|
|
| Pagina 193 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 191 192 193 194 195 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
ik vind het vrij straf dat men de oude ploeg aan de kant schuift, deze mensen hebben onze club naar tweede gebracht, wat toch geen sinecure was, er komt een nieuwe ploeg aan de macht die na ocharme 2 weken er al de brui aangeeft.
dat noem ik nu eens echt een doordachte actie, met alle respect maar die gasten zullen ongetwijfeld van goeie wil zijn en vol goede bedoelingen zijn gestart maar die bleken wel héééél snel véééél te licht wat iedereen al vreesde bij hun aanstelling(zelfkennis = 0) Wat je nodig hebt is een kapitaalkrachtige groep mensen die anderen kunnen overtuigen om mee in het project te stappen, met alle respect maar als je eigenaar bent van de dijcker en eigenaar van derowood zal dit iets geloofwaardiger overkomen als nogmaals met alle respect een bescheiden bedrijfje van ronny desmedt, die met alle respect in de hogere kringen niet of nauwelijks is gekend. Zo geraak je geen stap vooruit, geef mij maar de oude garde, die onze ploeg terug hebben gebracht naar waar ze staat, we hebben een goeie ploeg, een mooi jeugdcentrum (was vroeger om te wenen), wat is er nu enkele weken na de putch nog over , niks dus, geen voorzitter en met alle respect geen bestuur want de mensen die de mogelijkheden hadden om bij te passen hebben ze buitengegooid. Dit was dus zeker een ondoordachte, onverantwoorde actie van mensen die blijkbaar hunzelf wat overschat hebben, hopelijk heeft dit geen catastrofale gevolgen voor de club zoals nu blijkt durft men weinig te communiceren omdat er gewoon niks te melden is, de boel is naar de kloten gemaakt dat is het niks anders. |
| 06 Okt 2011, 15:01 |
|
|
forumlegende
Tja sponsors...
Ik begrijp sowieso niks meer van de huidige situatie. Hoe kun je amper 10 jaar na het bijna verdwijnen nu weer zo diep in de stront zitten? Na alles wat je al wéét, na alles wat er de voorbije 30 jaar of langer gebeurd is. Is dat het resultaat van onkunde, van slechte wil, van een laat-maar-waaien-mentaliteit, van beslissingen die enkel op korte termijn iets opbrengen? Of is het ook de 'ziekte' die al ettelijke jaren in Aalst op alle gebied lijkt te heersen : we doen niets en dan kunnen we ook niets misdoen. Bij eens stadsbestuur kan dat nog 'goed' aflopen, die hebben een pot van een slordige 100 miljoen euro, maar in ruil daarvoor is er niets constructief gerealiseerd de afgelopen jaren. Ja, zolang Carnaval maar goed is...en voor de rest alles oppotten en niets kunnen uitgeven omdat ook bij de bestuurders van de stad incompetentie een criterium lijkt te zijn waar je moet aan voldoen om de stad te kunnen besturen. De vaudeville rond Siesegem is ,net als de belofte van die fameuse feestzaal, maar een voorbeeld van die onkunde. En terwijl zit ons madam lustig van haar gat te geven ergens op een toren. Volgens mij zit er toch iets speciaal in de grond in Oilsjt... |
| 06 Okt 2011, 15:13 |
|
|
Knaap
en nog een iets, wie van de nieuwe ploeg zal bij de nul eens gaan aankloppen om te sponsoren? Toch niet De Cock zeker, die zal daar 9 kansen op 10 niet verder geraken dan de receptie.
