|
|
| Pagina 174 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 172 173 174 175 176 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Waar is de tijd toen je voorzitter werd, dit voor ongeveer 10 jaar was
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Sep 2011, 12:27 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Moedeloos wordt een mens hiervan...
Nuja mocht nog aanblijven als voorzitter, met de huidige structuur lossen we de problemen NIET op. Een kapitaalkrachtig iemand hebben we nodig die direct een paar 100K op tafel kan leggen. Met een pensenkermis en ewa BV's is het enkel uitstel van executie. |
| 30 Sep 2011, 12:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Ace schreef: Moedeloos wordt een mens hiervan... Nuja mocht nog aanblijven als voorzitter, met de huidige structuur lossen we de problemen NIET op. Een kapitaalkrachtig iemand hebben we nodig die direct een paar 100K op tafel kan leggen. Met een pensenkermis en ewa BV's is het enkel uitstel van executie. ik denk nog altijd dat je met iemand die de juiste commerciële feeling heeft en een kei is in het afsluiten van interessante deals, eendracht aalst ook kan leiden zonder één man met geld te veel aan het bewind. Volgens mij is net dat de oorzaak van onze problemen. Zo één iemand die met centen zwaait, verziekt op lange termijn de boel. Als die weg is, valt immers meteen een heel kaartenhuis in. Terwijl je met een degelijk commercieel beleid wél op lange termijn kan werken. Ik kan verkeerd zijn, maar Okapi werkt zo. En dat lijkt daar wel te lukken. Waarom dan niet op 'n Iendracht? Tenzij de schuldenberg zo groot en vooral meteen te betalen is, dat je niet anders kan dan morgen een miljoen miljard euro's op tafel te leggen. Dan heb je inderdaad écht een probleem en daar is niemand tegen opgewassen. Behalve iemand die zo gek is om er zijn eigen centen in te stoppen. |
| 30 Sep 2011, 12:48 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Titus schreef: Kom, kom we hebben nu eens een bestuur dat eendrachtig en eensgezind naar buiten komt. Eerlijk gezegd begrijp ik de negatieve reacties niet zucht |
| 30 Sep 2011, 13:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Titus schreef: Verbechio schreef: Jonges toch, we stevenen echt af op een complete ramp. En Parol zijn reactie hier kan mij niet geruststellen want dat was hetzelfde wat ze 2 weken geleden zeiden. Alleen konden ze maar 2 weken woord houden. Kom, kom we hebben nu eens een bestuur dat eendrachtig en eensgezind naar buiten komt. Eerlijk gezegd begrijp ik de negatieve reacties niet Eerlijk gezeg verschietek er niet van,alsge dieje mens zag wiste toch gewoon dat hij het ni lang ging volhouden. |
| 30 Sep 2011, 13:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Fillou schreef: ik denk nog altijd dat je met iemand die de juiste commerciële feeling heeft en een kei is in het afsluiten van interessante deals, eendracht aalst ook kan leiden zonder één man met geld te veel aan het bewind. Volgens mij is net dat de oorzaak van onze problemen. Zo één iemand die met centen zwaait, verziekt op lange termijn de boel. Als die weg is, valt immers meteen een heel kaartenhuis in. Terwijl je met een degelijk commercieel beleid wél op lange termijn kan werken. Ik kan verkeerd zijn, maar Okapi werkt zo. En dat lijkt daar wel te lukken. Waarom dan niet op 'n Iendracht? Tenzij de schuldenberg zo groot en vooral meteen te betalen is, dat je niet anders kan dan morgen een miljoen miljard euro's op tafel te leggen. Dan heb je inderdaad écht een probleem en daar is niemand tegen opgewassen. Behalve iemand die zo gek is om er zijn eigen centen in te stoppen. Ga ik mee akkoord, maar dan moet je wel een beleid hebben en een plan dat door iedereen ondersteund wordt. Bovendien is het wel zo dat je eerst poen moet binnenbrengen vooraleer uw plan op tafel kan komen... Een plan uitvoeren met iemand anders' centen zie ik in de huidige economische tijden niet te rap meer gebeuren en ja, de mensen die er geld insteken, willen ook inspraak natuurlijk... Daarom dat ik het project onder DDB wel zag lukken eigenlijk... Iemand zonder echt Iendrachthart bij de start en ondernemer... helaas heeft het ook niet lang mogen zijn... |
| 30 Sep 2011, 13:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Titus schreef: Verbechio schreef: Jonges toch, we stevenen echt af op een complete ramp. En Parol zijn reactie hier kan mij niet geruststellen want dat was hetzelfde wat ze 2 weken geleden zeiden. Alleen konden ze maar 2 weken woord houden. Kom, kom we hebben nu eens een bestuur dat eendrachtig en eensgezind naar buiten komt. Eerlijk gezegd begrijp ik de negatieve reacties niet ierlèk gezijt, as ge ons reakse ni begrèpt, eije goi e serieus probleem ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 30 Sep 2011, 14:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
parol schreef: We blijven voortdoen. Onze voorzitter kon het niet meer aan, na 3 weken 24u op 24 keihard gewerkt te hebben om het puin van het vorige bestuur proberen op te ruimen. Hij is een fantastische mens met een hart voor de club, maar zijn gezondheid heeft het begeven. Hij gaat ons blijven helpen. We hebben afspraken met nieuwe sponsors en gaan het bestuur proberen te versterken. Geef ons wat tijd. Ik ben volop aan het bellen en heb dus geen tijd om telkens op het forum antwoorden te geven. Voor mijn gezondheid is heel die historie ook nie goed... |
| 30 Sep 2011, 14:03 |
|
|
Vaste Waarde
Ik snap dat toch niet ze.
