|
|
| Pagina 205 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 203 204 205 206 207 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Iendrachter90 schreef: ajoin54 schreef: iendrachtlovers schreef: Inderdaad, kalm blijven, we hebben al vanalles meegemaakt met onzen 'Iendracht', hopen op het best ![]() lap, daar gaan we weer, uitspraken als: "laat ons hopen", "als", "indien", "ik heb horen zeggen", "naar het schijnt", zouden hier mogen verwijderd worden. Alleen berichten waar een naam bijstaat van de persoon die iets gezegd zou hebben zijn in dit verband relevant (vb Zwawi), dat kun je tenminste nagaan omtrent de echtheid, alle andere uitspraken zijn flauwekul en totaal irrelevant Ja alleen had zwawi niet verwacht dat zou gezegd worden dat het van hem kwam ![]() in dat geval is de persoon die hem toch geciteerd heeft verantwoordelijk voor zijn uitspraken! Zwawi moet maar reageren dan ! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 12 Okt 2011, 13:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Smetje schreef: Wat als het misloopt met dit bestuur? Zouden De Bruecker en/of De Roose dan terug willen overnemen? Ik heb ergens zo een gevoel dat De Roose dan terug op het voorplan zou willen treden. Ex-president Dirk De Bruecker heeft het over een vaudeville en keert niet terug. 'Blijkbaar ging De Smedt overhaast te werk. Met zijn opstappen en dat van Patrick Van Wesemael blijven nu slechts drie bestuurders over om een groot voetbalbedrijf te runnen. Eendracht verdient beter. Met deze bestuurders ga ik nooit meer in zee nadat we op straat geduwd werden. Ik spendeerde al mijn vrije tijd aan Aalst.' ![]() |
| 12 Okt 2011, 13:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat is dan Zwawi zijn eigen fout zeker ?
Zou ook beter ewa minder zjieveren. Vond het al straf dat diene zou gaan spreken in naam van OPC. _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Okt 2011, 13:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
iendrachtlovers schreef: Inderdaad, kalm blijven, we hebben al vanalles meegemaakt met onzen 'Iendracht', hopen op het best ![]() Met dat hopen gaan we ver komen - ben die processies van Echternach wel beu zenne... Promoveren, ambras, steil naar beneden (2 reeksen), weer promoveren, aanmodderen en ambras, promoveren, ambras en ??? Vroeg of laat zit er geen rek meer op den elastiek vrees ik en stopt den boel zoals bij Diest, Zwarte Leeuw, Union, enz. Waar ik me nog meer zorgen over maak, is het feit dat het precies reünietime is aan de top van onze club: Steven De Cock zit precies goed gebeiteld, er is een naam van een ex-voorzitter die steeds luider gonst, Wat is de volgende stap? Patrick De Cock terughalen uit den bak? Tzou schoon klinken - S & P De Cock Football Factory. Graag supportersvergadering asap - of hebben de heren visionairen schrik om nogmaals door het "gewone plebs" in hun hemd te worden gezet? Waar zitten al die voorvechters van de nieuwe bewindsploeg nu op dit forum? Even doofstom geworden als het bestuur zelf? |
| 12 Okt 2011, 13:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06 Berichten: 563 Leeftijd: 47 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Romario schreef: chunga schreef: @ panoleon, Hoe zit de situatie op de zandberg momenteel, daar stond toch ook het een en ander te gebeuren. Is het waar dat er vorige week geen trainingen waren voor de jeugd wegens staking van de trainers? Die zouden ook al een tijdje niet betaald worden. De mevrouw die de kantine daar openhoudt zou ook al een tijdje geen geld meer gezien hebben. Al de trainingen zijn vorige week doorgegaan dus geen staking,de betalingen worden deze week normaal in orde gebracht voor de mevrouw van de kantine ![]() Dan ben ik gerust, ik vroeg gewoon of het waar is nietwaar. |
| 12 Okt 2011, 13:07 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Dieje kerel dat den boel is ging komen uitkuisen is blijkbaar ook niet meer nodig. Zijn naam ontsnapt me nu maar in het Nieuwsblad stond dat er 'een kink in de kabel' was.
