|
|
| Pagina 49 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
als er nog enkele ploegen van 1e naar 3e vallen,moeten wij misschien nog naar 1e gaan.om de hoop te vullen
:lachen: |
| 01 Mar 2006, 17:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Yves Cordier speelt volgend seizoen voor derde klasser Willebroek Meerhof.
Eerder dit seizoen ruilde Cordier Aalst in voor Dilbeek in vierde. _________________
|
| 01 Mar 2006, 19:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: als er nog enkele ploegen van 1e naar 3e vallen,moeten wij misschien nog naar 1e gaan.om de hoop te vullen ![]() KBHZ vraagt geen licentie aan en verdwijnt dan ook uit 2e klasse. |
| 02 Mar 2006, 14:49 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ze zouden forfait geven de rest van het seizoen ...
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 02 Mar 2006, 15:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Bovendien vermoedelijk ook nog sportieve degradatie dus vierde klasse...
Straks is er daar voor ons geen plaats meer jongens :hmm: :hmm: |
| 02 Mar 2006, 15:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Oilsjt Vaneigest schreef: Bovendien vermoedelijk ook nog sportieve degradatie dus vierde klasse... Straks is er daar voor ons geen plaats meer jongens ![]() In dat geval kan het spel in onze reeks ook weeral beginnen, nu moeten we zelf eens geen licentie aanvragen (tenzij ze hier nog geloven via de derde periode te willen promoveren naar tweede klasse :grijns: ) en nu mogen we weer beginnen rekenen door de ploegen die recht van tweede naar vierde zouden gaan. |
| 02 Mar 2006, 15:53 |
|
|
Scholier
Niet zo zeker van zenne Bartos, volgens mij komt er geen bijkomende degradatie maar zakken ze gewoon naar 3e.
Aan het niet aanvragen van de licentie is volgens mij geen straf (degradatie) verbonden. Ze vragen ze gewoon niet aan dus mogen niet aantreden in 2e. Wanneer ze sportief zakken naar 3e is er dus geen enkel probleem volgens mij en mogen ze daar aantreden. 't is niet zoals omkoping + sportieve degradatie Dus daar zou 'k nie op rekenen om der zou in te blijven op de 3e laatste plaats, want volgens mij zakken ze gewoon naar 3e. |
| 02 Mar 2006, 15:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Pietro schreef: Niet zo zeker van zenne Bartos, volgens mij komt er geen bijkomende degradatie maar zakken ze gewoon naar 3e. Aan het niet aanvragen van de licentie is volgens mij geen straf (degradatie) verbonden. Ze vragen ze gewoon niet aan dus mogen niet aantreden in 2e. Wanneer ze sportief zakken naar 3e is er dus geen enkel probleem volgens mij en mogen ze daar aantreden. 't is niet zoals omkoping + sportieve degradatie Dus daar zou 'k nie op rekenen om der zou in te blijven op de 3e laatste plaats, want volgens mij zakken ze gewoon naar 3e. Aan het niet toekennen van een licentie is inderdaad geen extra degradatie verbonden, maar het staat zo goed als vast dat ze in vereffening zullen gaan en daar is wel een sportieve degradatie aan verbonden. |
| 02 Mar 2006, 16:20 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
BHZ naar derde klasse
Beringen-Heusden-Zolder speelt volgend seizoen zeker niet meer in tweede klasse. BHZ is de enige tweedeklasser die geen licentie aangevraagd zou hebben voor eerste en tweede klasse. De toekomst van de Limburgse club is al sedert het begin van dit seizoen onzeker. Bovendien heeft de club geen financiële garanties en moet het zijn spelers nog steeds oude maandlonen uitbetalen. Donderdagavond gaat het bestuur van de club zich beraden over de toekomst. Volgend seizoen zal BHZ dus al zeker niet meer actief zijn in tweede nationale en start het in derde nationale. Allez sebiet zakken er nog 4 direct naar 4de _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 02 Mar 2006, 19:40 |
|
|
forumlegende
BHZ zpu nu overwegen om in vereffening te gaan en te herbeginnen in 4e provinciale...
Misschien hadden wij dat ook beter gedaan, als we ieder seizoen gestegen waren zaten we volgend seizoen in...4e klasse!
En hadden we nooit kennisgemaakt met de grootste kl*** die ooit op den Iendracht heeft rondgelopen! ![]() |
| 03 Mar 2006, 15:13 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Gistere met ne maat gesproken dat nu 4e keeper is bij Club Brugge en die volgend seizoen naar Willebroek-Meerhof trekt als 1e keeper. Verder zei hij me ook dat ook Kevin Franck van FCV Dender dichtbij een akkoord staat met Willebroek-Meerhof.
Ze willen volgend seizoen een gooi doen naar de titel. |
| 05 Mar 2006, 15:02 |
|
|
Franck naar Willebroek :zot:
Dat zal niet doorgaan denk ik, aangezien hij hier de pannen van het dak speelt en zodus ook altijd speelt. En zoveel cengen emmen die daar dan in Willebroek, daar zal wss al veel geld naar De Bilde gaan :fluit: |
| 05 Mar 2006, 18:55 |
|
|
Blau-zwet schreef: Franck naar Willebroek :zot: Dat zal niet doorgaan denk ik, aangezien hij hier de pannen van het dak speelt en zodus ook altijd speelt. En zoveel cengen emmen die daar dan in Willebroek, daar zal wss al veel geld naar De Bilde gaan :fluit: ik kan ook alleen maar zeggen wat hij mij verteld heeft e. :-) |
| 05 Mar 2006, 19:58 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
s@té schreef: Gistere met ne maat gesproken dat nu 4e keeper is bij Club Brugge en die volgend seizoen naar Willebroek-Meerhof trekt als 1e keeper. Verder zei hij me ook dat ook Kevin Franck van FCV Dender dichtbij een akkoord staat met Willebroek-Meerhof. Ze willen volgend seizoen een gooi doen naar de titel. Ik denk toch ook dat dit niet zo zal zijn. Franck heeft hier vorig jaar nog bijgetekend voor drie jaar dacht ik. Als hij van ploeg veranderd zal er toch wat geld voor moeten op tafel komen. |
| 05 Mar 2006, 20:31 |
|
|
ones fan, always fan schreef: s@té schreef: Gistere met ne maat gesproken dat nu 4e keeper is bij Club Brugge en die volgend seizoen naar Willebroek-Meerhof trekt als 1e keeper. Verder zei hij me ook dat ook Kevin Franck van FCV Dender dichtbij een akkoord staat met Willebroek-Meerhof. Ze willen volgend seizoen een gooi doen naar de titel. Ik denk toch ook dat dit niet zo zal zijn. Franck heeft hier vorig jaar nog bijgetekend voor drie jaar dacht ik. Als hij van ploeg veranderd zal er toch wat geld voor moeten op tafel komen. Mij kan da ni schele ze :grijns: nee, ma hij zei dat Willebroek hun een ploeg wou bijeenkopen om volgend seizoen mee te doen voor de titel en da ze me Franck bezig waren.. |
| 05 Mar 2006, 20:33 |
|
| Pagina 49 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 47 48 49 50 51 … 103 Volgende |