Laat ons serieus blijven. Als je serieuze sponsors wil moet je u ook in die kringen begeven en connecties hebben en dat heeft de huidige ploeg niet, want in die wereld is het ons kent ons, niet anders. Er wordt hier gesproken over dender, wel die bestaan nog alleen dankzij Van Roy, die man heeft al meerdere keren zwaar in de geldbeugel gegaan om de zaak recht te houden. Vergeet niet dat nieuwe mensen worden afgeschrikt door al die vriendjespolitiek en gekonkel die er bij eendracht heerst, als er een serieus iemand zich zou aandienen moet deze man de vrije hand krijgen om de zaak uit te kuisen, anders is het de moeite niet dat hij eraan begint. Dit is mijn visie. |
| 06 Okt 2011, 15:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Stijn schreef: kreezie nonkeltje schreef: mamananeto schreef: Miljaar en dedju zeg... Ben vanmiddag van zuirch naar parijs gevlogen, heb dus blijkbaar enkele episodes gemist.... Kom just in mijn hotel toe, en zie nu al scheel van het lezen van commentaar waar we "gin klooiten" mee kunnen doen.. Dus, zoals de jammen zegt " back to topic please"- dat lijkt me in deze het beste.. Voor de rest toch nog dit : Beste Parol, er werd hier gepost dat we " u gerust moeten laten"... Best akkoord daarmee, maar heb dan aub niet de pretentie woordvoerder te zijn.... Niks - nada- ballekes sedert DE vergadering is wel heeeeel weinig.... ![]() bosj op Altijd dat gebleit om een reactie van Parol begint hier ook serieus te vervelen ze. Zoek eens een andere club waarbij de voorzitter op een forum in discussie gaat met supporters en kom dan terug. Ik vind het eerlijk gezegd zelf vrij onprofessioneel van hem om via dit forum constant updates te geven en soms in discussie te gaan. Dat zie je werkelijk nergens, en bovendien draait dat altijd uit op een discussie-strijd die je nooit kan winnen. Beter zou zijn om af en toe via de normale kanalen (krant, tv, WEBSITE) naar buiten te komen met informatie, maar dan wel volledige en correcte informatie. Parol is in eerste instantie communicatieverantwoordelijke en in tweede instantie WAARNEMEND voorzitter. Akkoord dat hij niet om de vijf voet iets moet posten op dit forum maar dinsdag was er een belangrijke bestuursvergadering en bijna 48 uur later hebben wij, als supporters, nog niets concreets vernomen van hem (behalve dat berichtje over Euphony). Velen zitten te wachten op een verhelderende uitleg en hoe langer die uitblijft hoe groter de onzekerheid gaat worden. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Okt 2011, 15:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
jammen schreef: Parol is in eerste instantie communicatieverantwoordelijke en in tweede instantie WAARNEMEND voorzitter. Akkoord dat hij niet om de vijf voet iets moet posten op dit forum maar dinsdag was er een belangrijke bestuursvergadering en bijna 48 uur later hebben wij, als supporters, nog niets concreets vernomen van hem (behalve dat berichtje over Euphony). Velen zitten te wachten op een verhelderende uitleg en hoe langer die uitblijft hoe groter de onzekerheid gaat worden. Der stond toch een bericht op de officiële site over die vergadering . Of telt nu enkel nog het forum als bron waar nieuws mag medegedeeld worden?Ok, het was wel een bericht waar ge nauwelijks wijzer van werd, maar dat zal dan wel betekenen dat er niet meer te vertellen viel zeker. Het scheelt nie veel of diene mens moet hier zijn whereabouts gaan invullen zeg. We hebben jaren absoluut geen communicatie gehad, der zijn er precies die op dat gebied nogal snel verwend zijn. |
| 06 Okt 2011, 15:44 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Ben net naar het secretariaat geweest om abonnement -13 voor mijn zoontje aan te vragen.
