|
|
| Pagina 183 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 181 182 183 184 185 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
't zal nu zijn zeker ?
_________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Okt 2011, 19:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Nog nooit zo lang gepraat over den iendracht op TV-oost, spijtig dat het in negatieve zin is...
|
| 03 Okt 2011, 19:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
mja, ze hebben het aandikken van de situatie toch achterwege gelaten.... 't is zo al erg genoeg.
Een duidelijk voorbeeld ook dat al die types om geen leugen verlegen zitten is toch wel dienen kerel van WB wanneer ze hem vroegen het het bij hun zat met de schulden.... 1,3 miljoen is bij hun nooit voorgevallen en zal ook nooit voorvallen bij ons zei hij zonder verpinken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Okt 2011, 20:04 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
filibert schreef: ajoin54 schreef: tigers schreef: Ik kan hier misschien de bal verkeerd slaan, maar is het niet zo dat de mensen die op de zittribune plaatsnemen tijdens de pauze gewoon aan de overkant in de cafe's iets kunnen gaan drinken? Indien ja, waarom kan dat niet afgesloten worden zodat ze tijdens pauze verplicht in het stadion iets moeten drinken. ja, dat es de oplossing, sluit de supporters op, de deuren op slot, als er dan iets gebeurt: tweede heizeldrama Dan kunt ge achteraf ook de cafés aan de overkant sluiten. Verplichten van IN het stadion te drinken : ![]() niet de deur op slot maar wie het stadion verlaat geen toegang meer geven? lijkt me op veel plaatsen toch zo te zijn Op vele plaatsen? Zeg eens bij welke ploeg je tijdens de pauze op het straat kan gaan drinken, ik denk nergens |
| 03 Okt 2011, 20:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer
tigers schreef: filibert schreef: ajoin54 schreef: ja, dat es de oplossing, sluit de supporters op, de deuren op slot, als er dan iets gebeurt: tweede heizeldrama Dan kunt ge achteraf ook de cafés aan de overkant sluiten. Verplichten van IN het stadion te drinken : ![]() niet de deur op slot maar wie het stadion verlaat geen toegang meer geven? lijkt me op veel plaatsen toch zo te zijn Op vele plaatsen? Zeg eens bij welke ploeg je tijdens de pauze op het straat kan gaan drinken, ik denk nergens Gaat ge daar over blijven memmen? Aléz, elke match 100 pinten meer in de kantines, fantastisch! |
| 03 Okt 2011, 20:25 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
moment he jongens, hij is aan 't schrijven.....
_________________ Iendracht 4ever. |
| 03 Okt 2011, 22:20 |
|
|
Reserve
Jeroen schreef: tigers schreef: filibert schreef: niet de deur op slot maar wie het stadion verlaat geen toegang meer geven? lijkt me op veel plaatsen toch zo te zijn Op vele plaatsen? Zeg eens bij welke ploeg je tijdens de pauze op het straat kan gaan drinken, ik denk nergens Gaat ge daar over blijven memmen? Aléz, elke match 100 pinten meer in de kantines, fantastisch! tis mss niet echt duidelijk geschreven maar ik gef em is gelijk en tis nog ni goe kgon van mizere zelf die 100 pinten meer drinken ze |
| 03 Okt 2011, 22:36 |
|
|
Freak
Morgen bestuursvergadering waar toch het één en ander zal moeten duidelijk worden, althans dat hoop ik.
Wie versterkt de raad van bestuur? Steven De Cock misschien of is mijn vrees ongegrond? Gaat Krauch voorzitter worden? Misschien daarom dat er morgen geen pottenkijkers op het stadion mogen zijn. |
| 03 Okt 2011, 22:39 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
El Corredor schreef: Morgen bestuursvergadering waar toch het één en ander zal moeten duidelijk worden, althans dat hoop ik. Wie versterkt de raad van bestuur? Steven De Cock misschien of is mijn vrees ongegrond? Gaat Krauch voorzitter worden? Misschien daarom dat er morgen geen pottenkijkers op het stadion mogen zijn. ik dacht dat het vandaag was, niet dus. Vandaar diene belachelijke post bij topic oefenwedstrijden, BVR gaat experimenteren... tegen nen eerste-provincialer dan nog, jongens toch, wat moeten wij nog allemaal slikken. _________________ Iendracht 4ever. |
| 03 Okt 2011, 22:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
kreezie nonkeltje schreef: El Corredor schreef: Morgen bestuursvergadering waar toch het één en ander zal moeten duidelijk worden, althans dat hoop ik. Wie versterkt de raad van bestuur? Steven De Cock misschien of is mijn vrees ongegrond? Gaat Krauch voorzitter worden? Misschien daarom dat er morgen geen pottenkijkers op het stadion mogen zijn. ik dacht dat het vandaag was, niet dus. Vandaar diene belachelijke post bij topic oefenwedstrijden, BVR gaat experimenteren... tegen nen eerste-provincialer dan nog, jongens toch, wat moeten wij nog allemaal slikken. Dieje belachelijke post das dan mijn fout,ik heb aan michel gevraagd of hij duidelijk kon vermelden dat het publiek niet toegelaten is. ![]() |
| 03 Okt 2011, 23:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: kreezie nonkeltje schreef: El Corredor schreef: Morgen bestuursvergadering waar toch het één en ander zal moeten duidelijk worden, althans dat hoop ik. Wie versterkt de raad van bestuur? Steven De Cock misschien of is mijn vrees ongegrond? Gaat Krauch voorzitter worden? Misschien daarom dat er morgen geen pottenkijkers op het stadion mogen zijn. ik dacht dat het vandaag was, niet dus. Vandaar diene belachelijke post bij topic oefenwedstrijden, BVR gaat experimenteren... tegen nen eerste-provincialer dan nog, jongens toch, wat moeten wij nog allemaal slikken. Dieje belachelijke post das dan mijn fout,ik heb aan michel gevraagd of hij duidelijk kon vermelden dat het publiek niet toegelaten is. ![]() Géén supporters = Géén foto's ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Okt 2011, 0:17 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: Morgen bestuursvergadering waar toch het één en ander zal moeten duidelijk worden, althans dat hoop ik. Wie versterkt de raad van bestuur? Steven De Cock misschien of is mijn vrees ongegrond? Gaat Krauch voorzitter worden? Misschien daarom dat er morgen geen pottenkijkers op het stadion mogen zijn. Enfin, ik ben me al aan het voorbereiden om afscheid te nemen van de club van mijn hart. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Okt 2011, 9:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Okt 2011, 10:03 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 13:37 Berichten: 44 Leeftijd: 114 Locatie: AALST |
jammen schreef: Goed bestuur of slecht bestuur (of geen bestuur), niettegenstaande heb ik toch respect voor de mensen die op dit moment de nodige inspanningen doen om onze club in leven te houden. Zonder hen was het al over and out geweest. ![]() |
| 04 Okt 2011, 13:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Onderkroiper schreef: ![]() Kan alleen maar een goede zaak zijn. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 04 Okt 2011, 14:51 |
|
| Pagina 183 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 181 182 183 184 185 … 289 Volgende |