|
|
| Pagina 180 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 178 179 180 181 182 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
El Corredor schreef: dalton schreef: het vorige bestuur met DDB op kop hebben de schulden laten verdubbelen en dan nog gaan sommige hem nog beschermen begrijpen wie begrijpen kan, DDB moet gewoon zwijgen en niet natrappen hij geeft gewoon gefaald. of vinden jullie normaal dat 1persoon de inkomsten alleen telt en dat de drankbonnetjes bij die zelfde persoon thuis worden geleverd en niet op het secretariaat en dat met zijn toestemming. als het nieuwe bestuur slim is brengen ze alles naar buiten over het oude bestuur en dan zullen er veel opkijken tot slot er is op grote schaal geld gestolen bij iedere bestuurswissel schieten de nieuwe accounts (familie van, medewerkers?) hier als paddestoelen uit de grond. Hetgeen je zegt klopt (gedeeltelijk), maar waar was je dan met je kritiek toen DDB en FDR nog aan "de macht" stonden? en je bent blijkbaar lyrisch over het nieuwe bestuur (allez, van wat er nog over blijft natuurlijk ). het lijkt me toch dat die, één ook niet bekwaam zijn, en twee hun eigen capaciteiten schromelijk overschat hebben.iemand die er na amper 3 weken de brui aangeeft, maakt zich mateloos belachelijk in mijn ogen. Is het niet eens tijd voor good-old Frans Krauch om er een pak zilverlingen tegen te gooien? |
| 02 Okt 2011, 19:19 |
|
|
Freak
CALIMERO schreef: El Corredor schreef: dalton schreef: het vorige bestuur met DDB op kop hebben de schulden laten verdubbelen en dan nog gaan sommige hem nog beschermen begrijpen wie begrijpen kan, DDB moet gewoon zwijgen en niet natrappen hij geeft gewoon gefaald. of vinden jullie normaal dat 1persoon de inkomsten alleen telt en dat de drankbonnetjes bij die zelfde persoon thuis worden geleverd en niet op het secretariaat en dat met zijn toestemming. als het nieuwe bestuur slim is brengen ze alles naar buiten over het oude bestuur en dan zullen er veel opkijken tot slot er is op grote schaal geld gestolen bij iedere bestuurswissel schieten de nieuwe accounts (familie van, medewerkers?) hier als paddestoelen uit de grond. Hetgeen je zegt klopt (gedeeltelijk), maar waar was je dan met je kritiek toen DDB en FDR nog aan "de macht" stonden? en je bent blijkbaar lyrisch over het nieuwe bestuur (allez, van wat er nog over blijft natuurlijk ). het lijkt me toch dat die, één ook niet bekwaam zijn, en twee hun eigen capaciteiten schromelijk overschat hebben.iemand die er na amper 3 weken de brui aangeeft, maakt zich mateloos belachelijk in mijn ogen. Is het niet eens tijd voor good-old Frans Krauch om er een pak zilverlingen tegen te gooien? Krauch zit al meer dan 10 jaar bij de club, nogal gemakkelijk om dan te zeggen:"had hij er zich mee bezig gehouden, was het zover niet gekomen"... ![]() |
| 02 Okt 2011, 19:25 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
tigers schreef: Ik bedoel inderdaad niet de cafe's sluiten, maar wel ervoor zorgen dat er tijdens de pauze niet in de cafe's gedronken kan worden. Je mag de uitgangen niet afsluiten wegens veiligheid, maar je kan er wel voor zorgen dat het geld tijdens de pauze in het stadion blijft en niet naar de cafe's gaat. En je kan inderdaad de mensen niet verplichten of opdringen waar ze een pintje moeten gaan drinken, maar als ik meega op verplaatsing heb ik nog nooit moeten zeggen ik drink hier niets tijdens de pauze ik ga buiten in het cafe ene drinken. De mensen kopen een ticket, dus de hele match blijven ze in het stadion, gaan ze buiten, tja dan kopen ze een nieuw ticket als weer binnen willen. Ik weet niet wie er hier allemaal vrijdagavond aanwezig was,op Brussels is het simpel niemand mag het stadion verlaten.En nog iets op ons forum word er hier een spel gemaakt ivm risicomatchen hoe,wat,waar,en langs waar fans gescheiden moeten blijven,wie naar brussels geweest is met eigen vervoer weet hoever hij moeten stappen heeft van auto naar stadion,dus wat is het probleem eigenlijk. |
| 02 Okt 2011, 19:26 |
|
|
Scholier