Als officiele reden wordt meegegeven als :'gezondheidsproblemen door hard te werken'. Dat weet ge toch voor ge begint aan een bestuursfunctie dat ge daarin meer - met alle respect - moet werken dan een 9 to 5´er? Bij een bestuurdersfunctie hoort dat er gewoon bij. Nu heb ik het gevoel dat er snel iemand moet worden aangesteld als voorzitter om 'eens te zien wat het geeft'. Ofwel zoeken ze een stille geldschieter (wat onmogelijk zal zijn) waarbij het beheer wordt overgelaten aan een andere en meerdere personen. Ofwel zoeken ze GRONDIG naar een bekwaam en capabel iemand (tis niet omdat ge een eigen zaak hebt, dat ge bekwaam zijt om een club te leiden) die weet waar hij aan begint. Ik heb dan liever dat ze paar maand goed zoeken dan snel iemand aan te nemen die al rond te tafel zit. We zijn bijna 2012. Het wordt stillaan tijd dat we dan ook een bestuur en beheer hebben van deze tijd. |
| 30 Sep 2011, 14:20 |
|
|
forumlegende |
ajoin54 schreef: Titus schreef: Verbechio schreef: Jonges toch, we stevenen echt af op een complete ramp. En Parol zijn reactie hier kan mij niet geruststellen want dat was hetzelfde wat ze 2 weken geleden zeiden. Alleen konden ze maar 2 weken woord houden. Kom, kom we hebben nu eens een bestuur dat eendrachtig en eensgezind naar buiten komt. Eerlijk gezegd begrijp ik de negatieve reacties niet ierlèk gezijt, as ge ons reakse ni begrèpt, eije goi e serieus probleem ![]() misschien eens ironie en sarcasme opzoeken in het woordenboek ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 30 Sep 2011, 14:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Vanop aalst.tv:
Eendracht Aalst-voorzitter neemt na drie weken al ontslag 'Donderdagavond heeft Ronny De Smedt om gezondheidsredenen als voorzitter ontslag genomen. Het bestuur heeft volledig begrip voor deze beslissing en is Ronny geweldig dankbaar voor de bijna onmenselijke inspanningen die hij de laatste drie weken voor Eendracht Aalst heeft geleverd. Hij blijft volledig achter het bestuur staan en zal blijven meehelpen aan de grote steuncampagne die volgende week zal op punt gezet worden. We hebben vandaag ook de nodige steun van Pedrag Filipovic, onze kapitein en Bart Van Renterghem, onze trainer, om op de ingeslagen weg verder te werken. Maandag zal het bestuur samenkomen om de nodige beslissingen ingevolge het ontslag te nemen' alsdus Michel Markey, communicatieverantwoordelijke van Eendracht Aalst. 'Ik heb ontslag genomen omdat mijn gezondheid het voorzitterschap niet langer aankon. Op 14 dagen was ik 14 maanden verouderd. Dit is niets voor mij want ik heb vroeger nooit gezondheidsproblemen gehad', zegt Ronny De Smedt. Zijn goede maat Filipovic zei hem nog: 'Ik loop 20 jaar in het voetbal rond en ik zou zeggen de voetbalwereld is te hard en meedogenloos voor een brave en correcte man als jij. Jij bent te veel supporter van deze club'. De Smedt: 'Ik ben er van overtuigd dat de club een mooie toekomst heeft indien deze kan bestuurd worden met de neuzen in dezelfde richting, wat nu het geval is. De schulden zijn beheersbaar en niet dreigend. In de tweede klasse zijn er veel slechtere leerlingen wat schuldenlast betreft'. 'De hetze en de impasse is er gekomen door interne spanningen tussen de vorige bestuurders en hun gemeenschappelijk verleden. Ieder van de vorige bestuurders heeft een beetje waarheid in dit verhaal. Ik ben echter een onafhankelijk iemand in dit verhaal, die dit verleden niet kent'. 'Ik blijf tot het einde van mijn dagen supporter van de club van mijn hart Eendracht Aalst. Ik sta volledig achter het oude bestuur en zal het zoveel mogelijk blijven helpen'. |
| 30 Sep 2011, 15:02 |
|
|
Vaste Waarde
