Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 213 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 211 212 213 214 215 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
ajoin54 schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Ajoin54, ik volg je daarin, dat men inderdaad moet opletten zomaar dingen hier te posten zonder man en paard te noemen.

Maar als er nu één iemand is die ik met zijn goede bedoelingen vertrouw, is het wel iemand als Neutralboy. En zijn frustratie deel ik 100%.

Als hij dan nog uitleg wil gaan vragen en dan zo belachelijk gemaakt wordt door een bende amateurs die zich CEO wanen, maar wel de club nog verder doen afglijden, dan kan het voor mijn part ook allemaal mijn rug op.

Ik ben al sinds 1987 hevig supporter, en het doet mij allemaal heel veel pijn aan het Iendracht hart, maar uiteindelijk gaat er niks veranderen.
We zijn toch al failliet (jaja, sommigen denken dat we dat bedragje van 1,3 miljoen wel zullen wegwerken en ondertussen een stabiele 2deklasser worden :lol: ).
Maar als dit bestuur eindelijk ophoepelt hou ik mijn hart al vast welke lokale ondernemer zich deze keer wil profileren, daarbij de taak volledig onderschattend en op dezelfde amateuristische wijze verder werkt.

We zijn aanbeland op het niveau van een lokale vierde en met wat geluk derdeklasser.
Wat een ploeg en stad met het potentieel als Aalst nodig heeft is een PROFESSIONEEL bestuur dat met verstand van zaken beleid voert, niet de kloefkappers (al dan niet met goede of slechte bedoelingen) die we al sinds 1919 hebben gehad (bij wijze van spreken).

als dat zo is, dan vrees ik dat je alleen iets kan teweeg brengen bij de sups door idd die personen te noemen, en dat kan alleen als je 200% zeker bent dat alle feiten kloppen, indien niet, ben ik uiteraard zoals jij van mening dat je dan dit bericht beter niet post, geeft alleen maar irritatie, speculatie, nodeloze discussies hier op het forum, en maken we ons eigenlijk nog meer belachelijk dan we nu al zijn (gemaakt).

Juridisch gezien opletten met op openbare fora namen te noemen ;)
Het gaat hem 1 persoon die ons verder leegpluimt en de schuld is wel degelijk opgelopen tot 1.7 miljoen.
Ik kan alleen ni zeggen van wie het komt omdat die persoon zelf 15000 eurokes heeft neergeteld voor de vzw , maar er uit kan gebonjourd worden zolang deze man de plak zwaait.

15 Okt 2011, 10:10
Freak

Leeftijd: 42
Bram schreef:
We zijn toch al failliet (jaja, sommigen denken dat we dat bedragje van 1,3 miljoen wel zullen wegwerken en ondertussen een stabiele 2deklasser worden :lol: ).

Eerste voorwaarde om een stabiele 2de klasser te worden is vooral uw sportief handhaven in 2de klasse.
Als ge natuurlijk in Oktober al begint te roepen dat er spelers buiten moeten, dan schiet ge simpelweg in uw eigen voet.
Op het bestuur schieten kan mij eerlijk gezegd geen bal schelen, maar hou de druk toch weg van de spelersgroep !!! Laat ons als supporters tenminste dat nog hebben; wekelijks nog naar ons match komen kijken (voor zolang het nog duurt) en er plezier aan beleven. God weet draaien we zelfs een mooi jaar ?
Maar ik merk dat sommigen hun plezier uit andere dingen halen.... :hmm:

Dat de spelers hier vernoemd worden, is wel het gevolg van het wanbeleid van de besturen.
Het sportieve primeert, akkoord, maar met de besturen die hier al gepasseerd zijn, kan het heel goe zijn dat er gewoon genen bal meer zal rollen op termijn. En dat er al heel veel leden van het bestuur geweest zijn die zich respectloos gedroegen en gedragen tov supporters (zie Neutralboy nu), is geweten en gewoon schandalig. De supporters zijn notabene de enigste die er altijd geweest zijn en altijd zullen zijn. Die bende zakkenvullers en dikkenekken zorgen ervoor dat er een heel deel supps de moed niet meer hebben om zich in te zetten voor het voortbestaan van de club. Proficiat zeg ik daar tegen! Laat ze maar content zijn met het gepikte geld!