El Corredor schreef: CALIMERO schreef: El Corredor schreef: bij iedere bestuurswissel schieten de nieuwe accounts (familie van, medewerkers?) hier als paddestoelen uit de grond. Hetgeen je zegt klopt (gedeeltelijk), maar waar was je dan met je kritiek toen DDB en FDR nog aan "de macht" stonden? en je bent blijkbaar lyrisch over het nieuwe bestuur (allez, van wat er nog over blijft natuurlijk ). het lijkt me toch dat die, één ook niet bekwaam zijn, en twee hun eigen capaciteiten schromelijk overschat hebben.iemand die er na amper 3 weken de brui aangeeft, maakt zich mateloos belachelijk in mijn ogen. Is het niet eens tijd voor good-old Frans Krauch om er een pak zilverlingen tegen te gooien? Krauch zit al meer dan 10 jaar bij de club, nogal gemakkelijk om dan te zeggen:"had hij er zich mee bezig gehouden, was het zover niet gekomen"... ![]() Nogal gemakkelijk als je eens per jaar op een algemene vergadering moet beslissen over het beleid van een bestuur met juiste????cijfers.Voor de rest heb je niet veel te zeggen dan of je voort wil doen met hen of niet.Als lid van de AV betrouw je op de bestuurders want zij zijn verantwoordelijk en bepalen het beleid.Zonder vertrouwen werkt geen enkele onderneming. |
| 02 Okt 2011, 19:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Als ik persoonlijke problemen zou krijgen door het runnen van een voetbalploeg dan zou ik ook opstappen. Voetbal is mooi op zondagnamiddag maar de rest van de week moet je ook nog leven.
We hebben een mesenas nodig. De put moet zo snel mogelijk dicht en als het mogelijk is moeten de personen die verantwoordelijk zijn voor het onwettelijk verdwijnen van gelden maar worden aangeklaagd. Sportief staan we vooraan in de vitrinne van 2e klasse. Laten we hopen dat we vlug verkocht geraken. |
| 02 Okt 2011, 20:31 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
CALIMERO schreef: El Corredor schreef: dalton schreef: het vorige bestuur met DDB op kop hebben de schulden laten verdubbelen en dan nog gaan sommige hem nog beschermen begrijpen wie begrijpen kan, DDB moet gewoon zwijgen en niet natrappen hij geeft gewoon gefaald. of vinden jullie normaal dat 1persoon de inkomsten alleen telt en dat de drankbonnetjes bij die zelfde persoon thuis worden geleverd en niet op het secretariaat en dat met zijn toestemming. als het nieuwe bestuur slim is brengen ze alles naar buiten over het oude bestuur en dan zullen er veel opkijken tot slot er is op grote schaal geld gestolen bij iedere bestuurswissel schieten de nieuwe accounts (familie van, medewerkers?) hier als paddestoelen uit de grond. Hetgeen je zegt klopt (gedeeltelijk), maar waar was je dan met je kritiek toen DDB en FDR nog aan "de macht" stonden? en je bent blijkbaar lyrisch over het nieuwe bestuur (allez, van wat er nog over blijft natuurlijk ). het lijkt me toch dat die, één ook niet bekwaam zijn, en twee hun eigen capaciteiten schromelijk overschat hebben.iemand die er na amper 3 weken de brui aangeeft, maakt zich mateloos belachelijk in mijn ogen. Is het niet eens tijd voor good-old Frans Krauch om er een pak zilverlingen tegen te gooien? Die is er al mee bezig,heeft met verschillende sponsors en leveranciers gepraat.Alleszins moest hij het beleid bepaald hebben,het was zover niet gekomen.Eigenlijk zouden de mensen die de put gemaakt hebben ook eens hun verantwoordelijkheid mogen opnemen.Ik denk dat ze er zo simpel niet vanaf zullen zijn.Een oplossing zou zijn een renteloze lening van 1 miljoen euro van het stad op 20 jaar.(gebeurd bij vele ploegen) ...of een galabal organiseren en ervoor zorgen dat ze met de centen niet gaan lopen... _________________ Iendracht 4ever. |
| 02 Okt 2011, 20:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
