Eerste klasse - Pagina 365 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 363 364 365 366 367 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 61
Bericht Re: Eerste klasse
Sven KSK Opwijk schreef:
kreezie nonkeltje schreef:
Hugo schreef:
Gent scoort zes keer tegen OHL
uitslag 6-1

ik ben gaan zien naar deze match. Had een zitje rechtover de grote backlijn, op de eerste rij. Wel bijzonder prijzig moet ik zeggen, 35 €. De match zelf, tja, 12e minuut hoekschop Gent : alle 11 spelers van Ohl in hun backlijn, als bange wezels. Backlinks van Ohl deed in de eerste 25 minuten 4 interventies : geen enkele geslaagd en die bleef een gans match staan (gebrek aan betere spelers ?). In de eerste helft vond ik Thys maar middelmatig spelen, 2de helft was iets beter. Ohl kwam in die 1ste helft 1 (!) keer tot aan de grote backlijn van Gent, ze scoren nog ook, je moet het maar doen he. In de tweede helft werd het al vlug 2-1 en de kopjes gingen naar beneden bij de bezoekers. El Ghanassy bezorgde diene backlinks een kanjer van een verkoudheid. Gent was goed, scherp voor de goal, ze beschikken over een sterk middenveld toch, Smolders, Jorgensen, twee nuttige spelers. Alleen Bruls viel wat uit de toon, was eigenlijk niet moeilijk want kreeg in feite weinig ballen toegespeeld.

Ohl zal op bezoek anders moeten gaan spelen want op die manier kan je gewoonweg geen uitoverwinningen afdwingen. Enig lichtpunt vond ik Remacle, die verdient het om bij een betere ploeg te spelen.

Haha, Diandy dus. Bij Anderlecht gekomen als linksvoor, dan nog verdedigende middenvelder gestaan en een match of drie als linksachter. Zwak, zwak...

inderdaad Diandy, en effectief, die was heeeeeeel erg zwak. Karel Geraerts was ook maar flauw ze. Aja, nog dit : in het bezoekersvak stonden naar mijn mening circa 400 bezoekers, en dat in 1ste nationale !

02 Okt 2011, 17:16
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Denk dat er ploegen minder volk meepakken hoor...

02 Okt 2011, 17:27
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
iendrachtlovers schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Dani schreef:
En het allerbelangrijkste : ELKE voetbalfan in België kent ons clublied ... fantastisch !

Welk is dat ;) ?

Nog maar eens het bewijs dat een anderlechtsupporter geen voetbalfan is :haha:

Kan goed zijn maar wel fan van een ploeg die op de eerste plaats staat. Wen er maar aan, we geven het niet meer af :-D

03 Okt 2011, 0:35
Nationale Ploeg

Ik gun het jullie dan nog meer dan die strontploeg uit Gent.
Jammer dat Brugge nog dat doelpunt slikte in de laatste minuut.

03 Okt 2011, 6:59
Ancien

'Schoenen van Vleminckx waren echt versleten' :lol:

Club Brugge-aanvaller Björn Vleminckx had zondag op het Kiel zijn dagje niet. Na 70 minuten wroeten, werd hij vervangen. Vleminckx keilde zelfs zijn schoenen over de dug-out. 'Omdat ze kapot waren', klonk het achteraf.

Lokeren-trainer Peter Maes werkte drie seizoenen met Vleminckx bij KV Mechelen en wordt nog steeds door de blonde spits geroemd als zijn mentor. Geen enkele trainer kent Vleminckx beter dan Maes. 'Ik geloof dat zijn schoenen echt versleten waren', zegt Maes, bloedserieus. 'Björn gooit niets weg als het niet versleten is. Misschien wou hij wel iemand blij maken in de tribune. Hij speelt doorgaans heel lang met hetzelfde paar. Dat is vaak een kwestie van bijgeloof. Misschien was hij wel kwaad op zijn schoenen omdat ze hem geen geluk meer brachten. Ik was ook bijgelovig als doelman. Ik keepte wekenlang met hetzelfde paar, maar als ik een foutje maakte, wisselde ik. Dan leg je de schuld buiten jezelf. Dat is beter dan aan jezelf te beginnen twijfelen.'