15 Okt 2011, 10:11
Miniem

Leeftijd: 51
Neutralboy schreef:
ajoin54 schreef:
Ajoin54, ik volg je daarin, dat men inderdaad moet opletten zomaar dingen hier te posten zonder man en paard te noemen.

Maar als er nu één iemand is die ik met zijn goede bedoelingen vertrouw, is het wel iemand als Neutralboy. En zijn frustratie deel ik 100%.

Als hij dan nog uitleg wil gaan vragen en dan zo belachelijk gemaakt wordt door een bende amateurs die zich CEO wanen, maar wel de club nog verder doen afglijden, dan kan het voor mijn part ook allemaal mijn rug op.

Ik ben al sinds 1987 hevig supporter, en het doet mij allemaal heel veel pijn aan het Iendracht hart, maar uiteindelijk gaat er niks veranderen.
Maar als dit bestuur eindelijk ophoepelt hou ik mijn hart al vast welke lokale ondernemer zich deze keer wil profileren, daarbij de taak volledig onderschattend en op dezelfde amateuristische wijze verder werkt.

We zijn aanbeland op het niveau van een lokale vierde en met wat geluk derdeklasser.
Wat een ploeg en stad met het potentieel als Aalst nodig heeft is een PROFESSIONEEL bestuur dat met verstand van zaken beleid voert, niet de kloefkappers (al dan niet met goede of slechte bedoelingen) die we al sinds 1919 hebben gehad (bij wijze van spreken).

als dat zo is, dan vrees ik dat je alleen iets kan teweeg brengen bij de sups door idd die personen te noemen, en dat kan alleen als je 200% zeker bent dat alle feiten kloppen, indien niet, ben ik uiteraard zoals jij van mening dat je dan dit bericht beter niet post, geeft alleen maar irritatie, speculatie, nodeloze discussies hier op het forum, en maken we ons eigenlijk nog meer belachelijk dan we nu al zijn (gemaakt).

Het gaat hem 1 persoon die ons verder leegpluimt en de schuld is wel degelijk opgelopen tot 1.7 miljoen.
Ik kan alleen ni zeggen van wie het komt omdat die persoon zelf 15000 eurokes heeft neergeteld voor de vzw , maar er uit kan gebonjourd worden zolang deze man de plak zwaait.

Allée , als da klopt worden er dan toch al correcte cijfers weergegeven vanuit het bestuur naar de leden van de VZW ! Is al positief was vroeger niet het geval :lol: sorry kon het nie laten deze voorzet binnen te trappen !

15 Okt 2011, 10:44
Miniem

Verbechio schreef:
Bram schreef:

Eerste voorwaarde om een stabiele 2de klasser te worden is vooral uw sportief handhaven in 2de klasse.
Als ge natuurlijk in Oktober al begint te roepen dat er spelers buiten moeten, dan schiet ge simpelweg in uw eigen voet.
Op het bestuur schieten kan mij eerlijk gezegd geen bal schelen, maar hou de druk toch weg van de spelersgroep !!! Laat ons als supporters tenminste dat nog hebben; wekelijks nog naar ons match komen kijken (voor zolang het nog duurt) en er plezier aan beleven. God weet draaien we zelfs een mooi jaar ?

Dat de spelers hier vernoemd worden, is wel het gevolg van het wanbeleid van de besturen.
Het sportieve primeert, akkoord, maar met de besturen die hier al gepasseerd zijn, kan het heel goe zijn dat er gewoon genen bal meer zal rollen op termijn. En dat er al heel veel leden van het bestuur geweest zijn die zich respectloos gedroegen en gedragen tov supporters (zie Neutralboy nu), is geweten en gewoon schandalig. De supporters zijn notabene de enigste die er altijd geweest zijn en altijd zullen zijn. Die bende zakkenvullers en dikkenekken zorgen ervoor dat er een heel deel supps de moed niet meer hebben om zich in te zetten voor het voortbestaan van de club. Proficiat zeg ik daar tegen! Laat ze maar content zijn met het gepikte geld!

