Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 181 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 179 180 181 182 183 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
parol schreef:
Onze manager heeft volgende week al afspraken met 13 sponsors. Het bestuur heeft hem gevraagd zich 100% op de sponsoring te gooien en hij is er goed mee bezig. Eens de sponsorcontracten afgerond zijn, zullen ze op de website verschijnen.
Maandag wordt de steuncampagne op punt gezet. Dinsdag is er bestuur. Het bestuur zal worden uitgebreid. Ronny De Smedt en Pat Van Wesemael werken nog goed met het bestuur samen. Marc Cottyn wordt de nieuwe advocaat van Eendracht en zal ook in het bestuur meedraaien. Hij gaat zijn rijke ervaring van Okapi meebrengen. Hij is al jaren de raadsman van Okapi en heeft daar goed gepresteerd.

13 sponsors x 100.000 euro :banana: :EA:

zou ge niet beter ne curator aanstellen ipv een advocaat?

02 Okt 2011, 21:29
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Zienaa schreef:
ajoin54 schreef:
El Corredor schreef:

:plat:

:plat: :plat: :plat:

Wacht, kgon uk isj lachen.

Mor ten wel me ane stomme kop :plat:

ik vraag mij alleen af waarom U het in uw hoofd haalt om aan Thoen te denken, dan kent U de situatie niet goed vrees ik.

02 Okt 2011, 21:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
ajoin54 schreef:
Zienaa schreef:
ajoin54 schreef:

:plat: :plat: :plat:

ik vraag mij alleen af waarom U het in uw hoofd haalt om aan Thoen te denken, dan kent U de situatie niet goed vrees ik.

Blijkbaar niet, maar dan krijg ik liever direct een deftige uitleg in plaats van enkele nietszeggende smileys.
Dus doe me een plezier en licht me in over de situatie?

02 Okt 2011, 21:31
Vaste Waarde

Zienaa schreef:
ajoin54 schreef:
Zienaa schreef:

Blijkbaar niet, maar dan krijg ik liever direct een deftige uitleg in plaats van enkele nietszeggende smileys.
Dus doe me een plezier en licht me in over de situatie?

Ga daar ne keer binnen in Aalst en vraag naar de baas, dan zult ge het wel te weten komen,..
anderen zijn U voorgeweest vrees ik en kwamen van een kale reis terug

02 Okt 2011, 21:33
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Er hangt op het plein nochtans een bord van hem, daarmee dat ik er aan dacht.

02 Okt 2011, 21:35
Vaste Waarde

Zienaa schreef:

Er is idd een bord van hem, maar ge moet U wel realiseren dat het plaatsen van een reclamebord wel iets heel anders is dan enkelen tonnen, zoals ze in Holland zo mooi zeggen, te investeren.
Een reclamebord voor die gasten kost hun echt niks, dat trekken ze toch wel van de belastingen af, maar voor de rest ...

02 Okt 2011, 21:39
Vaste Waarde

El Corredor schreef:
parol schreef:
Onze manager heeft volgende week al afspraken met 13 sponsors. Het bestuur heeft hem gevraagd zich 100% op de sponsoring te gooien en hij is er goed mee bezig. Eens de sponsorcontracten afgerond zijn, zullen ze op de website verschijnen.
Maandag wordt de steuncampagne op punt gezet. Dinsdag is er bestuur. Het bestuur zal worden uitgebreid. Ronny De Smedt en Pat Van Wesemael werken nog goed met het bestuur samen. Marc Cottyn wordt de nieuwe advocaat van Eendracht en zal ook in het bestuur meedraaien. Hij gaat zijn rijke ervaring van Okapi meebrengen. Hij is al jaren de raadsman van Okapi en heeft daar goed gepresteerd.

Je mag er gerust bij komen bij het bestuur. Ik kan je echter verzekeren dat het niet goed is voor de gezondheid. Je zou beter eens bewondering hebben voor mensen, echte supporters, die al hun vrije tijd in den Iendracht steken ten koste van hun gezin en hun privéleven.

