|
|
| Pagina 209 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 207 208 209 210 211 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
gweninho schreef: iendrachtlovers schreef: De sponsors Federale verzekering ,Windsor en Woonbemiddeling hebben hun vertrouwen in EA herbevestigd. We verwelkomen “Visbedrijf De Troyer” uit Oordegem als een nieuwe sponsorpartner.” Met alle respect, maar dit zijn niet de sponsors die geld gaan binnenbrengen. Ze laten een plakkaatjen zetten, en oow ja wie weet betalen ze het. Ik begrijp jullie wantrouwen,maar je moet wel verder met deze ploeg.Er zijn geen andere kandidaten,anders waren ze al opgedoken.Vooral Frans Krauch wordt hier onderschat,ik denk dat iedereen eens alles in perspectief moet zien.Frans is een nuchter persoon die de onregelmatigheden zal aanpakken. ![]() |
| 13 Okt 2011, 11:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
CALIMERO schreef: gweninho schreef: iendrachtlovers schreef: De sponsors Federale verzekering ,Windsor en Woonbemiddeling hebben hun vertrouwen in EA herbevestigd. We verwelkomen “Visbedrijf De Troyer” uit Oordegem als een nieuwe sponsorpartner.” Met alle respect, maar dit zijn niet de sponsors die geld gaan binnenbrengen. Ze laten een plakkaatjen zetten, en oow ja wie weet betalen ze het. Ik begrijp jullie wantrouwen,maar je moet wel verder met deze ploeg.Er zijn geen andere kandidaten,anders waren ze al opgedoken.Vooral Frans Krauch wordt hier onderschat,ik denk dat iedereen eens alles in perspectief moet zien.Frans is een nuchter persoon die de onregelmatigheden zal aanpakken. ![]() Het maakt mij eigenlijk al lang niet meer uit wie het hier aanpakt... zolang het maar wordt aangepakt. _________________
|
| 13 Okt 2011, 12:04 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Bakkie schreef: iendrachtlovers schreef: De sponsors Federale verzekering ,Windsor en Woonbemiddeling hebben hun vertrouwen in EA herbevestigd. We verwelkomen “Visbedrijf De Troyer” uit Oordegem als een nieuwe sponsorpartner.” De Troyer is ook niet de grote hoofdvogel,maar een klein visken is het toch ook niet ![]() tis te hopen dat geen gladde paling is |
| 13 Okt 2011, 13:16 |
|
|
Nationale Ploeg
acrid schreef: Bakkie schreef: iendrachtlovers schreef: De sponsors Federale verzekering ,Windsor en Woonbemiddeling hebben hun vertrouwen in EA herbevestigd. We verwelkomen “Visbedrijf De Troyer” uit Oordegem als een nieuwe sponsorpartner.” De Troyer is ook niet de grote hoofdvogel,maar een klein visken is het toch ook niet ![]() tis te hopen dat geen gladde paling is het ruikt in elk geval naar rotte vis! |
| 13 Okt 2011, 13:58 |
|
|
Knaap
Ik hoop dat het oude bestuur uberhaupt nog wil overnemen na de schandalige manier waarop ze aan de deur zijn gezet.
ik zou voorstellen om de bedenkers en uitvoerders van deze vaudeville allemaal een zitje te geven niet meer in het bestuur maar gewoon op tribune en laat het runnen van de club over aan mensen die hiervoor capabel zijn en beschikken over de nodige financiele middelen, visie, connecties & kennis. Maw laat de de cocks en co aub erbuiten en haal mensen binnen die een toegevoegde waarde zijn. Als FDR bezig is met een herstelplan laat dan aub deze man zijn voorstel doen en luister aandachtig, ik kan me best voorstellen dat hij wel eist dat die amateurs die er nu zitten de zaak verlaten, ze zetten een succesformatie opzij en wat krijgen we in de plaats????zelfs de jeugdtrainers worden niet meer betaald en de voorzitter stapt op na ocharme 2 weken, komaan dat kan toch niemand serieus nemen. Graag speodig aktie, daarvoor dient een bestuur, om te besturen, de laatste 3 weken zien en horen we niks maw die mensen weten geen raad met wat er op hen afkomt dus maak graag plaats voor diegene die misschien wel een weldoordacht plan hebben. |