Ik heb deze middag met Ronny een goed gesprek gehad. Hij kan om gezondheidsredenen het voorzitterschap niet langer aan maar zal blijven meehelpen. Ziehier de twee pas verstuurde persberichten van het bestuur en van Ronny:
Ziehier het persbericht van het bestuur naar aanleiding van het ontslag van Ronny De Smedt als voorzitter van Eendracht Aalst. “Donderdagavond heeft Ronny De Smedt om gezondheidsredenen als voorzitter ontslag genomen. Het bestuur heeft volledig begrip voor deze beslissing en is Ronny geweldig dankbaar voor de bijna onmenselijke inspanningen die hij de laatste 3 weken voor Eendracht Aalst heeft geleverd. Hij blijft volledig achter het bestuur staan en zal blijven meehelpen o.a aan de grote steuncampagne die volgende week zal op punt gezet worden. We hebben vandaag ook de nodige steun van Pedrag Filipovic, onze kapitein en Bart Van Renterghem, onze trainer, om op de ingeslagen weg verder te werken. Maandag zal het bestuur samenkomen om de nodige beslissingen ingevolge het ontslag te nemen” Ziehier ook de persoonlijke perstekst van Ronny De Smedt: “ Ik heb ontslag genomen omdat mijn gezondheid het voorzitterschap niet langer aankon. Op 14 dagen was ik 14 maanden verouderd. Dit is niets voor mij want ik heb vroeger nooit gezondheidsproblemen gehad. Mijn goede maat Filipovic zei tegen mij: “ Ik loop 20 jaar in het voetbal rond en ik zou zeggen: de voetbalwereld is te hard en meedogenloos voor een brave en correcte man als jij. Jij bent te veel supporter van deze club”. Ik ben er van overtuigd dat de club een mooie toekomst heeft indien deze kan bestuurd worden met de neuzen in dezelfde richting, wat nu het geval is. De schulden zijn beheersbaar en niet dreigend. In de tweede klasse zijn er veel slechtere leerlingen wat schuldenlast betreft. De hetze en de impasse is er gekomen door interne spanningen tussen de vorige bestuurders en hun gemeenschappelijk verleden. Ieder van de vorige bestuurders heeft een beetje waarheid in dit verhaal. Ik ben echter een onafhankelijk iemand in dit verhaal, die dit verleden niet kent. Ik blijf tot het einde van mijn dagen supporter van de club van mijn hart Eendracht Aalst. Ik sta volledig achter het huidige bestuur en zal het zoveel mogelijk blijven helpen.” |
| 30 Sep 2011, 15:18 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01 Berichten: 135 |
persberichten... dor wert alles rooskleurig weergegeven ein... oeik al est niwoor
|
| 30 Sep 2011, 15:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
parol schreef: Ik heb deze middag met Ronny een goed gesprek gehad. Hij kan om gezondheidsredenen het voorzitterschap niet langer aan maar zal blijven meehelpen. Ziehier de twee pas verstuurde persberichten van het bestuur en van Ronny: Ziehier het persbericht van het bestuur naar aanleiding van het ontslag van Ronny De Smedt als voorzitter van Eendracht Aalst. “Donderdagavond heeft Ronny De Smedt om gezondheidsredenen als voorzitter ontslag genomen. Het bestuur heeft volledig begrip voor deze beslissing en is Ronny geweldig dankbaar voor de bijna onmenselijke inspanningen die hij de laatste 3 weken voor Eendracht Aalst heeft geleverd. Hij blijft volledig achter het bestuur staan en zal blijven meehelpen o.a aan de grote steuncampagne die volgende week zal op punt gezet worden. We hebben vandaag ook de nodige steun van Pedrag Filipovic, onze kapitein en Bart Van Renterghem, onze trainer, om op de ingeslagen weg verder te werken. Maandag zal het bestuur samenkomen om de nodige beslissingen ingevolge het ontslag te nemen” Ziehier ook de persoonlijke perstekst van Ronny De Smedt: “ Ik heb ontslag genomen omdat mijn gezondheid het voorzitterschap niet langer aankon. Op 14 dagen was ik 14 maanden verouderd. Dit is niets voor mij want ik heb vroeger nooit gezondheidsproblemen gehad. Mijn goede maat