|
|
| Pagina 191 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 189 190 191 192 193 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
El Corredor schreef: Finuis adesr rerum Ik lees dat er gisteren goed vergaderd geweest is, in de rand zal ik dan ook efkes vermelden dat ik gisteren prima getraind heb (een pittige interval), qua nutteloze communicatie kan dat tellen. Totdaar mijzelf. Marc Cottyn gaat ons bijstaan en adviseren, ik vermoed dat de rode link Ann Van Den Steen hier voor iets tussenzit. Nu vind ik dit al positief dat er toch iemand dit wil doen, Goemans is immers met de noorderzon (of wind) verdwenen…Was nochtans de enige die mij een deftige indruk liet. Maar over een nieuwe voorzitter (niet het item volgens mij), bijkomende BROODNODIGE financiële injectie (om ons liquiditeitstekort van een paar 100.000 euro op te lossen), concrete versterking raad van bestuur en herstelplan heb ik tot op heden nog niets gehoord. Over intriges, chantages, vriendjespolitiek, flagrante leugens staat mijn mailbox vol voor de moment moet ik zeggen. Als ik hoor dat een betrouwbare bron mij mailt dat Steven De Cock de recette heeft geteld van Waasland Beveren en die ook gisteren aanwezig was op de bestuursvergadering, dan blijft men blijkbaar hardleers. Hetgeen er de voorbije maand op onze club gebeurd is, is te hallucinant voor woorden!!! Het is enkel nog wachten tot wanneer deurwaarders de recette zullen claimen bij één van onze volgende thuismatchen. Als ik lees dat onze algemeen manager zich op de sponsoring moet storten, en iedereen die een reclamebord heeft moet afbellen, dan vraag ik mij af wat deze man in de 3 maanden dat hij hier zit, in godsnaam heeft uitgestoken? Ik zou dat echt eens concreet willen lezen wat die zijn takenpakket is? Drie weken geleden was er een supportersvergadering, waarvan Desmedt al weg is, Patrick Van Wezemael er de brui heeft aangegeven omdat diens vrouw van niets wist, maar we staan nog geen stap verder. Geef de nieuwe mensen tijd, welnu tijd hebben we niet, en geld hebben we nodig. Ook de link Van Eetvelde – De Cock baart mij zorgen! Van waar het gaat moeten komen? Geen flauw idee, iedereen kiest het hazepad…en ik kan ze geen ongelijk geven, wetende dat iedere 10.000 euro in een bodemloze put verdwijnt. Ik vind het onbegrijpelijk dat 10 jaar na onze vereffening ons hoofd terug op kapblok ligt. Maar als je weet dat je het seizoen begint met een loonmassa die 20% hoger ligt dan gebudgetteerd, dan weet je dat je met vuur speelt… Als diezelfde mensen nog altijd zeggen dat de toestand niet zorgwekkend is, dan wil ik gerust eens de beginselen van budgetteren bijbrengen. Of mag men mijn studieboek “de vennootschap in faling, wat nu?” eens lenen. Het is ook duidelijk dat mijn laatste hoop op een inbreng van Frans Krauch blijkbaar ijdel was, en laat dat het ENIGE zijn dat ons kan redden…of het zou moeten zijn dat men ons stadsgewijs 1 miljoen euro in de schoot werpt. Edit |
| 06 Okt 2011, 0:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Onderkroiper schreef: Nooit gedacht dat ik via TV Oost te horen zou krijgen hoe het met onze club gesteld is. Zegt veel over de communicatie(verantwoordelijke) bij Den Iendracht. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Okt 2011, 0:59 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
kreezie nonkeltje schreef: mamananeto schreef: jammen schreef: Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Back on topic, please. Miljaar en dedju zeg... Ben vanmiddag van zuirch naar parijs gevlogen, heb dus blijkbaar enkele episodes gemist.... Kom just in mijn hotel toe, en zie nu al scheel van het lezen van commentaar waar we "gin klooiten" mee kunnen doen.. Dus, zoals de jammen zegt " back to topic please"- dat lijkt me in deze het beste.. Voor de rest toch nog dit : Beste Parol, er werd hier gepost dat we " u gerust moeten laten"... Best akkoord daarmee, maar heb dan aub niet de pretentie woordvoerder te zijn.... Niks - nada- ballekes sedert DE vergadering is wel heeeeel weinig.... ![]() bosj op Laat die mens toch eens voortwerken met het (proberen te) redden van de club Ik veronderstel dat dat voor gaat op hier elk detail in een bericht te zetten. Btw: hoe zit het met jullie aandelen van dexia en welke uitleg heb je gekregen van de communicatie vernatwoordelijke op een open forum? |
