Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 182 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 180 181 182 183 184 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
ajoin54 schreef:
U weet toch ook wel dat dergelijke "onkosten" gewoon in de belastingsaftrek belanden, natuurlijk kost zo een bord een pak geld, maar een groot deel ervan wordt er wel gerekupereerd. Daarvoor moet je zelfs geen boekhouder zijn, maar je gewoon aan de wet houden :D

Geloof me vrij, die borden kosten alles behalve nen cent. Er moet niets gerecupereerd worden van de belastingen. ;)

03 Okt 2011, 10:01
Ancien

Goed bestuur of slecht bestuur (of geen bestuur), niettegenstaande heb ik toch respect voor de mensen die op dit moment de nodige inspanningen doen om onze club in leven te houden.
Zonder hen was het al over and out geweest.

03 Okt 2011, 10:24
Ancien

Leeftijd: 46
jammen schreef:
Goed bestuur of slecht bestuur (of geen bestuur), niettegenstaande heb ik toch respect voor de mensen die op dit moment de nodige inspanningen doen om onze club in leven te houden.

Maar dat is altijd al zo geweest hé jammen... Was in 2002 ook zo zenne... History repeats itself...

03 Okt 2011, 10:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Inderdaad. Zonder Garré was het indertijd ook over & out geweest.

Bon, ik hoop dat het nieuwe bestuur deze week eens deftig communiceert en een concreet beleidsplan openbaar maakt. En dan heb ik het dus niet over een post op dit forum.

03 Okt 2011, 10:31
Ancien

DT schreef:
jammen schreef:

Maar dat is altijd al zo geweest hé jammen... Was in 2002 ook zo zenne... History repeats itself...

Weet ik ook wel, hoor, mijn bedoeling was om deze mensen een hart onder de riem te steken.
Ik ben ook niet akkoord met de gang van zaken nu maar als zij er de brui aan geven, wat dan?

03 Okt 2011, 12:05
Nationale Ploeg

ajoin54 schreef:
Fillou schreef:
ajoin54 schreef:

Er is idd een bord van hem, maar ge moet U wel realiseren dat het plaatsen van een reclamebord wel iets heel anders is dan enkelen tonnen, zoals ze in Holland zo mooi zeggen, te investeren.
Een reclamebord voor die gasten kost hun echt niks, dat trekken ze toch wel van de belastingen af, maar voor de rest ...

owla, we hebben hier met een boekhouder te maken! Als dat inderdaad niets kost, doe mij dan nog maar zo'n bordje of drie!

U weet toch ook wel dat dergelijke "onkosten" gewoon in de belastingsaftrek belanden, natuurlijk kost zo een bord een pak geld, maar een groot deel ervan wordt er wel gerekupereerd. Daarvoor moet je zelfs geen boekhouder zijn, maar je gewoon aan de wet houden :D

dus al wat via "onkosten" in de belastingsaftrek belandt, is gratis?

Ben jij familie van deze man http://www.youtube.com/watch?v=WNpqhh0R4uM&sns=fb ?

Je rekent een beetje op dezelfde manier, denk ik.

03 Okt 2011, 12:55
Ancien

Leeftijd: 46
Fillou schreef:
ajoin54 schreef:
Fillou schreef:

owla, we hebben hier met een boekhouder te maken! Als dat inderdaad niets kost, doe mij dan nog maar zo'n bordje of drie!

dus al wat via "onkosten" in de belastingsaftrek belandt, is gratis?

Ben jij familie van deze man http://www.youtube.com/watch?v=WNpqhh0R4uM&sns=fb ?

Je rekent een beetje op dezelfde manier, denk ik.

A ja hé Fillou - het concept "verworpen uitgave" da bestaat ni in België zenne jong, wist ge da nog ni??? :D

03 Okt 2011, 13:13
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Geo schreef:
Waarom de zitplaatsen in vak H (waar ge bijna toch niks van de match kunt volgen)volledig wegdoen en vervangen door 1 grote kantine?Dat zal meer opbrengen dan een vak H dat nu voor 80% van het seizoen leeg staat.

Kwestie van ons geld met hopen goed te investeren :lol:
:crazy:

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

03 Okt 2011, 18:08
Ancien

Leeftijd: 65
Ik wil één klein verhaaltje vertellen over het bedrijf waar ik werk.
Enkele maanden terug is onze directeur "mogen opstappen" (met een schone financiële regeling).
Het liep uiteraard moeilijk op het werk. De hele Raad van Bestuur en de externe adviseur die erbij was zegt heel stellig dat de directeur herhaaldelijk zelf gevraagd heeft om zijn ontslag en zich volledig akkoord verklaarde met de regeling en het bestuur dankbaar was dat ze dit voor hem wilden regelen.
Het heeft hem niet belet om daarna aan jan en alleman te verkondigen dat hij buitengezet is.
Zelfs de mensen die 18 jaar met hem hebben samengewerkt, zowel bestuurders als personeelsleden, begrijpen niet wat er aan de hand is...

Terug naar Eendracht Aalst: er wordt hier veel heen en weer met modder gegooid, maar het fijne zal je er nooit van weten. Er zijn ook momenten dat mensen zichzelf niet meer begrijpen, en daarvoor moet je niet gek zijn: een overdosis stress of een burn-out is vaak al meer dan genoeg. Ik ken geen van de hoofdrolspelers maar zelfs als mensen zeggen hoe het gelopen is dan weet je alleen nog maar dat die mens dat op dit moment zo zegt (maar misschien zegt hij het later anders of hebben anderen het heel anders ervaren).
Ik vind de situatie bij Eendracht Aalst heel vergelijkbaar met die op mijn werk en ik kan u verzekeren dat dit voor geen van de partijen plezant is.

Ik kan maar drie conclusies trekken:
1. We gaan nooit weten wat er echt gebeurd is, zelfs niet als je het aan iedereen gaat vragen.
2. Het is te hopen dat een paar mensen de moed, de energie en het geld hebben om dit terug recht te trekken.
3. (en belangrijkste): Ik heb een ontzettend respect voor spelers én staf die in deze periode blijven neerzetten wat ze op dit moment neerzetten. Dat is ongelooflijk en om geweldig fier op te zijn...

Hopelijk kunnen (toekomstige) bestuursleden zich daaraan optrekken en op extra-sportief vlak gelijkaardige prestaties neerzetten. Maar dat is hopen...

03 Okt 2011, 18:15
Freak

Leeftijd: 45
allemaal naar TV oost kijken...

03 Okt 2011, 19:09
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor schreef:

waarom ?

03 Okt 2011, 19:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
champagne schreef:
El Corredor schreef:

waarom ?

kvraag het me ook af

03 Okt 2011, 19:27
Freak

Leeftijd: 45
gweninho schreef:
champagne schreef:
El Corredor schreef:

waarom ?

kvraag het me ook af

we worden toch vernoemd :wadde:

03 Okt 2011, 19:28
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor schreef:
gweninho schreef:
champagne schreef:
waarom ?

kvraag het me ook af

we worden toch vernoemd :wadde:

Het verslag ja, en uitleg van flippo.
Maar voor de rest... ?

03 Okt 2011, 19:30
toevallige voorbijganger

Bijna verkiezingen : waarom niet JJ De Gucht of Ilse vragen of ze geen voorzitter met poen kunnen aanbrengen?

03 Okt 2011, 19:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 180 181 182 183 184 289