|
|
| Pagina 192 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 190 191 192 193 194 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Fanatix schreef: Als de Romein sponsort is mijnen volgenden auto nen BMW ![]() Volgens mij hangen of hingen die al achter de goal (zittribune H) op die trivisions. Nu dat die echter niet meer draaien, zitten ze er idd niet meer in. |
| 06 Okt 2011, 11:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik herinner mij dat denjer vorig jaar ook bijna failliet was en hoor je daar nog iets van??? Dus daar is ook hard gewerkt achter de schermen en zonder veel hoempapa en open boekhoudingen. Alleen aan dat feit trek ik mij op,want wat bij denjer kan moet hier toch ook lukken met de juiste mensen. Ik geef deze groep mijn volle steun en hoop dat ze slagen. Wij gaan met zijn allen zondag de ploeg naar een nieuwe overwinning schreeuwen en hieruit moed putten zodat al diegene die iets met den iendracht te maken hebben in een positieve spiraal terecht komen. ![]() Ik weet niet of daar hard gewerkt is ze... buiten Redant interesseert het gewoon geen kat, dat is het verschil. |
| 06 Okt 2011, 11:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Fanatix schreef: Als de Romein sponsort is mijnen volgenden auto nen BMW ![]() Bè moi oeik, azzek mennen Bentley kwoitgeroak tenminsjste.... ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Okt 2011, 12:06 |
|
|
Nationale Ploeg
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik herinner mij dat denjer vorig jaar ook bijna failliet was en hoor je daar nog iets van??? Dus daar is ook hard gewerkt achter de schermen en zonder veel hoempapa en open boekhoudingen. Alleen aan dat feit trek ik mij op,want wat bij denjer kan moet hier toch ook lukken met de juiste mensen. Ik geef deze groep mijn volle steun en hoop dat ze slagen. Wij gaan met zijn allen zondag de ploeg naar een nieuwe overwinning schreeuwen en hieruit moed putten zodat al diegene die iets met den iendracht te maken hebben in een positieve spiraal terecht komen. ![]() ik begrijp dat nog steeds niet dat die een verzekeringsmaatschappij (die enkel actief is voor industriele risico's en dus -naar analogie van een Jan De Nul- via voetbalploegje Dender geen naambekendheid gaan opdoen of klanten) als hoofdsponsor gevonden hebben. Daar moet er enen van Denjer in het bestuur van die verzekeraar zitten of de snor moet daar ne zware klant geweest zijn of zoiets... nu, idd: als je op Brussels die sponsornamen bekeek en bij vele andere 2de klassers, heb je toch iets van 'drinken ze op EA gene Coca-cola ?', 'zijn er geen banken in Oilsjt ?' . Er moet toch enig open terrein op dat vlak liggen. Pakweg Deinze heeft over 2 jaars VDK verloren als sponsor omdat die niet onder 2de klasse willen sponsoren. VDK mikt op O-Vl... Oilsjt ligt daar zelfs na de splitsing BHV toch nog in peis ik he of Mercator Verzekeringen zie je ook op bijna elk terrein. Hoe is Okapi aan Generali Belgium geraakt ? Kunnen we niet eens spieken hoe ze daar op commercieel vlak prospecteren ?Allez, ik weet wel dat het allemaal gemakkelijk en rap getypt wordt maar dat de praktijk wel wat anders is. Maar misschien eens buiten de deurplatgelopen namen in de nabije regio luisteren ? EA heeft een zekere nationale bekendheid ! _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 06 Okt 2011, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 06 Okt 2011, 12:25 |
|
|
Freak
iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik herinner mij dat denjer vorig jaar ook bijna failliet was en hoor je daar nog iets van??? Dus daar is ook hard gewerkt achter de schermen en zonder veel hoempapa en open boekhoudingen. Alleen aan dat feit trek ik mij op,want wat bij denjer kan moet hier toch ook lukken met de juiste mensen. Ik geef deze groep mijn volle steun en hoop dat ze slagen.Wij gaan met zijn allen zondag de ploeg naar een nieuwe overwinning schreeuwen en hieruit moed putten zodat al diegene die iets met den iendracht te maken hebben in een positieve spiraal terecht komen. ![]() proficiat als je mannen als Steven De Cock steunt... precies een paar episodes uit onze rijke geschiedenis gemist. ![]() |