Filipovic zei tegen mij: “ Ik loop 20 jaar in het voetbal rond en ik zou zeggen: de voetbalwereld is te hard en meedogenloos voor een brave en correcte man als jij. Jij bent te veel supporter van deze club”. Ik ben er van overtuigd dat de club een mooie toekomst heeft indien deze kan bestuurd worden met de neuzen in dezelfde richting, wat nu het geval is. De schulden zijn beheersbaar en niet dreigend. In de tweede klasse zijn er veel slechtere leerlingen wat schuldenlast betreft. De hetze en de impasse is er gekomen door interne spanningen tussen de vorige bestuurders en hun gemeenschappelijk verleden. Ieder van de vorige bestuurders heeft een beetje waarheid in dit verhaal. Ik ben echter een onafhankelijk iemand in dit verhaal, die dit verleden niet kent. Ik blijf tot het einde van mijn dagen supporter van de club van mijn hart Eendracht Aalst. Ik sta volledig achter het huidige bestuur en zal het zoveel mogelijk blijven helpen.” Belachelijke uitleg.Als je voorzitter wordt denk je daar eerst goed over na. |
| 30 Sep 2011, 15:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
dwarskijker schreef: parol schreef: Ik heb deze middag met Ronny een goed gesprek gehad. Hij kan om gezondheidsredenen het voorzitterschap niet langer aan maar zal blijven meehelpen. Ziehier de twee pas verstuurde persberichten van het bestuur en van Ronny: Ziehier het persbericht van het bestuur naar aanleiding van het ontslag van Ronny De Smedt als voorzitter van Eendracht Aalst. “Donderdagavond heeft Ronny De Smedt om gezondheidsredenen als voorzitter ontslag genomen. Het bestuur heeft volledig begrip voor deze beslissing en is Ronny geweldig dankbaar voor de bijna onmenselijke inspanningen die hij de laatste 3 weken voor Eendracht Aalst heeft geleverd. Hij blijft volledig achter het bestuur staan en zal blijven meehelpen o.a aan de grote steuncampagne die volgende week zal op punt gezet worden. We hebben vandaag ook de nodige steun van Pedrag Filipovic, onze kapitein en Bart Van Renterghem, onze trainer, om op de ingeslagen weg verder te werken. Maandag zal het bestuur samenkomen om de nodige beslissingen ingevolge het ontslag te nemen” Ziehier ook de persoonlijke perstekst van Ronny De Smedt: “ Ik heb ontslag genomen omdat mijn gezondheid het voorzitterschap niet langer aankon. Op 14 dagen was ik 14 maanden verouderd. Dit is niets voor mij want ik heb vroeger nooit gezondheidsproblemen gehad. Mijn goede maat Filipovic zei tegen mij: “ Ik loop 20 jaar in het voetbal rond en ik zou zeggen: de voetbalwereld is te hard en meedogenloos voor een brave en correcte man als jij. Jij bent te veel supporter van deze club”. Ik ben er van overtuigd dat de club een mooie toekomst heeft indien deze kan bestuurd worden met de neuzen in dezelfde richting, wat nu het geval is. De schulden zijn beheersbaar en niet dreigend. In de tweede klasse zijn er veel slechtere leerlingen wat schuldenlast betreft. De hetze en de impasse is er gekomen door interne spanningen tussen de vorige bestuurders en hun gemeenschappelijk verleden. Ieder van de vorige bestuurders heeft een beetje waarheid in dit verhaal. Ik ben echter een onafhankelijk iemand in dit verhaal, die dit verleden niet kent. Ik blijf tot het einde van mijn dagen supporter van de club van mijn hart Eendracht Aalst. Ik sta volledig achter het huidige bestuur en zal het zoveel mogelijk blijven helpen.” Belachelijke uitleg.Als je voorzitter wordt denk je daar eerst goed over na. Inderdaad dat was ook mijn eerste gedacht,nr 152 met een Iendracht hart verlaat het zinkende schip. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Sep 2011, 16:13 |
|
| Pagina 174 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 172 173 174 175 176 … 289 Volgende |