|
|
| Pagina 44 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 66 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Europa League
Anderlecht op tien minuten van het einde 0-2 voor op Lokomotiv Moskou. 6/6 is een sterk begin voor hun te plaatsen.
|
| 29 Sep 2011, 19:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Brugge 1-2 voor tegen de verliezend finalist van vorig jaar, amai!
|
| 29 Sep 2011, 20:50 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
wat hebben ze voor de Belgen
onze coëfficient kan er maar goe bij varen |
| 29 Sep 2011, 21:19 |
|
|
forumlegende
Een boost voor de coëfficiënt want Standard staat 2-0 voor tegen een rechtstreekse concurrent (Denemarken) voor een rechtstreekse plaats in de CL !!
|
| 29 Sep 2011, 22:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dani schreef: Een boost voor de coëfficiënt want Standard staat 2-0 voor tegen een rechtstreekse concurrent (Denemarken) voor een rechtstreekse plaats in de CL !! Maak er 3 - 0 van ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Sep 2011, 22:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Dani schreef: Een boost voor de coëfficiënt want Standard staat 2-0 voor tegen een rechtstreekse concurrent (Denemarken) voor een rechtstreekse plaats in de CL !! Ja mannen, als we dit jaar overgaan (via de eindronde) en volgend jaar kampioen dan spelen we binnen 24 maanden Champions League... Het kan snel gaan, hé... ![]() |
| 29 Sep 2011, 23:30 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
zit ne mens naar Sporza te kijken aant wachten op samenvattingen vd andere matchen,nen schonen Belgische voetbalavond
schakelen ze over naar de Canvascrack met vragen als "hoe heet een oorflapmuts in het Russisch" allé welke normale mens weet da nu... wist zelfs nie dat een muts nog andere modellen had |
| 29 Sep 2011, 23:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
acrid schreef: zit ne mens naar Sporza te kijken aant wachten op samenvattingen vd andere matchen,nen schonen Belgische voetbalavond schakelen ze over naar de Canvascrack met vragen als "hoe heet een oorflapmuts in het Russisch" allé welke normale mens weet da nu... wist zelfs nie dat een muts nog andere modellen had Had het nu een witzwarte muts geweest, maar het was een witte en dat wist ik ook niet ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 30 Sep 2011, 0:01 |
|
|
forumlegende
Onderkroiper schreef: acrid schreef: zit ne mens naar Sporza te kijken aant wachten op samenvattingen vd andere matchen,nen schonen Belgische voetbalavond schakelen ze over naar de Canvascrack met vragen als "hoe heet een oorflapmuts in het Russisch" allé welke normale mens weet da nu... wist zelfs nie dat een muts nog andere modellen had Had het nu een witzwarte muts geweest, maar het was een witte en dat wist ik ook niet ![]() ah twas evenaf met een afbeelding of wa ik had alleen het geluid gehoord een oorflapmuts,volgens mij kunde da zelfs nie vertalen ![]() |
| 01 Okt 2011, 2:42 |
|
|
acrid schreef: Onderkroiper schreef: acrid schreef: zit ne mens naar Sporza te kijken aant wachten op samenvattingen vd andere matchen,nen schonen Belgische voetbalavond schakelen ze over naar de Canvascrack met vragen als "hoe heet een oorflapmuts in het Russisch" allé welke normale mens weet da nu... wist zelfs nie dat een muts nog andere modellen had Had het nu een witzwarte muts geweest, maar het was een witte en dat wist ik ook niet ![]() ah twas evenaf met een afbeelding of wa ik had alleen het geluid gehoord een oorflapmuts,volgens mij kunde da zelfs nie vertalen ![]() Inderdaad met fotoken zoals Den Onderkroiper dat ook zou doen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Okt 2011, 11:33 |
|
|
Ancien
Brugge houdt hart vast voor Zulu Warriors
Club Brugge ontvangt donderdagavond Birmingham in zijn derde groepswedstrijd van de Europa League. De stad Brugge en de politie houden hun hart vast voor de komst van zo'n 5.000 à 6.000 Britse supporters. De 'Zulu Warriors' van Birmingham zijn immers over Het Kanaal berucht als één van de gevaarlijkste supportersclans van het land. In de jaren '70 en '80 waren er geregeld geweldadige confrontaties tussen hooligans van Birmingham en de rivalen van Aston Villa. De Britse politie trad daarbij hard op, maar kon bijvoorbeeld niet vermijden dat in 1989 de fans het veld bestormden tijdens de wedstrijd tegen Aston Villa. In de jaren '90 en 2000 ging de clash tussen de politie en de 'Zulus' gewoon verder. Veel zware jongens kregen een stadionverbod en werden voor de rechter gesleept, maar jonge leden namen de fakkel over. In 2007 werd een pub in Manchester kort en klein geslagen en vorig jaar moesten de tribunes van Aston Villa en het Nederlandse NEC eraan geloven. Grote politiemacht in Brugge De Brugse burgemeester Patrick Moenaert (CD&V) en korpschef van de lokale politie Dirk Van Nuffel houden de lippen op elkaar over hoeveel politiemensen er nu donderdag zullen ingezet worden voor de risicowedstrijd van Club Brugge tegen Birmingham. In elk geval zullen de mensen van de lokale politie aangevuld worden met mensen van de federale, ondermeer pelotons van de reserve met sproeiwagens, agenten te paard en luchtsteun met de helikopter. 