Ik ving bij het buitengaan op dat men dringend weg moest voor (potentiële) sponsorbezoeken. Dat is natuurlijk nog geen spreekwoordelijke vogel in de hand maar toch een aanwijzing dat men druk bezig is. |
| 06 Okt 2011, 15:46 |
|
|
Ancien
Bartos schreef: jammen schreef: Parol is in eerste instantie communicatieverantwoordelijke en in tweede instantie WAARNEMEND voorzitter. Akkoord dat hij niet om de vijf voet iets moet posten op dit forum maar dinsdag was er een belangrijke bestuursvergadering en bijna 48 uur later hebben wij, als supporters, nog niets concreets vernomen van hem (behalve dat berichtje over Euphony). Velen zitten te wachten op een verhelderende uitleg en hoe langer die uitblijft hoe groter de onzekerheid gaat worden. Der stond toch een bericht op de officiële site over die vergadering . Of telt nu enkel nog het forum als bron waar nieuws mag medegedeeld worden?Ok, het was wel een bericht waar ge nauwelijks wijzer van werd, maar dat zal dan wel betekenen dat er niet meer te vertellen viel zeker. Het scheelt nie veel of diene mens moet hier zijn whereabouts gaan invullen zeg. We hebben jaren absoluut geen communicatie gehad, der zijn er precies die op dat gebied nogal snel verwend zijn. Vond jij dat bericht verhelderend? Neen, neem ik aan. Let op, ik heb respect voor de mensen die onze club proberen recht te houden (heb dat hier al eens gepost trouwens) maar je kan toch verwachten dat de frustaties om het uitblijven van een degelijke uitleg alleen maar gaan toenemen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Okt 2011, 15:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik herinner mij dat denjer vorig jaar ook bijna failliet was en hoor je daar nog iets van??? Dus daar is ook hard gewerkt achter de schermen en zonder veel hoempapa en open boekhoudingen. Alleen aan dat feit trek ik mij op,want wat bij denjer kan moet hier toch ook lukken met de juiste mensen. Ik geef deze groep mijn volle steun en hoop dat ze slagen.Wij gaan met zijn allen zondag de ploeg naar een nieuwe overwinning schreeuwen en hieruit moed putten zodat al diegene die iets met den iendracht te maken hebben in een positieve spiraal terecht komen. ![]() proficiat als je mannen als Steven De Cock steunt... precies een paar episodes uit onze rijke geschiedenis gemist. ![]() Corredorken,wie zegt dat ik een Steven De Cock-fan ben???? En wat betreft onze rijke geschiedenis daar kan ik een woordje over meespreken hoor. Ik probeer enkel de mensen die overgenomen hebben mijn mondelinge steun toe te zeggen,want wie gaat het anders doen?Ik weet dat jij als boekhouder een andere kijk hebt op de problemen dan de meesten onder ons maar waarom stel je jezelf niet als kandidaat raadgever? Als bepaalde mensen het forum hier dagelijks moesten lezen dan zitten ze binnen de kortste keren in de spoedafdeling van het ASZ. En wees gerust ik besef ook de ernst van de situatie maar breek toch niet steeds af en probeer het wat positiever in te zien. Ik vind dat wij met zijn allen gewoon te kritisch zijn op de nieuwe wind,en als ze het systeem van Okapi gaan overnemen wie zegt dan dat het niet zal lukken? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Okt 2011, 16:15 |
|
|
Freak
ik heb een verhelderende uitleg gekregen, en gepost (en terug edit), maar dan verwijt men mij misbruik van vertrouwen
![]() |
| 06 Okt 2011, 16:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Zoals sommigen hier heb ik het toch ook moeilijk met de rol van onze manager. Toen hij begon was zijn taak om een duidelijke structuur en organisatie in de club te brengen. Even later werd dit herzien en moest hij zich met het sportieve bezighouden.