02 Okt 2011, 21:48
Freak

Leeftijd: 45
parol schreef:
El Corredor schreef:
parol schreef:

Je mag er gerust bij komen bij het bestuur. Ik kan je echter verzekeren dat het niet goed is voor de gezondheid. Je zou beter eens bewondering hebben voor mensen, echte supporters, die al hun vrije tijd in den Iendracht steken ten koste van hun gezin en hun privéleven.

En wie zegt er dat ik geen bewondering heb voor mensen die zich inzetten? Ik kan gewoon niet tegen mannen die in de belangstelling willen staan en die gewoonweg leugens bij de vleet verkondigen. Want dat is niet goed voor mijn gezondheid...

er is op die laatste supportersvergadering gewoon gelogen en dat stoort mij, vandaar mijn pissige reacties hier op het forum ;)

ik wil gerust bij het bestuur komen, pakt voor een week of drie ;)

02 Okt 2011, 21:53
Ancien

Leeftijd: 46
CALIMERO schreef:
Still standing ! schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik denk niet dat Dirk De Bruecker veel moet natrappen want hij en zijn vorig bestuur hebben een vieze walm nagelaten en dan druk ik mij nog zéér zacht uit.
Zijn dit bedrijfsleiders?????
Massa's geld is er verdwenen en nu begint een ander spelletje het "NATRAPPEN" en indien Dirk De Bruecier zo reageert mag men dan ook de verantwoordelijken voor deze shit gerechterlijk vervolgen.
Het is wel onder DDB dat de put vergroot is;dus hij is verantwoordelijk samen met de andere bestuurders,de rest is voor mij larie.Zelfs als het zo zou zijn dat de nieuwe bestuurders hem hebben buitengewerkt,kan je moeilijk ontkennen dat hij het niet goed heeft gedaan.Voor de rest moet je de nieuwe mensen een kans geven,jullie hebben weinig andere opties.Er staan er niet veel te springen om nog bestuurder te worden,ik spreek van ondervinding.Waarom zouden mensen met geld zich nog inlaten met een bestuursfunctie??,?

Allez zenne, de verdedigers van het nieuwe - reeds voor een groot stuk ZELF onthoofde (ik geef het toe, zo snel had ik het niet verwacht) - bestuur zijn er ook weer... Waar waren jullie op de supportersvergadering toen het nieuwe bestuur alles uit de doeken deed? Niemand van jullie gehoord hoor, noch negatief noch positief. Nu stapt de nieuwe voorzitter ZELF op en beginnen jullie opnieuw met hetzelfde potje moddergooien als wat er gebeurde toen Ronny het voorzitterschap aanvaardde... En dat is ook wat me nu stoort aan gans die cinema... De nieuwe ploeg pakt over, zegt dat het in orde gaat komen, bolt het dan zelf na 3 weken weer af en begint zelf te schieten op het zogezegde achtergelaten puin??? Sterk bezig en wat mij betreft nog maar eens een voorbeeld dat er daar een paar een coup hebben gepland, die ook hebben uitgevoerd met 1 papierken in hun handen - dat auditrapport - maar voor de rest totaal geen plan hadden/hebben op langere termijn. Dan ben je niet meer of minder amateurs, sorry...

