|
|
| Pagina 363 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 361 362 363 364 365 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Eerste klasse
Dit gebaar zal een serieuse schorsing kunnen kosten, ik herinner mij zo een gebaar van René Vandereycken, met Anderlecht op Club Brugge geloof ik.
Losada maakt geldgebaar bij rode kaart Hernan Losada belandde gisteren in enkele minuten van de hemel in de hel. De Argentijn was in het Constant Vanden Stock stadion gebrand op een goede prestatie en slaagde daar aanvankelijk in. Hij bracht de bezoekers met een assist en een doelpunt op gelijke hoogte, maar pakte toen twee gele kaarten op korte tijd. De eerste omdat hij na zijn penaltydoelpunt op de boarding ging staan, de tweede nadat hij Kljestan te stevig tackelde. Op zijn weg naar de kleedkamers kon hij zijn frustratie niet verkroppen en maakte hij gebaren dat de match verkocht was. 'Sinds wanneer krijg je een gele kaart omdat je gewoon op een boarding gaat staan?', vroeg de Argentijn zich af. 'Anders had ik het niet gedaan. Ik ga toch nergens aanhangen? Bij die tweede gele kaart zie ik Kljestan gewoon niet komen. De arbiter moet dan snel beslissen en trekt de kaart.' 'Die gebaren? Het is hier altijd hetzelfde, he. Uiteraard ben ik niet tevreden. Hoe zou je zelf zijn? Bekijk de match nog eens, meer ga ik niet zeggen. Dan zal je het wel verstaan. Ach, er is te veel frustratie in deze match gekropen.' De laatste twintig minuten zag je Losada niet meer. Hij trok meteen naar de kleedkamer en bleef daar even onder de douche staan. Hij speelde er nog eens de film van de match af en koelde wat af. De woede was weg, maar de frustratie bleef. 'Het is hier nooit gemakkelijk. Bij 2-0 gaf niemand in het stadion ons nog een kans. Soms gaan ploegen die met tien vallen sterker spelen, maar dat was nu spijtig genoeg het geval niet. Het is jammer dat we met lege handen naar huis keren. Het kan toch niet dat we hier zelfs geen punt hebben gepakt.' _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Sep 2011, 10:41 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Hugo schreef: Dit gebaar zal een serieuse schorsing kunnen kosten, ik herinner mij zo een gebaar van René Vandereycken, met Anderlecht op Club Brugge geloof ik. Losada maakt geldgebaar bij rode kaart Hernan Losada belandde gisteren in enkele minuten van de hemel in de hel. De Argentijn was in het Constant Vanden Stock stadion gebrand op een goede prestatie en slaagde daar aanvankelijk in. Hij bracht de bezoekers met een assist en een doelpunt op gelijke hoogte, maar pakte toen twee gele kaarten op korte tijd. De eerste omdat hij na zijn penaltydoelpunt op de boarding ging staan, de tweede nadat hij Kljestan te stevig tackelde. Op zijn weg naar de kleedkamers kon hij zijn frustratie niet verkroppen en maakte hij gebaren dat de match verkocht was. 'Sinds wanneer krijg je een gele kaart omdat je gewoon op een boarding gaat staan?', vroeg de Argentijn zich af. 'Anders had ik het niet gedaan. Ik ga toch nergens aanhangen? Bij die tweede gele kaart zie ik Kljestan gewoon niet komen. De arbiter moet dan snel beslissen en trekt de kaart.' 'Die gebaren? Het is hier altijd hetzelfde, he. Uiteraard ben ik niet tevreden. Hoe zou je zelf zijn? Bekijk de match nog eens, meer ga ik niet zeggen. Dan zal je het wel verstaan. Ach, er is te veel frustratie in deze match gekropen.' De laatste twintig minuten zag je Losada niet meer. Hij trok meteen naar de kleedkamer en bleef daar even onder de douche staan. Hij speelde er nog eens de film van de match af en koelde wat af. De woede was weg, maar de frustratie bleef. 'Het is hier nooit gemakkelijk. Bij 2-0 gaf niemand in het stadion ons nog een kans. Soms gaan ploegen die met tien vallen sterker spelen, maar dat was nu spijtig genoeg het geval niet. Het is jammer dat we met lege handen naar huis keren. Het kan toch niet dat we hier zelfs geen punt hebben gepakt.' Ge moet ook niet zo dom zijn om op de boarding te springen. Belachelijke regel maar ge weet dat ge daarvoor geel krijg. En Kljestan niet zien komen... Hij loopt in zijn richting, ziet Losada dan scheel ofzo? _________________
|
| 26 Sep 2011, 11:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
De gezangen die de spelers van Club Brugge aanheffen met hun fans krijgen steeds meer navolging. Davy De Fauw en Sammy Bossut zweepten de supporters van Zulte Waregem zaterdag op na winst tegen KV Kortrijk.