Content , aan de schandpaal met zo'n mannen .. Sorry voor de uitdrukking ! Er bestaat zoiets als "situaties" die kunnen leiden tot de persoonlijke aansprakelijkheid van bestuurders :wow: ! Dat ze daar maar eens werk van maken !

15 Okt 2011, 11:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
@parol : Wanneer is de volgende supportersvergadering? Deze is toch voor iedereen toegankelijk net zoals de constructieve vergadering van vorige keer?

15 Okt 2011, 12:10
Scholier

Leeftijd: 55
De Rosse schreef:
Verbechio schreef:
Bram schreef:

Content , aan de schandpaal met zo'n mannen .. Sorry voor de uitdrukking ! Er bestaat zoiets als "situaties" die kunnen leiden tot de persoonlijke aansprakelijkheid van bestuurders :wow: ! Dat ze daar maar eens werk van maken !

overal in welke sport dan ook blijft er geld aan de vingers plakken, het is nu éénmaal zo verleidelijk en wie aan de bron zit eet altijd mee, de ene een beetje meer dan de andere maar soit, maar hier elke dag zitten zeiken en verwijten maken op het bestuur of het nu het nieuwe is of het oude dat blijft al gelijk, maar daarmee komen we geen stap korter bij een oplossing, laat de mensen die er het verstand voor hebben het maar proberen op te lossen en dat wij supporters ons maar bezig houden met het steunen van ons ploegsken want dat is ook niet onbelangrijk, als we de boeken van alle andere ploegen in 2de eens zouden mogen inkijken dan zouden wij allemaal nog eens zwaar kunnen verschieten wees gerust, maar daar komt het bestuur daarmee waarschijnlijk niet naar buiten, is dat dan beter?? het is niet altijd en overal rozengeur en maneschijn, den dag dat den iendracht niet meer in het nieuws komt dan zijn we dood want ik heb nog nooit niet anders geweten, zoals ze bij charleroi veranderen van trainer zo veranderen wij van bestuur, ach ja het is overal wel iets zeker, ik ben dat al lang gewoon

15 Okt 2011, 12:22
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
Neutralboy schreef:
ajoin54 schreef:

wel verdomme, wie is die 1 persoon dan die ons verder leegzuigt?
"Juridisch gezien", hahaha, ja, juridisch gezien kunnen die gasten die met de kassa's zijn vertrokken dan ook maar ten tonele gevoerd worden als het em zo zit.

15 Okt 2011, 12:56
Vaste Waarde

ajoin54 schreef:
Neutralboy schreef:
ajoin54 schreef:

wel verdomme, wie is die 1 persoon dan die ons verder leegzuigt?
"Juridisch gezien", hahaha, ja, juridisch gezien kunnen die gasten die met de kassa's zijn vertrokken dan ook maar ten tonele gevoerd worden als het em zo zit.

als je 200% recht in je schoenen staat, dus met bewijzen, riskeer je niks als klokkenluider, zie maar naar Hasselt; anders is dit het vermelden niet waard.

15 Okt 2011, 12:58
Miniem

chunga schreef:
@parol : Wanneer is de volgende supportersvergadering? Deze is toch voor iedereen toegankelijk net zoals de constructieve vergadering van vorige keer?

