|
|
| Pagina 186 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 184 185 186 187 188 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
De enige reden waarom er nog geen nieuws is, die ik momenteel kan bedenken, is omdat men eerst de spelers, technische staf, enz. wil inlichten vooraleer het hier wordt bekend gemaakt.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Okt 2011, 11:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
jammen schreef: De enige reden waarom er nog geen nieuws is, die ik momenteel kan bedenken, is omdat men eerst de spelers, technische staf, enz. wil inlichten vooraleer het hier wordt bekend gemaakt. Est zo eirg _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Okt 2011, 12:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jammen schreef: De enige reden waarom er nog geen nieuws is, die ik momenteel kan bedenken, is omdat men eerst de spelers, technische staf, enz. wil inlichten vooraleer het hier wordt bekend gemaakt. Of omdat er niets beslist is,maar das al even rampzalig |
| 05 Okt 2011, 12:01 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: jammen schreef: De enige reden waarom er nog geen nieuws is, die ik momenteel kan bedenken, is omdat men eerst de spelers, technische staf, enz. wil inlichten vooraleer het hier wordt bekend gemaakt. Est zo eirg Ik gis hier ook maar hé, Yves, op den duur beginnen er allerlei scenario's door je hoofd te spoken. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Okt 2011, 12:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk simpelweg dat men nog niet voorbij de "voorstel"-fase geraakt is.
We hebben hier al enorm veel voorstellen zien/horen passeren, ik vraag mij of er daarvan uberhaupt ook al zijn goedgekeurd door het bestuur ? (en in welke vorm). Ben benieuwd wanneer men tot actie kan overgaan, 't is niet dat er tijd met hopen is... Marc Cottyn zal wel een adviserende functie verkiezen omdat hij ook snuger genoeg is om niet tot het bestuur zelf toe te treden (= een enorme verantwoordelijkheid torsen)... veel meer zou ik daar ook niet achter zoeken. 't is in ieder geval al geen "boekhouder" van achter 't hoeksken die met met moeite debet en credit uit elkaar kan houden. Veel meer positief zie ik er nu ook weer niet in. Ik hoop dat Frans Krauch in ieder geval al aanwezig was, en nu eventjes zelf zijn schouders eronder zet. Gewoon qua signaal is dat al onmisbaar. _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Okt 2011, 12:07 |
|
|
Knaap
ja, jongens, nog altijd geen nieuws, geennieuws = goed nieuws????
|
| 05 Okt 2011, 13:34 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Het duurt wel lang voor nieuws zenne.
Bij het kiezen van een nieuwe Paus, kan dat ook altijd lang duren en dan staan al die mensen daar te wachten in Rome tot er witte rook uit die schoorsteen komt, het is te hopen dat wij na dat lange wachten ook witte rook uit het PC stadion zien verschijnen en ja dat internet van Parol daar moet hij toch heeeeeeel dringend iets aan doen hoor, altijd zo uitvallen. |
| 05 Okt 2011, 13:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gisteren hebben we een belangrijke bestuursvergadering gehad met goede afspraken rond de versterking van de structuur en de verbetering van de taakverdeling. Advocaat Marc Cottyn is aangesteld als nieuwe juridische raadsman. Hij zal deelnemen aan alle bestuursvergaderingen met een raadgevende stem.
Naast onze gekende hoofdsponsors is er een nieuw contract getekend met Euphony. Deze week zijn er dagelijks afspraken met verschillende sponsors. Telkens een contract wordt getekend, zal het op de website worden vermeld. Ineens zetten ze berichten op den officiele site en daar ziet geen kat nimmer naar ![]() |
| 05 Okt 2011, 14:54 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Gisteren hebben we een belangrijke bestuursvergadering gehad met goede afspraken rond de versterking van de structuur en de verbetering van de taakverdeling. Advocaat Marc Cottyn is aangesteld als nieuwe juridische raadsman. Hij zal deelnemen aan alle bestuursvergaderingen met een raadgevende stem. Naast onze gekende hoofdsponsors is er een nieuw contract getekend met Euphony. Deze week zijn er dagelijks afspraken met verschillende sponsors. Telkens een contract wordt getekend, zal het op de website worden vermeld. Ineens zetten ze berichten op den officiele site en daar ziet geen kat nimmer naar ![]() Moeten wij het met dit bericht doen? Ik had een meer gedetailleerde verklaring verwacht. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Okt 2011, 15:06 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
jammen schreef: Iendrachter90 schreef: Gisteren hebben we een belangrijke bestuursvergadering gehad met goede afspraken rond de versterking van de structuur en de verbetering van de taakverdeling. Advocaat Marc Cottyn is aangesteld als nieuwe juridische raadsman. Hij zal deelnemen aan alle bestuursvergaderingen met een raadgevende stem. Naast onze gekende hoofdsponsors is er een nieuw contract getekend met Euphony. Deze week zijn er dagelijks afspraken met verschillende sponsors. Telkens een contract wordt getekend, zal het op de website worden vermeld. Ineens zetten ze berichten op den officiele site en daar ziet geen kat nimmer naar ![]() Moeten wij het met dit bericht doen? Ik had een meer gedetailleerde verklaring verwacht. ![]() Kan er dan ook geen andere afgevaardigde komen die ons sneller op de hoogte houd Laatst gewijzigd door tigers op 05 Okt 2011, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Okt 2011, 15:10 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Iendrachter90 schreef: Gisteren hebben we een belangrijke