| 13 Okt 2011, 15:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jamie schreef: Ik hoop dat het oude bestuur uberhaupt nog wil overnemen na de schandalige manier waarop ze aan de deur zijn gezet. ik zou voorstellen om de bedenkers en uitvoerders van deze vaudeville allemaal een zitje te geven niet meer in het bestuur maar gewoon op tribune en laat het runnen van de club over aan mensen die hiervoor capabel zijn en beschikken over de nodige financiele middelen, visie, connecties & kennis. Maw laat de de cocks en co aub erbuiten en haal mensen binnen die een toegevoegde waarde zijn. Als FDR bezig is met een herstelplan laat dan aub deze man zijn voorstel doen en luister aandachtig, ik kan me best voorstellen dat hij wel eist dat die amateurs die er nu zitten de zaak verlaten, ze zetten een succesformatie opzij en wat krijgen we in de plaats????zelfs de jeugdtrainers worden niet meer betaald en de voorzitter stapt op na ocharme 2 weken, komaan dat kan toch niemand serieus nemen. Graag speodig aktie, daarvoor dient een bestuur, om te besturen, de laatste 3 weken zien en horen we niks maw die mensen weten geen raad met wat er op hen afkomt dus maak graag plaats voor diegene die misschien wel een weldoordacht plan hebben. Het fijne gaan we er nooit van weten,maar van het vorige bestuur wisten we wel iets,leugens die ze de supps wijs maakten,tot er iemand de schuld zei 1.300.000€ ach wa moet ne mens er nog van denken,ik ben het kotsbeu ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Okt 2011, 16:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
jamie schreef: Ik hoop dat het oude bestuur uberhaupt nog wil overnemen na de schandalige manier waarop ze aan de deur zijn gezet. ik zou voorstellen om de bedenkers en uitvoerders van deze vaudeville allemaal een zitje te geven niet meer in het bestuur maar gewoon op tribune en laat het runnen van de club over aan mensen die hiervoor capabel zijn en beschikken over de nodige financiele middelen, visie, connecties & kennis. Maw laat de de cocks en co aub erbuiten en haal mensen binnen die een toegevoegde waarde zijn. Als FDR bezig is met een herstelplan laat dan aub deze man zijn voorstel doen en luister aandachtig, ik kan me best voorstellen dat hij wel eist dat die amateurs die er nu zitten de zaak verlaten, ze zetten een succesformatie opzij en wat krijgen we in de plaats????zelfs de jeugdtrainers worden niet meer betaald en de voorzitter stapt op na ocharme 2 weken, komaan dat kan toch niemand serieus nemen. Graag speodig aktie, daarvoor dient een bestuur, om te besturen, de laatste 3 weken zien en horen we niks maw die mensen weten geen raad met wat er op hen afkomt dus maak graag plaats voor diegene die misschien wel een weldoordacht plan hebben. Had FDR en Co.destijds wat opgelet en normaal gedaan, waren ze nooit aan de kant geschoven en moesten ze nu met geen herstelplan komen aandraven. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 13 Okt 2011, 16:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
jamie schreef: Ik hoop dat het oude bestuur uberhaupt nog wil overnemen na de schandalige manier waarop ze aan de deur zijn gezet. ik zou voorstellen om de bedenkers en uitvoerders van deze vaudeville allemaal een zitje te geven niet meer in het bestuur maar gewoon op tribune en laat het runnen van de club over aan mensen die hiervoor capabel zijn en beschikken over de nodige financiele middelen, visie, connecties & kennis. Maw laat de de cocks en co aub erbuiten en haal mensen binnen die een toegevoegde waarde zijn. Als FDR bezig is met een herstelplan laat dan aub deze man zijn voorstel doen en luister aandachtig, ik kan me best voorstellen dat hij wel eist dat die amateurs die er nu zitten de zaak verlaten, ze zetten een succesformatie opzij en wat krijgen we in de plaats????zelfs de jeugdtrainers worden niet meer betaald en de voorzitter stapt op na ocharme 2 weken, komaan dat kan toch niemand serieus nemen. Graag speodig aktie, daarvoor dient een bestuur, om te besturen, de laatste 3 weken zien en horen we niks maw die mensen weten geen raad met wat er op hen afkomt dus maak graag plaats voor diegene die misschien wel een weldoordacht plan hebben. ![]() |
| 13 Okt 2011, 18:05 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Ik heb het gevoel dat het enkel nog wachten is op de laatste druppel die de emmer doet overlopen
![]() |
| 13 Okt 2011, 18:28 |
|
|
Vaste Waarde
Correctie: schuld bedraagt ondertussen 1.7 milj euroloekes.
