|
|
| Pagina 8 van 15 |
[ 215 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Bericht Re: Eendracht Aalst - White Star Woluwe
Dessaer had sowieso rood moeten krijgen ipv geel. Bij ons vond ik eigenlijk weinig spelers op niveau acteren. Ik zou zeggen : een off-day, in de hand gewerkt door 1) de scheidsrechter met het niet rood voor Dessaer 2) Woluwe dat toch een goeie ploeg heeft. Er is geen man overboord, op naar volgende week, als we dan kunnen winnen is de match van vandaag vlug vergeten.
Ach ja, opgemerkt in vak C : Gilles doch het moet gezegd, het bleef rustig ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 09 Okt 2011, 19:40 |
|
|
Freak
ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat dat met De Schutter is. Is niet meer bij de kern, en Gbarssin, Vervaecken en Thompson krijgen de voorkeur.
goede of slechte voorbereiding, ik vind dat eigenlijk onbegrijpelijk. Ik hoop maar dat we volgende week de wedstrijd niet aanvatten met Gbarssin, want dienen verzet zich evenveel als ne zak patatten. |
| 09 Okt 2011, 19:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
|
| 09 Okt 2011, 20:06 |
|
|
Miniem
El Corredor schreef: ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat dat met De Schutter is. Is niet meer bij de kern, en Gbarssin, Vervaecken en Thompson krijgen de voorkeur. goede of slechte voorbereiding, ik vind dat eigenlijk onbegrijpelijk. Ik hoop maar dat we volgende week de wedstrijd niet aanvatten met Gbarssin, want dienen verzet zich evenveel als ne zak patatten. afgevallen als 16e man, kwam juist voor de match begon naar buiten met zijn kabas met een zuur lachske |
| 09 Okt 2011, 20:15 |
|
|
Reserve
El Corredor schreef: ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat dat met De Schutter is. Is niet meer bij de kern, en Gbarssin, Vervaecken en Thompson krijgen de voorkeur. goede of slechte voorbereiding, ik vind dat eigenlijk onbegrijpelijk. Ik hoop maar dat we volgende week de wedstrijd niet aanvatten met Gbarssin, want dienen verzet zich evenveel als ne zak patatten. Ik begrijp niet dat een De Castro al weken achter de feiten aanholt, uit positie speelt en zich regelmatig in de luren laat leggen,de voorkeur krijgt op een De Schutter. |
| 09 Okt 2011, 20:18 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat dat met De Schutter is. Is niet meer bij de kern, en Gbarssin, Vervaecken en Thompson krijgen de voorkeur. goede of slechte voorbereiding, ik vind dat eigenlijk onbegrijpelijk. Ik hoop maar dat we volgende week de wedstrijd niet aanvatten met Gbarssin, want dienen verzet zich evenveel als ne zak patatten. ja dat zou ik toch ook wel ne keer willen weten,vorig jaar toch ene van de beteren de meeste matchen en zoals ze hier ook schrijven schutterke op den back en dan kun je podevijn opschuiven? |
| 09 Okt 2011, 20:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De schutter moet altijd minstens op de bank zitten(eigenlijk zelfs in de basis staan),waarom dit niet gebeurd daar hebben we allemaal het raden naar.