| 06 Okt 2011, 12:28 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik herinner mij dat denjer vorig jaar ook bijna failliet was en hoor je daar nog iets van??? Dus daar is ook hard gewerkt achter de schermen en zonder veel hoempapa en open boekhoudingen. Alleen aan dat feit trek ik mij op,want wat bij denjer kan moet hier toch ook lukken met de juiste mensen. Ik geef deze groep mijn volle steun en hoop dat ze slagen.Wij gaan met zijn allen zondag de ploeg naar een nieuwe overwinning schreeuwen en hieruit moed putten zodat al diegene die iets met den iendracht te maken hebben in een positieve spiraal terecht komen. ![]() proficiat als je mannen als Steven De Cock steunt... precies een paar episodes uit onze rijke geschiedenis gemist. ![]() ik ben het zelden met je eens, maar daar dus wel. het zijn dat soort gasten die ervoor gezorgd hebben dat ze 'op een ander' destijds Oilsjt een maffiaploeg noemden. _________________ may the FORCE be with you. |
| 06 Okt 2011, 12:34 |
|
|
Miniem
voorbijganger schreef: Bartos schreef: Ik moet zeggen, iedereen zit hier te roepen om zowat elke minuut nen update te krijgen van de geleverde inspanningen van ons bestuur (het doet me wat denken aan de whereabouts), maar ipv berichten te zetten zoals dat ze goed vergaderd hebben of hier sponsors aan te kondigen die hier al jaren zitten, zou ik liever hebben dat ze dan wat minder berichten zetten, maar dan wel van tijd eens met ECHT nieuws op de proppen komen. Of bijvoorbeeld eens uitleggen waarom na een maand of drie de enige verdienste van onze bezoldigde manager is dat er hier ne sponsor of twee bijtekent. Om een idee te geven: wij hebben er 4 maand over gedaan om een sponsorcontract te ondertekenen. De timing is nu ook niet schitterend, omdat het seizoen nog niet halfweg is. Al die bestuurswissels doen er ook geen goed aan. Wie gaat investeren in iets waarvan het voortbestaan niet verzekerd is? En last but not least: ge moet bedrijven & KMO´s vinden die er voor geinteresseerd zijn en het nut er van inzien. Er wordt altijd de vraag gesteld waarom Jan de Nul niet wil sponsoren. De reden is vrij duidelijk. Ze gaan geen groot baggercontract binnenhalen via Eendracht Aalst. Dus wat dat sponsors zoeken betreft, zou ik die man wel nog krediet willen geven. Klopt maar denul doet ook stedenbouw en andere zaken, dus voor een nieuw stadion te zetten zou het wel interessant kunnen zijn. En ook een stuk uit goodwill mischien. |
| 06 Okt 2011, 12:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
---redhat--- schreef: voorbijganger schreef: Bartos schreef: Ik moet zeggen, iedereen zit hier te roepen om zowat elke minuut nen update te krijgen van de geleverde inspanningen van ons bestuur (het doet me wat denken aan de whereabouts), maar ipv berichten te zetten zoals dat ze goed vergaderd hebben of hier sponsors aan te kondigen die hier al jaren zitten, zou ik liever hebben dat ze dan wat minder berichten zetten, maar dan wel van tijd eens met ECHT nieuws op de proppen komen. Of bijvoorbeeld eens uitleggen waarom na een maand of drie de enige verdienste van onze bezoldigde manager is dat er hier ne sponsor of twee bijtekent. Om een idee te geven: wij hebben er 4 maand over gedaan om een sponsorcontract te ondertekenen. De timing is nu ook niet schitterend, omdat het seizoen nog niet halfweg is. Al die bestuurswissels doen er ook geen goed aan. Wie gaat investeren in iets waarvan het voortbestaan niet verzekerd is? En last but not least: ge moet bedrijven & KMO´s vinden die er voor geinteresseerd zijn en het nut er van inzien. Er wordt altijd de vraag gesteld waarom Jan de Nul niet wil sponsoren. De reden is vrij duidelijk. Ze gaan geen groot baggercontract binnenhalen via Eendracht Aalst. Dus wat dat sponsors zoeken betreft, zou ik die man wel nog krediet willen geven. Klopt maar denul doet ook stedenbouw en andere zaken, dus voor een nieuw stadion te zetten zou het wel interessant kunnen zijn. En ook een stuk uit goodwill mischien. Kwil na ni moeiljk doen é ,maar met een nief stadion zijnwe ver de moment ni veel ze ![]() En de cock,tja we zullen zondag maar is laten horen wat we daar van denken zeker |
