|
|
| Pagina 4 van 15 |
[ 215 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Euhmmm... We zijn het jaar nadien met 18 punten gezakt... Denk niet dat Droeven er ons had ingehouden
![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 07 Okt 2011, 18:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Hopelijk weer de 3 punten en ook met Laurent als het kan( onzeker volgens hln)
|
| 07 Okt 2011, 19:02 |
|
|
Vaste Waarde
gweninho schreef: Hopelijk weer de 3 punten en ook met Laurent als het kan( onzeker volgens hln) Ik heb gisterenavond niets aan Laurent gemerkt, dat hij geblesseerd zou zijn. |
| 07 Okt 2011, 20:17 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
parol schreef: gweninho schreef: Hopelijk weer de 3 punten en ook met Laurent als het kan( onzeker volgens hln) Ik heb gisterenavond niets aan Laurent gemerkt, dat hij geblesseerd zou zijn. Tzou natuurlijk eerste keer zijn da HLN mis is ![]() |
| 07 Okt 2011, 20:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
gweninho schreef: parol schreef: gweninho schreef: Hopelijk weer de 3 punten en ook met Laurent als het kan( onzeker volgens hln) Ik heb gisterenavond niets aan Laurent gemerkt, dat hij geblesseerd zou zijn. Tzou natuurlijk eerste keer zijn da HLN mis is ![]() Het "wrede verkeerde nieuws" zei mijn vader zaliger... |
| 07 Okt 2011, 22:46 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
salvador schreef: gweninho schreef: parol schreef: Ik heb gisterenavond niets aan Laurent gemerkt, dat hij geblesseerd zou zijn. Tzou natuurlijk eerste keer zijn da HLN mis is ![]() Het "wrede verkeerde nieuws" zei mijn vader zaliger... Pas op met de grappen, Salvador.... Komaan Iendracht, 6 op 6 zou schitterend zijn. Woluwe moet eraan Is het livestream op nr10.be? _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 08 Okt 2011, 9:08 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
op nr10.be word vanavond Lommel-W.beveren uitgezonden (er is ook een vernieuwde live matchcenter met de livescores van de andere wedstrijden.) en morgen word den iendracht vs. Ws woluwe uitgezonden.
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 08 Okt 2011, 9:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 08 Okt 2011, 9:48 |
|
|
Ancien
Ken Van Damme speelt zondag zijn laatste match van de heenronde
Ken Van Damme wil zondag tegen neo-tweedeklasser Woluwe nog eens alles uit de kast halen in het Pierre Cornelisstadion. Maandag volgt voor de Lebbekenaar in Leuven een operatie aan de rug die hem de rest van de heenronde zal kosten. Zondag wacht een speciale match? Ken Van Damme: 'De datum van 10 oktober stond al lang vast. De voorbije weken was de pijn opnieuw draaglijk, maar op Heist moest ik een hele match de pijn verbijten. Die cyste aan de rug moet er dan ook uit. Zondag focus ik me gewoon op de wedstrijd. Na de douche vertrek ik naar het ziekenhuis in Leuven, waar ik zondagavond al verwacht word. Daags nadien volgt dan de ingreep. Ik stond er nog niet echt bij stil, maar ik ben erop voorbereid.' 'Dinsdag start ik al met de revalidatie. Mijn inactiviteit zal zes tot acht weken duren. De sportieve staf verwacht me na Nieuwjaar terug, zodat ik tien matchen mis. In december sta ik terug op het trainingsveld. Stiekem hoop ik eind december al de eerste speelminuten mee te pikken, al ga ik uiteraard geen risico's nemen.' Je haakt af terwijl Eendracht sportief een hoogconjunctuur meemaakt. 'We brengen schitterend voetbal en prijken op de derde plaats, terwijl we nog geen enkel punt gestolen hebben. Het zijn onverwachte hoogdagen die we zo lang mogelijk willen rekken. Jammer dat ik net nu naar de kant moet, maar in het belang van mezelf en mijn carrière zit er niets anders op.' Brussels werd al getemd. Met Woluwe wacht een vergelijkbare club uit de hoofdstad? 'Woluwe is wel een ander verhaal. Terwijl Brussels moeilijk scoort en met het zelfvertrouwen worstelt, gaat Woluwe net als Aalst door op het enthousiasme van derde klasse met veel vechtlust en vertrouwen. Iedereen verwacht een Aalsterse zege, maar het wordt een moeilijke match tegen een gelijkwaardige tegenstrever. De eerste treffer wordt bepalend.' 'Aanvoerder Dennis Dessaer speelde nog bij Aalst. De Oliveira kennen we als tegenstrever uit zijn periode bij Sint-Niklaas. Met de fans in steun kunnen we winnen.' _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Okt 2011, 12:29 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE - Na twee maanden tweede klasse mag White Star met reden stellen dat de aanpassingsperiode achter de rug is. Heel White Star kijkt uit naar de confrontaties met de traditieclubs Aalst, Lommel en Antwerp de komende weken.
