Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 202 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 200 201 202 203 204 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 69
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
@parol,graag zou ik eens willen weten wanneer jullie een supportersvergadering plannen want ik heb toch een aantal vragen.

09 Okt 2011, 21:27
Ancien

iendracht mèn 2de vraa schreef:
@parol,graag zou ik eens willen weten wanneer jullie een supportersvergadering plannen want ik heb toch een aantal vragen.

Ik denk dat je niet de enige zal zijn, op de zandberg is ook het een en 't ander hoor ik vandaag. :hmm:

09 Okt 2011, 21:35
Freak

Leeftijd: 35
Hugo schreef:

Ik denk dat je niet de enige zal zijn, op de zandberg is ook het een en 't ander hoor ik vandaag. :hmm:

:boks: :D

09 Okt 2011, 22:39
Ancien

Leeftijd: 38
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
De Bilde was vandaag ook op den Iendracht,hij zou ook willen helpen om onze club te redden.

Ze zullen De Bilde dan wel moeten betalen, want gratis doet hij dat niet ;)

Da weet ik nog zo niet,maar wel een mooi gebaar van hem.

Inderdaad. Heeft een bekende kop, kan voor veel media- en sponsorbelangstelling zorgen. Is hier ook groot geworden. Zou mooi zijn als hij zijn schouders hier ook wil onderzetten.

10 Okt 2011, 9:13
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Inderdaad... en ondanks dat hij zich in zijn privé leven en op het plein niet echt populair heeft gemaakt, toen hij bij ons speelde was het nen droom van nen speler.

10 Okt 2011, 10:24
forumlegende

Was De Bilde er wel om ons te helpen? Misschien is hij nu in dienst van een of ander incassobureau... :D

10 Okt 2011, 14:23
Ancien

Leeftijd: 55
Werd op Brussels al gezegd dat Debilde, zou worden gevraagd. Hij was er naar het schijnt meteen voor te vinden.

10 Okt 2011, 16:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
DavidSeal schreef:
Werd op Brussels al gezegd dat Debilde, zou worden gevraagd. Hij was er naar het schijnt meteen voor te vinden.

Is dan ook dé kans het "goed te maken" met de iendrachtsups.

10 Okt 2011, 16:14
Ancien

BVW schreef:
DavidSeal schreef:

Is dan ook dé kans het "goed te maken" met de iendrachtsups.

Toen hij eens terugkwam met Willebroek, begon er daar ook eens een "jonge" snotter hem uit te kafferen van alles en nog wat, toen ik hem vroeg wat zijn probleem was begon hij over dat Porte-incident...Ik vroeg hem ook hoe oud hij was, 17 antwoorde hij. Tja, dan weet je het wel he :hmm: . Hij is er wel mee gestopt ;) Wat Debilde deed met Krist, valt niet goed te praten maar hij is met voorsprong de beste speler die ik ooit bij ons bezig zag, en ik kom ook al zo'n dikke 30j.kijken.

10 Okt 2011, 16:31
Junior

Leeftijd: 54
DavidSeal schreef:
Hugo schreef:
Wanneer je dat verslag leest in de krant waar de heer Krauch opdracht geeft aan mr Hutsebaut om de organisatie onder de loep te nemen dan kan men er toch niet onderuit dat de vorige bestuurders géén fouten hebben gemaakt?

Iedereen van de vorige besturen moet mea culpa slaan nietwaar, nu moeten we vooruit kijken wat de club betreft.
In het artikel van HLN over de aanstelling van Gilbert Hutsebaut lees ik een mooie zin, waar hij een oproep doet aan de voormalige bestuurders om terug te keren om mee te helpen om den Iendracht weer op de rails te krijgen.
That's the spirit, geen geruzie, moddergegooi of machtsvertoon, maar er samen met verenigde krachten tegenaan gaan om van den Iendracht een gezonde tweedeklasser te maken.
Juist nog de gepaste voorzitter vinden, ik heb het al gezegd , Mijnheer Vijverman was in mijn ogen hiervoor de geknipte persoon wegens zijn grote voetbalkennis en relaties in het voetbalmilieu.
Er zullen ongetwijfeld harde woorden gevallen zijn, maar als je echt clubliefde in je hebt dan laat je de club niet in de steek, misschien kan Mijnheer Hutsebaut een rol van bemiddelaar spelen om de oude bestuursleden en sponsors te overtuigen om weer mee te werken aan de heropstanding van Eendracht Aalst.
Allez, dat is zo een beetje mijn buikgevoel hoor mannen!
Iendrachter ben je voor het leven! :EA:

(y)

:juij:

10 Okt 2011, 17:12
Freak

Leeftijd: 45
vanavond hopelijk eindelijk eens info over de plannen en structuur, en een datum voor een supportersvergadering!

10 Okt 2011, 20:29
Knaap

Gilles was een goed speler op het niveau van aalst, maar daarna was de game snel over, ik vraag me echt af waarom ze die gast te pas en ten onpas willen opvoeren op TV, zijn analyse slaan op niks en zijn louter door een supportersbril bekeken.Dan is gert Verheyen een verandeming maar die is dan ook 10x slimmer dan de gilles.Internationaal veel te licht ivm zijn mogelijke hulp aan den iendracht...ik vrees dat we andere mensen gaan nodig hebben dat hem, dat is zo weer typisch iets tijdelijk.
We moeten een manager hebben met kennis van zaken, die 7/7 met de zaak bezig is en beschikt over de nodige connecties in de zakenwereld en de voetbalwereld, gilles is dat met alle respect niet.

11 Okt 2011, 12:01
Ancien

jamie schreef:
Gilles was een goed speler op het niveau van aalst, maar daarna was de game snel over, ik vraag me echt af waarom ze die gast te pas en ten onpas willen opvoeren op TV, zijn analyse slaan op niks en zijn louter door een supportersbril bekeken.Dan is gert Verheyen een verandeming maar die is dan ook 10x slimmer dan de gilles.Internationaal veel te licht ivm zijn mogelijke hulp aan den iendracht...ik vrees dat we andere mensen gaan nodig hebben dat hem, dat is zo weer typisch iets tijdelijk.
We moeten een manager hebben met kennis van zaken, die 7/7 met de zaak bezig is en beschikt over de nodige connecties in de zakenwereld en de voetbalwereld, gilles is dat met alle respect niet.

Snel over :lol: Allez, jong bij Anderlecht gespeeld en zonder dat ....met Porte mss nooit moeten vertrekken en achteraf nog PSV en in Engeland gespeeld, maar achteraf dus game snel over? Tja :hmm: Soit, dat is mijn gedacht he.

11 Okt 2011, 12:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
jamie schreef:
Dat zijn toch wel een hele hoop zaken op een hoop gegooid die op zich niets met deze situatie te maken hebben. Laat mij beginnen met te zeggen dat ik hem als analyst ook niet moet hebben, itt inderdaad een Gert Verheyen (tot mijn grote verbazing). Tot zover het gedeelte waarin ik je volg, maar dat is natuurlijk ook het niet relevante stuk. Hebben we iemand nodig met internationale naam ? Volgens mij duidelijk niet.
Is De Bilde een goede persoon hiervoor, heel veel opties hebben we hier eigenlijk in alle eerlijkheid niet hé. Tenzij weer ergens eene die politiek verbonden is, en dat is ook niet hetgeen we nu direkt nodig hebben.

Gaat De Bilde hier manager worden ? Ik dacht het ook niet, hij zal enkel dienen als uithangbord. Het zou maar al te gek zijn mocht hij effectief in naam van EA onderhandelignen beginnen voeren.
Ik ben niet helemaal overtuigd, maar 't is wel het proberen waard indien de Gilles zijn eisenpakket niet te zwaar doorweegt.

ps: dat allemaal als de geruchten kloppen, want voor zover ik weet is er nog geen bevestiging.

11 Okt 2011, 12:10
forumlegende

Als Dries Mertens vanavond schittert in Dusseldorf kan hij misschien ons ook nog eens van dienst zijn ?

11 Okt 2011, 13:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 200 201 202 203 204 289