| 06 Okt 2011, 12:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
---redhat--- schreef: voorbijganger schreef: Bartos schreef: Ik moet zeggen, iedereen zit hier te roepen om zowat elke minuut nen update te krijgen van de geleverde inspanningen van ons bestuur (het doet me wat denken aan de whereabouts), maar ipv berichten te zetten zoals dat ze goed vergaderd hebben of hier sponsors aan te kondigen die hier al jaren zitten, zou ik liever hebben dat ze dan wat minder berichten zetten, maar dan wel van tijd eens met ECHT nieuws op de proppen komen. Of bijvoorbeeld eens uitleggen waarom na een maand of drie de enige verdienste van onze bezoldigde manager is dat er hier ne sponsor of twee bijtekent. Om een idee te geven: wij hebben er 4 maand over gedaan om een sponsorcontract te ondertekenen. De timing is nu ook niet schitterend, omdat het seizoen nog niet halfweg is. Al die bestuurswissels doen er ook geen goed aan. Wie gaat investeren in iets waarvan het voortbestaan niet verzekerd is? En last but not least: ge moet bedrijven & KMO´s vinden die er voor geinteresseerd zijn en het nut er van inzien. Er wordt altijd de vraag gesteld waarom Jan de Nul niet wil sponsoren. De reden is vrij duidelijk. Ze gaan geen groot baggercontract binnenhalen via Eendracht Aalst. Dus wat dat sponsors zoeken betreft, zou ik die man wel nog krediet willen geven. Klopt maar denul doet ook stedenbouw en andere zaken, dus voor een nieuw stadion te zetten zou het wel interessant kunnen zijn. En ook een stuk uit goodwill mischien. Ne slimme zakenman heeft goodwill niet in zijn woordenboek staan. |
| 06 Okt 2011, 13:04 |
|
|
Freak
---redhat--- schreef: voorbijganger schreef: Bartos schreef: Ik moet zeggen, iedereen zit hier te roepen om zowat elke minuut nen update te krijgen van de geleverde inspanningen van ons bestuur (het doet me wat denken aan de whereabouts), maar ipv berichten te zetten zoals dat ze goed vergaderd hebben of hier sponsors aan te kondigen die hier al jaren zitten, zou ik liever hebben dat ze dan wat minder berichten zetten, maar dan wel van tijd eens met ECHT nieuws op de proppen komen. Of bijvoorbeeld eens uitleggen waarom na een maand of drie de enige verdienste van onze bezoldigde manager is dat er hier ne sponsor of twee bijtekent. Om een idee te geven: wij hebben er 4 maand over gedaan om een sponsorcontract te ondertekenen. De timing is nu ook niet schitterend, omdat het seizoen nog niet halfweg is. Al die bestuurswissels doen er ook geen goed aan. Wie gaat investeren in iets waarvan het voortbestaan niet verzekerd is? En last but not least: ge moet bedrijven & KMO´s vinden die er voor geinteresseerd zijn en het nut er van inzien. Er wordt altijd de vraag gesteld waarom Jan de Nul niet wil sponsoren. De reden is vrij duidelijk. Ze gaan geen groot baggercontract binnenhalen via Eendracht Aalst. Dus wat dat sponsors zoeken betreft, zou ik die man wel nog krediet willen geven. Klopt maar denul doet ook stedenbouw en andere zaken, dus voor een nieuw stadion te zetten zou het wel interessant kunnen zijn. En ook een stuk uit goodwill mischien. liquiditeitstekort, 1,3 miljoen poef, geen begroting, geen structuur, geen deftige manager, geen voorzitter, en ga zo maar door. maar hier toch posten dat De Nul interessant zou kunnen zijn voor een nieuw stadion te bouwen... Het is niet kwaad bedoeld op u, maar sta me toe dat ik daar momenteel moet mee lachen. |
| 06 Okt 2011, 13:13 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 13:37 Berichten: 44 Leeftijd: 114 Locatie: AALST |
liquiditeitstekort, 1,3 miljoen poef, geen begroting, geen structuur, geen deftige manager, geen voorzitter, en ga zo maar door,3000 supporters waarvan 1% zwartkijkers en kreften.
