Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 199 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 197 198 199 200 201 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Iendrachtzot schreef:
ajoin54 schreef:
Michaël schreef:
't schantj dat er 1300 troikes besteldj zen :D

en meiren meigen er 1300 man gratis binnen :D

Wat zou er gebeuren in minuut 13:00 :wadde: ?

1 - 0

08 Okt 2011, 11:57
Scholier

Leeftijd: 66
ne keer drinken :banana:

08 Okt 2011, 12:11
Freak

Leeftijd: 42
Den Onderkroiper go meiren 1300 foto'kes trekken

08 Okt 2011, 12:30
Duivelke

CALIMERO schreef:
Still standing ! schreef:
ik zou heel graag 'te kakken' worden gezet over die De Cock kwestie. Mijn EA-hart haalt het ruimschoots van mijn ego op dat vlak.

Maar ik vrees er heel hard voor, en die 'cijfertjes' die daar eventjes genoemd worden om SDC te verdedigen, awel dat is... tjah, met cijfers kan je alles doen he, zeker als je bepaalde periodes gewoon 'schrapt'.

Nu, ik wens de nieuwe bestuursploeg alle succes. En maak tegelijkertijd, met de verklaringen die hier gepost worden over het vorige bestuur, al meteen een streep over De Dijcker als hoofdsponsor voor volgend seizoen.

Ik bid tot Onze Lieve Heer dat ze weten waar ze mee bezig zijn.

Volkomen mee eens (y) (y) Soms wordt de waarheid verkracht ten dienste van....

Denk dat ze echt niet weten met wat ze bezig zijn.
Welke KLUNGEL(S) zetten nu hun handtekening onder het ontslag van onze voorzitter DDB zonder zelf een oplossing hebben, ze zaten toch ook in het bestuur en wisten toch ook dat er financiele problemen of cash problemen waren, of wisten ze dat niet ?
De vraag is nu hoe het verder moet, we hebben in ons huidig bestuur mensen zitten die er van in 2002 (faling) ook al bijwaren, doen we daar mee verder ?
Laten we hopen dat er andere mensen opstaan of deze hedendaagsebestuursploeg hun excuus aan DDB & Christine aanbieden en dan de eer aan hun eigen nemen.
En dan zou ik bidden tot onze Lieve Heer en Maria.
AVE

08 Okt 2011, 13:03
Ancien

Leeftijd: 55
t'zeetje schreef:
CALIMERO schreef:
Still standing ! schreef:
ik zou heel graag 'te kakken' worden gezet over die De Cock kwestie. Mijn EA-hart haalt het ruimschoots van mijn ego op dat vlak.

Maar ik vrees er heel hard voor, en die 'cijfertjes' die daar eventjes genoemd worden om SDC te verdedigen, awel dat is... tjah, met cijfers kan je alles doen he, zeker als je bepaalde periodes gewoon 'schrapt'.

Nu, ik wens de nieuwe bestuursploeg alle succes. En maak tegelijkertijd, met de verklaringen die hier gepost worden over het vorige bestuur, al meteen een streep over De Dijcker als hoofdsponsor voor volgend seizoen.

Ik bid tot Onze Lieve Heer dat ze weten waar ze mee bezig zijn.

Volkomen mee eens (y) (y) Soms wordt de waarheid verkracht ten dienste van....

Denk dat ze echt niet weten met wat ze bezig zijn.
Welke KLUNGEL(S) zetten nu hun handtekening onder het ontslag van onze voorzitter DDB zonder zelf een oplossing hebben, ze zaten toch ook in het bestuur en wisten toch ook dat er financiele problemen of cash problemen waren, of wisten ze dat niet ?
De vraag is nu hoe het verder moet, we hebben in ons huidig bestuur mensen zitten die er van in 2002 (faling) ook al bijwaren, doen we daar mee verder ?
Laten we hopen dat er andere mensen opstaan of deze hedendaagsebestuursploeg hun excuus aan DDB & Christine aanbieden en dan de eer aan hun eigen nemen.
En dan zou ik bidden tot onze Lieve Heer en Maria.
AVE

Nochtans kan zeelucht ook goed doen :crazy: :hmm:

08 Okt 2011, 13:08

den dikken schreef:
En heb jij er ooit antwoord op gekregen?
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat FDR dit volledig klaar had en het er zeer goed uitzag voor de club en nu plots is daar niets meer van?! Ik blijf erbij, FDR laten vertrekken was het domste ooit. De man heeft naar mijn gevoel het hart op de juiste plaats (wat tegenwoordig niet meer makkelijk te vinden is) en engageerde zich 200% voor de club...vooral voor de jeugd is zijn vertrek een ramp. Daarvan beginnen we nu al (jammer genoeg) de uitkomst te zien.

Hopelijk komt het ooit nog goed met ons enig :EA:

Hmmm,hij zijt zeker een vriendje van...,anders is anders maat,ge zou versteld staan,en de uit-(toe)komst van de jeugd??ja,blijkbaar weet ge nergens van![/quote]

Nee blijkbaar weet ik nergens van en ook geen vriendje van...msschien dat ik dan wel ergens van wist he!
Ik stel gewoon een vraag? Wat met herstelplan dat klaar was?

