa overdreven is ze
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Sep 2011, 11:43 |
|
|
forumlegende
Overigens vind ik dat er weinig aan de hand is bij onze zogenaamde penaltyfase in de laatste minuut.
|
| 26 Sep 2011, 12:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Dani schreef: Overigens vind ik dat er weinig aan de hand is bij onze zogenaamde penaltyfase in de laatste minuut. Op basis van de beelden vind ik nochtans dat je een penalty niet zuiverder kunt hebben. Clepkens pakt Moreels vast bij zijn benen, anders heeft hij de bal er maar in te tikken. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 26 Sep 2011, 12:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
josken1 schreef: Dani schreef: Overigens vind ik dat er weinig aan de hand is bij onze zogenaamde penaltyfase in de laatste minuut. Op basis van de beelden vind ik nochtans dat je een penalty niet zuiverder kunt hebben. Clepkens pakt Moreels vast bij zijn benen, anders heeft hij de bal er maar in te tikken. Volledig akkoord, in die fase komt Wouter tussen de keeper en de bal te staan, Clepkens wil de bal ontzetten maar brengt daarbij Wouter uit evenwicht, conclusie: strafschop. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 26 Sep 2011, 12:16 |
|
|
Nationale Ploeg
voor mij was het penalty ! gene twijfel.
uiteraard geen vuile fout, en wat mij betreft zou een overwinning ook niet verdiend geweest zijn, maar het was ne penalty. ik denk dat als het een andere speler dan Wouter geweest was, arbiter Nvanmijnzoolen allicht wel gefloten had. maar het was me eerder in de match al opgevallen dat Eeplonggesprongen het niet echt op Wouter begrepen had... toegegeven, Wouter gaat wel soms wat rap liggen. maar dat hij ook bij onze "vetzak" (voor de niet-Haasdonkfans: Depoitre dus), zowat de meest faire speler die je kan hebben, alles tegenfloot... allez, twas ne mooie, faire match met een zeer sterk Waasdonk Haasland dat een terechte, fiere leidersfusieploeg is. _________________ may the FORCE be with you. |
| 26 Sep 2011, 12:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Voor de match mocht ik deze mooie tatoo vereewigen van Eendracht Aalst.
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Sep 2011, 12:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: de clerus schreef: Iendrachter90 schreef: En ons goal zitter nieens tussen ![]() Laurent was te dik en stond voor de lens vandaar geen beelden eh ![]() Straks staat de FOTO van de goal wel degelijk op de fotosite. Clepkens trekt wel een raar gezicht als hij de bal voorbij ziet zoeven ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Sep 2011, 12:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gisteren weer eens een prachtig staaltje gezien,van de organisatie van de domme aalsterse flikken.
Voor de wedstrijd laten ze de dwaasland supps,gewoon de cafés binnengaan waar het vol zit met Iendracht supps ik had veel goesting om den boel daar eens ingang te steken,enkel maar om aan te tonen dat de flikken goe bezig zijn.Maar na de wedstrijd moet men wel de uitgang nemen via de Leopoldlaan(om de supps te scheiden) waar ik oudere mensen heb zien staan sukkelen,om over da betonnen muurtje te stappen. Aan de spotters die hier het forum volgen,jullie moeten nog veel leren hoor,of is het van domheid maar owee als er enen zijne middenvinger opsteekt,dat hebben jullie wel gezien._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Sep 2011, 12:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Onderkroiper schreef: ![]() planet of the apes ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Sep 2011, 13:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Bakkie schreef: Gisteren weer eens een prachtig staaltje gezien,van de organisatie van de domme aalsterse flikken. Voor de wedstrijd laten ze de dwaasland supps,gewoon de cafés binnengaan waar het vol zit met Iendracht supps ik had veel goesting om den boel daar eens ingang te steken,enkel maar om aan te tonen dat de flikken goe bezig zijn.Maar na de wedstrijd moet men wel de uitgang nemen via de Leopoldlaan(om de supps te scheiden) waar ik oudere mensen heb zien staan sukkelen,om over da betonnen muurtje te stappen. Aan de spotters die hier het forum volgen,jullie moeten nog veel leren hoor,of is het van domheid maar owee als er enen zijne middenvinger opsteekt,dat hebben jullie wel gezien._________________ OB17 |
| 26 Sep 2011, 13:12 |
|
| Pagina 19 van 25 |
[ 366 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 25 Volgende |