Maes, die zaterdag in Bergen zo ontgoocheld was wegens de late 3-3 dat hij na de match liever niet reageerde, schrikt er niet van op dat Vleminckx zijn emoties toont. Meer nog, het zou erg zijn als hij dat in de toekomst niet meer doet. 'Björn is puur. Hij verstopt niets. Maar hij laat dat ook meteen achter zich. Vandaag (gisteren, nvdr.) is hij die schoenenhistorie al vergeten en werkt hij weer keihard. Op KV Mechelen hebben wij meermaals een akkefietje gehad waarna hij met piepende banden de parking afreed. De volgende dag sloeg je je arm om hem heen, lachte je even en was hij weer mee.'

'Het zou erg zijn als jullie hem hier nu op taxeren want zijn spontaneïteit is een heel mooie eigenschap. Het zou jammer zijn als hij die laat varen. Björn is een gever en dat impliceert dat hij zich kwetsbaar opstelt. Tenzij hij voelt dat mensen er misbruik van maken. Ik ben niet bang dat hij zichzelf niet meer is, maar ik merk wel dat hij al een stukje van zijn spontaneïteit afschermt omdat jullie er zo kort op zitten.'

Niet altijd kermis

Dat Vleminckx zich tijdens een wedstrijd soms verliest in openlijke ergernis bij scheidsrechterlijke beslissingen of acties die fout lopen, herkent Maes evenzeer. 'Dat gebeurt als hij niet fris in het kopje zit. Dan doet hij aan overacting. Maar je moet zijn ontgoocheling begrijpen. Hij is een aantal weken out geweest en keerde snel terug uit blessure. De vorige wedstrijden was hij bepalend voor het resultaat, maar het kan niet altijd kermis zijn. Björn wil dat nochtans wel. Vandaar de teleurstelling.'

04 Okt 2011, 9:21
Ancien

Leeftijd: 38
Anderlecht en clubdokter Sas met onmiddellijke ingang uit elkaar

De samenwerking tussen dokter Kristof Sas en RSC Anderlecht wordt met onmiddellijke ingang stopgezet. Dat meldt Anderlecht vandaag op zijn website.

De club wil verder geen commentaar geven over het plotse uiteengaan van beide partijen. Sas begon zijn carrière als voetballer bij onder andere Verbroedering Geel, KV Turnhout, KSC Harelbeke, CS Visé en Eendracht Aalst.

Bij Aalst werd hij in 2004/2005 verkozen tot man van het seizoen. Na dit seizoen kon hij aan de slag als verzorger bij Anderlecht, wat meteen ook het einde van zijn voetbalcarrière betekende. Tot vandaag was Sas clubdokter bij Anderlecht.

Raar...

07 Okt 2011, 11:11
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Hij gaat naar Club Brugge.

07 Okt 2011, 11:47
Ancien

Leeftijd: 38
Stijn schreef:

Las het ook net. Straf.

07 Okt 2011, 11:49
Nationale Ploeg

Kristof, zalige voetballer was dat...

07 Okt 2011, 11:58
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Blijkbaar werkte hij al sinds begin dit seizoen zonder contract voor RSCA.

Redelijk amateuristisch toch van beide kanten.

07 Okt 2011, 12:33
Nationale Ploeg

Stijn schreef:

zijn verstand gekregen dus :cool:

07 Okt 2011, 12:40
forumlegende

Fillou schreef:
Stijn schreef:

Ja, boerenverstand!

07 Okt 2011, 13:20
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 47
Jean schreef:
Fillou schreef:
Stijn schreef:

Ja, boerenverstand!

Dat is het beste dat een mens kan hebben, gezond boerenverstand.

In Aalst is er op vele vlakken een groot gebrek aan :angel:

07 Okt 2011, 13:22
Freak

Leeftijd: 35
http://www.hln.be/hln/nl/2734/Sporting- ... ekte.dhtml

07 Okt 2011, 13:33
forumlegende

Sas naar Brugge? Ik wist niet dat hij veterinair was ook... :D

07 Okt 2011, 15:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 363 364 365 366 367 500