maar hier toch posten dat De Nul interessant zou kunnen zijn voor een nieuw stadion te bouwen... Het is niet kwaad bedoeld op u, maar sta me toe dat ik daar momenteel moet mee lachen.[/quote] |
| 06 Okt 2011, 13:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
kreezie nonkeltje schreef: mamananeto schreef: jammen schreef: Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Back on topic, please. Miljaar en dedju zeg... Ben vanmiddag van zuirch naar parijs gevlogen, heb dus blijkbaar enkele episodes gemist.... Kom just in mijn hotel toe, en zie nu al scheel van het lezen van commentaar waar we "gin klooiten" mee kunnen doen.. Dus, zoals de jammen zegt " back to topic please"- dat lijkt me in deze het beste.. Voor de rest toch nog dit : Beste Parol, er werd hier gepost dat we " u gerust moeten laten"... Best akkoord daarmee, maar heb dan aub niet de pretentie woordvoerder te zijn.... Niks - nada- ballekes sedert DE vergadering is wel heeeeel weinig.... ![]() bosj op Altijd dat gebleit om een reactie van Parol begint hier ook serieus te vervelen ze. Zoek eens een andere club waarbij de voorzitter op een forum in discussie gaat met supporters en kom dan terug. Ik vind het eerlijk gezegd zelf vrij onprofessioneel van hem om via dit forum constant updates te geven en soms in discussie te gaan. Dat zie je werkelijk nergens, en bovendien draait dat altijd uit op een discussie-strijd die je nooit kan winnen. Beter zou zijn om af en toe via de normale kanalen (krant, tv, WEBSITE) naar buiten te komen met informatie, maar dan wel volledige en correcte informatie. |
| 06 Okt 2011, 13:51 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 13:37 Berichten: 44 Leeftijd: 114 Locatie: AALST |
Stijn schreef: kreezie nonkeltje schreef: mamananeto schreef: Miljaar en dedju zeg... Ben vanmiddag van zuirch naar parijs gevlogen, heb dus blijkbaar enkele episodes gemist.... Kom just in mijn hotel toe, en zie nu al scheel van het lezen van commentaar waar we "gin klooiten" mee kunnen doen.. Dus, zoals de jammen zegt " back to topic please"- dat lijkt me in deze het beste.. Voor de rest toch nog dit : Beste Parol, er werd hier gepost dat we " u gerust moeten laten"... Best akkoord daarmee, maar heb dan aub niet de pretentie woordvoerder te zijn.... Niks - nada- ballekes sedert DE vergadering is wel heeeeel weinig.... ![]() bosj op Altijd dat gebleit om een reactie van Parol begint hier ook serieus te vervelen ze. Zoek eens een andere club waarbij de voorzitter op een forum in discussie gaat met supporters en kom dan terug. Ik vind het eerlijk gezegd zelf vrij onprofessioneel van hem om via dit forum constant updates te geven en soms in discussie te gaan. Dat zie je werkelijk nergens, en bovendien draait dat altijd uit op een discussie-strijd die je nooit kan winnen. Beter zou zijn om af en toe via de normale kanalen (krant, tv, WEBSITE) naar buiten te komen met informatie, maar dan wel volledige en correcte informatie. |
