Eendracht Aalst - White Star Woluwe - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 15
 Eendracht Aalst - White Star Woluwe 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Galucci mist vandaag wel 2 goeie kansen. In het begin van de match knalt hij onbesuisd over en kort na de 1-1 moet hij altijd 2-1 maken.

De invalbeurt van Gbarssin zo vroeg in de match leek me vandaag geen goeie zet. Het ware beter geweest om Ken te laten staan.

Ewen speelde wat mij betreft een heel goeie match. Ik ben dan ook blij voor hem dat hij een doelpuntje kon scoren.

Het vandaag op de ref steken is misschien te veel, maar zijn optreden vandaag was amateurisme ten top. Als Dessaer rood krijgt, heb je een totaal andere match.

09 Okt 2011, 17:31
Knaap

Wat er al weken wordt gezegd over de verdediging is vandaag eindelijk ('t moest er eens van komen) uit gekomen. Als Waregem 2 weken geleden even goed afwerkt als Woluwe vandaag, staan er bijna dubbele cijfers op het bord...
Het is lang verdoezeld door de goede resultaten, hopelijk wordt er iets aan gedaan.

Voor de rest, voor de eerste keer met mijn zoontje van 6 komen zien. Die dacht dat de scheidsrechter een supporter van Woluwe was. Zegt genoeg zeker?

09 Okt 2011, 17:37
Freak

Leeftijd: 35
gisjken schreef:
Wat er al weken wordt gezegd over de verdediging is vandaag eindelijk ('t moest er eens van komen) uit gekomen. Als Waregem 2 weken geleden even goed afwerkt als Woluwe vandaag, staan er bijna dubbele cijfers op het bord...
Het is lang verdoezeld door de goede resultaten, hopelijk wordt er iets aan gedaan.

Voor de rest, voor de eerste keer met mijn zoontje van 6 komen zien. Die dacht dat de scheidsrechter een supporter van Woluwe was. Zegt genoeg zeker?

Waregem?

09 Okt 2011, 17:39
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Waasland ;)

09 Okt 2011, 17:49
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
malder schreef:
Waasland ;)

Haasdonk ;)

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

09 Okt 2011, 17:52
Ancien

Leeftijd: 65
De fout in de eerste helft had rood moeten zijn, maar niet elke scheids zou er rood voor geven, Laurent was aan het uitwijken naar buiten. Maar zowel de supporters als de speler zijn daar veel te lang bij blijven hangen. Tot dan waren we vrij goede bezig (al werd al na 8 minuten een goal van Woluwe, voor zover ik kon zien terecht, afgekeurd). Erna vergeten we te voetballen, Woluwe is dan de betere ploeg zonder veel gevaarlijk te zijn. Het wordt toch 0-1, en vlak voor rust krijgen we in een schermutseling voor goal de kans op 1-1, maar hij geraakt er niet in.
Spelers én supporters beginnen enthousiast aan de tweede helft. Als wij niet vergeten te supporteren en de spelers niet vergeten te spelen, dan kan er wat. Ewen maakt 1-1, Galucci mist de 2-1, de match lijkt gekanteld. Maar dat is maar schijn, want al heel de match blijkt Woluwe technisch sterker en vooral veel vinniger en sneller dan onze verdediging. Twee mooi uitgespeelde counters na elkaar en het staat 1-3. Match is gespeeld, al moet de keeper inderdaad wel en zeker rood krijgen en wordt het nog op strafschop 2-4.
We kunnen lang over de scheids bezig blijven maar we hebben gewoon verdiend verloren van een betere ploeg. Tegen hun snelle aanvallers had onze statische verdediging vandaag geen verhaal...
Geen man overboord, maar we moeten wel blijven punten halen de komende weken. We hebben geen ploeg voor de top, maar evenmin één voor de staart. We zijn wat per ongeluk zo hoog geraakt, nu oppassen dat we niet "per ongeluk" omlaag duiken...
Maar ik blijf er vertrouwen in hebben. Zij die dreigden te zweven staan nu weer met de 2 voetjes op de grond...

09 Okt 2011, 18:09
Ancien

Den arbiter was weer in vorm vandaag, als hij na 15' rood trekt voor Dessaer krijgen we een gans andere match want dan moet Woluwe schuiven.
De laatste 25 minuten was Woluwe wel beter maar de vraag is of dit wel het geval zou geweest zijn met 11 tegen 10.
Tweede helft idem dito. komen die gasten 1-4 voor maar nog altijd met 11 en dan nog maar eens een fout en wederom geen rood. Het was dan ook al te laat maar ik blijf erbij, als de referee consequent fluit eindigen we nooit met 11 tegen 11;
Volgende match de 3 punten binnenhalen.

09 Okt 2011, 18:21
Ancien

Leeftijd: 38
salvador schreef:
De fout in de eerste helft had rood moeten zijn, maar niet elke scheids zou er rood voor geven, Laurent was aan het uitwijken naar buiten.

Laatste man die een doorgebroken speler neerlegt, altijd rood. Als niet elke scheidsrechter daarvoor rood geeft, dan weet ik het ook niet meer.

09 Okt 2011, 18:35
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Gilles schreef:
salvador schreef:
De fout in de eerste helft had rood moeten zijn, maar niet elke scheids zou er rood voor geven, Laurent was aan het uitwijken naar buiten.

Laatste man die een doorgebroken speler neerlegt, altijd rood. Als niet elke scheidsrechter daarvoor rood geeft, dan weet ik het ook niet meer.