Ik zou eens willen opteren voor een supportersvergadering per supportersclub ! Dit maakt de vergaderingen persoonlijker , intiemer en verkleint de afstand tussen bestuur , supporter en supportersclub ! Volgens mij is dit een noodzaak ! Tevens is het ook aangenamer en er kunnen ook meer gerichte vragen gesteld worden. Sommige supporters hebben moeilijkheden om te praten voor een grote groep (een groep mensen die ze amper kennen) en hebben het gemakkelijker hun zegje te doen in bijzijn van hun vrienden van hun supportersclub ! Zo ; als supportersclub geef je aan dat elk lid belangrijk is ...! tot daar mijn betoog ! :)

15 Okt 2011, 13:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
De Rosse schreef:
chunga schreef:

Ik zou eens willen opteren voor een supportersvergadering per supportersclub ! Dit maakt de vergaderingen persoonlijker , intiemer en verkleint de afstand tussen bestuur , supporter en supportersclub ! Volgens mij is dit een noodzaak ! Tevens is het ook aangenamer en er kunnen ook meer gerichte vragen gesteld worden. Sommige supporters hebben moeilijkheden om te praten voor een grote groep (een groep mensen die ze amper kennen) en hebben het gemakkelijker hun zegje te doen in bijzijn van hun vrienden van hun supportersclub ! Zo ; als supportersclub geef je aan dat elk lid belangrijk is ...! tot daar mijn betoog ! :)

Het "bestuur" maakt nu al geen tijd vrij voor een algemene supportersvergadering.
Wat zouden ze dan gaan vergaderen met elke supportersclub appart?! :crazy:
En wie schrik heeft om voor een grote groep te spreken, kan nog altijd zijn vragen doorspelen aan iemand die mondiger is.
Wat mij betreft dus totaal overbodig.

15 Okt 2011, 13:51
forumlegende

Leeftijd: 69
Neutralboy schreef:
ajoin54 schreef:
Neutralboy schreef:
Correctie: schuld bedraagt ondertussen 1.7 milj euroloekes.
Onze club blijft verder leeggeplunderd worden, hoelang verdragen we dit nog?
Tijd voor actie indien geen reactie vanuit het bestuur van iemand die het lef heeft om de confrontatie aan te gaan.
Of nee wacht om het met jullie woorden van zondag te zeggen ( in het restaurant na de match) : Jullie zijn SOEP SOERT EN CINEMA! : KAn goed zijn maar ik steel tenminste niet uit iemand anders zak!

wie heeft je dat gezegd, of waar heb je dat gehoord? Op café? :wadde:

Mijn bron(nen) zijn mensen die aan de zijlijn staan van het bestuur ( ale wat er nog van overschiet) en die het goed menen met den eendracht .
Deze personen belden me zelf persoonlijk op om te vragen of ik de supps zou kunnen mobiliseren om 1 persoon buiten te werken die momenteel de club verder kapotmaakt ( El corredor weet wel wie ik bedoel).
Ik heb echter vriendelijk bedankt omdat ik al genoeg de commentaar krijg van soep en cinema te zijn ( zondag in het restaurant nog) en dit omdat ik op de man af ging vragen hoe het nu juist zit ivm verdere uitleg en communicatie naar ons supps toe.
Maar na het lezen van jullie commentaren , ik wil alleen den interessanten uithangenn, en de persoonlijke verwijten kan het mij allemaal gestolen worden wie waar schuldig aan is en wie wat wil doen.
Gaan we failliet voor mij goed , blijven we verder desteren voor mij ook goed maar voor mij hoeft het niet per se meer.
Indien failliet zal dit mijn zondagen met vrouw en kind ten goede komen. ( Voor deze mensen ben ik geen soep )
Denk ervan wat jullie willen maar kom van jullie wolkje dat alles in orde komt op deze manier.
We spreken elkaar nog met nieuwjaar.

Mijn vraag naar jou en die mensen is héél eenvoudig,wanneer er onregelmatigheden zijn vastgesteld en wij stevenen daadwerkelijk af op een drama waarom mogen er dan geen namen worden genoemd?

15 Okt 2011, 14:17
Miniem

ik vindt dat je de naam mag zeggen en zeker als het klopt wat je bronnen tegen je zeggen want juridisch gezien mag geld stelen ook niet geen kompasie hebben met die man zet gewoon de beginletters van zijn voornaam en achternaam daar mee mis doe je niks want het kan vanalles zijn toch!!!