| 06 Okt 2011, 13:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: kreezie nonkeltje schreef: mamananeto schreef: Miljaar en dedju zeg... Ben vanmiddag van zuirch naar parijs gevlogen, heb dus blijkbaar enkele episodes gemist.... Kom just in mijn hotel toe, en zie nu al scheel van het lezen van commentaar waar we "gin klooiten" mee kunnen doen.. Dus, zoals de jammen zegt " back to topic please"- dat lijkt me in deze het beste.. Voor de rest toch nog dit : Beste Parol, er werd hier gepost dat we " u gerust moeten laten"... Best akkoord daarmee, maar heb dan aub niet de pretentie woordvoerder te zijn.... Niks - nada- ballekes sedert DE vergadering is wel heeeeel weinig.... ![]() bosj op Altijd dat gebleit om een reactie van Parol begint hier ook serieus te vervelen ze. Zoek eens een andere club waarbij de voorzitter op een forum in discussie gaat met supporters en kom dan terug. Ik vind het eerlijk gezegd zelf vrij onprofessioneel van hem om via dit forum constant updates te geven en soms in discussie te gaan. Dat zie je werkelijk nergens, en bovendien draait dat altijd uit op een discussie-strijd die je nooit kan winnen. Beter zou zijn om af en toe via de normale kanalen (krant, tv, WEBSITE) naar buiten te komen met informatie, maar dan wel volledige en correcte informatie. ik vind dat toch ook zenne. versta die mannen hier niet goed, maar dat overkomt mij al eens meer als dien Parol hier alle 5 botten op da forum post, heeft hij geen tijd om iets NUTTIGS voor EA te doen he. en ik peis dat dien mens van tijd ook eens iets tegen zijn vrouw zal moeten zeggen dat niet over EA gaat. misschien moet hij wel iets eten ook af en toe... allez, dat is hier precies the beauty and the beast van tijd. we zullen het allemaal wel horen ten gepaste tijde. hopelijk komt het goed, _________________ may the FORCE be with you. |
| 06 Okt 2011, 14:11 |
|
|
Miniem
El Corredor schreef: ---redhat--- schreef: voorbijganger schreef: [/b] Om een idee te geven: wij hebben er 4 maand over gedaan om een sponsorcontract te ondertekenen. De timing is nu ook niet schitterend, omdat het seizoen nog niet halfweg is. Al die bestuurswissels doen er ook geen goed aan. Wie gaat investeren in iets waarvan het voortbestaan niet verzekerd is? En last but not least: ge moet bedrijven & KMO´s vinden die er voor geinteresseerd zijn en het nut er van inzien. Er wordt altijd de vraag gesteld waarom Jan de Nul niet wil sponsoren. De reden is vrij duidelijk. Ze gaan geen groot baggercontract binnenhalen via Eendracht Aalst. Dus wat dat sponsors zoeken betreft, zou ik die man wel nog krediet willen geven. Klopt maar denul doet ook stedenbouw en andere zaken, dus voor een nieuw stadion te zetten zou het wel interessant kunnen zijn. En ook een stuk uit goodwill mischien. liquiditeitstekort, 1,3 miljoen poef, geen begroting, geen structuur, geen deftige manager, geen voorzitter, en ga zo maar door. maar hier toch posten dat De Nul interessant zou kunnen zijn voor een nieuw stadion te bouwen... Het is niet kwaad bedoeld op u, maar sta me toe dat ik daar momenteel moet mee lachen. Ik weet ook wel dat een nieuw standion nu niet aan de orde is en momenteel byzonder onrealistisch is in de toekomst . Wou gewoon aangeven dat dit de enige reden is die ik me kan bedenken waarom ze zouden sponsoren. |
| 06 Okt 2011, 14:19 |
|
| Pagina 192 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 190 191 192 193 194 … 289 Volgende |