Onze club blijft verder leeggeplunderd worden, hoelang verdragen we dit nog? Tijd voor actie indien geen reactie vanuit het bestuur van iemand die het lef heeft om de confrontatie aan te gaan. Of nee wacht om het met jullie woorden van zondag te zeggen ( in het restaurant na de match) : Jullie zijn SOEP SOERT EN CINEMA! : KAn goed zijn maar ik steel tenminste niet uit iemand anders zak! |
| 13 Okt 2011, 19:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
jamie schreef: Ik hoop dat het oude bestuur uberhaupt nog wil overnemen na de schandalige manier waarop ze aan de deur zijn gezet. ik zou voorstellen om de bedenkers en uitvoerders van deze vaudeville allemaal een zitje te geven niet meer in het bestuur maar gewoon op tribune en laat het runnen van de club over aan mensen die hiervoor capabel zijn en beschikken over de nodige financiele middelen, visie, connecties & kennis. Maw laat de de cocks en co aub erbuiten en haal mensen binnen die een toegevoegde waarde zijn. Als FDR bezig is met een herstelplan laat dan aub deze man zijn voorstel doen en luister aandachtig, ik kan me best voorstellen dat hij wel eist dat die amateurs die er nu zitten de zaak verlaten, ze zetten een succesformatie opzij en wat krijgen we in de plaats????zelfs de jeugdtrainers worden niet meer betaald en de voorzitter stapt op na ocharme 2 weken, komaan dat kan toch niemand serieus nemen. Graag speodig aktie, daarvoor dient een bestuur, om te besturen, de laatste 3 weken zien en horen we niks maw die mensen weten geen raad met wat er op hen afkomt dus maak graag plaats voor diegene die misschien wel een weldoordacht plan hebben. correctie, de jeugdtrainers zijn voor de maand september sinds gisteren betaald. Bijkomend is het zeer dringende onderhoud van het kunstgras sinds vandaag gedaan. _________________ geer'n bè |
| 13 Okt 2011, 20:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
panoleon schreef: correctie, de jeugdtrainers zijn voor de maand september sinds gisteren betaald. Bijkomend is het zeer dringende onderhoud van het kunstgras sinds vandaag gedaan. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Okt 2011, 20:17 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Nieuw bestuur, oud bestuur. Dat op zich maakt toch allemaal geen verschil?
Het probleem ligt blijkbaar hem in de onduidelijkheid betreffende wie als voorzitter/sterke man de club kan/mag leiden met ijzeren hand lees: consequent en met de juiste ondersteuning binnen de club. Om te beginnen een full-time manager die als rechterhand van dit soort voorzitter fungeert en er een klankbord van is binnen de hele organisatie. Dit impliceert dat het hele organigram van de club wordt geleid door de manager. Geen eilandjes meer of dissidente 'afdelingen' binnen de club! Jeugdopleiding, financiën, resto en cafetaria, uitbesteding van de eetzalen en kantines enz. zouden door de manager moeten worden gedelegeerd, met uitzondering van de sponsorwerving en organisatie van evenementen. Hoe de situatie momenteel is weet ik niet. Ik weet wat ik op dit forum verneem. Als de waarheid, zoals in de meeste gevallen ergens tussenin ligt, dan nog ziet het er niet goed uit (ik druk me zacht uit). Hoe kom je daar dan uit? Een bom smijten? Acties? Welke dan? En wat ga je eisen? Aan wie? Nu, het zal voor de insiders die het goed met de club voorhebben (jawel, die zijn nog altijd in de meerderheid) wel al lang duidelijk zijn waar het schoentje wringt. Waarom met hen eens geen bijeenkomst beleggen? Ik meen te mogen denken dat je van hen veel bruikbaarder info kan krijgen dan van een bestuur waarvan het mes op de keel staat en die verdomd goed weet dat wat ze ook vertellen, het niet wordt geloofd of tenminste in twijfel wordt getrokken. Met recht en reden trouwens gezien de recente ontwikkelingen... |
| 13 Okt 2011, 20:33 |
|
|
Vaste Waarde
Er is geen enkele reden tot paniek, maar we willen rustig kunnen blijven doorwerken. Ronny De Smedt en Pat Van Wesemael werken trouwens nog met ons mee. Elke dag zijn er afspraken, maar iedereen weet dat de grote schuld niet van vandaag op morgen kan worden opgekuist. Doch de schuld vormt niet zo'n dreiging dat we zullen ten onder gaan. Sedert 12 september is er trouwens geen nieuwe schuld bijgemaakt. Er zal gecommuniceerd worden met de supporters maar we wachten nog even op enkele bevestigingen om interessante mededelingen te kunnen doen.
Goede voorstellen om de club te helpen zijn altijd welkom. Ik wil met elke supporter die constructieve voorstellen heeft, afspraken maken binnen de weinige tijd die ik nog over heb. Ons doel blijft de licentie halen! |
| 13 Okt 2011, 21:04 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53 Berichten: 202 Locatie: haaltert |
parol schreef: Er is geen enkele reden tot paniek, maar we willen rustig kunnen blijven doorwerken. Ronny De Smedt en Pat Van Wesemael werken trouwens nog met ons mee. Elke dag zijn er afspraken, maar iedereen weet dat de grote schuld niet van vandaag op morgen kan worden opgekuist. Doch de schuld vormt niet zo'n dreiging dat we zullen ten onder gaan. Sedert 12 september is er trouwens geen nieuwe schuld bijgemaakt. Er zal gecommuniceerd worden met de supporters maar we wachten nog even op enkele bevestigingen om interessante mededelingen te kunnen doen. Goede voorstellen om de club te helpen zijn altijd welkom. Ik wil met elke supporter die constructieve voorstellen heeft, afspraken maken binnen de weinige tijd die ik nog over heb. Ons doel blijft de licentie halen! |
| 13 Okt 2011, 21:24 |
|
| Pagina 209 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 207 208 209 210 211 … 289 Volgende |