|
|
| Pagina 194 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 192 193 194 195 196 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Toch eventjes over die put van 1,3 miljoen op 10 jaar tijd.
Ondanks de mislukkingen van quasi elke bestuursploeg, en zeker en vast ook grote fouten bij hun.... toch denk ik dat het gros van die schuldenberg al dateert uit de 1ste bestuursploeg (kortweg Garré). Elk bestuur is verstikt geweest onder de gigantische erfenis die hij achter gelaten heeft. Dat als intermezzo ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Okt 2011, 18:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Tja sponsors. Gaat Willy Naessens meer projecten binnenhalen door Westerlo of Zulte Waregem te sponseren?
|
| 06 Okt 2011, 19:02 |
|
|
Ancien
Zienaa schreef: Tja sponsors. Gaat Willy Naessens meer projecten binnenhalen door Westerlo of Zulte Waregem te sponseren? Ik geloof dat diene van Westerlo niet dezelfde Naessens is van Zulte-Waregem, zoals er meer dan enen Onderkroiper is. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Okt 2011, 19:10 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 13:37 Berichten: 44 Leeftijd: 114 Locatie: AALST |
Bram schreef: Toch eventjes over die put van 1,3 miljoen op 10 jaar tijd. Ondanks de mislukkingen van quasi elke bestuursploeg, en zeker en vast ook grote fouten bij hun.... toch denk ik dat het gros van die schuldenberg al dateert uit de 1ste bestuursploeg (kortweg Garré). Elk bestuur is verstikt geweest onder de gigantische erfenis die hij achter gelaten heeft. Dat als intermezzo ![]() Eindelijk,daar zat ik al weken op te wachten,10/10 Bram.Het is idd.zo dat de schuld amper afgebouwd is op al die jaren na afkoop stamnummer 90 van Garré. Nog een andere reden is ook dat de club,inclusief Zandberg,jarenlang boven hun stand "geleefd" hebben,en nog belangrijker dat er nooit goed gerekend werd. |
| 06 Okt 2011, 19:14 |
|
|
Freak
den dikken schreef: Bram schreef: Toch eventjes over die put van 1,3 miljoen op 10 jaar tijd. Ondanks de mislukkingen van quasi elke bestuursploeg, en zeker en vast ook grote fouten bij hun.... toch denk ik dat het gros van die schuldenberg al dateert uit de 1ste bestuursploeg (kortweg Garré). Elk bestuur is verstikt geweest onder de gigantische erfenis die hij achter gelaten heeft. Dat als intermezzo ![]() Eindelijk,daar zat ik al weken op te wachten,10/10 Bram.Het is idd.zo dat de schuld amper afgebouwd is op al die jaren na afkoop stamnummer 90 van Garré. Nog een andere reden is ook dat de club,inclusief Zandberg,jarenlang boven hun stand "geleefd" hebben,en nog belangrijker dat er nooit goed gerekend werd. ook tien op tien |
| 06 Okt 2011, 19:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
den dikken schreef: chunga schreef: Zoals sommigen hier heb ik het toch ook moeilijk met de rol van onze manager. Toen hij begon was zijn taak om een duidelijke structuur en organisatie in de club te brengen. Even later werd dit herzien en moest hij zich met het sportieve bezighouden. Nu is zijn takenpakket weer gewijzigd en dient hij zich louter om de sponsors te bekommeren. Die jongen werkt toch fulltime voor ons of ben ik mis dan kunt ge toch wat mij betreft alle drie die taken op u nemen. Die structuur had er trouwens al mogen zijn dan was hij daar al van af Als ik nu zie wat er nog maar gerealiseerd is vraag ik mij ook af wat die bergen werk zijn die Ronny Desmedt bedoelde met 24op24 en 7 dagen op 7. Dat zouden er dan al 2 geweest zijn die fulltime voor den eendracht werkten Ik heb het gevoel dat Gert constant moet gestuurd en bijgestuurd worden omdat het hem ontbreekt aan initiatief en ondernemerszin. Die fameuze sponsortour had verdorie zijn eerste werk moeten zijn toen hij hier begon.Mocht onze manager er 2 jaar vroeger geweest zijn,dan moest ge uwe kop hier niet over breken. ![]() Euhm, dan was hij nog te druk bezig met zijn werk als spelersmakelaar... En ik moet er toch geen tekening bijmaken om aan te geven tot wat een situatie, de combinatie clubmanager - spelersmakelaar kan leiden zeker... |
| 06 Okt 2011, 19:30 |
|
|
Ancien
den dikken schreef: Bram schreef: Toch eventjes over die put van 1,3 miljoen op 10 jaar tijd. Ondanks de mislukkingen van quasi elke bestuursploeg, en zeker en vast ook grote fouten bij hun.... toch denk ik dat het gros van die schuldenberg al dateert uit de 1ste bestuursploeg (kortweg Garré). Elk bestuur is verstikt geweest onder de gigantische erfenis die hij achter gelaten heeft. Dat als intermezzo ![]() Eindelijk,daar zat ik al weken op te wachten,10/10 Bram.Het is idd.zo dat de schuld amper afgebouwd is op al die jaren na afkoop stamnummer 90 van Garré. Nog een andere reden is ook dat de club,inclusief Zandberg,jarenlang boven hun stand "geleefd" hebben,en nog belangrijker dat er nooit goed gerekend werd. Verklaar u nader, want volgens mijn bevindingen was de zandberg een puinhoop en als ik nu de speelvelden bekijk is er volgens mijn bescheiden mening op dit gebied toch wel goed werk geleverd of is de jeugd de levensader van de club niet belangrijk genoeg? Misschien is uw reactie een gevolg van zaken die wij niet weten? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Okt 2011, 19:32 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 13 Sep 2011, 13:37 Berichten: 44 Leeftijd: 114 Locatie: AALST |
Verklaar u nader, want volgens mijn bevindingen was de zandberg een puinhoop en als ik nu de speelvelden bekijk is er volgens mijn bescheiden mening op dit gebied toch wel goed werk geleverd of is de jeugd de levensader van de club niet belangrijk genoeg?