![]() |
| 12 Okt 2011, 13:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gilles schreef: Dieje kerel dat den boel is ging komen uitkuisen is blijkbaar ook niet meer nodig. Zijn naam ontsnapt me nu maar in het Nieuwsblad stond dat er 'een kink in de kabel' was. ![]() Hutsebaut? |
| 12 Okt 2011, 13:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
AN schreef: AN schreef: Er gaat een oproep gedaan worden tot de mensen van opc om zondag voor een massale protestactie te zorgen! Op vraag van onze zwawi, die mij vandaag heeft meegedeeld dat onze club binnen dit en twee maand zal opgedoekt worden door het samen onder 1 hoedje spelen van oa Steven de Cock en een ander persoon wiens naam mij niet is meegedeeld.Er zou naar verluid weeral geld verdwenen zijn en de maat is vol!!Als er hier iemand van opc op forum komt, mag die mij een pb sturen voor meer uitleg. Ik moet hier een correctie aan toevoegen:zwawi heeft persoonlijk niemand beticht van enige diefstal,zijn bedoeling is alleen om, samen met alle mensen die eendracht in hun hart dragen, een massale protestactie op te zetten tegen diegene die verantwoordelijk zijn voor de malaise binnen onze club, mijn steun heeft hij alvast! Met alle respect voor Zwawi,maar hij vroeg om zijn naam niet te vernoemen,hij gaat den boel ingang steken,maar hij weet van niets zo is het makkelijk natuurlijk om de anderen dan de schuld te geven,nog een klein vraagje AN ga je dan mee op de baricade staan??_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Okt 2011, 13:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
DT schreef: iendrachtlovers schreef: Inderdaad, kalm blijven, we hebben al vanalles meegemaakt met onzen 'Iendracht', hopen op het best ![]() Met dat hopen gaan we ver komen - ben die processies van Echternach wel beu zenne... Promoveren, ambras, steil naar beneden (2 reeksen), weer promoveren, aanmodderen en ambras, promoveren, ambras en ??? Vroeg of laat zit er geen rek meer op den elastiek vrees ik en stopt den boel zoals bij Diest, Zwarte Leeuw, Union, enz. Waar ik me nog meer zorgen over maak, is het feit dat het precies reünietime is aan de top van onze club: Steven De Cock zit precies goed gebeiteld, er is een naam van een ex-voorzitter die steeds luider gonst, Wat is de volgende stap? Patrick De Cock terughalen uit den bak? Tzou schoon klinken - S & P De Cock Football Factory. Graag supportersvergadering asap - of hebben de heren visionairen schrik om nogmaals door het "gewone plebs" in hun hemd te worden gezet? Waar zitten al die voorvechters van de nieuwe bewindsploeg nu op dit forum? Even doofstom geworden als het bestuur zelf? Echternach, ik vertrek morgenvroeg om 04.30 naar ginder tot zondag ( Wandelingen +- 25 km per dag ), ik zal daar eens een kaarsje doen branden voor onzen Iendracht Hopelijk op tijd terug voor de match zondag ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Okt 2011, 13:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Iendrachter90 schreef: Gilles schreef: Dieje kerel dat den boel is ging komen uitkuisen is blijkbaar ook niet meer nodig. Zijn naam ontsnapt me nu maar in het Nieuwsblad stond dat er 'een kink in de kabel' was. ![]() Hutsebaut? Jup. Die was het. |