15 Okt 2011, 16:51
Vaste Waarde

zwetwit schreef:
De Rosse schreef:
Verbechio schreef:

Het sportieve primeert, akkoord, maar met de besturen die hier al gepasseerd zijn, kan het heel goe zijn dat er gewoon genen bal meer zal rollen op termijn. En dat er al heel veel leden van het bestuur geweest zijn die zich respectloos gedroegen en gedragen tov supporters (zie Neutralboy nu), is geweten en gewoon schandalig. De supporters zijn notabene de enigste die er altijd geweest zijn en altijd zullen zijn. Die bende zakkenvullers en dikkenekken zorgen ervoor dat er een heel deel supps de moed niet meer hebben om zich in te zetten voor het
voortbestaan van de club. Proficiat zeg ik daar tegen! Laat ze maar content zijn met het gepikte geld!

overal in welke sport dan ook blijft er geld aan de vingers plakken, het is nu éénmaal zo verleidelijk en wie aan de bron zit eet altijd mee, de ene een beetje meer dan de andere maar soit, maar hier elke dag zitten zeiken en verwijten maken op het bestuur of het nu het nieuwe is of het oude dat blijft al gelijk, maar daarmee komen we geen stap korter bij een oplossing, laat de mensen die er het verstand voor hebben het maar proberen op te lossen en dat wij supporters ons maar bezig houden met het steunen van ons ploegsken want dat is ook niet onbelangrijk, als we de boeken van alle andere ploegen in 2de eens zouden mogen inkijken dan zouden wij allemaal nog eens zwaar
kunnen verschieten wees gerust, maar daar komt het bestuur daarmee waarschijnlijk niet naar buiten, is dat dan beter?? het is niet altijd en overal rozengeur en maneschijn, den dag dat den iendracht niet meer in het nieuws komt dan zijn we dood want ik heb nog nooit niet anders geweten, zoals ze bij charleroi veranderen van trainer zo veranderen wij van bestuur, ach ja het is overal wel iets zeker, ik ben dat al lang gewoon

Wat een dooddoeners zeg :x

1. Overal blijft er wel geld plakken : niet overal denk ik + betekent niet dat we dit zomaar moeten accepteren, of wel??

2. Zeker, laat degenen met verstand het proberen op te lossen. Ik vrees echter dat degenen die nu aan het roer staan er de botten verstand van hebben (cfr. De huidige duiventil van mensen die komen en gaan)

3. Andere ploegen : het interesseert me geen barst wat de situatie van andere ploegen is. Jezelf vergelijken met nog slechter maakt de situatie niet beter, me dunkt. Als mijn zoon met slechte punten naar huis komt, mag hij het ook uitleggen aan mij. En met het excuus van "ja maar, vele anderen in de klas waren nog slechter" moet hij niet afkomen!

4. Vind je het normaal en acceptabel dan dat we om de week van bestuur veranderen?? Is enkel een blijk van puur amateurisme bij Aalst. Moesten het dan nog allemaal mannen met verstand zijn, zou ik nog akkoord zijn. Maar we vallen van het ene onbekwame bestuur in het andere maffiabestuur. :fuck:

Respect voor je positivisme, en ik hoop van harte dat ik later mag zeggen dat ik te negatief was.
Maar ik vrees dat er hier heel veel heel naief zijn...

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

15 Okt 2011, 18:25
forumlegende

Leeftijd: 61
alleen een stinkend rijk iemand met CLUBLIEFDE kan ons redden van de ondergang.

15 Okt 2011, 18:45
Vaste Waarde

kreezie nonkeltje schreef:
alleen een stinkend rijk iemand met CLUBLIEFDE kan ons redden van de ondergang.

als ge zo iemand weet, gooi zijn naam op het forum, wij zullen een mars organiseren naar zijn adres :D

15 Okt 2011, 18:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 211 212 213 214 215 289