Over dat moddergooien van DDB - als je als nieuw bestuur overal gaat verkondigen bij de start van uw nieuw project dat alles gebeurde in samenspraak/goedkeuring van DDB (sla de pers er op na en de mensen die erbij waren op de supportersvergadering zullen dat beamen dat er daar het eerste kwartier niets anders is verklaard dan dat) en dat blijkt niet zo te zijn, dan weet je dat er vroeg of laat reactie zal komen van die persoon uit... Niet vergeten dat Dirk het merendeel van de kerels die het nu eens gaan doen eigenlijk mee aan boord heeft getrokken hé en die mensen dus eigenlijk een mes in zijn rug hebben gestoken... Heb het zelf nog gevraagd tijdens de vergadering: waarom kon DDB het zelf niet komen uitleggen als alles zo in peis en vree was verlopen? De mensen aanwezig daar weten wat het antwoord was, de woorden in de krant liggen waarschijnlijk net iets dichter bij de waarheid vrees ik. En dat is waar mensen zoals El Corredor, ik en nog veel anderen vraagtekens bij plaatsten net na die supportersvergadering - stoute statements, weinig tot niet onderbouwd, en dus ook heel makkelijk doorprikbaar/weinig soliede tegen kritische vragen - als de andere kant dan eens zijn verhaal doet (in dit geval, ochot 3 lijnen in een krantenartikel) en dat zorgt ervoor dat de hele cirque na amper 3 weken al op enorm losse schroeven komt te staan, dan zet je uzelf compleet voor lul - alle goede bedoelingen ten spijt...

En iedereen zaagt hier over "de put is vergroot" maar wie kan dat dan bewijzen?? Toen DDB en FDR overnamen, WAS ER ZELFS GEEN BOEKHOUDING/JAARREKENING door de geniale ingevingen van Mr. De Cock... Wie weet hoeveel lijken DDB en FDR nog zijn tegengekomen in het eerste jaar, zonder dat in de pers te gaan lekken en zonder na 3 weken zelf de handdoek te gooien? Het gaat hier niet om het verdedigen van het ene bestuur tov het andere, maar over het voortbestaan van onze club. Mannen/vrouwen als jij, dalton en al de rest houden zich precies heel graag bezig met het verdedigen van de ene en het verwensen van de andere maar buiten gokken op een renteloze lening van de stad, is er nog niets constructiefs van jullie gepost hoor hier, tenzij enkele persoonlijke frustraties...

Wat mij ook opvalt, is dat de enige die zich staande wist te houden tijdens de supportersvergadering - advocaat Goemans - ook al is bedankt voor bewezen diensten... Niet slecht als je continuïteit voorop stelt...

Waar ik me wel mateloos aan erger, is het feit dat mensen als Michel en Ronny blijkbaar telkens voor de kar worden gespannen van andere mensen die hun ware aard niet durven laten zien, kerels die effectief bezig zijn achter de schermen met zaken die ik niet weet tot wat ze dienen en wat ze opbrengen - De Cock, onze manager (die er dan nog eens dik wordt voor betaald ook), enz. - en die steeds maar weer uit de wind worden gezet, zonder ook maar iets positiefs te kunnen melden of te kunnen verwezenlijken... Wat is de rol van Mr. Krausch bijvoorbeeld? Door velen hier bejubeld, maar wat doet die man binnen/voor de club? Het enige wat de supporters weten, is dat hij de directeur van ondermeer Viano is (altijd op de truitjes gestaan - tot dit jaar als ik mij niet vergis), niet op de voorgrond wil treden, onze ondervoorzitter is en veel in het buitenland vertoefd... Dan stel ik mij de vraag: is dat de persoon die ons uit het slop zal trekken?

Ik geloof echt dat Michel en Ronny afspraken hebben gehad en doorgewerkt met sponsors, enz. maar als ik dan hoor dat die mensen alletwee na 3 weken compleet uitgeput zijn (wat ik ook geloof) dan vraag ik mij af, wat onze manager in godsnaam uitricht... Die is fulltime in dienst hé mensen en dus de enige buiten de spelers en de technische staf die dus effectief iets schept op het einde van de maand van onze club... En diens rol wordt hier nooit of te nimmer in vraag gesteld - behalve door telkens dezelfden helaas... Is hij solidair met de spelers als die een maand later betaald worden? M.a.w. stelt hij zijn gage dan eerst ter beschikking om de mensen die het wel verdienen, te vergoeden? Ik vraag het me echt af...