| 12 Okt 2011, 13:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iendrachter90 schreef: Smetje schreef: Wat als het misloopt met dit bestuur? Zouden De Bruecker en/of De Roose dan terug willen overnemen? Ik heb ergens zo een gevoel dat De Roose dan terug op het voorplan zou willen treden. Ex-president Dirk De Bruecker heeft het over een vaudeville en keert niet terug. 'Blijkbaar ging De Smedt overhaast te werk. Met zijn opstappen en dat van Patrick Van Wesemael blijven nu slechts drie bestuurders over om een groot voetbalbedrijf te runnen. Eendracht verdient beter. Met deze bestuurders ga ik nooit meer in zee nadat we op straat geduwd werden. Ik spendeerde al mijn vrije tijd aan Aalst.' ![]() Niet met, maar terug opvolgen bedoel ik. Ik stel me gewoon de vraag "Wat als dit bestuur er de brui aan geeft?". Zouden de vorige dan terug op het voorplan treden (bv De Roose met zijn herstelplan dat klaar zou zijn) of is het dan helemaal gedaan? |
| 12 Okt 2011, 13:27 |
|
|
Smetje schreef: Iendrachter90 schreef: Smetje schreef: Wat als het misloopt met dit bestuur? Zouden De Bruecker en/of De Roose dan terug willen overnemen? Ik heb ergens zo een gevoel dat De Roose dan terug op het voorplan zou willen treden. Ex-president Dirk De Bruecker heeft het over een vaudeville en keert niet terug. 'Blijkbaar ging De Smedt overhaast te werk. Met zijn opstappen en dat van Patrick Van Wesemael blijven nu slechts drie bestuurders over om een groot voetbalbedrijf te runnen. Eendracht verdient beter. Met deze bestuurders ga ik nooit meer in zee nadat we op straat geduwd werden. Ik spendeerde al mijn vrije tijd aan Aalst.' ![]() Niet met, maar terug opvolgen bedoel ik. Ik stel me gewoon de vraag "Wat als dit bestuur er de brui aan geeft?". Zouden de vorige dan terug op het voorplan treden (bv De Roose met zijn herstelplan dat klaar zou zijn) of is het dan helemaal gedaan? Awel,daar willek naar toe é ![]() |
| 12 Okt 2011, 13:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Gilles schreef: Iendrachter90 schreef: Gilles schreef: Dieje kerel dat den boel is ging komen uitkuisen is blijkbaar ook niet meer nodig. Zijn naam ontsnapt me nu maar in het Nieuwsblad stond dat er 'een kink in de kabel' was. ![]() Hutsebaut? Jup. Die was het. Ja zie, sommige mensen kunnen niet tegen kuisproducten hé... Als ge ne grote schoonmaak houdt, komt er dikwijls al eens iets naar boven hé... De blitscarrières zijn wel niet meer te tellen hé: nieuwe voorzitter weg na twee weken, Mr. Proper vrijdag/zaterdag in de krant en dinsdag al weg, wie doet beter??? Ik zie er wel een constante in feitelijk - degenen die effectief iets doen, vliegen eruit, degenene die niks doen, mogen precies blijven... Parol, ik zou me al maar vasthouden als ik van u was... Laatst gewijzigd door DT op 12 Okt 2011, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 12 Okt 2011, 13:29 |
|
|
DT schreef: Gilles schreef: Iendrachter90 schreef: Hutsebaut? Jup. Die was het. Ja zie, sommige mensen kunnen niet tegen kuisproducten hé... Als ge ne grote schoonmaak houdt, komt er dikwijls al eens iets naar boven hé... De blitscarrières zijn wel niet meer te tellen hé: nieuwe voorzitter weg na twee weken, Mr. Proper vrijdag/zaterdag in de krant en dinsdag al weg, wie doet beter??? Hij is maandag weggestemd door de raad van bestuur blijkbaar |
| 12 Okt 2011, 13:30 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: DT schreef: Gilles schreef: Jup. Die was het. Ja zie, sommige mensen kunnen niet tegen kuisproducten hé... Als ge ne grote schoonmaak houdt, komt er dikwijls al eens iets naar boven hé... De blitscarrières zijn wel niet meer te tellen hé: nieuwe voorzitter weg na twee weken, Mr. Proper vrijdag/zaterdag in de krant en dinsdag al weg, wie doet beter??? Hij is maandag weggestemd door de raad van bestuur blijkbaar I rest my case |
| 12 Okt 2011, 13:32 |
|
| Pagina 205 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 203 204 205 206 207 … 289 Volgende |