tigers schreef: DavidSeal schreef: Zou dàt niet wat OVERschat worden die opbrengsten van drank? Allez, het is niet omdat we voor pakweg 3à4000 man spelen, dat die allemààl blijven drinken he?!En ook niet iedereen drinkt in clubkantines he. Ik denk dat het (maar) enkele honderden zijn die effectief de clubkas spijzen op DIE manier. Maar nogmaals, dat is mijn gedacht he? Het restaurant is iets anders nl. Ik kan hier misschien de bal verkeerd slaan, maar is het niet zo dat de mensen die op de zittribune plaatsnemen tijdens de pauze gewoon aan de overkant in de cafe's iets kunnen gaan drinken? Indien ja, waarom kan dat niet afgesloten worden zodat ze tijdens pauze verplicht in het stadion iets moeten drinken. ja, dat es de oplossing, sluit de supporters op, de deuren op slot, als er dan iets gebeurt: tweede heizeldrama Dan kunt ge achteraf ook de cafés aan de overkant sluiten. Verplichten van IN het stadion te drinken : ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 02 Okt 2011, 21:08 |
|
|
Reserve
ajoin54 schreef: tigers schreef: DavidSeal schreef: Zou dàt niet wat OVERschat worden die opbrengsten van drank? Allez, het is niet omdat we voor pakweg 3à4000 man spelen, dat die allemààl blijven drinken he?!En ook niet iedereen drinkt in clubkantines he. Ik denk dat het (maar) enkele honderden zijn die effectief de clubkas spijzen op DIE manier. Maar nogmaals, dat is mijn gedacht he? Het restaurant is iets anders nl. Ik kan hier misschien de bal verkeerd slaan, maar is het niet zo dat de mensen die op de zittribune plaatsnemen tijdens de pauze gewoon aan de overkant in de cafe's iets kunnen gaan drinken? Indien ja, waarom kan dat niet afgesloten worden zodat ze tijdens pauze verplicht in het stadion iets moeten drinken. ja, dat es de oplossing, sluit de supporters op, de deuren op slot, als er dan iets gebeurt: tweede heizeldrama Dan kunt ge achteraf ook de cafés aan de overkant sluiten. Verplichten van IN het stadion te drinken : ![]() niet de deur op slot maar wie het stadion verlaat geen toegang meer geven? lijkt me op veel plaatsen toch zo te zijn |
| 02 Okt 2011, 21:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
En Thoen, zou die geen interesse hebbeb?
|
| 02 Okt 2011, 21:11 |
|
|
Freak
Zienaa schreef: En Thoen, zou die geen interesse hebbeb? ![]() |
| 02 Okt 2011, 21:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
El Corredor schreef: Zienaa schreef: En Thoen, zou die geen interesse hebbeb? ![]() ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 02 Okt 2011, 21:18 |
|
|
Vaste Waarde
Onze manager heeft volgende week al afspraken met 13 sponsors. Het bestuur heeft hem gevraagd zich 100% op de sponsoring te gooien en hij is er goed mee bezig. Eens de sponsorcontracten afgerond zijn, zullen ze op de website verschijnen.
Maandag wordt de steuncampagne op punt gezet. Dinsdag is er bestuur. Het bestuur zal worden uitgebreid. Ronny De Smedt en Pat Van Wesemael werken nog goed met het bestuur samen. Marc Cottyn wordt de nieuwe advocaat van Eendracht en zal ook in het bestuur meedraaien. Hij gaat zijn rijke ervaring van Okapi meebrengen. Hij is al jaren de raadsman van Okapi en heeft daar goed gepresteerd. |
| 02 Okt 2011, 21:19 |
|
|
parol schreef: Onze manager heeft volgende week al afspraken met 13 sponsors. Het bestuur heeft hem gevraagd zich 100% op de sponsoring te gooien en hij is er goed mee bezig. Eens de sponsorcontracten afgerond zijn, zullen ze op de website verschijnen. Maandag wordt de steuncampagne op punt gezet. Dinsdag is er bestuur. Het bestuur zal worden uitgebreid. Ronny De Smedt en Pat Van Wesemael werken nog goed met het bestuur samen. Marc Cottyn wordt de nieuwe advocaat van Eendracht en zal ook in het bestuur meedraaien. Hij gaat zijn rijke ervaring van Okapi meebrengen. Hij is al jaren de raadsman van Okapi en heeft daar goed gepresteerd. nog eens wa goe nies _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 02 Okt 2011, 21:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
ajoin54 schreef: El Corredor schreef: Zienaa schreef: En Thoen, zou die geen interesse hebbeb? ![]() ![]() Wacht, kgon uk isj lachen. Mor ten wel me ane stomme kop ![]() |
| 02 Okt 2011, 21:23 |
|
|
Nationale Ploeg
De enige die ons kan redden zal wel Frans Krauch zijn zeker (je moet er nu ook geen 1,3 milj. van verwachten), dus laat ons hopen dat hij toch nog voorzitter wil worden.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 02 Okt 2011, 21:26 |
|
| Pagina 180 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 178 179 180 181 182 … 289 Volgende |