|
| 09 Okt 2011, 20:20 |
|
|
Freak
suppo schreef: El Corredor schreef: ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat dat met De Schutter is. Is niet meer bij de kern, en Gbarssin, Vervaecken en Thompson krijgen de voorkeur. goede of slechte voorbereiding, ik vind dat eigenlijk onbegrijpelijk. Ik hoop maar dat we volgende week de wedstrijd niet aanvatten met Gbarssin, want dienen verzet zich evenveel als ne zak patatten. Ik begrijp niet dat een De Castro al weken achter de feiten aanholt, uit positie speelt en zich regelmatig in de luren laat leggen,de voorkeur krijgt op een De Schutter. De Castro was vandaag misschien niet goed, maar ik vind De Castro de voorbije matchen wel goed. Rukt mee op, levert veel goede voorzetten af in tegenstelling tot de afvalballen van Galucci. Kritiek op De Castro op basis van alle gespeelde matchen vind ik dus niet terecht, maar ach dat zijn onze grootste problemen niet voor de moment natuurlijk. |
| 09 Okt 2011, 20:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor schreef: De Castro was vandaag misschien niet goed, maar ik vind De Castro de voorbije matchen wel goed. Rukt mee op, levert veel goede voorzetten af in tegenstelling tot de afvalballen van Galucci. Kritiek op De Castro op basis van alle gespeelde matchen vind ik dus niet terecht, maar ach dat zijn onze grootste problemen niet voor de moment natuurlijk. Klopt. Maar vandaag tegen een snelle en vinnige tegenstrever kwam hij toch veel te kort hoor. |
| 09 Okt 2011, 20:23 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachter90 schreef: De schutter moet altijd minstens op de bank zitten(eigenlijk zelfs in de basis staan),waarom dit niet gebeurd daar hebben we allemaal het raden naar. als ge de castro vandaag bezig zag ja dan weet ik het ook nie meer hoor dat kan niels toch wel (veel) beter! |
| 09 Okt 2011, 20:23 |
|
|
Scholier
Eendracht Aalst – WS Woluwe
De ajuinen namen het op tegen de Brusselaars uit Woluwe. De thuisploeg ging, tegen de gang van het spel in, rusten met een 0-1 achterstand na een doelpunt van Loemba. Eendracht Aalst ging nadien nadrukkelijk op zoek naar de gelijkmaker en scoorde die ook vroeg in de tweede helft. WS Woluwe bleef gevaarlijk tegenprikken en liep verrassend uit tot 1-4. Aalst milderde nog in de slotfase na een penaltydoelpunt van Filipovic. bron: tweedeklasse.be |
| 09 Okt 2011, 20:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Ipv na een kwartier tegen 10 man te spelen, speelden we tegen 12 man... Die vent was duidelijk gekomen om de show te stelen, en met zo'n mannen loopt het altijd verkeerd af.
Niettemin had Galluci altijd de 2-1 moeten maken! Als je dan surplacer Gbarssin inbrengt voor kilometervreter Vandamme, dan weet je het wel. Deze kerel moet dus Ken voor een tiental weken doen vergeten... Een onbekwame wedstrijdleiding, zelf de kansen laten liggen, en een verdediging die zich op 5 min 3 keer laat ringeloren.. Mja liever nu eens 2-4 onderuit gaan, dan 3 keer op rij met 1-0 de boot in gaan. Volgende week revanche, al vrees ik voor ons middenveld. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 09 Okt 2011, 20:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
wittebolle schreef: Iendrachter90 schreef: De schutter moet altijd minstens op de bank zitten(eigenlijk zelfs in de basis staan),waarom dit niet gebeurd daar hebben we allemaal het raden naar. als ge de castro vandaag bezig zag ja dan weet ik het ook nie meer hoor dat kan niels toch wel (veel) beter! Dan heb je blijkbaar de andere wedstrijden van hem niet gezien,hem hier nu de grond in boren is er toch een beetje over. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Okt 2011, 20:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: wittebolle schreef: Iendrachter90 schreef: De schutter moet altijd minstens op de bank zitten(eigenlijk zelfs in de basis staan),waarom dit niet gebeurd daar hebben we allemaal het raden naar. als ge de castro vandaag bezig zag ja dan weet ik het ook nie meer hoor dat kan niels toch wel (veel) beter! Dan heb je blijkbaar de andere wedstrijden van hem niet gezien,hem hier nu de grond in boren is er toch een beetje over. Zal wel zijn, De Castro was vandaag mss minder, maar vond hem de voorbije weken absoluut niet slecht spelen! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 09 Okt 2011, 20:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: wittebolle schreef: Iendrachter90 schreef: De schutter moet altijd minstens op de bank zitten(eigenlijk zelfs in de basis staan),waarom dit niet gebeurd daar hebben we allemaal het raden naar. als ge de castro vandaag bezig zag ja dan weet ik het ook nie meer hoor dat kan niels toch wel (veel) beter! Dan heb je blijkbaar de andere wedstrijden van hem niet gezien,hem hier nu de grond in boren is er toch een beetje over. Idd,iedereen kan al is een slechte match hebben en de castro is tees seizoen toch een van de betere. |
| 09 Okt 2011, 20:31 |
|
| Pagina 8 van 15 |
[ 215 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Volgende |