Het rapport van White Star de voorbije vier wedstrijden oogt fraai: drie overwinningen en één nederlaag. Wie had dat kunnen denken na het debacle tegen Waasland-Beveren en Sint-Niklaas en de bekeruitschakeling tegen derdeklasser Ronse? 'De opeenvolgende zeges tegen Boussu Dour en Wetteren gaven ons de nodige ademruimte', beseft Denis Dessaer, die zondag terugkeert naar het Pierre Cornelisstadion. 'Daardoor kunnen we de wedstrijden die er aankomen rustiger aanvatten.' Wat is er veranderd ten opzichte van een maand geleden? 'De bekerwedstrijd tegen Ronse was een drama. Voor het overige speelden we zeker niet slecht. Elke week maakten we aanspraak op de drie punten, maar we slikten vaak goals na een opeenstapeling van individuele fouten. De trainer paste ons spelsysteem lichtjes aan en sindsdien is er meer stabiliteit binnen het elftal.' Voelt de ploeg zich goed bij die meer verdedigende tactiek? 'Natuurlijk, anders hadden we de resultaten van de jongste weken niet kunnen neerzetten. We gaven onszelf vier weken de tijd om met het systeem dat succesvol was in derde klasse ook in tweede te spelen. Door de tegenvallende resultaten waren we verplicht om alles om te gooien. Op termijn willen we opnieuw in een klassieke 4-4-2 voetballen.' Het programma voor de komende weken oogt loodzwaar met Aalst, Lommel, Eupen, Wezet en Antwerp. Kijken jullie daar tegenop? 'Dit zijn topwedstrijden en dat zijn altijd de leukste duels. Aan mijn ploegmaats heb ik maar één tip: geniet van dit soort wedstrijden en kom met plezier het veld op. Of we rekening houden met een pandoering? Schrik moeten we niet hebben. Tegen Charleroi en Waasland-Beveren bewezen we dat we de topploegen pijn kunnen doen.' Je speelde twee seizoen bij Aalst. Welke affiniteit heb je nog met die club? 'Sommige spelers hoor ik wekelijks of tweewekelijks en ook met supporters is het contact gebleven. De aanhang van Aalst was natuurlijk uniek. Ik verwacht zondag niet meteen een staande ovatie, maar wederzijds respect is er wel.' Mis je het niet om voor zo'n talrijk publiek te spelen? 'White Star heeft ook zijn charme, hé, ik ken er elke supporter uit het hoofd. Dat we in de beker vorig seizoen een pak volk naar het stadion konden lokken, bewijst dat deze gemeente wel geïnteresseerd is in voetbal.' |
| 08 Okt 2011, 12:58 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
eendrachter'80 schreef: 'White Star heeft ook zijn charme, hé, ik ken er elke supporter uit het hoofd. Dat we in de beker vorig seizoen een pak volk naar het stadion konden lokken, bewijst dat deze gemeente wel geïnteresseerd is in voetbal.' Zoveel zullen't er tan wel ni zijn zeker ;d? _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 08 Okt 2011, 13:20 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
een staande ovatie zal inderdaad wel wa overdreven zijn
maar van mij mogen ze gerust voor de match zijn naam scanderen heeft het hier goed gedaan en was naast het veld uk nog sympathiek |
| 08 Okt 2011, 19:36 |
|
|
Ancien
acrid schreef: een staande ovatie zal inderdaad wel wa overdreven zijn maar van mij mogen ze gerust voor de match zijn naam scanderen heeft het hier goed gedaan en was naast het veld uk nog sympathiek Hallo, dat gaat hem een boost geven om een reuzepartij tegen ons te spelen, liever ons eigen vedetten hunnen naam scanderen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Okt 2011, 20:22 |
|
|
Vaste Waarde
We mogen nu niet gaan overdrijven, maar winnen en we staan 2de.
6 op 6 en we doen mee voor de eerste periode... Kwestie van de match wat spannender te maken ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 08 Okt 2011, 22:06 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
eintracht frankfurt schreef: We mogen nu niet gaan overdrijven, maar winnen en we staan 2de. 6 op 6 en we doen mee voor de eerste periode... Kwestie van de match wat spannender te maken ![]() Komaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Iendracht ![]() |
| 08 Okt 2011, 22:08 |
|
| Pagina 4 van 15 |
[ 215 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 15 Volgende |