Inderdaad, als hij dan toch beslist om te fluiten moet hij maar 1 kleur van kaart geven: ROOD! oftewel laten doorspelen, maar ni de gulden middenweg gaan zoeken!
Voor mij blijft daar het kantelmoment, we waren ze aan het wegblazen. Als Dessaer daar rood krijgt, valt die ploeg volgens mij volledig in elkaar achteraan.
Soit, 2-4 op ons kl*ten en op naar volgende week, maar hopelijk krijgen we die ref nooit meer, was echt te Zwak! voor 2de klasse.

09 Okt 2011, 18:41
Freak

Leeftijd: 35
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=SD2VQURM

Tis ni alleen bij ons dattem faalt blijkbaar

09 Okt 2011, 18:59
forumlegende

Leeftijd: 43
De eerste helft ging gelijk op vond ik. Wel weinig kansen langs beide kanten. Bij hen ging er eentje binnen, bij ons werd hij van de lijn gekeerd net voor de rust en dus 0-1 achter halverwege. We zijn dan goed uit de kleedkamer gekomen en de eerste twintig minuten waren we zeker en vast baas. Het wordt 1-1 nadat Verheyden de bal toch vrij makkelijk mag binnentikken op die hoekschop van Moreels en een beetje later mist Gallucci op onbegrijpelijke wijze de 2-1. Het vervolg kennen we he... Gepakt op de counter en op enkele minuten tijd 3 goals tegen. Dat het op het einde nog 2-4 wordt door die penaltygoal van Filipovic is enkel voer voor de statistieken.
We moeten er wel bijvertellen dat de onbekwame man in het zwart een groot aandeel had in het schrijven van het wedstrijdscenario. Zo weigert hij eerst Dessaer uit te sluiten na een fout op de doorgebroken Depoitre. Tis geen garantie dat we dan wel zouden gewonnen hebben ofzo maar ge zou toch een totaal ander spelbeeld gehad hebben. Bij onze strafschop deed hij zijn huzarenstukje trouwens nog eens over en kreeg hun keeper ook maar geel voor het onderuit halen van een doorgebroken speler.
Het was dus een match waarin alles een beetje tegenzat ook maar in sommige vorige wedstrijden zaten de omstandigheden wel mee. Geen man overboord dus en we moeten de nederlaag dan ook niet dramatiseren. Ons volgende week herpakken tegen Boussu en we kunnen zonder druk naar Charleroi afreizen. Ik ben wel benieuwd hoe onze coach de afwezigheid van Ken zal opvangen. Een duo Gbarssin-Verheyden lijkt mij in elk geval niet te werken omdat ge "ne loper" mist. Enfin, we zullen het wel zien zeker.

09 Okt 2011, 19:01
Ancien

zwawi schreef:
De eerste helft ging gelijk op vond ik. Wel weinig kansen langs beide kanten. Bij hen ging er eentje binnen, bij ons werd hij van de lijn gekeerd net voor de rust en dus 0-1 achter halverwege. We zijn dan goed uit de kleedkamer gekomen en de eerste twintig minuten waren we zeker en vast baas. Het wordt 1-1 nadat Verheyden de bal toch vrij makkelijk mag binnentikken op die hoekschop van Moreels en een beetje later mist Gallucci op onbegrijpelijke wijze de 2-1. Het vervolg kennen we he... Gepakt op de counter en op enkele minuten tijd 3 goals tegen. Dat het op het einde nog 2-4 wordt door die penaltygoal van Filipovic is enkel voer voor de statistieken.
We moeten er wel bijvertellen dat de onbekwame man in het zwart een groot aandeel had in het schrijven van het wedstrijdscenario. Zo weigert hij eerst Dessaer uit te sluiten na een fout op de doorgebroken Depoitre. Tis geen garantie dat we dan wel zouden gewonnen hebben ofzo maar ge zou toch een totaal ander spelbeeld gehad hebben. Bij onze strafschop deed hij zijn huzarenstukje trouwens nog eens over en kreeg hun keeper ook maar geel voor het onderuit halen van een doorgebroken speler.
Het was dus een match waarin alles een beetje tegenzat ook maar in sommige vorige wedstrijden zaten de omstandigheden wel mee. Geen man overboord dus en we moeten de nederlaag dan ook niet dramatiseren. Ons volgende week herpakken tegen Boussu en we kunnen zonder druk naar Charleroi afreizen. Ik ben wel benieuwd hoe onze coach de afwezigheid van Ken zal opvangen. Een duo Gbarssin-Verheyden lijkt mij in elk geval niet te werken omdat ge "ne loper" mist. Enfin, we zullen het wel zien zeker.

We hebben nog een breker maar die zat vandaag zelfs niet op de bank.

09 Okt 2011, 19:06
Vaste Waarde

Gilles schreef:
Vandaag een lesje gekregen van Woluwe. Ze waren veel scherper en speelden fantastisch pressing op onze man in balbezit. Ze hebben onze zwakke punten vandaag pijnlijk bloot gelegd, nl. snelheid achterin. De Castro zal een serieuze valling hebben, wat een slechte match van hem. Verder had woluwe altijd met 10 man moeten spelen na overduidelijk rood voor Dessaer, maar dat is praat achteraf.

ik ben blij dat ik het niet alleen gezien heb van de castro,werdt langs alle kanten voorbij gelopen.

09 Okt 2011, 19:12
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Iendrachter90 schreef:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=SD2VQURM

Tis ni alleen bij ons dattem faalt blijkbaar

Ne sukkelaar ist. Moet blijkbaar ne langen arm hebben bij de bond als hij zo hoog mag fluiten.

Iendracht nor 2e

09 Okt 2011, 19:23
Vaste Waarde

diene arbiter was een van de slechtste dat ik ooit al gezien heb,dessaer verschoot er zelf van dat hij maar geel trok ,en anders was het wel een andere match met de 0-0 toen.complete ofday ook van den arbiter???

09 Okt 2011, 19:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 215 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 15