08 Okt 2011, 13:24
Ancien

Iedereen heeft er zijn eigen mening over natuurlijk, maar als ze aan een herstelplan aan het werken waren had ik liever dat het bestuur gebleven was, met de juiste persoon om de inkomsten en uitgaven te controleren.
Als ik het goed begrepen heb waren ze daar toch mee bezig of niet, er zullen waarschijnlijk fouten gemaakt zijn, maar daarvoor hoef je toch niet alle bruggen op te blazen.
Vandaag in HLN nog manager Gerd Van Eetvelde over de situatie Eendracht Aalst "Niet erger dan bij de rest".
Je kon gewoon binnen je bedrijf bepaalde functies herschikken of je bestuur versterken met mensen met kennis van zaken op een bepaalde functie.
Nu schiet men wakker en kan men volop op zoek gaan naar extra sponsors, waarom is dit niet vroeger gebeurt, iedereen weet toch dat je moet voldoende gewapend zijn om in tweede klasse te overleven.
Ik zag liever overleg en werkijver binnen het bestuur i.p.v. dat moddergegooi dat ik hier nu moet lezen.
Enfin, dit is mijn persoonlijke mening hierover. :EA:

En begin ni te zeveren da de chemie tussen de bestuurssleden over was, want dan laat ik mijn bloot gat zien zenne! :p

08 Okt 2011, 13:36
forumlegende

Leeftijd: 61
Hugo schreef:
Iedereen heeft er zijn eigen mening over natuurlijk, maar als ze aan een herstelplan aan het werken waren had ik liever dat het bestuur gebleven was, met de juiste persoon om de inkomsten en uitgaven te controleren.
Als ik het goed begrepen heb waren ze daar toch mee bezig of niet, er zullen waarschijnlijk fouten gemaakt zijn, maar daarvoor hoef je toch niet alle bruggen op te blazen.
Vandaag in HLN nog manager Gerd Van Eetvelde over de situatie Eendracht Aalst "Niet erger dan bij de rest".
Je kon gewoon binnen je bedrijf bepaalde functies herschikken of je bestuur versterken met mensen met kennis van zaken op een bepaalde functie.
Nu schiet men wakker en kan men volop op zoek gaan naar extra sponsors, waarom is dit niet vroeger gebeurt, iedereen weet toch dat je moet voldoende gewapend zijn om in tweede klasse te overleven.
Ik zag liever overleg en werkijver binnen het bestuur i.p.v. dat moddergegooi dat ik hier nu moet lezen.
Enfin, dit is mijn persoonlijke mening hierover. :EA:

En begin ni te zeveren da de chemie tussen de bestuurssleden over was, want dan laat ik mijn bloot gat zien zenne! :p

als 't wit-zwart gestreept is Hugo, kan den Onderkroiper er misschien ne foto van nemen, misschien zorgt diene foto wel voor wat chemie :plat:

08 Okt 2011, 14:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Afbeelding

08 Okt 2011, 16:05
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Borden al tijd lang niet betaald.

BENDE FUCKING AMATEURS!! :kots:

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

08 Okt 2011, 16:42
Vaste Waarde

eintracht frankfurt schreef:
Borden al tijd lang niet betaald.

BENDE FUCKING AMATEURS!! :kots:

en dan zijn we verbaasd dat het tekort maar blijft aangroeien, zoals de fakturen naar de sponsors van vorig seizoen: een deel nooit betaald en een deel nooit geen faktuur ontvangen, ja zo kan ik het ook !
en die paar enkelingen die dan wel betaald hebben, daar is er eenen het geld van gaan tellen zeker bij hem thuis :D

08 Okt 2011, 17:53
Miniem

dat de borden al een tijd lang niet betaald zijn is wel de schuld van het vorige bestuur in mijn ogen dat kun je toch niet op het huidige bestuur steken

08 Okt 2011, 17:54
Vaste Waarde

dalton schreef:
dat de borden al een tijd lang niet betaald zijn is wel de schuld van het vorige bestuur in mijn ogen dat kun je toch niet op het huidige bestuur steken

ik zeg het toch: VORIG seizoen :wow:

08 Okt 2011, 18:01
Miniem

onder DDB was da een vraa da dat deed awel zat eigenlijk te weinig tijd voor da om da ze het te druk me ander dingen denk ik en dat de spelers lonen veel te hoog zijn is wel MVDS ZIJN FOUT als je een budget hebt moet je daar niet over gaan.

08 Okt 2011, 18:04
Freak

05-10-2011 -Nieuwe sponsorovereenkomsten...

Naast onze gekende hoofdsponsors is er een nieuw contract getekend met Euphony en Malheur. Deze week zijn er dagelijks afspraken met verschillende sponsors.

de week is uit zeker? :wadde:

08 Okt 2011, 18:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 197 198 199 200 201 289