| 06 Okt 2011, 7:22 |
|
|
Ancien
oilsjt schreef: kreezie nonkeltje schreef: mamananeto schreef: Miljaar en dedju zeg... Ben vanmiddag van zuirch naar parijs gevlogen, heb dus blijkbaar enkele episodes gemist.... Kom just in mijn hotel toe, en zie nu al scheel van het lezen van commentaar waar we "gin klooiten" mee kunnen doen.. Dus, zoals de jammen zegt " back to topic please"- dat lijkt me in deze het beste.. Voor de rest toch nog dit : Beste Parol, er werd hier gepost dat we " u gerust moeten laten"... Best akkoord daarmee, maar heb dan aub niet de pretentie woordvoerder te zijn.... Niks - nada- ballekes sedert DE vergadering is wel heeeeel weinig.... ![]() bosj op Laat die mens toch eens voortwerken met het (proberen te) redden van de club Ik veronderstel dat dat voor gaat op hier elk detail in een bericht te zetten. Btw: hoe zit het met jullie aandelen van dexia en welke uitleg heb je gekregen van de communicatie vernatwoordelijke op een open forum? Er zal niemand de Michel een stokje in de weg leggen om proberen den Iendracht te redden integendeel, maar hij is nu wel eenmaal de woordvoerder van EA, het is via TV-Oost dat wij de stand van zaken moeten vernemen. Verder heeft elke supporter hier het recht op het forum om zijn ongenoegen te uiten over de gang van zaken of je dat nu bevalt of niet. En dan nog iets btw, als ik jouw vergelijking volg, sinds wanneer is den Iendracht al een bankinstelling? Vraag anders eens aan Dehaene of hij de nieuwe voorzitter wil worden. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Okt 2011, 7:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Hugo schreef: oilsjt schreef: kreezie nonkeltje schreef: bosj op Laat die mens toch eens voortwerken met het (proberen te) redden van de club Ik veronderstel dat dat voor gaat op hier elk detail in een bericht te zetten. Btw: hoe zit het met jullie aandelen van dexia en welke uitleg heb je gekregen van de communicatie vernatwoordelijke op een open forum? Er zal niemand de Michel een stokje in de weg leggen om proberen den Iendracht te redden integendeel, maar hij is nu wel eenmaal de woordvoerder van EA, het is via TV-Oost dat wij de stand van zaken moeten vernemen. Verder heeft elke supporter hier het recht op het forum om zijn ongenoegen te uiten over de gang van zaken of je dat nu bevalt of niet. En dan nog iets btw, als ik jouw vergelijking volg, sinds wanneer is den Iendracht al een bankinstelling? Vraag anders eens aan Dehaene of hij de nieuwe voorzitter wil worden. ![]() quand le coq s'en va, toutes le poules le suivent ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 06 Okt 2011, 9:30 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Naast onze gekende hoofdsponsors is er een nieuw contract getekend met Euphony en Malheur. Deze week zijn er dagelijks afspraken met verschillende sponsors.
Bron: eendracht-aalst.be |
| 06 Okt 2011, 9:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
eendrachter'80 schreef: Naast onze gekende hoofdsponsors is er een nieuw contract getekend met Euphony en Malheur. Deze week zijn er dagelijks afspraken met verschillende sponsors. Bron: eendracht-aalst.be Misschien ben ik mis, maar waren dit al geen sponsors bij ons ? |
| 06 Okt 2011, 9:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat zijn toch sponsors die hier al 5 jaar rondlopen? En echt niet de sponsors die voor 't grote kapitaal gaan zorgen...
|
| 06 Okt 2011, 9:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik moet zeggen, iedereen zit hier te roepen om zowat elke minuut nen update te krijgen van de geleverde inspanningen van ons bestuur (het doet me wat denken aan de whereabouts), maar ipv berichten te zetten zoals dat ze goed vergaderd hebben of hier sponsors aan te kondigen die hier al jaren zitten, zou ik liever hebben dat ze dan wat minder berichten zetten, maar dan wel van tijd eens met ECHT nieuws op de proppen komen. Of bijvoorbeeld eens uitleggen waarom na een maand of drie de enige verdienste van onze bezoldigde manager is dat er hier ne sponsor of twee bijtekent.
