|
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 162 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Open brief aan het bestuur
AlostanA schreef: Ik hoop ook dat de betere spelers blijven, maar als je bvb. Thompson & Gbarsin van de hand kan doen, ben je toch al een deel loonkost kwijt. Een besparing die me perfect te rechtvaardigen blijkt. Met Thompson kan ik u zeker volgen , maar Gbarsin ga je echt nog nodig hebben om te overleven in 2de. Thompson kan je momenteel zelfs vervangen door een goeie jeugdspeler , hij brengt niets bij aan de ploeg. |
| 21 Okt 2011, 15:30 |
|
|
Freak
Xander schreef: AlostanA schreef: Ik hoop ook dat de betere spelers blijven, maar als je bvb. Thompson & Gbarsin van de hand kan doen, ben je toch al een deel loonkost kwijt. Een besparing die me perfect te rechtvaardigen blijkt. Met Thompson kan ik u zeker volgen , maar Gbarsin ga je echt nog nodig hebben om te overleven in 2de. Thompson kan je momenteel zelfs vervangen door een goeie jeugdspeler , hij brengt niets bij aan de ploeg. ik volg toch Alostana, zowel Thompson als Gbarssin van de hand (proberen) te doen ,is te rechtvaardigen. Gbarssin heeft te weinig scorend vermogen en diepgang om een nummer 10 te zijn, en te weinig loopvermogen om een verdedigende middenvelder te zijn. |
| 21 Okt 2011, 15:45 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Dus spreken we over 1,7milj
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 21 Okt 2011, 17:14 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
kemt al begrepen, we gaant hier ni lezen
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 21 Okt 2011, 17:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
En daar beginnen de speculaties over de schulden... erg hoor.
_________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 21 Okt 2011, 17:41 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
iendrachtlovers schreef: En daar beginnen de speculaties over de schulden... erg hoor. Laten we nu gewoon van het standpunt vertrekken dat het bij die 1.3 miljoen blijft op dit eigenste moment. althans dat maak ik nu toch op uit de reacties van de mensen die erbij waren. laat dit een soort van startpunt zijn, en kaat ons zien hoe dit vanaf morgen (ik bedoel bij een volgende evaluatiepunt in de nabije toekomst, hoe het verder loopt. is het tegen dan, meer: erg maar dan weten we tenminste waar we aan toe zijn... is het minder, dan kan dat alleen maar motiveren om op de ingeslagen weg verder te werken. Alleszins al heel blij blij met het eerste bemoedigend signaal, sinds het laatse half jaar vanaf nu het erop wagen en geloven in de toekomst, allemaal op één lijn en vooruit kijken, met open vizier, met frisse ideeen van iedereen die daartoe kan bijdragen .. 't is allicht de enige manier om ooit nog eens uit de stront te geraken. veel succes aan de moedigen. |
| 21 Okt 2011, 18:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
iendrachtlovers schreef: En daar beginnen de speculaties over de schulden... erg hoor. Is dat ergens goed voor te speculeren ? 1,3 of meer of minder Het feit dat er nu iets aan de schuldenafbouw gedaan wordt en niet laten aanmodderen is het positieve. Hopelijk is het herstelplan haalbaar op korte termijn. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Okt 2011, 18:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dat vind ik nu de nagel op de kop zie yves
_________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 21 Okt 2011, 18:26 |
|
|
Miniem
ik kan volledig volgen met wat er nu gebeurt ze hebben met het OPC een vergadering gehouden en het bestuur is aan het verslag van fillou te lezen zijn ze tegen over het OPC heel open geweest over de schulden dan moeten er nu hier beginnen zagen over hoeveel het nu is we moeten gewoon zien uit te geraken dat is het belangrijkste en ik heb vetrouwen in een goede afloop.
voor mij is het belangrijkste dat we ons reden zowel sportief als financieel en dat we ons licentie behalen |
| 21 Okt 2011, 18:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Laat iedereen nu eens zijn energie steken in de (her)opbouw van onze club.
Of de schuld nu 1,3 of 1,7 is kan me eigenlijk geen r**t schelen, feit is dat we de goeie weg ingeslagen zijn naar de redding van Den Iendracht. De weg zal nog lang en moeilijk zijn maar vele handen maken licht werk. Leren uit de fouten die in het verleden gebeurd zijn, keihard werken naar de toekomst toe en vooral allen samen eendrachtig erin geloven, dat is de basis van waaruit we moeten vertrekken. Iendracht Oilsjt, de schoeinsjte club van 't land. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Okt 2011, 18:49 |
|
|
Ik vind het openbaar maken vd hoogte vd schulden eerder symbolisch. Ze spreken steeds over 2 maand geleden maar volgens mij bedroeg toen de schuld geen 1,3 miljoen (deze 1,3 milj was zichtbaar op de jaarrekening eind 2010? of toch 30/06? Hoeveel de schuld begin sept. was, hebben we nooit geweten).
Soit, als ze er bovenop willen geraken, moeten ze de supporters meekrijgen en dat kan imo enkel met open en eerlijk te zijn. Wie gaat nu nog extra geld steken in een club waar het zelfs nog niet zeker is of ge tot het eind van dit seizoen "geniet" gaat hebben van uw abo. Het zal wss allemaal te zwart voorgesteld zijn en ik blijf naar alle matchen komen, maar als er acties gesteund moeten worden, daar ga ik toch eens moeten over nadenken. Ma bon, dat is mijn idee. We hebben genoeg leugens moeten verdragen. Ofwel wordt er nu naar iedereen open kaart gespeeld, ofwel moeten ze maar bewijzen dat ze de club leefbaar kunnen maken. Verder zal ik mijn reacties hier maar voor mij houden, zodat er niet teveel negatieve berichten tussen de positieve komen ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 21 Okt 2011, 19:46 |
|
|
Freak
Het is het bestuur blijkbaar menens met de besparingen. Er werden drie jeugdcoördinators ontslagen, nl. Guy De Smet, Pascal Van Mynsbrugge, en Evert Walraevens.
Luc Limpens en Freddy De Saedeleir worden hun vervangers. |
| 21 Okt 2011, 22:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
El Corredor schreef: Het is het bestuur blijkbaar menens met de besparingen. Er werden drie jeugdcoördinators ontslagen, nl. Guy De Smet, Pascal Van Mynsbrugge, en Evert Walraevens. Luc Limpens en Freddy De Saedeleir worden hun vervangers. Hopelijk een goeie zet van het bestuur, al stel ik me over Luc Limpens wel wat vragen. De Saedeleir is me onbekend. |
| 21 Okt 2011, 22:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: Het is het bestuur blijkbaar menens met de besparingen. Er werden drie jeugdcoördinators ontslagen, nl. Guy De Smet, Pascal Van Mynsbrugge, en Evert Walraevens. Luc Limpens en Freddy De Saedeleir worden hun vervangers. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Okt 2011, 22:26 |
|
|
Freak
Bram schreef: El Corredor schreef: Het is het bestuur blijkbaar menens met de besparingen. Er werden drie jeugdcoördinators ontslagen, nl. Guy De Smet, Pascal Van Mynsbrugge, en Evert Walraevens. Luc Limpens en Freddy De Saedeleir worden hun vervangers. ![]() |
| 21 Okt 2011, 22:28 |
|
| Pagina 4 van 11 |
[ 162 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 11 Volgende |