Misschien is uw reactie een gevolg van zaken die wij niet weten?[/quote] Er zijn idd.een paar eigenaardige zaken die héél weinigen weten,én diegene die daar schuld aan hebben zijn zo slim geweest dit op een onfrisse manier te laten verdwijnen.(dachten ze). Nu,het is niet aan de orde om dit terug open te smeren,is toch te laat en niet meer te herstellen. Je hebt wél gelijk betreft de enorme verbetering qua infrastruktuur maar dat is grotendeels aan t'stad te danken. |
| 06 Okt 2011, 19:48 |
|
|
Ancien
den dikken schreef: Er zijn idd.een paar eigenaardige zaken die héél weinigen weten,én diegene die daar schuld aan hebben zijn zo slim geweest dit op een onfrisse manier te laten verdwijnen.(dachten ze). Nu,het is niet aan de orde om dit terug open te smeren,is toch te laat en niet meer te herstellen. Je hebt wél gelijk betreft de enorme verbetering qua infrastruktuur maar dat is grotendeels aan t'stad te danken. Amaai, zelf het kleinste kind weet over wie het gaat, ik kan dit nog altijd niet geloven maar als jij hiervan de bewijzen hebt zal er wel iets van zijn zeker? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Okt 2011, 19:56 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
den dikken schreef: Er zijn idd.een paar eigenaardige zaken die héél weinigen weten,én diegene die daar schuld aan hebben zijn zo slim geweest dit op een onfrisse manier te laten verdwijnen.(dachten ze). Nu,het is niet aan de orde om dit terug open te smeren,is toch te laat en niet meer te herstellen. Je hebt wél gelijk betreft de enorme verbetering qua infrastruktuur maar dat is grotendeels aan t'stad te danken. Gevaarlijke uitspraken ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Okt 2011, 19:58 |
|
|
Miniem
Niks modder gooien,is gewoon de waarheid.
Is dit niet wat jullie hier willen:geen leugens,geen gezever,maar eerlijkheid en dé waarheid. Ik wil gerust ad hominem met iedereen praten. |
| 06 Okt 2011, 20:17 |
|
|
Freak
den dikken schreef: Niks modder gooien,is gewoon de waarheid. Is dit niet wat jullie hier willen:geen leugens,geen gezever,maar eerlijkheid en dé waarheid. Ik wil gerust ad hominem met iedereen praten. wat is er dan weggegooid, verdwenen? geld, info? |
| 06 Okt 2011, 20:22 |
|
|
den dikken schreef: Ik wil gerust ad hominem met iedereen praten. En wat je doet is wel met modder gooien, ook al is het de waarheid. Of iets waar is of niet, doet er niet toe in zo een geval. _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Okt 2011, 20:22 |
|
|
Freak
den dikken schreef: Niks modder gooien,is gewoon de waarheid. Is dit niet wat jullie hier willen:geen leugens,geen gezever,maar eerlijkheid en dé waarheid. Ik wil gerust ad hominem met iedereen praten. als je eerlijk bent, wie ben je dan, medewerker? ![]() |
| 06 Okt 2011, 20:52 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: den dikken schreef: Niks modder gooien,is gewoon de waarheid. Is dit niet wat jullie hier willen:geen leugens,geen gezever,maar eerlijkheid en dé waarheid. Ik wil gerust ad hominem met iedereen praten. als je eerlijk bent, wie ben je dan, medewerker? ![]() Of een ex-bestuurder die ziek geworden is van al die berichten over de bestuursproblemen op het forum te lezen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Okt 2011, 21:10 |
|
| Pagina 194 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 192 193 194 195 196 … 289 Volgende |