Nu is zijn takenpakket weer gewijzigd en dient hij zich louter om de sponsors te bekommeren. Die jongen werkt toch fulltime voor ons of ben ik mis dan kunt ge toch wat mij betreft alle drie die taken op u nemen. Die structuur had er trouwens al mogen zijn dan was hij daar al van af Als ik nu zie wat er nog maar gerealiseerd is vraag ik mij ook af wat die bergen werk zijn die Ronny Desmedt bedoelde met 24op24 en 7 dagen op 7. Dat zouden er dan al 2 geweest zijn die fulltime voor den eendracht werkten Ik heb het gevoel dat Gert constant moet gestuurd en bijgestuurd worden omdat het hem ontbreekt aan initiatief en ondernemerszin. Die fameuze sponsortour had verdorie zijn eerste werk moeten zijn toen hij hier begon. |
| 06 Okt 2011, 16:30 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 13:37 Berichten: 44 Leeftijd: 114 Locatie: AALST |
chunga schreef: Zoals sommigen hier heb ik het toch ook moeilijk met de rol van onze manager. Toen hij begon was zijn taak om een duidelijke structuur en organisatie in de club te brengen. Even later werd dit herzien en moest hij zich met het sportieve bezighouden. Nu is zijn takenpakket weer gewijzigd en dient hij zich louter om de sponsors te bekommeren. Die jongen werkt toch fulltime voor ons of ben ik mis dan kunt ge toch wat mij betreft alle drie die taken op u nemen. Die structuur had er trouwens al mogen zijn dan was hij daar al van af Als ik nu zie wat er nog maar gerealiseerd is vraag ik mij ook af wat die bergen werk zijn die Ronny Desmedt bedoelde met 24op24 en 7 dagen op 7. Dat zouden er dan al 2 geweest zijn die fulltime voor den eendracht werkten Ik heb het gevoel dat Gert constant moet gestuurd en bijgestuurd worden omdat het hem ontbreekt aan initiatief en ondernemerszin. Die fameuze sponsortour had verdorie zijn eerste werk moeten zijn toen hij hier begon.Mocht onze manager er 2 jaar vroeger geweest zijn,dan moest ge uwe kop hier niet over breken. ![]() |
| 06 Okt 2011, 16:48 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
komen wij nie in aanmerking om die schulden te lenen bij de nieuwe Bad Bank van Dexia?
risico verzekerd |
| 06 Okt 2011, 18:00 |
|
|
Freak
den dikken schreef: chunga schreef: Zoals sommigen hier heb ik het toch ook moeilijk met de rol van onze manager. Toen hij begon was zijn taak om een duidelijke structuur en organisatie in de club te brengen. Even later werd dit herzien en moest hij zich met het sportieve bezighouden. Nu is zijn takenpakket weer gewijzigd en dient hij zich louter om de sponsors te bekommeren. Die jongen werkt toch fulltime voor ons of ben ik mis dan kunt ge toch wat mij betreft alle drie die taken op u nemen. Die structuur had er trouwens al mogen zijn dan was hij daar al van af Als ik nu zie wat er nog maar gerealiseerd is vraag ik mij ook af wat die bergen werk zijn die Ronny Desmedt bedoelde met 24op24 en 7 dagen op 7. Dat zouden er dan al 2 geweest zijn die fulltime voor den eendracht werkten Ik heb het gevoel dat Gert constant moet gestuurd en bijgestuurd worden omdat het hem ontbreekt aan initiatief en ondernemerszin. Die fameuze sponsortour had verdorie zijn eerste werk moeten zijn toen hij hier begon.Mocht onze manager er 2 jaar vroeger geweest zijn,dan moest ge uwe kop hier niet over breken. ![]() als hij dan in die twee jaar aan het tempo werkt van de voorbije 3 maanden.... ![]() |
| 06 Okt 2011, 18:02 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Citeer: Naast onze gekende hoofdsponsors is er een nieuw contract getekend met Euphony en Malheur. Deze week zijn er dagelijks afspraken met verschillende sponsors. Bron: eendracht-aalst.be ... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 06 Okt 2011, 18:13 |
|
|
Ancien
Iendrachtzot schreef: Citeer: Naast onze gekende hoofdsponsors is er een nieuw contract getekend met Euphony en Malheur. Deze week zijn er dagelijks afspraken met verschillende sponsors. Bron: eendracht-aalst.be ... Vele kleintjes maken één ..............grote put vol, zullen we maar zeggen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Okt 2011, 18:46 |
|
| Pagina 193 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 191 192 193 194 195 … 289 Volgende |