700 Britten al woensdagavond op post Met de mensen van West Midlands Police is er alvast een goeie samenwerking. Zij sturen vanaf woensdag spotters en camerateams naar Brugge om hun supporters te volgen', vertelt de burgemeester. De eerste 700 supporters worden vandaag verwacht in Brugge. Zij zullen zich wellicht mengen in het uitgaansleven in de nacht van woensdag op donderdag. Donderdag komen vanaf de middag de meeste supporters aan, waarvan 40 autocars met supporters. 'Via de politiediensten in Dover en Calais, de luchtvaartpolitie en de wegpolitie moeten wij informatie doorkrijgen over de reisroute van de Britse voetbalsupporters en over het juiste aantal. Voor alle supporters die voorzien zijn om te komen zijn er alvast plaatsen in de Zuidtribune van het Jan Breydelstadion. Gebruikelijk krijgt de bezoekende ploeg telkens 1.500 tickets maar dat zagen wij als politie niet zitten. Dan blijven supporters die geen ticket hebben rondhangen en dat willen wij nu net vermijden. We moeten ook confrontaties vermijden met Club-supporters, ondermeer aan de Platse', vertelt korpschef Dirk Van Nuffel. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Okt 2011, 19:00 |
|
|
Vaste Waarde
Ja jongens..ik dacht dat ze op den Eendracht soms konden keren met de wind, maar Anderlecht slaat toch ook werkelijk alles. Omdat ze is winnen tegen Standard denken ze dat ze de beste zijn en weer alles kunnen winnen. Kan al niet wachten op de reacties voor mochten ze vanavond zwaar de boot ingaan.
Maar supporters spreken mij al aan over de finale van de Europa League en zelfs het winnen van dit toernooi. Als je ziet dat Braga vorig seizoen de finale speelde, zeg ik: waarom niet? Braga doet veel clubs dromen. Wij hebben niet het niveau van ploegen in de Champions League, maar we kunnen ons gerust meten met een pak deelnemers aan de Europa League.' |
| 20 Okt 2011, 10:18 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
voorbijganger schreef: Ja jongens..ik dacht dat ze op den Eendracht soms konden keren met de wind, maar Anderlecht slaat toch ook werkelijk alles. Omdat ze is winnen tegen Standard denken ze dat ze de beste zijn en weer alles kunnen winnen. Kan al niet wachten op de reacties voor mochten ze vanavond zwaar de boot ingaan. Maar supporters spreken mij al aan over de finale van de Europa League en zelfs het winnen van dit toernooi. Als je ziet dat Braga vorig seizoen de finale speelde, zeg ik: waarom niet? Braga doet veel clubs dromen. Wij hebben niet het niveau van ploegen in de Champions League, maar we kunnen ons gerust meten met een pak deelnemers aan de Europa League.' Ja jongens... Ze hebben ne keer gewonnen met 5-0 en nu kunnen ze ineens de Europa League winnen of zelfs goed meedraaien op CL niveau Omhooggevallen... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 20 Okt 2011, 10:37 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
voorbijganger schreef: Ja jongens..ik dacht dat ze op den Eendracht soms konden keren met de wind, maar Anderlecht slaat toch ook werkelijk alles. Omdat ze is winnen tegen Standard denken ze dat ze de beste zijn en weer alles kunnen winnen. Kan al niet wachten op de reacties voor mochten ze vanavond zwaar de boot ingaan. Maar supporters spreken mij al aan over de finale van de Europa League en zelfs het winnen van dit toernooi. Als je ziet dat Braga vorig seizoen de finale speelde, zeg ik: waarom niet? Braga doet veel clubs dromen. Wij hebben niet het niveau van ploegen in de Champions League, maar we kunnen ons gerust meten met een pak deelnemers aan de Europa League.' Seniele Roger... Geen enkele Anderlecht supporter neemt die serieus. Vanavond verliezen en al direct voetjes op de grond. _________________
|
| 20 Okt 2011, 12:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: voorbijganger schreef: Ja jongens..ik dacht dat ze op den Eendracht soms konden keren met de wind, maar Anderlecht slaat toch ook werkelijk alles. Omdat ze is winnen tegen Standard denken ze dat ze de beste zijn en weer alles kunnen winnen. Kan al niet wachten op de reacties voor mochten ze vanavond zwaar de boot ingaan. Maar supporters spreken mij al aan over de finale van de Europa League en zelfs het winnen van dit toernooi. Als je ziet dat Braga vorig seizoen de finale speelde, zeg ik: waarom niet? Braga doet veel clubs dromen. Wij hebben niet het niveau van ploegen in de Champions League, maar we kunnen ons gerust meten met een pak deelnemers aan de Europa League.' Seniele Roger... Geen enkele Anderlecht supporter neemt die serieus. Vanavond verliezen en al direct voetjes op de grond. Als ge diene bezig ziet, beseft ge dat het misschien soms nog zo slecht niet is om zonder voorzitter te zitten. Met de Roger zijn beperkt verstand denk ik dat die zonder zijn vader nu ergens in een Brussels station zou staan bedelen. |
| 20 Okt 2011, 12:51 |
|
| Pagina 44 van 66 |
[ 979 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 66 Volgende |