Het enige wat hier naar boven komt, zijn discussies over het feit of mensen tijdens de rust buiten het stadion mogen om hun pintje te drinken om de financies in bedwang te houden. Schrap eens een maandelijkse loonkost van een fulltime-manager of geef hem een prestatiegericht contract - geen resultaten, geen verloning... eens zien hoeveel Eendrachthart er dan nog zal van overschieten... Zat er op de supportersvergadering bij als een zak patatten en het enige waar hij iets over kon zeggen, was... over het sportieve... ONZE ALGEMEEN MANAGER hé, degene die de cluborganisatie moet doen draaien, kijken wat er uitgegeven wordt en wat binnenkomt, daar actie moet ondernemen... En daar worden geen vragen bij gesteld??? Dat snap ik niet zie...

Ondertussen zijn wij weer bij af en blijkt gewoon dat de kritische vragen die er tijdens de supportersvergadering werden gesteld, heel terecht zijn geweest en dat er sommigen dus niet weten/wisten waaraan ze begonnen...

Laatst gewijzigd door DT op 03 Okt 2011, 8:00, 4 keer totaal gewijzigd.

03 Okt 2011, 7:39
Nationale Ploeg

ajoin54 schreef:
Zienaa schreef:

Er is idd een bord van hem, maar ge moet U wel realiseren dat het plaatsen van een reclamebord wel iets heel anders is dan enkelen tonnen, zoals ze in Holland zo mooi zeggen, te investeren.
Een reclamebord voor die gasten kost hun echt niks, dat trekken ze toch wel van de belastingen af, maar voor de rest ...

owla, we hebben hier met een boekhouder te maken! Als dat inderdaad niets kost, doe mij dan nog maar zo'n bordje of drie!

03 Okt 2011, 7:45
Miniem

Waarom de zitplaatsen in vak H (waar ge bijna toch niks van de match kunt volgen)volledig wegdoen en vervangen door 1 grote kantine?Dat zal meer opbrengen dan een vak H dat nu voor 80% van het seizoen leeg staat.

03 Okt 2011, 8:33
Vaste Waarde

Fillou schreef:
ajoin54 schreef:
Zienaa schreef:

owla, we hebben hier met een boekhouder te maken! Als dat inderdaad niets kost, doe mij dan nog maar zo'n bordje of drie!

U weet toch ook wel dat dergelijke "onkosten" gewoon in de belastingsaftrek belanden, natuurlijk kost zo een bord een pak geld, maar een groot deel ervan wordt er wel gerekupereerd. Daarvoor moet je zelfs geen boekhouder zijn, maar je gewoon aan de wet houden :D

03 Okt 2011, 9:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Geo schreef:
Waarom de zitplaatsen in vak H (waar ge bijna toch niks van de match kunt volgen)volledig wegdoen en vervangen door 1 grote kantine?Dat zal meer opbrengen dan een vak H dat nu voor 80% van het seizoen leeg staat.

Het regent hier goede ideeën :plat:

Als je daar een kantine zet, dan mag je de komende jaren pintjes verkopen om dat te bekostigen. Bovendien zijn er kantines genoeg zeker? Zijt ge nu echt zo goedgelovig om te denken dat ge uit de miserie gaat geraken door wat pinten meer te verkopen? :crazy:

03 Okt 2011, 9:33
Miniem

Daarmee gaat ge direct niet uit de miserie geraken, maar gaat ge uw aanwezige ruimte op een nuttigere manier invullen en op termijn gaat dit wel een goeie investering zijn.

03 Okt 2011, 9:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Yeah right, een kantine moet onder een tribune of achter een tribune staan, dat moet niet als vervanging van een tribune dienen. Precies of dat extra volk gaat lokken :wadde:

03 Okt 2011, 10:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 179 180 181 182 183 289