|
| 06 Okt 2011, 9:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Ik moet zeggen, iedereen zit hier te roepen om zowat elke minuut nen update te krijgen van de geleverde inspanningen van ons bestuur (het doet me wat denken aan de whereabouts), maar ipv berichten te zetten zoals dat ze goed vergaderd hebben of hier sponsors aan te kondigen die hier al jaren zitten, zou ik liever hebben dat ze dan wat minder berichten zetten, maar dan wel van tijd eens met ECHT nieuws op de proppen komen. Of bijvoorbeeld eens uitleggen waarom na een maand of drie de enige verdienste van onze bezoldigde manager is dat er hier ne sponsor of twee bijtekent. BTW, de enige nieuwe sponsor die ik heb horen vallen - Romein - wat ook al gezegd werd op die supportersvergadering, daar is precies nog geen contract mee |
| 06 Okt 2011, 10:17 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: Ik moet zeggen, iedereen zit hier te roepen om zowat elke minuut nen update te krijgen van de geleverde inspanningen van ons bestuur (het doet me wat denken aan de whereabouts), maar ipv berichten te zetten zoals dat ze goed vergaderd hebben of hier sponsors aan te kondigen die hier al jaren zitten, zou ik liever hebben dat ze dan wat minder berichten zetten, maar dan wel van tijd eens met ECHT nieuws op de proppen komen. Of bijvoorbeeld eens uitleggen waarom na een maand of drie de enige verdienste van onze bezoldigde manager is dat er hier ne sponsor of twee bijtekent. Om een idee te geven: wij hebben er 4 maand over gedaan om een sponsorcontract te ondertekenen. De timing is nu ook niet schitterend, omdat het seizoen nog niet halfweg is. Al die bestuurswissels doen er ook geen goed aan. Wie gaat investeren in iets waarvan het voortbestaan niet verzekerd is? En last but not least: ge moet bedrijven & KMO´s vinden die er voor geinteresseerd zijn en het nut er van inzien. Er wordt altijd de vraag gesteld waarom Jan de Nul niet wil sponsoren. De reden is vrij duidelijk. Ze gaan geen groot baggercontract binnenhalen via Eendracht Aalst. Dus wat dat sponsors zoeken betreft, zou ik die man wel nog krediet willen geven. |
| 06 Okt 2011, 10:34 |
|
|
voorbijganger schreef: Om een idee te geven: wij hebben er 4 maand over gedaan om een sponsorcontract te ondertekenen. De timing is nu ook niet schitterend, omdat het seizoen nog niet halfweg is. Al die bestuurswissels doen er ook geen goed aan. Wie gaat investeren in iets waarvan het voortbestaan niet verzekerd is? En last but not least: ge moet bedrijven & KMO´s vinden die er voor geinteresseerd zijn en het nut er van inzien. Er wordt altijd de vraag gesteld waarom Jan de Nul niet wil sponsoren. De reden is vrij duidelijk. Ze gaan geen groot baggercontract binnenhalen via Eendracht Aalst. Dus wat dat sponsors zoeken betreft, zou ik die man wel nog krediet willen geven. En hoeveel zijn er die zich ne Kia kopen omdat ze den Eendracht sponsoren ? |
| 06 Okt 2011, 10:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
voorbijganger schreef: Bartos schreef: Ik moet zeggen, iedereen zit hier te roepen om zowat elke minuut nen update te krijgen van de geleverde inspanningen van ons bestuur (het doet me wat denken aan de whereabouts), maar ipv berichten te zetten zoals dat ze goed vergaderd hebben of hier sponsors aan te kondigen die hier al jaren zitten, zou ik liever hebben dat ze dan wat minder berichten zetten, maar dan wel van tijd eens met ECHT nieuws op de proppen komen. Of bijvoorbeeld eens uitleggen waarom na een maand of drie de enige verdienste van onze bezoldigde manager is dat er hier ne sponsor of twee bijtekent. Om een idee te geven: wij hebben er 4 maand over gedaan om een sponsorcontract te ondertekenen. De timing is nu ook niet schitterend, omdat het seizoen nog niet halfweg is. Al die bestuurswissels doen er ook geen goed aan. Wie gaat investeren in iets waarvan het voortbestaan niet verzekerd is? En last but not least: ge moet bedrijven & KMO´s vinden die er voor geinteresseerd zijn en het nut er van inzien. Er wordt altijd de vraag gesteld waarom Jan de Nul niet wil sponsoren. De reden is vrij duidelijk. Ze gaan geen groot baggercontract binnenhalen via Eendracht Aalst. Dus wat dat sponsors zoeken betreft, zou ik die man wel nog krediet willen geven. Wie zegt dat ik mijnen hof niet wil baggeren? Als De Nul niet rap tekent trek ik naar Deme. |
| 06 Okt 2011, 10:45 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Ik herinner mij dat denjer vorig jaar ook bijna failliet was en hoor je daar nog iets van???
Dus daar is ook hard gewerkt achter de schermen en zonder veel hoempapa en open boekhoudingen. Alleen aan dat feit trek ik mij op,want wat bij denjer kan moet hier toch ook lukken met de juiste mensen. Ik geef deze groep mijn volle steun en hoop dat ze slagen. Wij gaan met zijn allen zondag de ploeg naar een nieuwe overwinning schreeuwen en hieruit moed putten zodat al diegene die iets met den iendracht te maken hebben in een positieve spiraal terecht komen. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Okt 2011, 10:54 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Als de Romein sponsort is mijnen volgenden auto nen BMW
![]() _________________
|
| 06 Okt 2011, 11:06 |
|
| Pagina 191 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 189 190 191 192 193 … 289 Volgende |