bestuursvergadering gehad met goede afspraken rond de versterking van de structuur en de verbetering van de taakverdeling. Advocaat Marc Cottyn is aangesteld als nieuwe juridische raadsman. Hij zal deelnemen aan alle bestuursvergaderingen met een raadgevende stem. Naast onze gekende hoofdsponsors is er een nieuw contract getekend met Euphony. Deze week zijn er dagelijks afspraken met verschillende sponsors. Telkens een contract wordt getekend, zal het op de website worden vermeld. Wat een vaag bericht. Het is toch normaal dat je constant zoekt naar mensen die willen sponsoren en niet alleen als het water je tot aan de lippen staat. (Werk voor onze manager?) Verder geen enkele communicatie over de schulden(afbouw) en welke plannen ze hiervoor hebben. Er was toch een fameus plan om via bv's een campagne op te starten? Tis triestig de communicatie. |
| 05 Okt 2011, 15:10 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Gilles schreef: Iendrachter90 schreef: Gisteren hebben we een belangrijke bestuursvergadering gehad met goede afspraken rond de versterking van de structuur en de verbetering van de taakverdeling. Advocaat Marc Cottyn is aangesteld als nieuwe juridische raadsman. Hij zal deelnemen aan alle bestuursvergaderingen met een raadgevende stem. Naast onze gekende hoofdsponsors is er een nieuw contract getekend met Euphony. Deze week zijn er dagelijks afspraken met verschillende sponsors. Telkens een contract wordt getekend, zal het op de website worden vermeld. Wat een vaag bericht. Het is toch normaal dat je constant zoekt naar mensen die willen sponsoren en niet alleen als het water je tot aan de lippen staat. (Werk voor onze manager?) Ik vind dit toch een positief bericht en al héél wat aangenamer om te lezen. Misschien zijn we allemaal te kritisch en negatief (alhoewel met het verleden in het achterhoofd) ingesteld en moeten we onze nieuwe mensen toch wat meer leren vertrouwen? Ik ben ook wantrouwig maar op een bepaald moment moeten we de knop omdraaien en vooruit kijken en ons optrekken aan het positieve nieuws. Verder geen enkele communicatie over de schulden(afbouw) en welke plannen ze hiervoor hebben. Er was toch een fameus plan om via bv's een campagne op te starten? Tis triestig de communicatie. Ik vind dit toch een positief bericht en al héél wat aangenamer om te lezen. Misschien zijn we allemaal te kritisch en negatief (alhoewel met het verleden in het achterhoofd) ingesteld en moeten we onze nieuwe mensen toch wat meer leren vertrouwen? Ik ben ook wantrouwig maar op een bepaald moment moeten we de knop omdraaien en vooruit kijken en ons optrekken aan het positieve nieuws. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 05 Okt 2011, 15:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik vind dit toch een positief bericht en al héél wat aangenamer om te lezen. Misschien zijn we allemaal te kritisch en negatief (alhoewel met het verleden in het achterhoofd) ingesteld en moeten we onze nieuwe mensen toch wat meer leren vertrouwen? Ik ben ook wantrouwig maar op een bepaald moment moeten we de knop omdraaien en vooruit kijken en ons optrekken aan het positieve nieuws. Vind jij dit zo een positief bericht misschien? Er staat enkel dat ze een nieuw contract hebben met Euphony... Ik denk niet dat Euphony er zoveel eurokes gaat inpompen hoor. |
| 05 Okt 2011, 15:29 |
|
|
Ancien
iendracht mèn 2de vraa schreef: Gilles schreef: Iendrachter90 schreef: Gisteren hebben we een belangrijke bestuursvergadering gehad met goede afspraken rond de versterking van de structuur en de verbetering van de taakverdeling. Advocaat Marc Cottyn is aangesteld als nieuwe juridische raadsman. Hij zal deelnemen aan alle bestuursvergaderingen met een raadgevende stem. Naast onze gekende hoofdsponsors is er een nieuw contract getekend met Euphony. Deze week zijn er dagelijks afspraken met verschillende sponsors. Telkens een contract wordt getekend, zal het op de website worden vermeld. Wat een vaag bericht. Het is toch normaal dat je constant zoekt naar mensen die willen sponsoren en niet alleen als het water je tot aan de lippen staat. (Werk voor onze manager?) Ik vind dit toch een positief bericht en al héél wat aangenamer om te lezen. Misschien zijn we allemaal te kritisch en negatief (alhoewel met het verleden in het achterhoofd) ingesteld en moeten we onze nieuwe mensen toch wat meer leren vertrouwen? Ik ben ook wantrouwig maar op een bepaald moment moeten we de knop omdraaien en vooruit kijken en ons optrekken aan het positieve nieuws. Verder geen enkele communicatie over de schulden(afbouw) en welke plannen ze hiervoor hebben. Er was toch een fameus plan om via bv's een campagne op te starten? Tis triestig de communicatie. Ik vind dit toch een positief bericht en al héél wat aangenamer om te lezen. Misschien zijn we allemaal te kritisch en negatief (alhoewel met het verleden in het achterhoofd) ingesteld en moeten we onze nieuwe mensen toch wat meer leren vertrouwen? Ik ben ook wantrouwig maar op een bepaald moment moeten we de knop omdraaien en vooruit kijken en ons optrekken aan het positieve nieuws. Ik heb diene knop de laatsten tijd al dikwijls omgedraaid maar hij wordt steeds stroever en stroever. Het begint stilaan tijd te worden dat ze eens klare wijn schenken. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Okt 2011, 15:35 |
|
|
Junior
Die sponsoren Genk ook he
Genoeg gezeverd idd dat is geen nieuws, en volgens mij is dat dan ook niet goed want afgelopen 3 weken kon het niet snel genoeg gepost worden. |
| 05 Okt 2011, 15:56 |
|
| Pagina 186 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 184 185 186 187 188 … 289 Volgende |