Zulte Waregem Beluister ook: Davy De Fauw (Z.Waregem) op MNM over "Forza SV" De Fauw en Bossut gingen op een verhoogje in de tribune achter doel staan, bijgestaan door een supporter die de hele meute als een volksmenner op zijn hand kreeg. "We haalden de mosterd niet bij Club Brugge, want zij zullen het ook wel ergens weggesnoept hebben", zegt aanvoerder De Fauw in Het Nieuwsblad. "Wij waren al sinds het begin van het seizoen van plan om de band met onze supporters aan te halen en een aantrekkelijke sfeer te creëren." Tuurlijk niet, ze haalden hem bij ons "Ik ga na een overwinning bij de jongen staan die alles met de fans regelt, telkens met een andere speler. De spionkop wordt stil en ik roep "Forza SV". De supporters herhalen dat en zo ontstaat een liedje." Klik hieronder op de play-knop om het filmpje van Bossut en De Fauw in de tribune te bekijken. |
| 26 Sep 2011, 17:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
gweninho schreef: De gezangen die de spelers van Club Brugge aanheffen met hun fans krijgen steeds meer navolging. Davy De Fauw en Sammy Bossut zweepten de supporters van Zulte Waregem zaterdag op na winst tegen KV Kortrijk. Zulte Waregem Beluister ook: Davy De Fauw (Z.Waregem) op MNM over "Forza SV" De Fauw en Bossut gingen op een verhoogje in de tribune achter doel staan, bijgestaan door een supporter die de hele meute als een volksmenner op zijn hand kreeg. "We haalden de mosterd niet bij Club Brugge, want zij zullen het ook wel ergens weggesnoept hebben", zegt aanvoerder De Fauw in Het Nieuwsblad. "Wij waren al sinds het begin van het seizoen van plan om de band met onze supporters aan te halen en een aantrekkelijke sfeer te creëren." Tuurlijk niet, ze haalden hem bij ons "Ik ga na een overwinning bij de jongen staan die alles met de fans regelt, telkens met een andere speler. De spionkop wordt stil en ik roep "Forza SV". De supporters herhalen dat en zo ontstaat een liedje." Klik hieronder op de play-knop om het filmpje van Bossut en De Fauw in de tribune te bekijken. De mosterd komt vanop den Iendracht. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Sep 2011, 17:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-P ... baar.dhtml
Mac the knife alias "bal of been-Leekens" de hypocriet , ik moet er niet van hebben._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 26 Sep 2011, 17:53 |
|
|
Ancien
DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1324661/2011/09/26/Leekens-Spreekkoren-zijn-simpelweg-ontoelaatbaar.dhtml Mac the knife alias "bal of been-Leekens" de hypocriet , ik moet er niet van hebben.Scheidsrechter Jérôme Efong Nzolo is ook één van de ambassadeurs van Respect United. Dienen was gisteren ook top moet ik zeggen, alles fluiten tegen Depoitre. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Sep 2011, 18:48 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
|
| 26 Sep 2011, 19:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
T.Fratelli schreef: Ferm!! _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 26 Sep 2011, 19:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hugo schreef: DavidSeal schreef: http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1324661/2011/09/26/Leekens-Spreekkoren-zijn-simpelweg-ontoelaatbaar.dhtml Mac the knife alias "bal of been-Leekens" de hypocriet , ik moet er niet van hebben.Scheidsrechter Jérôme Efong Nzolo is ook één van de ambassadeurs van Respect United. Dienen was gisteren ook top moet ik zeggen, alles fluiten tegen Depoitre. Nzolo is de beste reclame om positieve discriminatie compleet uit de wereld te bannen _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Sep 2011, 19:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
|
| 28 Sep 2011, 19:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Romario schreef: Als je daar mee naar het eurovisie songfestival gaat,Belgium 0 points. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Sep 2011, 19:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Romario schreef: Welken debiel vindt zoiets uit zeg ?Ze hebben wel de oplossing gevonden voor geen communautaire problemen te hebben, namelijk een clublied in het Engels . Misschien nog een idee voor het Belgisch volkslied . |
| 28 Sep 2011, 20:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Romario schreef: Doet me wat denken aan de soundtrack van Borat ![]() |
| 28 Sep 2011, 20:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Een clublied dat "maak" je toch niet, dat is toch iets dat moet groeiën onder de supporters in de loop der jaren? Op dat vlak (en niet alleen daarop
) zijn wij toch vrij uniek in België, want bij hoeveel clubs wordt het clublied van de eerste tot de laatste noot meegezongen?_________________ MCMXIX |
| 28 Sep 2011, 22:33 |
|
|
Vaste Waarde
69 schreef: Een clublied dat "maak" je toch niet, dat is toch iets dat moet groeiën onder de supporters in de loop der jaren? Op dat vlak (en niet alleen daarop ) zijn wij toch vrij uniek in België, want bij hoeveel clubs wordt het clublied van de eerste tot de laatste noot meegezongen?En dan nog... op wa slaat die tekst? 'we stand by your side' 'al behind you'. Als ze ene keer verliezen, ist miserie. Zo 'behind' achter iemand staan vind ik dat niet. Ze kunnen beter dan is in de leer gaan bij ons Ilse.. |
| 28 Sep 2011, 23:04 |
|
| Pagina 363 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 361 362 363 364 365 … 500 Volgende |